Residenty

Moderator: GM

Re: Residenty

Postprzez uci » N sty 20, 13 05:45

co jest zabawne po trailerach 6tki świat oszalał bo w końcu miał być lepszy RE niż 5tka, a po premierze nagle ludzie dochodzą do wniosku że 5tka nie była taka kiepska
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 10:56

Bo 6 miała wracać do korzeni. A jest przekombinowana i nieprzystosowana technicznie do tych kombinacji. Właściwie z mechanicznego punktu widzenia to bubel. Kiepska kamerą, nieintuicyjne sterowanie, niewyrazny HUD, itd, itp. Do tego muzyka, która w żaden sposób nie podkreśla klimatu, który twórcy starali się stworzyć chociażby w kampanii Leona. I tylko w tej... 5 nie była dobra. W dość nieporadny sposób rozwijała pomysły z 4, otoczenie podcielo skrzydła twórcom bo w takim otoczeniu nie można zrobić nic nastrojowego ale muzyka wiele nadrabiala. Niemniej mimo to biorąc pada do rąk można było liczyć na miodna rozgrywke i mile chwile.
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez Gillian » N sty 20, 13 10:58

A demo z Leonem mi sie podobało. Jednak po tym co przeczytałem, wiem ze nie ma po co tego brać. Juz lepiej sobie przejść znow RE4 na Wii ;).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » N sty 20, 13 12:44

Ja po trochu widziałem tego RE6 to zapowiada się na lepszego niż RE5, ale akcji w szóstce jest chyba jeszcze więcej. I mówię tu o wszystkoch kampaniach. Co z tego, że Leon ma najbardziej klimatyczną kampanię, tam i tak jest za dużo akcji. A pozostałe dwie na serio powinny nazywać się Resident of War czy jakoś podobnie.

Co do reszty tematu, nie mogę się doczekać kiedy zacznę RE Zero i Resident Evil Remake na GC. Chwilę grałem w Zero i zapowiada się naprawdę super tylko niektóre filmiki mnie rozbrajały. Podoba mi się sterowanie. Z kolei remake pierwszej części zdaje mi się trudniejszy od Zero, ale to może dlatego, że grałem Chrisem. Zabił mnie pierwszy zombie.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez Szada Farkas » N sty 20, 13 13:14

Sam uważam, że 5 była niezłą grą (jestem fanem serii, ale od najnowsze części traktuje jako inne gry, bo za bardzo odeszły od swojej pierwotnej koncepcji). Ale spory wpływ na to postać Weskera, która jest jedną z moich ulubionych w grach wideo. W 6 nie grałem, zamierzam kupić za jakiś czas,bo już nie ufam Capcomowi.
Ogólnie Resident Evil ma szansę stać się ponownie stać survival horrorem pod warunkiem, żeby zmienili cały koncept co jest raczej niemożliwe przez co gracze skazani są na kolejne gry wypełnione akcją w celu jak największej sprzedaży.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Residenty

Postprzez Pabian01 » N sty 20, 13 13:32

Może z kolejną generacją będzie dużo zmian. Silnik gry też powinni już zmienić. Chyba pora by zakończyć tą serię :/ Albo zrobić spin-offy dziejące się w tym świecie, delikatnie nawiązujące do oryginału.
BTW. 6 sprzedała się już chyba w ponad 4 mln :P
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez Szada Farkas » N sty 20, 13 13:35

Jakiś rok temu był czy coś koło tego był news, że Capcom chce przyśpieszyć produkcję sequeli RE do 2,5 roku. Póki Capcom będzie na tym zarabiał to nie zrezygnuję z tego
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » N sty 20, 13 21:06

Mogli by w ogóle zrebootować serię. Do uniwersum jest już naciągnięte do cna i mocno wymęczone.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » N sty 20, 13 21:07

Recoil napisał(a): otoczenie podcielo skrzydła twórcom bo w takim otoczeniu nie można zrobić nic nastrojowego


Nastrój w RE nie musi wcale oznaczać ciemnego korytarza w którym słychać jęki zombiaka, to słońce również dodawało grze niezwykłego klimatu tyle że odrębnego do tego do czego nas przyzwyczaiły poprzednie odsłony, no i gdzie ta nieudolność w rozwijaniu patentów z RE4 ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 21:35

Nie, nie musi. Ale wioska w RE4 miała go dużo więcej.

A nieudolność? RE4 wyznaczyło nowe tory. To na niej wzorowali się twórcy strzelanek, gier akcji. Choćby takie Gears of War, czy Uncharted. RE5 zamiast czerpać z nich rozwinięte od czasu RE4 pomysły czerpalo je z przestarzałych już wtedy pomysłów właśnie z RE4. inwentarz, mimo że w czasie rzeczywistym cofnął się zrownujac proporcje gatling guna i nabojów czy chociażby jajka, zasłony są wykonane w sposób toporny, pomijając fakt że są zbędne. Nie można się. Poruszać będąc za nimi, a kat strzału po wychyleniu się jest absurdalny. Używając gatlinga w ogóle z nich nie można korzystać. O sztucznej inteligencji naszej partnerki mówić nie trzeba. Marnuje amunicję, zioła, nie wie kiedy pomoc jak zdycham. Uważam, że jak 4 była rewolucyjną, tak 5 w momencie gdy się ukazała była już przestarzała.
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » N sty 20, 13 21:46

Recoil napisał(a):Nie, nie musi. Ale wioska w RE4 miała go dużo więcej.


To subiektywna opinia.

Ciekawe że ludzie nie mieli takich zastrzeżeń co do klasycznych Residentów które prawie nie zmieniając formy zaliczyły dwie generacje konsol, RE4 i RE5 jak dla mnie dzieli zbyt mała ilość czasu żeby mówić o przestarzałych rozwiązaniach nawet przy galopującym obecnie rozwoju branży a zwłaszcza że rozwiązania z RE4 są stosowane nawet dzisiaj. Wymienione przez ciebie mankamenty to zwykłe niedoróbki i niedopatrzenia/ograniczenia które zdarzają się każdej grze a poza tym kto gra samotnie w grę nastawioną na kooperacje przez co się męczy z debilnym SI.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Faja » N sty 20, 13 21:48

Ja tego nie rozumiem, wszyscy narzekają na 4 i 5, a przecież jakby dziś wyszła gra pokroju RE1 to każdy by pedzioł, że crap, że mechanika do dupy, że grać się nie da.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » N sty 20, 13 22:17

Faja napisał(a):Ja tego nie rozumiem, wszyscy narzekają na 4 i 5, a przecież jakby dziś wyszła gra pokroju RE1 to każdy by pedzioł, że crap, że mechanika do dupy, że grać się nie da.

Ja byłbym zachwycony. :D
Choć gameplay (głównie co-op) z RE5 też mnie zachwycił. Razem z kumplem, który wie o co chodzi grało się super, czuć współpracę itp. Tak samo jak w Gears of War.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 23:19

4 i 5 dzieli 5 lat! To szmat czasu!
No i ją gram sam, że szuczna inteligencja. Paradoksalnie do SI. Nie mam zastrzeżeń właśnie w 6.

Osobiście też byłbym zachwycony remakiem 2 i 3 na silniku resow z Gacka...
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez uci » Pn sty 21, 13 05:55

tu nie ma co się za bardzo rozwodzić sheva w RE5 zbyt bystra nie jest, ale da się przywyknąć.

a co do klimatu to kwestia czystego gustu - wioska w RE5 choć w upalnym słońcu afryki była dla mnie równie klimatyczna co wioska w RE4, czuć było w RE5 ten zaduch afryki, a potem pomijając ruiny godne uncharted było już tylko lepiej. Z inventory w 5tce też było lepiej, bo chociaż jajko i minigun zyskały identyczną wagę, to inventory na całą grę pozostało na 9 slotów i to bez pauzowania gry, co wymagało nowego podejścia do tematu.
RE5 miało by pewnie więcej szczęścia gdyby nie to że wyszło po Dead Space 1 który zdefiniowł jak powinny wyglądać/działać horrory na obecnej generacji.

A co do RE6 - pisze się tyle o klimacie kampanii Leona, ale po demku to sam nie wiem czy ona jest taka super klimatyczna, naparzanka w zombie jak w jakimś dead nation, może w pełnej wersji jest lepiej. Chyba że klimat oznacza to że jest ciemno?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Zychu(snipershit) » Pn sty 21, 13 09:49

Ja jako fan RE, uważam że 6 część jest najgorszą częścią. Słaba grafika, nie ma już świetnego patentu z rozwojem broni. Nie czuć mocy broni przy strzelaniu!. Jakby się z kapiszonów strzelało. W RE 5 i 4 ważne było w jakie miejsce strzelasz. Plusy RE6 to długość gry, to na prawdę jest 6 gier w jednym, Ale w sumie wolał bym jedną część dopieszczoną. Kocham stare RE i 4, 5 ..ale 6 jestem zawiedziony i to bardzo. To nie było zła gra, ale to był zły RE.
PS. Kto jedzie na zlot fanów RE:)?
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Re: Residenty

Postprzez Coldman_9 » Śr sty 23, 13 00:13

RE: Revelations oficjalnie na PS3, X-a i Wii U. 24 maja wsiąkam w to po uszy - zajob na RE powrócił :)

http://www.ppe.pl/news-20354-RE_Revelat ... TE%5D.html
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Residenty

Postprzez uci » Śr sty 23, 13 05:35

cieszy że gra wychodzi na płycie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Śr sty 23, 13 13:00

Czyli nici z wspólnych zakupów uci.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Rubi7231 » Cz sty 24, 13 00:55

Również na PC.
Avatar użytkownika
Rubi7231
Coward Duck
 
Posty: 32
Dołączył(a): Śr kwi 01, 09 16:19

Re: Residenty

Postprzez Coldman_9 » Cz sty 24, 13 00:58

Oj, z rozpędu tylko konsole podałem, bo granie na maszynie do pisania to nie dla mnie ;)
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Residenty

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 09:41

SAL zostaje juz tylko piankiller hd
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Cz sty 24, 13 16:19

Pomyśl jeszcze o tym Pay Day, mielibyśmy ekipę czterech osób razem z tobą.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 17:52

grałem w demko, ale zupełnie mi nie siadło
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Simon » Cz sty 24, 13 22:00

SALADYN napisał(a):mielibyśmy ekipę czterech osób razem z tobą.

Liczysz mnie czy nie?:>
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Pt sty 25, 13 08:28

A kogo miałbym liczyć, ty i ja to pewniaki, wesa przekabacimy ale uci się opiera.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Simon » Pt sty 25, 13 08:44

Chcialem sie upewnic:] Pewniak moze nie ale gdyby bylo czterech to raczej tak.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Residenty

Postprzez uci » Pt sty 25, 13 22:16

dobra, zabiore się jeszcze raz za to demo:>
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez uci » Wt lut 19, 13 17:25

ciekawostka dla fanów i grania old schoolowego

Fani dorwali kod z Resident Evil 1,5 (czyli 2jki którą ostatecznie zarzucono) i robią z tego grywalny produkt, można też go już pobrać i ograć na jakimś emulatorze PSXa, tudzież przerobionym pleju.

Na razie podobno sporo jest błędów etc. ale wydaje mi się że warto co jakiś czas sobie zobaczyć jak im idzie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Wt lut 19, 13 21:44

Cudów raczej bym się nie spodziewał skoro pierwszy koncept RE2 został zarzucony w bardzo wczesnej fazie produkcji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron