Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

O wszystkich projektach Polskich (i nie tylko) fanów.

Moderatorzy: Bizon, Operator, GM

Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez max_1989 » Pn paź 31, 05 10:49

[center]Obrazek[/center]


Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post :). Zapewne nigdy bym nie odwiedzi? tego forum gdyby nie to, ?e zlecono mi wykonanie postaci Rex'a. Bende w tym w?tku na bi???c? dawa? screeny, rendery z post?pem pracy nad postaci?.

By?bym wdzi?czny gdyby?cie zamieszczali tutaj wszelkiego rodzaju referencje które by mi mog?y pomóc. Szczególnie by mi zale?a?o na wszelkiego rodzaju szkicach, zdj?ciach z frontu, boku oraz ty?u. Po sko?czeniu modelu bende musia? si? zaj?? animacj? wi?? przydadz? si? równie? uj?cia z momentami gdy ten robot si? porusza, gdyz kompletnie nie wiem jakie on wykonuje ruchy.

Pozdrawiam Artur 'max' G.
Ostatnio edytowano Pn paź 31, 05 10:56 przez max_1989, łącznie edytowano 1 raz
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez kotlet_schabowy » Pn paź 31, 05 13:51

Kilka artwork'ów :
[ur]http://www.metalgearsolid.pl/obrazki/mgs/artwork-08.gif[/url]
http://www.metalgearsolid.pl/obrazki/mgs/artwork-color-14.gif
Wydaje mi si?, ?e teraz na Outer Heaven jest mniej artwork'ów, ni? by?o. Opró?z tego popatrz na te zdj?cia :
http://www.metalgearsolid.pl/strefa_maniakow/figurki/fig_mgs/figure_mgs_01-1.gif
http://www.metalgearsolid.pl/strefa_maniakow/figurki/fig_mgs/figure_mgs_01-2.gif
http://www.metalgearsolid.pl/strefa_maniakow/figurki/fig_mgs/figure_mgs_01-3.gif
http://www.metalgearsolid.pl/strefa_maniakow/figurki/fig_mgs/figure_mgs_01-4.gif.
Jednak zauwa?, ?e rail gun :) po naszej lewej stronie Metal Gear'a ró?ni si? na niektórych artwork'ach od tego, jaki by? w grze.
Mam na dysku kilka dosy? krótkich filmików z Metal Gear REX'em z MGS :TTS, mog? Ci je przes?a? na e-mail.
Ostatnio edytowano Pn paź 31, 05 13:52 przez kotlet_schabowy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez max_1989 » Pn paź 31, 05 14:26

By?bym wdzi?czny za przes?anie krótkich filmików na: max15@tlen.pl , natomiast lepiej by by?o gdyby? wrzuci? to na http://www.mytempdir.com/ (plik max. 25 mb)
Ostatnio edytowano Pn paź 31, 05 14:27 przez max_1989, łącznie edytowano 1 raz
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Sage » Pn paź 31, 05 14:37

Question - w filmie b?dzie REX? Zrozumia?em, ?e b?dzie jaki? inny, bo inaczej trzeba zmienia? storyline'a.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Pn paź 31, 05 14:56

Jako grafik komputerowy b?d? ci? pilnowa?, ?eby? dobrze zrobi? ;D
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Update 1

Postprzez max_1989 » Pn paź 31, 05 22:03

Dzisiaj chcia?bym przedstawi? to co dotychczas uda?o mi si? osi?gn?? w pracy nad mechem (czyt. dzisiaj). Mam nadzieje ?e przypadnie wam to do gustu, dojdzie jeszcze troche szczegó?ów, jednak koncept nogi b?dzie mniej wiecej taki jaki jest obecnie.


[center]Obrazek[/center]
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Pn paź 31, 05 22:11

Zaczynasz dobrze, zreszt? z tego co kojarze to chyba si? na max3d.pl udzielasz nie ?

Podaj ile Tri i pami?taj by nie przedobrzy?, bo ci stanie ;) przy animacji.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

update1

Postprzez max_1989 » Pn paź 31, 05 22:17

Na max3d.pl si? udzielam, w sumie jestem z og?oszenia zamieszczonego na max3d.pl :). Je?li chodzi o ilo?? poly to jest ich ok. 7000 na ca?? nog?. Wszystko jest tworzone z my?l? o animacji, staram sie oszcz?dza? polygony ... nie ma mowy o ?adnym meshsmoothie, jednak w tym modelu raczej nie ma potrzeby do u?ywania takiej metody. Ca?y model my?le ?e zamkne w 70 000 - 100 000 poly.
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Yasiu » Pn paź 31, 05 22:24

http://www.metalgearsolid.sztab.com/html/readarticle.php?article_id=11

Zjedz tam na dol troche, masz wszystkie dane o Rexie + pare przydatnych szkicy.

Powodzenia w projektowaniu.
Avatar użytkownika
Yasiu
Shlasher Hawk
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 13:33

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez kotlet_schabowy » Pn paź 31, 05 23:12

Jeden z filmików : http://www.mytempdir.com/238487. By? mo?e pojutrze "wrzuc?" jeszcze inne.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Pliskin » Pn paź 31, 05 23:24

uch wiesz, filmik jest troszke przyciemny a jak dobrze pami?tam prosi? aby rpzes?a? filmik gdzie MG si? porusza, niestety nie mam substance bo szlak mi p?yte trafi?, ale mo?e kto? by zrobi? filmik jak ray zatapia tankowiec lub jak raiden z nimi walczy ?
Pliskin
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): So paź 29, 05 14:21

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Wt lis 01, 05 00:23

70 000 to chyba akurat, powinno byc ok przy animacji :).

U?ywasz ju? maxa 8 ?
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Mr_Zombie » Wt lis 01, 05 01:18

Jak na jeden dzie? pracy do dosy? du?o.
Wprawdzie to tylko noga, ale jak na razie wygl?da ?wietnie.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

update 2

Postprzez max_1989 » Wt lis 01, 05 16:10

Prezentuje moje dzisiejsze wypociny ... i kilka odpowiedzi:

mr_zombie: thx :)

Gac666: z tego co zauwa?y?em to je?li si? wyrobie przy 150 tys to b?dzie dobrze. Korzystam z maxa 7 gdy? dost?pno?? plugów póki co jest nieporównywalnie wi?ksza ni? na ósemke.

Yasiu: thx :)

[center]Obrazek[/center]
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Wt lis 01, 05 16:37

Mam jedno spostrzenie. Gdy kopytko jest podnoszone to si? noga wyd?u?a i staje si? strasznie cienka (tak cienka ze pod ciezarem by sie po?ama?a) dowal tam zamkni?t? obudowe albo jakies g?ste flaki.

Max 7 dobra rzecz, ja u?ywa?em 6tki, ale teraz si? przesiadam na 8mke (tylko cholera sie odpali? nie chce =='), bo wszyscy si? w grupie przestawiaj?.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

update 2

Postprzez max_1989 » Wt lis 01, 05 16:44

te? zauwa?y?em t? "cienizne"ale jakos nie mam pomys?u jak to zmieni?, jednak to b?dzie napewno zmienione :). Pod ósemke nie ma jeszcze vray'a :) wi?c to totalnie skr??la t? wersja maxa póki co z mojej listy.
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Wt lis 01, 05 19:23

No to ci podpowiem. Zrób gigantyczny si?ownik (w koncu musi podnosic ca?y ci??ar kopytka jak i tez cz??ciowo ca?ego pojazdu) i jakies 2 kable ewentualnie. Mozesz te? i?? na ?atwizne i wrzuci? tam zwyk?ego boxa, którego po oteksturowaniu si? jako? ?adnie wyeksponuje ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

update 3

Postprzez max_1989 » Wt lis 01, 05 23:05

Drobny update z post?pem pracy ...

[center]Obrazek[/center]
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Maxavelli » Wt lis 01, 05 23:39

Kozackie moim zdaniem. Cos czuje ze efekt koncowy mnie zmiazdzy!
" You're not a Snake, and I'm not an Ocelot. We're men with names. My name is Adamska. What's yours? "
Avatar użytkownika
Maxavelli
Black Color
 
Posty: 53
Dołączył(a): Śr sie 10, 05 16:50

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez gouki » Śr lis 02, 05 02:08

Maxavelli w takim razie b?dziemy zmia?dzeni razem brachu! ;)
Ch?opak ma talent jakich ma?o JUZ NIEMOG? SI? DOCZEKA? PLECÓW Z TYMI KABLAMI ITD. ;D
Avatar użytkownika
gouki
Fire Trooper
 
Posty: 48
Dołączył(a): Cz paź 20, 05 09:59
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Yasiu » Śr lis 02, 05 15:38

Fiu fiu - zajebiste, az sie boje jak to bedzie wygladac w ruchu[bac w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu :D]
Avatar użytkownika
Yasiu
Shlasher Hawk
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 13:33

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Śr lis 02, 05 15:58

Ja si?te?boj?, ale od strony technicznej ;). Nie jest wcale tak ?atwo zanimowa? ca?? t? kup? ?elastwa, chocia? pono? w Maxie 8 ju? jest o wiele lepiej. Najwyzej si? eksportuje :D.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez phsx » Śr lis 02, 05 18:43

No, no piekne ciekawe jaki bedzie efekt koncowy - z texturami :o
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

update 4

Postprzez max_1989 » Śr lis 02, 05 22:45

Ma?e co nieco dla tygrysków :)

[center]Obrazek[/center]
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Śr lis 02, 05 23:38

Hmmm przyczepi? sie do 2 rzeczy.

O? ??cz?ca korpus z nogami jest za cienka (mo?esz j? zreszt? spokojnie zrobi? zwyk?ym wa?kiem) i troche mo?e proporcje. Wydaje si? by? bardzo w?ski (szerzej nogi mo?naby rozstawi?).

Je?li mo?esz to daj 2 obrazki z przodu i z profilu :)
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Yasiu » Cz lis 03, 05 16:35

Hmm, co do tych nog to sie z Gacem zgodze - reszta, jak narazie, moze byc. Czekamy na dalsza czes ''korpusu''.
Avatar użytkownika
Yasiu
Shlasher Hawk
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 13:33

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Mr_Zombie » Cz lis 03, 05 21:12

Gac jest tu chyba jedyn? osob?, która potrafi patrze? trze?wo na modele 3D - reszta z nas jest zbyt ol?niona nó?kami Metala :).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez kotlet_schabowy » Cz lis 03, 05 21:22

Ja przyznam, ?e nogi spoko, ale narazie ma jeszcze jedn? uwag? : "kolana" powinny by? kanciaste, nie zaokr?glone, je?eli wiesz o co mi chodzi, mo?na by to poprawi?. Oprócz tego : spoko.

Inne modele Metal Gear REX'a :
http://www.firedragon.com/~lwg3d/upload/wip/2003/09/24-396215.jpg
http://www.firedragon.com/~lwg3d/upload/wip/2003/09/24-396297.jpg
http://www.metalgearsolid.sztab.com/html/fusion_images/articles/rex_4.jpg
Ostatnio edytowano Cz lis 03, 05 21:57 przez kotlet_schabowy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Odp: Metal Gear Rex na potrzeby filmu.

Postprzez Gac666x » Pt lis 04, 05 00:55

Ja my?l?, ?e Max mo?e spokojnie pofantazjowa?, nie musi to w ko?cu by? REX, a powiedzmy REX MK II prawda? I lepiej dla nas, bo nie kopiujemy a i zabieg zupe?nie jak w MG i MG:SS.
Dlatego te? lekko zmieniony wygl?d kolan czy tam innych cz??ci jest jak najbardziej wskazany moim zdaniem.

Heh patrz? trze?wo dlatego, ?e sam jestem grafikiem. ?linienie si? mam za sob?, 1.5 roku ogl?dania rzeczy na forum Max3d robi swoje ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

next update & replies

Postprzez max_1989 » N lis 06, 05 22:32

Troszke odpowiedzi a przy okazji daje post?p pracy:

[center]Obrazek[/center]

gac666 --> zmiany s? traktowane miedzy innymi tym, ?e w sieci nie panuje ogólny idea? tego jak wygl?da ten rex ka?dy go interpretuje w dowolny sposób, wi?c czemu bym nie mia? zrobi? tego samego? :) PS: wejdz na cgtalk.com to b?dziesz chodzi? zygzakiem :)

PS: co do nóg to jeszcze nabior? "wygl?du" i "funkcjonalno?ci" ... ale to potem.
..:: 3d artist ::..
GG: 8253196
Avatar użytkownika
max_1989
Machinegun Kid
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pn paź 31, 05 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Fan Works

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron