Seria Red Dead

Moderator: GM

Postprzez SALADYN » Pn sty 30, 12 19:06

Postać Landona Ricketts'a stanowi świetna furtkę do prequela.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » So lut 04, 12 13:09

Myślę, że ewentalny sequel zostanie zrobiony na podobnej zasadzie co sequele GTA.
Nie grałem w RDRevolver, ale z tego co kojarze nie była powiązana z RDRedemption. W każdy razie ja wolę sequel/prequel , który nie będzie nawiązywał do Marstona.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » So lut 04, 12 23:46

twilite kid napisał(a): W każdy razie ja wolę sequel/prequel , który nie będzie nawiązywał do Marstona.


Po takim zakończeniu raczej nikt by nie chciał tego typu kontynuacji, Kojima oczywiście nie przejął by się zbytnio poprzednią częścią i machnąłby pełnoprawny sequel :)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » N lut 05, 12 00:16

No ale wiesz, samo to, że dziki zachód się już kończył, kiedy wybuchła IWŚ. Choć ta transformacja na przełomie pierwszej dekady i lat 20 XX wieku mogłaby być ciekawa.

Prequel też by uszedł. Ale ja jednak wolałbym, gdyby ta historia już nie była poruszona.

Tylko co? Okres dużo wcześniejszy i uganianie się za Indianami?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » N lut 05, 12 01:05

twilite kid napisał(a):Tylko co? Okres dużo wcześniejszy i uganianie się za Indianami?


Czemu nie, a nuż się uda, poza tym czas może być taki sam ale miejsce inne.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » N lut 05, 12 01:23

Choć jak się tak zastanawiam to jeszcze późniejsze czasy, taka sama końcówka tego Dzikiego Zachodu, po wojnie światowej, kiedy na zachodnim wybrzeżu powstawały pierwsze późniejsze metropolie... Też mógłby być niezły klimat :).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » N lut 05, 12 17:07

Właśnie t końcówka jest nietypowa, bardziej w stylu Peckinpaha przez osadzenie akcji w początku XX-wieku. To ma tutaj o tyle większe znaczenie ze względu na opozycję tradycyjnego, a więc prostszego trybu życia z postępująca industrializacją. Czyli też to o czym pisze twilite, tyle że ja mam wrażenie że temat i tak nie został wyczerpany; to o czym piszą w gazetach, niszczenie gruntów i powstawanie fabryk można dalej pociągnąć, rozwinąć.

Tylko dajcie tym razem pojeździć automobilem ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » N lut 05, 12 17:13

Ale jednak z czasem może sie zatracić klimat dzikiego zachodu więc myślę że raczej dalej nie da sie tego ciągnąć a zatrzymać lub cofnąć nieco.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » N lut 05, 12 17:20

Niech sie zatraca, tym lepiej ze bedzie nietypowo:)
Ja tez w sumie odnosze wrazenie ze w tym postwesternowym temacie mozna cos jeszcze zrobic.
Choc zawsze zostaje tez wojna secesyjna, ale to takie cliche ze nie wiem czy mozna z tym cos ciekawego zrobic.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » N lut 05, 12 17:33

Jasne, tylko zauważcie że wszystko to o czym mówicie już tu jest - wojna domowa, Indianie, fabryki itd.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Śr mar 21, 12 14:39

Wróciłem do gry. Czuje się jakoś samotnie, brakuje mi miast - ruchu po prostu.

Zabieram się za Osiągnięcia ale przyznam że likwidacja wszystkich bizonów jednak mi nie leży.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Cz mar 22, 12 02:16

A czemu nie leży, za trudne, niemożliwe czy po prostu szkoda ci ostatnich przedstawicieli tego gatunku ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Cz mar 22, 12 12:02

Nic mi nie zrobiły przecież...

Jest na to patent - można zabić, achiv wpada ale i tak się zachowuje bez potrzeby sejwowania. Tyle że zabiłem dziś 21 i nic nie wyskoczyło.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » Cz mar 22, 12 14:06

To nabijaj na osobnym sejwie achiva a jak go ubijesz to wczytasz poprzedni sejw i nadpiszesz ten z ubitymi bizonkami.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Cz mar 22, 12 17:18

O tym mówię. Ale bardziej martwi mnie dlaczego Dastardly nie wpadło od razu, skoro chmura krwi okryła mnie na dworcu ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pt mar 23, 12 01:48

Saladin01 napisał(a):Ale bardziej martwi mnie dlaczego Dastardly nie wpadło od razu, skoro chmura krwi okryła mnie na dworcu ;)


W poradnikach piszą że pociąg który przejeżdża kobietę musi być na mapce oznaczony czerwonym kolorem.
A bizonów jest chyba więcej, dokładnie niestety nie pamiętam.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » Pt mar 23, 12 09:03

Nie pamietam zeby byl to jakis szczegoly pociag...?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Pt mar 23, 12 12:45

U mnie był niebieski, ale pierwsze słyszę.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pt mar 23, 12 13:02

No ja też się zdziwiłem bo gdy robiłem to trofeum to podłożyłem kobietę pod pierwszy lepszy ale skoro tak piszą to może musi to być ten czerwony, spróbuj Sal i daj nam znać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Pt mar 23, 12 17:30

Okej.

Na marginesie: w nowych screenach AC III pokazano jak bohater przepływa bagna łódką. Szkoda że tutaj tego nie wykorzystano, bo Marston tonący w wodzie po kostki to już brak dobre smaku.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » So mar 24, 12 12:51

Zrobiłem i zaskoczyło. Pod czerwonym w Meksyku choć dalej już nie próbowałem.

Echhh...15 minut na Great Plains a choćbyś się zesrał to nigdzie nie widziałem bizonów.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Seria Red Dead

Postprzez SaladinAI » N maja 27, 12 16:24

Przechodzę sobie grę raz jeszcze.

Mam mieszane uczucia. Oprócz tego że gra nie ma żadnych własnych elementów (no wiecie, widziałem to w trzydziestu grach poprzedniej generacji), razi ogólny brak rozwoju. Ciągłe strzelanie. Może to ta pustynia wymusza taką jałowość. Za to dialogi to mistrzostwo. Zaglądam do briefingu żeby zapamiętać najlepsze sceny. A bez huntingu gra nie trzymałaby się zbyt mocno.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Seria Red Dead

Postprzez Gillian » N cze 03, 12 02:20

Pustynia tworzy unikalną atmosferę tego miejsca. Bo dla mnie RDR przede wszystkim stoi klimatem i miejscówką, po której mogę się powłóczyć, poobserwować. Niestety misje są nastawione na strzelanie - choć w sumie wydaje mi się, że mniej niż w GTA IV. Ogólnie to mój spory zarzut do obydwu tych gier - za dużo strzelania, za mało innych akcji. Dlatego liczę na poprawki pod tym względem w GTA V.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Seria Red Dead

Postprzez SaladinAI » N cze 03, 12 17:14

Mam podobne wrażenie choć jeszcze w czwórce mogłem robić kilka innych rzeczy, głownie włóczyć się bez celu, słuchając fusion jazz. Dlaczego w RDR nie ma radia? ;) Chyba dlatego wtłoczono te scenki, w których nie kierujemy wozem, tylko słuchamy konwersacji. Niby można to przerwać a i tak ma się wrażenie że traci się na interakcji.

Dotarłem do Blackwater i okolic. Chyba ulubione tereny pod względem różnorodności miejscówek. Za to atmosfera straszeni dołująca, muzyka itd.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Seria Red Dead

Postprzez Gillian » N cze 03, 12 21:50

Uwielbiam Blackwater. Dla mnie wszystko tak na wschód od farmy MacFarlane'ów to kwintesencja Ameryki. Tall Trees, Great Plains, Hennigan Stead...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Seria Red Dead

Postprzez SALADYN » N cze 03, 12 22:05

Mnie tam bardziej cały meksyk przypadł do gustu i zachodnia część West Elizabeth, zwłaszcza te miasteczka z miejscowymi wołającymi Amigo i Gringo, klasyka westernu normalnie.
Blackwater z kolei zawsze mi przypominał w jakiej erze ma miejsce akcji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Seria Red Dead

Postprzez SaladinAI » So cze 23, 12 11:56

Blackwater raz jeszcze - super przejścia między może już bardziej współczesną zabudową a dogorywającym Starym Zachodem. Podczas gmerania w zaułkach odżywa klimat rodem z wczesnych lat Vita Corleone, żydowskich uliczek z Once Upon a Time in America. Koleś od prohibicji musi zginąć.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Seria Red Dead

Postprzez SaladinAI » Pt lip 13, 12 10:59

Zabiłem, a po drodze wskoczyło:

…As we mentioned in our last set of Asked & Answereds to similar questions about the future of other game franchises like Bully and L.A. Noire, we don’t always rush to make sequels but that does not mean that we won’t get to them eventually. Stay tuned for further announcements about the future of the Red Dead series.


Słowem: Red Dead 2 nadchodzi.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Seria Red Dead

Postprzez Faja » Pt lip 13, 12 11:07

Red Dead 2 to już był tak gwoli ścisłości
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Seria Red Dead

Postprzez SaladinAI » Pt lip 13, 12 11:17

Nom, ale kto by to pamiętał ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron