Problem z windą

W celach porządkowych.

Problem z windą

Postprzez Prze14mo » Wt sty 15, 08 19:29

Witam, mam pewien problem w pewnym miejscu scenariusza MGS2S (PS2). Mam problem w tym miejscu:

Zebrałem sensor B. Ruszyłem teraz do Strut A - Pump room

Teraz należy wejść po schodach na dach i tam unieszkodliwić kolejnego typa a potem na platformę i na dół.

Mój problem polega na tym, że żadnej platformy/windy nie widać. Dzwoni Stillman>Biorę Sensor B> Biegne do Strut A> Na dach> Zabijam gościa> I co teraz ?! ?! ?!

Nie widać żadnej windy...
Avatar użytkownika
Prze14mo
Arnold
 
Posty: 23
Dołączył(a): Wt sty 15, 08 18:52

Postprzez Pabian01 » Wt sty 15, 08 19:51

stan na tej platformie, ktora przyjechales wczesniej - to jets ta winda
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez raven_raven » Wt sty 15, 08 19:53

On właśnie mówi, że jej nie ma... coś masz zrąbane. Powinna na Ciebie czekać platforma na dachu...
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez kul2 » Wt sty 15, 08 19:56

Nie zamroziles wszystkich bomb.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Infernal Warrior » Wt sty 15, 08 19:59

Gdyby nie zamrozil to chyba Stillman by nie zadzwonil i nie mialby drugiego sensora ;)
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez kul2 » Wt sty 15, 08 20:02

Ja to z kims juz przerabialem i wyszlo ze nie zamrozil wszystkich bomb.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez raven_raven » Wt sty 15, 08 20:02

No właśnie... ewidentnie masz coś nie tak z grą - winda powinna wjechać w trakcie którejś rozmowy przez codec (widać to na filmiku w miejscu, gdzie częstotliwość jest).
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Pabian01 » Wt sty 15, 08 20:10

Infernal Warrior napisał(a):Gdyby nie zamrozil to chyba Stillman by nie zadzwonil i nie mialby drugiego sensora

On dzwoni i mowi o tym przed zamrozeniem ostatniej.
Prze14mo najlepiej spauzuj gre STARTem i bedzie Ci pisac gdzie jest jeszcze nie zamrozona bomba
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Prze14mo » Wt sty 15, 08 20:26

Faktycznie, pisze [B] na mapce, ale nie wiedziałem co to jest :D Bo zawsze Pliskin przez codec mówił coś o Strut H i to mnie zmyliło... zobacze i napisze za 5min. :D

Edit:

Jeeeeee :D Najbardziej zmyliło mnie CONTINUE. Po tym, jak zamroziłem bombę przy HARRIERZE pewnie padłem, i o niej już potem zapomniałem, a to okazała się ona :D Platforma wyjechała, bomba na dole rozbrojona. Jazda :D


Dzięki wszystkim !!!
Avatar użytkownika
Prze14mo
Arnold
 
Posty: 23
Dołączył(a): Wt sty 15, 08 18:52


Powrót do ARCHIWUM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron