This is no vice city - rzecz o pojazdach

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 03, 12 11:11

Zastanawiam się jak wprowadzenie pojazdów wpłynie na rozgrywkę ogólną.

- możemy podróżować śmigłowcem
- możemy używać samochodów
- cały teren widoczny z perspektyw śmigłowca jest otwarty i dostępny dla gracza
- możemy wzywać wsparcie ogniowe
- pojazd może zostać zestrzelony
- możemy zmieniać muzykę (tu: Walkirie) w trakcie wzywania maszyny. Zbyt głośny dźwięk jednak zaalarmuje wroga

A poza tym odczuwam straszną ironię czasu:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Solidny » Pn wrz 03, 12 11:22

Na spełnienie marzenia przyszło czekać 9 lat :D. Od trailera i zapowiedzi w 2003 do teraz... A raczej do premiery. Oby niedługo :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez kALWa888 » Pn wrz 03, 12 18:01

No ciekawe jak to się sprawdzi. Raczej ciężko poruszać się Jeepem po bazie jako wróg wszystkich tam przebywających. Chyba że w grę wejdą przebrania. Trzeba poczekać na więcej info, odnośnie zastosowania np w fabule tych pojazdów. Niby w 2, 3 (szczególnie w tych dwóch) i 4 już się przebieraliśmy na rzecz fabuły więc bardzo prawdopodobne że i tutaj coś takiego się pojawi.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 03, 12 18:06

No człowieku - jak się trudno poruszać po bazie? Nie bez powodu masz tam zainstalowany zderzak XD
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez kALWa888 » Pn wrz 03, 12 18:08

Hehe, ale w takim razie opcja stealth zdecydowanie odpada. xD
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 03, 12 18:18

I to jest dopiero problem. Bo jak w to grać po cichu skoro wystarczy przejechać wszystko co się rusza? Ale my w takim wypadku zakładamy niską AI wroga, że po drodze nikt nas nie zdejmie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Pn wrz 03, 12 18:19

4ka pokazała że MGSy możemy ogrywać nie tylko w wersji stealth :)
-jest też szansa że niczym w GTA po kilku przejazdach wrogowie rzucą na nas czołgi i śmigłowce w pościg.
Tudzież inne PUPY

A 2 jest szansa ze tereny po których będziemy jeździć to nie tylko bazy pełne wrogów
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SALADYN » Pn wrz 03, 12 18:34

Dokładnie, myślę że jazda jeepem będzie miała sens tylko w momencie gdy okaże się że trzeba z jednaj zinfiltrowanej bazy przejechać do drugiej przy czym staranowanie posterunku/bramy skończy się jatką i w końcu zmusi nas do ucieczki przed zmasowaną obławą, poza tym korzystanie z pojazdów można też jakoś sensownie ograniczyć.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Pn wrz 03, 12 18:40

własnie chodzi o brak granic.

Może podobnie jak ekipa XOF będziemy mogli sobie dolepić fałszywe metki i jeździć legalnie po bazie wroga - oczywiście przestrzegając przepisów, a potem C4 do jeepa, wjazd pod budynek, dywersja wybuchem i jazda ;]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SALADYN » Pn wrz 03, 12 18:48

Jak dotąd nie było sandboxa który by jakoś nas nie ograniczał, miasto wyspa w Infamous czy GTA albo wielki krater w RDR np.

uci napisał(a):Może podobnie jak ekipa XOF będziemy mogli sobie dolepić fałszywe metki i jeździć legalnie po bazie wroga - oczywiście przestrzegając przepisów, a potem C4 do jeepa, wjazd pod budynek, dywersja wybuchem i jazda ;]


To wydaje się sensowne rozwiązanie w pojazdach w których nie widać kierowcy.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 03, 12 19:44

Albo rozgrywka pójdzie w inną stronę, skoro są pojazdy to po co zachowywać stealth? Kojima odwiedzał wszak biura ludzi robiących BF 3 nie bez powodu. Już czuje akcję: niech gniew Boży spadnie na tą wioskę! Lepiej mnie nie dopuszczać do gry.

A tak na marginesie to w PW mieliśmy walk z pojazdami w wuj i jeszcze więcej. Pora na enhanced edition i samemu stanąć za sterami czegoś tam, bo latanie po oborach przed nalotem to zdecydowanie nie jest opcja.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez shalashaska » Pn wrz 03, 12 21:15

Jeżeli poruszyli kwestie pojazdów w grze to może w końcu pojawi się kusza czy łuk bloczkowy, spodziewałem się tego w 3-ce.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Solidny » Pn wrz 03, 12 22:38

Saladin01 napisał(a):A tak na marginesie to w PW mieliśmy walk z pojazdami w wuj i jeszcze więcej. Pora na enhanced edition i samemu stanąć za sterami czegoś tam, bo latanie po oborach przed nalotem to zdecydowanie nie jest opcja.

Ekhm, MGS4 ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Wt wrz 04, 12 07:12

Też mam w nadzieje na powrót misji pobocznych z walką z pojazdami a potem już w grze - zrzut czołgu ze śmigłowca i heja na pole bitwy.
BB staje się w końcu kozakiem znanym z MGS1, więc liczę że będziemy mogli zaszaleć zarówno na głośno jak i na full stealth
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Coldman_9 » Cz wrz 06, 12 00:37

Ja to widzę tak - każda plansza będzie całkiem sporym terenem, w którym dla bajeru będzie można carnąć się jeepem. Helikopter, jak już potwierdzono, służył będzie do ewakuacji, co oznacza, że nawet jeśli misja zakończy się niepomyślnie, będzie można czmychnąć do Mother Base ze zdobytymi fantami zamiast standardowego restartu misji. Na podróże pojazdami między zamkniętymi terenami na kontynencie/globie nie ma żadnych szans. Ta gra będzie wyglądała po prostu tak, jak mógł wyglądać MGS: Peace Walker tworzony w 2010 od razu na PS3/X360.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Cz wrz 06, 12 08:50

więc tak teoretyuzjąc - zgarniamy czołg, lądujemy czołgiem na misji w której trzeba usunąć inny czołg lub mecha pokroju pupy i zamiast bawić w się w stealth, po prostu wjeżdżamy na tamtego naszym czołgiem i rozgrywamy spory pojedynek czołgowy.

szczerze było by miło gdyby dano nam taka możliwość.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » N lut 24, 13 19:19

Fajnie że możemy customizować śmigłowiec o muzykę, dobierać co bardziej patetyczne muzyczne wstawki przed nalotem o zachodzie słońca...

A propos, w Jarhead (taki film) jest scena, jak śmigłowiec przebija się przez zaczadzone niebo i słychać jak z maszyny wydobywa się utwór The Doors. That's Vietnam music - rzuca ktoś - can't we get our own music? Do Czasu Apokalipsy też padają odniesienia - tak jak w grze i to typowe dla Kojimy influencje.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » N lut 24, 13 19:56

tylko czy będziemy mogli dać własna muzę czy dostaniemy gotowy pakiet w grze
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Solidny » N lut 24, 13 20:49

Skoro Sports Champions dało radę wsadzić wybór z własnej biblioteki... Oszczędzi im to kosztów licencjonowania muzyki :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Sheva » N lut 24, 13 20:57

Hmm a może mamy złe założenia? Może w części misji skończy się ten trwający od początku serii asynchroniczny konflikt i staniemy czasem jako BB na czele własnej armii nacierającej najzwyczajniej na świecie na przeciwnika? albo przyjdzie nam się przed nacierającym przeciwnikiem bronić? Może to naszą bazę będzie ktoś chciał zinfiltrować i będziemy musieli go odnaleźć i zneutralizować? A wtedy na pewno miejsce na pojazdy się znajdzie. Choć liczę, że element skradania pozostanie większościowym pakietem misji.
Sheva
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): N mar 02, 08 10:48

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Solidny » N lut 24, 13 21:11

Sheva napisał(a):Hmm a może mamy złe założenia? Może w części misji skończy się ten trwający od początku serii asynchroniczny konflikt i staniemy czasem jako BB na czele własnej armii nacierającej najzwyczajniej na świecie na przeciwnika? albo przyjdzie nam się przed nacierającym przeciwnikiem bronić? Może to naszą bazę będzie ktoś chciał zinfiltrować i będziemy musieli go odnaleźć i zneutralizować? A wtedy na pewno miejsce na pojazdy się znajdzie. Choć liczę, że element skradania pozostanie większościowym pakietem misji.

Otwarty świat sam w sobie uzasadnia pojazdy. Dojechać na misję furką, zostawić w jaskini i potem zwiać nią, bo rakiety ziemia-powietrze nie pozwalają się zbliżyć helikopterom. Albo gdy nie ma jak wezwać pomocy. Batalie jako misje dodatkowe (PW się kłania) mogłyby być fajne. Ciekawe czy będzie zrzynka z GTA i markery rozpoczynające misje, fabularne bądź dodatkowe (te drugie można by odpalać przez codec/radio).
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » N lut 24, 13 21:46

chodziło mi bardziej o to że w MGS4 miało być słuchanie własnej muzyki z IPoda a wyszło jak wyszło.

Mimo wszystko ja mam nadzieje na walki z bossami z PW ale teraz w wersji że sami wyjeżdżamy naszymi zdobycznymi pojazdami lub w ogóle metal gearem i walczymi.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » So mar 16, 13 12:15

O czym już była mowa:

http://mgs.gram.pl/wordpress/2013/03/16 ... t-swoboda/

Ale już ćwiczę skilla do jazdy na jednym kole - oczywiście na Vice City :)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Śr cze 12, 13 17:31

A propos pojazdów

http://metalgear.wikia.com/wiki/Metal_G ... 8Gustav%29

Miniaturowy Gear z końca trailera może być wzorowany na Gustavie, z tym że ta wersja pochodzi z okresu Zanzibaru.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Śr cze 12, 13 17:50

Albo to załogowy Gekko
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SALADYN » Śr cze 12, 13 21:31

Tak właśnie mi się skojarzył ten mech z MG Gustav. A skoro jesteśmy w temacie to pomoże mi ktoś tak z czystej ciekawości zidentyfikować ten pojazd opancerzony który widać w zwiastunie ? Podwozie to na 100% BTR-80 jednak nigdy nie widziałem żeby te pojazdy miały takie wieże, właściwie to chyba dopiero w Stryker MGS zastosowano tego typu uzbrojenie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez Simon » Śr cze 12, 13 23:23

Wes mowil, ze to Pandur i ze uzywa go NATO...I to troche komplikuje fabule.
http://www.army-technology.com/projects ... andur3.jpg
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SALADYN » Cz cze 13, 13 08:08

No wygląda jak Pandur II, poza niezgadzającą się stroną konfliktu jest jeszcze fakt że ośmiokołowe wersje Pandura zaczęto produkować dopiero w 2001.

http://www.military-today.com/artillery/pandur_2_fsv_l5.jpg
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez uci » Cz cze 13, 13 08:32

Może w samej właściwej grze pojazdy jeszcze się zmienią, a ten tutaj powstał na potrzeby trailera?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: This is no vice city - rzecz o pojazdach

Postprzez SaladinAI » Pt lut 07, 14 12:56

Dorzucicie do listy.

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron