przez Osvelot » So paź 17, 15 15:03
Co do Fulton Doga - a masz opcję w development? Ten przedmiot to nie do końca blueprint, tak de facto to jest key item i można go sprawdzić w iDroidzie czy go masz na pewno.
Gdybyś grał na PC, to by się dało usunąć roga B)
Ogólnie czekam trochę na rozwój sytuacji z modami, jak pojawi się dobry (podkreślam, dobry) menedżer modów do MGS V, który uprości instalację i będzie działał bezawaryjnie, to podsumuję w jakimś artykuliku te godniejsze uwagi. Jeden jest bardzo ciekawy, mimo że prosty - sprawia, że w cutscenkach gdy gramy misję dowolnym żołnierzem z bazy model nie zostaje zamieniony na Venom Snake'a. Biorąc pod uwagę, że:
A. Venom to autysta i prawie się nie odzywa, nawet kiedy jest w centrum uwagi
B. Synchronizacja mowy z modelem twarzy działa świetnie, nawet przy zmienionych modelach (przykład: nasz avatar, korzystający z animacji twarzy Venoma)
To nawet granie panią żołnierz jest w większości przypadków spoko, dopóki się nie odezwie. Chyba, że gracie tą Flaming Buffalo albo uratowaną blondwłosą zakładniczką (jak nie powtarzaliście misji i nie ratowaliście jej ponownie, to "pierwsza wersja" tej żołnierki nazywa się Laughing Wallaby) z misji 14 - one i tak mają głos, jakby paliły trzy paczki papierosów dziennie, a przy bieganiu sapią jakby miałby najgorszą astmę na świecie. Im nawet głos Kiefera będzie pasował.
PS. Istnieje taki wyraz jak "żołnierka"? :I
"From now on... call me Big Bonus."