GT Event (Sezon 4) - 17.11 (Nürburgring Nordschleife)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 4) - 17.11 (Nürburgring Nordschleife)

Postprzez Hal » Śr lis 06, 13 02:23

Niedziela 10.11 - Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (4/7)


Obrazek


Rekord toru: Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – 7:18,145






Ustawienia samochodów na Deutsche Tourenwagen Meisterschaft:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone

- opony: wyścigowe twarde

- moc pojazdów ograniczona do 450 koni mechanicznych

- w poszczególnych wyścigach cyklu startować może każdy z dopuszczonych do zawodów pojazdów. Jednak przeciągu całej serii kierowca może tylko jednokrotnie skorzystać z danego modelu. Listę dopuszczonych wozów znaleźć można w temacie Ranking.


Tor: Nurburgring Nordschleife


Ustawienia pogody i czasu na kwalifikacje w Jeździe Próbnej:

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 0

- wirtualna godzina rozpoczęcia: 16:00

- współczynnik upływu czasu: 1


Ustawienia pogody i czasu na wyścig:

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 4/10

- wirtualna godzina startu: 5:00

- współczynnik upływu czasu: 15


Ilość okrążeń: 10.




Z jakich samochodów nie mogą już skorzystać dani kierowcy:


- Tar: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93

- Namingway: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi A4 Touring Car '04 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02

- Luqat: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Audi A4 Touring Car '04 / Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00

- Plazi: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00

- Simon: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94

- Budyń: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00

- DoctorEgg: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93

- Ghostkasper: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00

- PRZESTEPCA: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00

- Heavy Ghost: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00


Pozostali zawodnicy mają do swej dyspozycji każdy z siedmiu dopuszczonych do cyklu DTM samochodów.




Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:00 - 20:45. Jednookrążeniowy wyścig formujący na Tsukuba Circuit: 20:45. Planowy start wyścigu: około 20:50.




Rozgrywka DTMów wkracza w decydującą fazę. Z każdym kolejnym wyścigiem kierowcom uszczupla się spektrum wyboru pojazdów. Na co tym razem zdecydują się żądni punktów zawodnicy? Kto w tym sezonie poskromi zabójcze Zielone Piekło? Odpowiedzi na te pytania poznamy już w najbliższą niedzielę!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 10.11 (Nürburgring Nordschleife)

Postprzez Hal » Pn lis 11, 13 01:41

Wyścig został przełożony na 17.11 ze względu na dramatycznie niską frekwencję. W lobby na sesję kwalifikacyjną stawiło się jedynie trzech kierowców.


Panowie, jeśli tak ma wyglądać nasze dalsze ściganie...
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 17.11 (Nürburgring Nordschleife)

Postprzez Hal » Śr lis 20, 13 23:04

Rzutem na taśmę PRZESTEPCY udało się uzyskać w kwalifikacjach najlepszy czas okrążenia. Przywilej startu z pole position PSA wykorzystał znakomicie, gdyż błyskawicznie uzyskał znaczącą i bezpieczną przewagę nad liczną początkowo grupą pościgową. Wiele problemów tuż po starcie wyścigu miał za to Tar. Już od zakrętu otwierającego, lider klasyfikacji generalnej zmuszony był zmierzyć się z usterką koła w swym Audi A4. Kontakt z jadącym Mercedesem CLK Simonem okazał się bowiem wyjątkowo niebezpieczny. W wyniku początkowych kłopotów, Tar spadł z drugiego na czwarte miejsce, jednak szybko zakasał rękawy i rozpocżął odrabianie wczesnych strat. Kierowca teamu Audi dopadł Simona tuż za Aremberg, co pozwoliło mu przebić się na najniższy stopień podium. Pod koniec 1. okrążenia Tar był już drugi. Na dwukilometrowej prostej udało mu się doścignąć jadącego znacznie wolniejszym samochodem Namingway'a. Przed wiceliderem pozostał już tylko PSA i wiele kilometrów wyścigu na odrobienie około dwudziestu pięciu sekund straty. Jednakże równa i konsekwentna jazda na pograniczu pozwoliła Tarowi na zmniejszenie przewagi lidera tylko do 20 sekund. Był to początek 7. okrążenia i obaj rywalizujący o triumf zawodnicy mieli już za sobą jedyną zaplanowaną wizytę w boksie. Jadący do tej pory pewnie i zdecydowanie PSA zaczął odczuwać dyskomfort z powodu naciskającego na niego od kilkudziesięciu już minut przeciwnika. Prowadzącemu przytrafiały się drobne pomyłki, które stopniowo trwoniły znaczącą jak dotąd przewagę czasową. Dość powiedzieć, że u zarania 9. okrążenia dystans dzielący obu kierowców wynosił już tylko około czterech sekund. Nad torem zmierzchało i widoczność drastycznie zmalała. Czy to w wyniku spadku koncentracji, czy w efekcie narastającej nerwowości, PRZESTEPCA popełnił poważny błąd na Aremberg, przez co jego Audi TT wylądowało poza zakrętem, w głebokim piasku. Zanim maszyna wygramoliła się z powrotem na tor, Tar objął już prowadzenie. Utrzymanie kilkusekundowej przewagi w trakcie nocnej jazdy po Zielonym Piekle nastręczyło jednak nowemu liderowowi sporo trudności. Na 10. okrążeniu, wieńczącym cały wyścig, Tar uszkodził jedno z przednich kół swego pojazdu. Poruszający się nieco ponad dziesięć sekund za prowadzącym, PSA szybko zwietrzył szansę na odzyskanie pierwszej lokaty. Kierowca TT metodycznie niwelował swą stratę. Tar jednak zdołał wytrzymać tę ciężką próbę nerwów i dowiózł swe prowadzenie aż do mety, zachowując pięć sekund przewagi na groźnym rywalem.




Wyniki wyścigu (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft, Nurburgring Nordschleife, 10 okrążeń, wyścig trwał około 1h i 14min.):


1. Tar (Audi A4 Touring Car '04) – najszybsze okrążenie: 6:52,999

2. PRZESTEPCA (Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02) – strata: + 5,203; najszybsze okrążenie: 6:56,910

3. Namingway (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: ponad 3 min.; najszybsze okrążenie.: 7:14,680

4. Ghostkasper (Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94) – strata: ponad 6 min.; najszybsze okrążenie: 7:24,333

5. Luqat (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: - 1 okr.; najszybsze okrążenie: 7:41,235

6. Heavy Ghost (Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94) – DNF

7. Bysiek (Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94) – DNF

8. Simon (Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00) – DNF




Nowy rekord toru: Tar (Audi A4 Touring Car '04) – 6:52,999






Upomnienia:

- incydent pomiędzy Simonem, a Tarem (1. okrążenie, 1. zakręt) nie będzie rozpatrywany, gdyż Simi nie ukończył wyścigu. Zdarzenie powinno kosztować Simona aż 6 punktów (spowodowanie u rywala usterki na jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu).


- rozbicie przez Luqata samochodu na pierwszych zakrętach 1.okrążenia nie obarcza winą Heavy Ghosta.






Klasyfikacja Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (po 4/7)


1. Tar – 90 pkt

2. Namingway – 53 pkt

3. PRZESTEPCA – 45 pkt

4. Luqat – 42 pkt

5. Plazi – 28 pkt

6. Budyń – 25 pkt

7. Ghostkasper – 21 pkt

8. Simon – 20 pkt

9. DoctorEgg – 11 pkt

10. Heavy Ghost – 9 pkt




Klasyfikacja Dookoła Świata (po 4/10)


1. Tar – 80 pkt

2. Namingway – 66 pkt

3. PRZESTEPCA – 45 pkt

4. Luqat – 40 pkt

5. Budyń – 33 pkt

6. Plazi – 27 pkt

7. DoctorEgg – 24 pkt

8. Simon – 19 pkt

9. Ghostkasper – 13 pkt

10. Heavy Ghost – 9 pkt




Klasyfikacja Generalna (po 7/15)


1. Tar – 155 pkt

2. Namingway – 114 pkt

3. Plazi – 58 pkt

4. Luqat – 52 pkt

5. DoctorEgg – 48 pkt

6. Budyń – 46 pkt

7. PRZESTEPCA – 45 pkt

8. Ghostkasper – 34 pkt

9. Simon – 29 pkt

10. Heavy Ghost – 17 pkt
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron