GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Hal » Pt gru 27, 13 01:07

Niedziela 29.12 – Muscle Car Cup (3/3) Finał


Obrazek


Rekord toru: Budyń (Nissan Xanavi Nismo Z '06) – 1:24,990






Samochód: Chevrolet Camaro Z28 RM '69


Ustawienia samochodu:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (z wyjątkiem ABS)

- opony: sportowe twarde


Tor: Mazda Raceway Laguna Seca


Ilość okrążeń: 42.




Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:15-20:45. Planowy start wyścigu: 20:45.




Zwieńczenie krótkiego minicyklu Muscle Car, dedykowanego amerykańskim krążownikom szos.
Losy pucharu są już niemal całkowicie rozstrzygnięte. Przewaga lidera zdaje się dla pozostałych zawodników nie do nadrobienia. Jednakże dopóki istnieją matematyczne szanse na wydarcie ostatecznego triumfu, dopóty tlić będą się jeszcze nadzieje walczących o zwycięstwo kierowców. Nie zapomnijcie o przeprowadzeniu modyfikacji wyścigowej w swoich Chevroletach Camaro!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Simon » So sty 04, 14 13:02

Jak tam wyścig? Wyników nie ma?
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Luqat » So sty 04, 14 14:08

Było być to byś wiedział co się działo ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Hal » N sty 05, 14 00:41

Nietypowy wyścig, który został rozegrany w dwóch częściach. Kiedy do końca zawodów pozostało niecałe dwadzieścia okrązeń, a w wyniku dokuczliwych rozłączeń z siecią PSN na torze pozostało już tylko trzech uczestników imprezy, pozostali kierowcy zdecydowali się przerwać dalsze zmagania. W lobby głosami większości postanowiono jednak o dograniu pozostałej części wyścigu. Tak więc nietypowo zawody nie zostały zakończone, a wznowione w punkcie, w którym z pokoju wyrzucony został Budyń. Dzięki opóźnieniu startów poszczególnych uczestników, uwzględnione zostały różnice czasowe pomiędzy graczami, jakie istniały pod koniec pierwszej, tak pechowej części finału Muscle Car Cup. Potraktujmy więc ten, miejmy nadzieje, bezprecedensowy przypadek jako jeden, całościowo przeprowadzony wyścig. Jeszcze zanim doszło do nieszczęśliwych przypadków, odbyła się standardowa sesja kwalifikacyjna. Po raz pierwszy w swej karierze prawo do startu z pole position wywalczył Niceman. Zawodnik wybornie wykorzystał ten przywilej i u zarania zawodów utrzymywał się dość pewnie na pozycji lidera. Tuż za jego plecami jednak wygodnie usytuowało się dwóch kierowców, mających równie wielki apetyt na końcowy triumf – Namingway i Tar. Cała trójka dłuższy czas jechała w zwarciu i szybko pozostawiła w tyle wolniejszych tego dnia – Luqata oraz Budynia. Nice utrzymywał prowadzenie do 9. okrążenia, w którym to po zbyt szerokim wyjeździe z jednego z zakrętów jego Chevrolet znalazł się całkowicie poza torem. Tę pomyłkę rywala skwapliwie wykorzystał Namingway, a także jadący tuż za nim Tar. Po niezbyt dotkliwym błędzie Nice nie był już w stanie dogonić oddalającej się dwójki i to pomiędzy nią rozstrzygnąć miały się losy zwycięstwa na Lagunie. A rozstrzygnęły się one bardzo szybko, bo już na 12. okrążeniu. Na ostatnim cornerze tej pętli Tar przepisowo zaatakował wewnętrzną przeciwnika i wskoczył na upragniony fotel lidera. W miarę upływu czasu Nami zaś tracił koncentrację i jego dystans do prowadzącego powiększał się. Powtórzył się zatem scenariusz z wyścigu na Motegi – po stracie prowadzenie Namingway nie potrafił już nawiązać do swojej dyspozycji z pierwszych minut rywalizacji i tracąc tempo, utracił również i szanse na triumf.




Wyniki wyścigu (Muscle Car Cup, Chevrolet Camaro Z28 RM '69, Mazda Raceway Laguna Seca, 42 okrążenia, wyścig trwał około 1h i 13min.):


1. Tar – najszybsze okrążenie: 1:37,678

2. Namingway – strata: + 36,470; najszybsze okrążenie: 1:37,662

3. Niceman – strata: + 49,745; najszybsze okrążenie: 1:38,114

4. Budyń – strata: + 1:41,052; najszybsze okrążenie: 1:37,789

5. Luqat – strata: + 1:49,079; najszybsze okrążenie: 1:39,265




Nowy rekord klasy: Namingway (Chevrolet Camaro Z28 RM '69) –1:37,662






Upomnienia:

- Budyń vs Luqat. 1. okrążenie, dojazd do 1. zakrętu. Upomnienie o wysokości sześciu punktów dla Budynia za spowodowanie u rywala usterek na przestrzeni trzech początkowych cornerów wyścigu.






Klasyfikacja końcowa Muscle Car Cup


1. Namingway – 69 pkt

2. Tar – 40 pkt

3. Budyń – 35 pkt


4. Luqat – 27 pkt

5. Simon – 20 pkt

6. Plazi – 19 pkt

7. Niceman – 16 pkt

8. DoctorEgg & Ghostkasper – 13 pkt

10. Bysiek – 4 pkt




Klasyfikacja Dookoła Świata (po 8/10)


1. Namingway – 156 pkt

2. Tar – 149 pkt

3. Luqat – 78 pkt

4. Budyń – 76 pkt

5. Simon – 54 pkt

6. PRZESTEPCA – 45 pkt

7. Niceman – 39 pkt

8. Ghostkasper – 32 pkt

9. Plazi – 27 pkt

10. DoctorEgg – 24 pkt

11. Heavy Ghost – 18 pkt

12. Bysiek – 4 pkt




Klasyfikacja Generalna (po 13/15)


1. Tar – 265 pkt

2. Namingway – 244 pkt

3. Luqat – 122 pkt

4. Budyń – 110 pkt

5. PRZESTEPCA & Simon – 71 pkt

7. Niceman – 60 pkt

8. Plazi – 58 pkt

9. Ghostkasper – 53 pkt

10. DoctorEgg – 48 pkt

11. Heavy Ghost – 34 pkt

12. Bysiek – 4 pkt
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Simon » N sty 05, 14 11:22

Luqat napisał(a):Było być to byś wiedział co się działo ;)

Wybacz lucat, że wyjechałem w góry...:P

Niezłe mieliście 'przygody':/
Ostatnio edytowano Pn sty 06, 14 20:29 przez Simon, łącznie edytowano 1 raz
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Luqat » Pn sty 06, 14 19:29

Nie jestem bydyniem ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez Simon » Pn sty 06, 14 20:30

Lol, sorry Lu - chyba pisalem to jeszcze pod wplywem:p
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 29.12 (Laguna Seca)

Postprzez bigbudyn500 » Wt sty 07, 14 13:59

Luqat napisał(a):Nie jestem bydyniem ;)

WTF :?

Hal Emmerich napisał(a):

Upomnienia:

- Budyń vs Luqat. 1. okrążenie, dojazd do 1. zakrętu. Upomnienie o wysokości sześciu punktów dla Budynia za spowodowanie u rywala usterek na przestrzeni trzech początkowych cornerów wyścigu.



itz not maj folt de piasek łos wery nieprzewidywalny :D
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron