GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps)

Postprzez Hal » Pt sty 10, 14 00:19

Niedziela 12.01 – Puchar Samochodów Fabrycznych (7/7) Finał sezonu


Obrazek


Rekord toru: Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 2:19,288






Samochód: Mercedes-Benz SLS AMG '10


Ustawienia samochodu:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (z wyjątkiem ABS)

- opony: sportowe twarde


Tor: Circuit de Spa Francorchamps


Ilość okrążeń: 26.




Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:15-20:45. Planowy start wyścigu: 20:45.




Wyścig będący zwieńczeniem 4. sezonu, a jednocześnie pożegnanie Eventu z Gran Turismo 5. Jak dotad, razem z prologami, rozegraliśmy wspólnie w ramach naszej zabawy siedemdziesiąt cztery zawody. Kolejne, siedmdziesiąte piąte starcie będzie już ostatnim odbywającym się w piątej odsłonie serii Polypholy Digital. Stopień trudności nadchodzącego wyścigu należy zaliczyć do wysokich, nawet pomimo tego, że tym razem nie zagrożą nam opady deszczu. Zapraszam wszystkich zawodników bez wyjątku, bez względu na to jak dawno ostatnio pojawili się na Evencie, stałych bywalców oraz tych pojawiających się nieregularnie. Razem pożegnajmy Piątkę ekscytującym i wyjątkowym wyścigiem.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Luqat » Pn sty 13, 14 01:04

No i po wszystkim :(
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Hal » Pn sty 13, 14 01:09

Będę tęsknił:(
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Simon » Pn sty 13, 14 09:31

Ja już tęsknię...No ale przynajmniej będzie czas na enduro 24h:]
Poza tym możemy jeździć z GTAdvanced.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Pn sty 13, 14 09:44

Przeskakujecie wszyscy na szóstkę przez to, że zamykają online w GT5?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Simon » Pn sty 13, 14 11:27

No dla uczestników eventu to jest niestety nieuniknione.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez bigbudyn500 » Pn sty 13, 14 19:00

Gillian Seed napisał(a):Przeskakujecie wszyscy na szóstkę przez to, że zamykają online w GT5?

:D Nie . Zrobimy event offline :P :D
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Pn sty 13, 14 19:35

bigbudyn500 napisał(a):
Gillian Seed napisał(a):Przeskakujecie wszyscy na szóstkę przez to, że zamykają online w GT5?

:D Nie . Zrobimy event offline :P :D

Ale to nie jakos w maju czy marcu zamykaja?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Simon » Wt sty 14, 14 08:50

W maju chyba. Czyżbyś w końcu zechciał nas zaszczycić swą obecnością?
:P
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Wt sty 14, 14 09:46

Nie, dziwię się, że tak szybko kończycie, skoro do maja czas.

GT6 kupię pewnie dopiero na PS4 :P
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Luqat » Śr sty 15, 14 15:52

No to mozesz się nie doczekać i wyjdzie na to, że nigdy nie pograsz. Twoja strata.
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Śr sty 15, 14 15:57

To poczekam na GT7, whatever.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Simon » Śr sty 15, 14 17:54

A przy GT7 nadal nie bedzie ci sie chcialo rozkladac kiery...whatever.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Śr sty 15, 14 19:51

Ale czy ja zapytałem, bo chcę z wami grać? O co chodzi w ogóle?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Simon » Cz sty 16, 14 09:43

Po prostu nie możemy się doczekać kiedy dołączysz:D
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez SALADYN » Cz sty 16, 14 09:48

Ja wciąż czekam na partyjkę w Peace Walkera :D
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Gillian » Cz sty 16, 14 10:53

SALADYN napisał(a):Ja wciąż czekam na partyjkę w Peace Walkera :D

Not going to happen. Szkoda czasu na crapa :P
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Hal » Pn lut 17, 14 18:41

Czwarty, ostatni rozgrywany na platformie Gran Turismo 5 sezon Eventu, finał swój miał na słynnym belgijskim Spa-Francorchamps. Było to nietypowe miejsce do zwieńczenia rozgrywek, wszystkie dotychczasowe sezony kończyły się bowiem w Niemczech na Nurburgring. Kierowcy dostali tym razem do dyspozycji jedynie niemiecki samochód, prawdziwą bestię, której właściwe opanowanie stanowiło klucz do osiągnięcia dobrego wyniku – Mercedesa SLS AMG z 2010 roku. Po raz pierwszy od kilku startów, to Tarowi udało się wywalczyć w trakcie zaciętych kwalifikacji cenne pole position. Bezpośrednie lokaty za liderem klasyfikacji generalnej zajęli przed startem zawodów Namingway wraz z PRZESTEPCĄ. Liderująca trójka odnotowała poprawny start i była dzięki temu zdolna utrzymać swe korzystne miejsca, broniąc się skutecznie przed naporem pozostałych zawodników. Tar bardzo szybko utracił prowadzenie. Po pierwszej wizycie na Eau Rouge w cień aerodynamiczny lidera przedostał się drugi zawodnik w stawce, Namingway. Jego rozpędzony SLS bez większych trudności przesunął się na czoło grupy jeszcze przed Les Combes. Roszadzie na szczycie z nieco większej odległości przyglądał się PSA, którego jazda z każdym kolejnym kilometrem nabierała animuszu. Na następną zmianę lidera nie przyszło czekać długo. Na początku 3. okrążenia Nami źle obliczył tor jazdy i prędkość samochodu w trakcie przejazdu przez Eau Rouge, przez co pojazd wyraźnie przeciął niebezpieczny zakręt. Chwilę potem kierowca zachował się zgodnie z duchem czystej walki - odpuszczając gaz po ścięciu cornera, oddał jednak tym samym prowadzenie Tarowi. Tę pomyłkę Namingway'a skrzętnie wykorzystał również PSA, dla którego była to nęcąca szansa awansu na znakomitą drugą pozycję. Ta wysoka lokata nie zaspokoiła jednak rosnącego apetytu doświadczonego zawodnika.


PSA wyraźnie zwęszył krew rywala i pewny, że zdoła uprzykryć mu życie, niczym wyżeł pomknął jego tropem. Rzeczywiście, tak brawurowa postawa w pełni popłaciła. Jeszcze na tym samym okrążeniu, na którym powrócił na prowadzenie, Tar popełnił dramatyczny błąd. Po wyjściu z Pouhon jego Mercedes najechał na zewnętrzny kerb i uległ groźnej destabilizacji. Jedynie szybkiej reakcji kierowcy zawdzięczać można to, iż samochód nie rozbił się dotkliwie o okalające tor bandy. Wprawdzie Tar obył się bez usterek w swym SLSie, jednak musiał skonfrontować się z przykrą sytuacją – utratą lidera i spadkiem na odległe, szóste miejsce. Pewne prowadzenie w wyścigu objął więc PRZESTEPCA, a jego śladem podążył Namingway. O ostatni stopień podium bili się w tych okolicznościach Ghostkasper z Budyniem. Mimo katastrofalnej pomyłki Tar nie zamierzał bynajmniej składać broni. Do końca wyścigu wciąż pozostało wszak wiele kilometrów i można było nadal snuć marzenia o końcowym triumfie. Lider klasyfikacji generalnej błyskawicznie uspokoił rozklekotane nerwy i odzyskał rytm jazdy, który gwarantował mu odrabianie znaczących strat. Cierpliwe podejście Tara zostało wynagrodzone. Bardzo wcześnie, bo na 4. pętli wyścigu, bez większych perypetii udało mu się przebić na wysoką 3. lokatę. Zawodnik wyprzedzał kolejno Luqata, Budynia oraz Ghostkaspra. Zachęcony tym szybkim awansem, Tar bez zawahania rozpoczął pościg za dwójką prowadzących, do których tracił około piętnastu sekund. PSA oraz Nami, uwikłani w wewnętrzną walkę, nie mogli w pełni korzystać z całej przestrzeni toru, przez co czasy ich okrążeń nie powalały. Nie dziwi więc, iż jadący w pojedynkę, nie niepokojony przez nikogo, Tar metodycznie odrabiał straty do głównych oponentów.


Kiedy czoło stawki kończyło 10. okrązenie, liderowi klasyfikacji generalnej wreszcie udało się dopaść Namiego. Ta roszada pozycji miała miejsce przed zakrętem Blanchimont, zaś wyprzedzany zawodnik zdawał się oddawać swą wysoką pozycję niemal bez walki. Tak oto przed nosem Mercedesa SLS prowadzonego przez Tara pozostał już wyłącznie znakomicie dysponowany tego wieczoru PRZESTEPCA. Okazja do przeprowadzenia ofensywy na pierwszą pozycję nadarzyła się stosunkowo wcześnie, jeszcze u zarania 14. pętli. PSA zbytnio opóźnił dohamowanie do kluczowego La Source, przez co za szeroko pokonał zakręt. Tar nie miał takich problemów, corner przejechał optymalną linią, dzięki czemu płynnie prześlizgnął się przed głównego rywala. Pod koniec tego samego okrążenia nowy lider zdecydował się wykonać swój planowy zjazd do boksu, wszystko w celu dotankowania niezbędnej ilości paliwa oraz wymiany zużytego ogumienia. Widząc taką, a nie inną decyzję prowadzącego, podobny krok wykonał również PRZESTEPCA. Po wizycie w pit stopie oblicze rywalizacji uległo wyraźnej odmianie. Tar zdołał uciec rywalowi, a ten nie był już w stanie odzyskać początkowego stopnia koncentracji. I choć w ostatnich fazach wyścigu dystans dzielący Tara od PRZESTEPCY był spory, to i tak nie pozwalał liderowi.nawet na chwilę relaksu. Jeden poważny bład mógł bowiem nadal odmienić wszystko. Taki się jednak prowadzącemu nie przytrafił. Tym samym Tar wygrał finał sezonu na Spa, dojeżdżając do mety ze znacznie zaznaczoną przewagą nad PSĄ. Podium zamknął Namingway, który odnotował słabszą drugą część zawodów. Po prostym blędzie na Blanchimont i rozbiciu samochodu, znalazł się w pewnym momencie aż na szóstym miejscu.




Wyniki wyścigu (Puchar Samochodów Fabrycznych, Mercedes-Benz SLS AMG '10, Circuit de Spa Francorchamps, 26 okrążeń, wyścig trwał około 1h i 12min.):


1. Tar – najszybsze okrążenie: 2:35,876

2. PRZESTEPCA – strata: + 20,188; najszybsze okrążenie: 2:37,293

3. Namingway – strata: + 1:21,983; najszybsze okrążenie: 2:37,207

4. Simon – strata: + 1:45,782; najszybsze okrążenie: 2:38,333

5. Luqat – strata: + 1:54,854; najszybsze okrążenie: 2:40,256

6. Niceman – strata: + 1:57,332; najszybsze okrążenie: 2:38,588

7. Ghostkasper – strata: + 1:58,109; najszybsze okrążenie: 2:39,841

8. Heavy Ghost – strata: - 1 okr.; najszybsze okrążenie: 2:43,010

9. Budyń – DNF


Nowy rekord klasy: Tar (Mercedes-Benz SLS AMG '10) – 2:35,876






Upomnienia:


- Simon vs PRZESTEPCA. 1. okrążenie, dohamowanie do szykany Les Combes. Klasyczny błąd zawodnika jadącego za rywalem, który w wyniku opóźnionej reakcji na decyzję przeciwnika, a także w efekcie jazdy tym samym torem co on, uderza wrogie auto w tylny zderzak. Poszkodowany PSA traci chwilowo kontrolę nad pojazdem i według powtórki prowadzącego Event jego samochód ponosi także uszczerbek mechaniczny. Po konsultacji z PRZESTEPCĄ okazało się jednak, iż jego Mercedes nie odniósł w tym zdarzeniu defektu, chociaż impakt uderzenia ze strony SLS Simona był dość znaczny. Bez kar w tej sytuacji.


Incydenty z udziałem Ghostkaspra:


- Kasper vs Budyń. 1. okrążenie, 1. zakręt. Kasper odcina rywalowi całkowicie przejazd po wewnętrznej. Uszkodzenie przedniego lewego koła u Budynia.


- Ghostkasper vs Luqat. 4, okrążenie, dojazd do Bus Stop. Kasper wpada w poślizg i nie odzyskuje dostatecznej kontroli nad pojazdem w chwili, gdy zbliża się do niego Luqat. Lu usiłuje wyminąć ruchomą przeszkodę, ale jego pojazd zostaje przez nią uderzony w lewe drzwi. Sędziowie zakwalifikowali niniejsze zdarzenie jako Racing Incident. Kasper nie posiadał wystarczającej do zażegnania niebezpieczeństwa kontroli nad maszyną, zaś podjęta przez Luqata próba uniknięcia kontaktu nie powiodła się.


- Luqat vs Ghostkasper. 12. okrążenie, dohamowanie do Bus Stop. Błąd jadącego z tyłu Luqata, który nie zwolnił należycie przed jadącym przed nim Kasprem. Uderzając w pojazd oponenta doprowadził do usterek we wrogim Mercedesie.


- Ghostkasper vs Niceman. 25. okrążenie, szykana Bus Stop. Kasper taranuje Mercedesa należącego do Nice'a, który przy wyjściu z szykany napotkał problemy z uzyskaniem dostatecznej prędkości. Powtórka prowadzącego zawody nie wskazała jednakże, jakoby poszkodowany samochód odniósł w tym wypadku jakiekolwiek usterki. Nice musiał przełknąć za to gorycz utraty pozycji na rzecz swojego bezpośredniego rywala.


- Ghostkasper vs Niceman. 26. okrążenie, dohamowanie do szykany Bus Stop. SLS prowadzony przez Nice'a zostaje uderzony w tylny zderzak przez nadjeżdżającego Mercedesa, za kółkiem którego zasiada Kasper. W konsekwencji kontaktu auto poszkodowanego przelatuje przez szykanę. Kierowcy udaje się jednak wystarczająco szybko opanować maszynę i przekroczyć linię mety przed swoim oponentem.


Wszystkie przytoczone powyżej incydenty z udziałem Ghostkaspra, a także te nieopisane w relacji, wynikłe z 'nakładania się' pozycji samochodów (1. okrążenie, odcinek toru pomiędzy La Source, a Eau Rouge), nie podlegają karze. Dlaczego tak się dzieje? Z prostej przyczyny. Oto ona:


Obrazek


Poza Kasprem w wyścigu brało udział ośmiu kierowców. Zawodnik uczestnicząc w finałowych zawodach widział jedynie trzech. Co ciekawe, wszyscy gracze widzieli Kaspra. Stąd też problemy z kolizjami. Dotąd, gdy Ghostkasper nie widział kogoś na torze, sam także był niewidzalny dla tej osoby. Stąd i brak zagrożenia. Wyścig na Spa był pod tym względem inny, toteż nie dziwi fakt wystąpienia tylu groźnych incydentów. Oczywiście nie można obarczać winą Kaspra za uszkodzenie samochodów zawodników, których nawet nie widział na jezdni. Jednak jeżeli w następnym sezonie problem, jaki miał Ghostkasper będzie się powtarzać u któregokolwiek z kierowców, gracz taki nie będzie mógł już niestety wziąć udziału w danym wyścigu. Stwarzałoby to zbyt wielkie zagrożenie dla innych uczestników zabawy.






Klasyfikacja końcowa Muscle Car Cup


1. Namingway – 69 pkt

2. Tar – 40 pkt

3. Budyń – 35 pkt


4. Luqat – 27 pkt

5. Simon – 20 pkt

6. Plazi – 19 pkt

7. Niceman – 16 pkt

8. DoctorEgg & Ghostkasper – 13 pkt

10. Bysiek – 4 pkt




Klasyfikacja końcowa Deutsche Tourenwagen Meisterschaft


1. Tar – 156 pkt

2. Namingway – 93 pkt

3. Luqat – 90 pkt


4. PRZESTEPCA – 71 pkt

5. Budyń – 61 pkt

6. Simon – 38 pkt

7. Niceman – 34 pkt

8. Plazi – 28 pkt

9. Ghostkasper – 21 pkt

10. Heavy Ghost – 17 pkt

11. DoctorEgg – 11 pkt




Klasyfikacja końcowa Pucharu Samochodów Fabrycznych


1. Namingway – 147 pkt

2. Tar – 134 pkt

3. Budyń & Simon – 57 pkt


5. Luqat – 48 pkt

6. Ghostkasper – 41 pkt

7. DoctorEgg – 37 pkt

8. Niceman – 33 pkt

9. Plazi – 30 pkt

10. Heavy Ghost – 25 pkt

11. PRZESTEPCA – 20 pkt

12. Bysiek – 4 pkt




Klasyfikacja końcowa Dookoła Świata


1. Tar – 199 pkt

2. Namingway – 172 pkt

3. Luqat – 105 pkt


4. Budyń – 91 pkt

5. Simon – 78 pkt

6. PRZESTEPCA – 65 pkt

7. Niceman – 62 pkt

8. Ghostkasper – 41 pkt

9. Plazi – 27 pkt

10. Heavy Ghost – 26 pkt

11. DoctorEgg – 24 pkt

12. Bysiek – 4 pkt




Klasyfikacja Generalna Sezonu 4.:


1. Tar – 315 pkt

2. Namingway – 260 pkt

3. Luqat – 149 pkt


4. Budyń – 125 pkt

5. Simon – 95 pkt

6. PRZESTEPCA – 91 pkt

7. Niceman – 83 pkt

8. Ghostkasper – 62 pkt

9. Plazi – 58 pkt

10. DoctorEgg – 48 pkt

11. Heavy Ghost – 42 pkt

12. Bysiek – 4 pkt
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Luqat » Wt lut 18, 14 00:20

No, w końcu się doczekaliśmy ;-) Tylko musisz coś zrobic z tym linkiem czy co tam wrzuciłeś Tar bo nie działa :-(

P.s. Zmieniłeś płeć Halina? Reszta forum też? Co to, pokolenie gender?! :o
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Hal » Wt lut 18, 14 00:41

Przecież Tar od początku była kobietą.


Tobie też radzę się przetransformować Lu na inną, nowoczesną płeć, bo długo nie zagrzejesz miejsca na tym postępowym forum.


;)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 12.01 (Circuit de Spa Francorchamps

Postprzez Namingway » Wt lut 18, 14 14:08

No doczekaliśmy się, i jak zwykle kierownik (kierowniczka?) wykonał(a) kawał dobrej roboty ;) Ogólnie to był bardzo ciekawy sezon (Tar(ka), Twoja dominacja w evencie się kończy, konkurencja nie śpi, jest głodna i jest tuż za Tobą), i już nie mogę się doczekać następnego ;) Mam tylko nadzieje, że w następnym sezonie, frekwencja nam trochę podskoczy czego wam (chłopaki/dziewczyny) i sobie życzę ;)
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron