Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

O wszystkich projektach Polskich (i nie tylko) fanów.

Moderatorzy: Bizon, Operator, GM

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez liquid kaczor » Pn lis 07, 05 15:43

Wypas, ale g?owa wydaje mi si? za ma?a w porównaniu z nogami (tu?ów chyba tez móg?by by? wi?kszy) i rail gun powinien sk?adac si? z szyn, a nie z rury =) . Jezeli koncept jest taki, to sugeruje ?eby by?a nieco grubsza.
Czy "klapki" od rakiet na kolanach bed? otwierane?
Obrazek
Avatar użytkownika
liquid kaczor
Olga Gurlkovich
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pn lip 25, 05 20:26
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Yasiu » Wt lis 08, 05 16:20

Fakt - rail gun dziwny w postaci rurki :/, mi sie nie podoba jeszcze radar - troche za maly, troche za wysoko umieszczony i za cienki sie wydaje.
Avatar użytkownika
Yasiu
Shlasher Hawk
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 13:33

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez kotlet_schabowy » Wt lis 08, 05 19:43

Wed?ug mnie g?owa spoko, ale rail gun je?eli zamierzasz tworzy? na podstawie projektu rury, widocznego na niektórych artwork'ach, to zrób to masywniejsze, grubsze, mo?e dodaj jeszcze jak?? rur? równoleg??. Radar powinien by? wi?kszy i chyba troch? bardziej "cofni?ty" do ty?u, ale ogólnie jest spoko.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez borx » Pt lis 11, 05 22:07

Kilka wskazówek, mam nadzieje ze sie przydadz?:
1. G?own? cech? MG by?a zawsze ich duza mobilno?? wynikaj?ca z budowy opartej nieco na ludzkim szkielecie. widoczne jest to najbardziej w MGS2 przy modely Ray'a - twoj MG jest IMO zbyt brylasty, zbity w sobie. Moze sprobuj mu da? troche wiecej "ruchu" troche bardziej bazuj?c wlasnie na szkielecie ludzkim. Oczywiscie bez przesady ale mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi. MG powinien sprawiac wrazenie maszyny ale jednak niepokojaco koja?acej sie z istot? zyw?. dzieki temu MG byly zawsze takie hmmm przerazajace.

2. G?owa - swietnie zacz??e? bo widac ze zalapa?es o co chodzi dajac jej nieco "dinozaurowaty" wygl?d. taki T-rexowy hehe. Powinienes i?? dalej w t? strone. ?eb MG musi wygl?da? gro?nie.

3. Bro? - tu powinienes uwaza?. kombinujac za nadto z jakimis dziwnymi rurami mo?na wizerunek MG "u?mieszni?" co nie byloby wskazane. Ja proponuje w?i?? na tapete jakies autentyczne modele du?ej broni i na ich bazie stworzyc uzbrojenie MG. B?dzie to wygl?da?o fachowo, gro?nie i do tego nieco realistyczno?ci podbije efekt, zobaczysz.

POWODZENIA!
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Sage » Pt lis 11, 05 23:28

Proponuj? dac mu dzia?o szynowe i wszyscy zadowoleni xD

Anyway projekt wygl?da piknie, zastanawiam si?, jakie b?dzie fabularne wyt?umaczenie obecno?ci rexa. Poza tym, Borx ma racj?. Mobilno?? rexa by?o zw?aszcza wida? w cutscence w której pojawia si? fox - gdy bieg? na wyprostowanych nogach (które okaza?y si? du?o wi?ksze ni? si? spodziewa?em). Warto to uwzgl?dni?.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Maxavelli » So lis 12, 05 00:33

Podobnie jak przedmowcy :
01) Railgun do wymiany,
02) Radar do powiekszenia i moze wyrownac te podluzne jego czesci,
03) Glowa bardziej szczegolowa, "grozniejsza".

Aha, i jesli mzoesz nietrzymaj sie zbytnio symetrii - to tylko maszyna, moze byc cos niedoskonalego - w koncu w kazdej jej czesci mzoe znalezc sie innny lement konstrukcyjny, wiec np. jesli z jednej nogi bedzie wystawal jakis kabelek a z drugiej nie to nikt sie nie zgorszy. Ba, moim zdaniem to doda mu realizmu - model nie moze byc idealny (wszyscy pamietam niefortunne Final Fantasy The Movie).
" You're not a Snake, and I'm not an Ocelot. We're men with names. My name is Adamska. What's yours? "
Avatar użytkownika
Maxavelli
Black Color
 
Posty: 53
Dołączył(a): Śr sie 10, 05 16:50

new update

Postprzez max_1989 » Śr lis 23, 05 20:48

Troszke czasu mine?o jednak jestem juz prawie na wyko?czeniu modelu. pozostalo jeszcze troszke zeczy domodelowac. Ca?y model zmapowany ci co wiedz? o co chodzi wiedz? jaka to katorga :\.

Obrazek

Bardzo prosze o zamieszczenie jakiegos filmiku z jego ruchem. Gdy? juz du?ymi krokami zbli?a sie animacja tego robota.
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Mr.Ocelot » Śr lis 23, 05 22:28

Ja si? tez wypowiem, co do Railguna to oprzyj jego budowe na railgunie np. takim jaki ma Fortune
czyli dwóch metalowych elementów miedzy którymi wystrzeliwany by? pocisk. Brakuje chyba tez karabinów maszynowych, ale nie wiem bo niewidze dokladnie. No i powienes jeszcze dorobic kabine w ustach, bo jednak jakos trzeba do niego wsiada?.
ale pozatym tym...
wypas :D
Mr.Ocelot
 

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Cz lis 24, 05 12:53

Jest cacy, aczkolwiek nie widzia?em go ani z profilu ani z frontu.

Lekko skróci?bym dzia?o i doda? te dwie szyny, poniewa? jest to istotna cz??? Metal Gear'a. No i oczywiscie kabina pilota w pysku :).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez liquid kaczor » Cz lis 24, 05 17:39

WOW, fajniusi :)
Rail Gun wyglada jak karabin jaki?, przyda?oby si? go zmieni? (ka?dy to mówi wi?c co? w tym jest :P)
"To to" (tu?ów??) za g?ow? wyglada jako? dziwnie i co? mi wi nim nie pasuje, ale nie wiem co ::). Ale nie ka?demu musi sie podoba?.
Obrazek
Avatar użytkownika
liquid kaczor
Olga Gurlkovich
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pn lip 25, 05 20:26
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Saveirv » N lis 27, 05 12:43

Projekt jest bardzo interesuj?cy czekam jak b?dzie wygl?da? ca?o??. Przyda?o by si? po texturowa? ten model :D
Avatar użytkownika
Saveirv
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 11:43
Lokalizacja: WR

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez InFerNus » N lis 27, 05 22:58

Brawo! Jestem pod wra?eniem. Te? si? troch? zajmowa?em swego czasu grafik? 3D (amatorsko oczywi?cie;P)i wiem, ze praca nie jest ?atwa. Ale faktycznie tego 'Dzia?o Szynowe' to zmie?, bo wo?a o pomste do nieba (no mo?e troch? dramatyzuje), i te nogi koniecznie wyskaluj, bo ten REX wygl?da przez nie nieco ma?o mobilnie... Pozdro;)
InFerNus
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): N paź 16, 05 14:09

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez InFerNus » N lis 27, 05 23:07

Aha, wrzu? jeszcze zbli?enie radaru. Nie wiem, czy cos z nim kombinowa?e?, ale dalej cos jest z nim nie-tak (aczkolwiek za dobrze go nie widac). Mo?esz da? render w wy?szej rozdzielczo?ci?
InFerNus
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): N paź 16, 05 14:09

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Mr.Ocelot » Pn gru 05, 05 00:59

cóz...
ale przegl?da?em ostatnio na necie plany mg rexa i zauwazylem do?? spory bl?d
albo poprostu niedowidze...
ale

jak jest rail gun i radar, to na screenach wida? ?e s? do?aczone do tej cz?sci gdzie rex ma przyczepion? g?ow?, a railgun i radar powinny byc przy??czone do tej tylniej "skrzyni" gdzie tez znajduje si? silnik itp.

czyli jak na rysunku zaznaczy?em
http://img410.imageshack.us/full.php?im ... pia0ql.jpg

mg rex nie mojej roboty, znalaz?em na necie.

pozatym respect...rex jak prawdziwy.
Mr.Ocelot
 

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez liquid kaczor » Pt gru 09, 05 18:49

Uci masz racje ale to radar powinien by? po lewej stronie Rex'a a railgun po prawej :)
Obrazek
Avatar użytkownika
liquid kaczor
Olga Gurlkovich
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pn lip 25, 05 20:26
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Mr.Ocelot » Pt gru 09, 05 19:40

chyba nie odznaczy?em poprostu opcji przerzuc odwróc...
ale masz racje
Mr.Ocelot
 

Poprzednia strona

Powrót do Fan Works

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron