GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez Hal » Śr lip 30, 14 16:05

Klasyki Motoryzacji (7/10)




Obrazek


Tor: Mazda Raceway Laguna Seca

Rekord toru: Budyń (Nissan Xanavi Nismo Z '06) – 1:24,990

Rekord klasy: Tar (Ford Mustang Mach 1 '71) – 1:46,305

Ilość okrążeń: 37


Samochód: Plymouth AAR Cuda 340 Six Barrel '70

Opony: sportowe twarde




Ustawienia samochodów na Klasyki Motoryzacji


Tuning niedozwolony

Niedozwolone wspomagacze: linia pomocnicza, system kontroli trakcji, ASM, wspomaganie kierownicy oraz wychodzenie z poślizgu.

Można: Zmienić olej, felgi, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik i przemalować karoserię.

Nie można: Cała reszta.




Godzina startu

- utworzenie pokoju: 21:40

- kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 21:40 – 22:10

- start wyścigu: 22:10 (najpóźniej 22:15)




[UWAGA]


Próba zastosowania praktyce nowej, późniejszej pory rozgrywania Eventu. Od jej powodzenia i frekwencji zależeć będą losy ostatnich sześciu wyścigów Sezonu 5. Kwalifikacje w teście na Laguna Seca odbędą się w dawnej formie, w której to kierowcy walczą o jak najlepszy wynik w Jeździe Próbnej. Bezwzględny start wyścigu zaplanowany jest na godzinę 22:15. Zawodnicy, którzy do tego czasu nie stawią się w pokoju, nie będą mogli wziąć udziału w zawodach. Istnieje możliwość szybszego wystartowania wyścigu, jednak zgodę na to wyrazić muszą wszyscy zgromadzeni w lobby gracze.


W serii Klasyki Motoryzacji obowiązuje jeden przymusowy zjazd do boksu. Kierowcy, którzy w trakcie wyścigu nie wykonają planowego zjazdu otrzymają systemową karę czasową (50 sekund).
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez PRZESTEPCA » Wt sie 05, 14 02:10

Start.. jedziemy Simek zostaje w miejscu prawdopodobnie falstart, gonie za Heavy'm, na drugim okrążeniu tuż za Start/Meta na górce udaje mi się wyminąć Ghosta i przeskoczyć w tabelce o jedną pozycję wyżej. Niestety Tar który dojeżdając do 'Andretti Hairpin' zaliczany do durugiego zakrętu na tym torze czyli łuk 180 stopnii, opóżnił zbytnio hamowanie i wyleciał w piaskownice (lepić babki) Tar postanawia wrócić na tor i kontynuować jazde dalej, ja delikatnie zostawiłem wewnętrzna przestrzeń tego łuku (Heavy ładując się w tą wewnętrzna lukę uderza mnie delikatnie w lewy bok (naszczęście bez uszkodzeń w obu maszynach, jeszcze....) ale, moje auto w skutek uderzenia odbija na prawo i lece w prost na Tara. Uszkadzam w ten sposób przednie prawe koło, oraz tylnie lewe koło w maszynie Tar'a. Uważam że jeżeli Ghost byś się tam nie władował po wewnętrzej to tej sytuacji dało by rade uniknąć, lub też gdyby Tar postanowił zaczekać jeszcze ze 2-3sekundy obyło by się bez uszkodzeń. No cuż wypadki się zdarzają... Po tym incydencie byłem lekko zaszokowany aż zatrzymałem swoją maszyne, Tar również (lub poprostu chciał mnie przepuścić) przez co straciliśmy pare cennych sekund. Podjąłem ryzyko jazdy uszkodzonym autem, nie było zbyt fajnie ale też nie tragicznie. Stawka już znacznie odjechała lecz pare okrążeń dalej zasiadam się na ogonie Luqiego, stoczyliśmy fajną ścigawke ;) oczywiście sorrka Lu za podcinke z mojej strony i ciesze się że nie doszło tam do żadnych uszkodzeń. Ostatecznie przekroczyłem metę z pozycją nr.5
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez Simon » Wt sie 05, 14 06:48

PRZESTEPCA napisał(a):Start.. jedziemy Simek zostaje w miejscu prawdopodobnie falstart

Eeee...ja za poźno z WC wróćiłem...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez Snaaake ! » Wt sie 05, 14 18:00

Sory PSA,ale nie siedzę Ci w głowię i nie wiem ,że zostawiasz miejsce dla Tara który wypadł z toru ! Kto wypadnie,ten wraca kiedy ma czyste pole do takiego manewru. Zostawiłeś lewą wolną,więc ją wykorzystałem żeby wysunąć się o pozycję do przodu. Z resztą nie mam ripleya,po 24 okrążeniu wywaliło mnie z gry . Pozostawiam werdykt sędziom.
PSN ID Heavy_Ghost
Avatar użytkownika
Snaaake !
Machinegun Kid
 
Posty: 18
Dołączył(a): Śr lis 28, 12 01:34

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez PRZESTEPCA » Śr sie 06, 14 00:23

Spoko Ghost, po pierwsze nie mam żadnych złych intencji więc wyluzuj chłopie ;). Nie musisz mi siedzieć w głowie żeby widzieć co się dzieje przed Tobą ;) w którym to kierunku podążasz, z Twojego widoku dobrze widać że Tar ładuje się na asfalt przed Nas. Dokładnie przed tym zdarzeniem z wenątrz Twojej maszyny widac to (niestety taki jest mankament tej gry że Nasz widok jest ograniczony do tego co przed nami, a nie plus jeszcze widok z szyb bocznych [potrzeba nam MorpheusA :D tutaj] gdzie nie dochodziło by do takich sytuacji bo każdy by się rozglądnął kiedy już jest odpowiednio bezpiecznie na manewr powrotu do jazdy) I ja tutaj nie sugeruje Towojej winy, tylko odrobine więcej ostrożności ;) bo wstawiłeś mnie w tym zdarzeniu między młot a kowadło. Ewidentnie Tar zawinił w tej sytuacji. Chodzi mi o to że gdyby nie Twój manewr Ghost wyprzedzania po wewnętrznej to miałbym gdzie uciec, a tak lewa strona była zajęta... na hamowanie zabrakło już czasu tym bardziej że dodatkowo wybiłes mnie na maszyne TarA przede mną.
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez Snaaake ! » Śr sie 06, 14 19:14

Dzięki Psa,jestem bardzo wyluzowany ;) Pamiętam tylko,że skupiłem się na Tobie i zakręcie.Tara widziałem na poboczu,więc w tamtym momencie nie było to moim zmartwieniem i myślałem tylko o tym,żeby dobrze pokonać ten odcinek drogi.Odbiłeś w prawo zostawiając mi wolną lewą stronę więc to wykorzystałem.Resztę mógłbym skopiować z mojego poprzedniego postu ;)
PSN ID Heavy_Ghost
Avatar użytkownika
Snaaake !
Machinegun Kid
 
Posty: 18
Dołączył(a): Śr lis 28, 12 01:34

Re: GT Event (Sezon 5) - 3.VIII (Laguna Seca)

Postprzez Hal » N sie 10, 14 19:50

Wyniki wyścigu (Klasyki Motoryzacji; Plymouth AAR Cuda 340 Six Barrel '70; Mazda Raceway Laguna Seca; 37 okrążeń; dystans wyniósł 133 274 metry):


1. Budyń – czas: 1:05:44,386; najszybsze okrążenie: 1:44,369

2. Niceman – strata: + 9,976; najszybsze okrążenie: 1:44,248

3. Tar – strata: + 21,627; najszybsze okrążenie: 1:44,399

4. Namingway – strata: + 41,501; najszybsze okrążenie: 1:44,896

5. PRZESTEPCA – strata: + 1:29,957; najszybsze okrążenie: 1:45,110

6. Simon – strata: + 1:54,191; najszybsze okrążenie: 1:46,217

7. Luqat – strata: + 2:00,577; najszybsze okrążenie: 1:47,088

8. GT-NASCAR-88 – DNF

9. Heavy Ghost – DNF

10. Ghostkasper – DNF


Nowy rekord klasy: Niceman (Plymouth AAR Cuda 340 Six Barrel '70) – 1:44,340 *


* - najszybszy czas okrążenia kierowcy nie został uwzględniony jako nowy rekord klasy, gdyż w trakcie doszło do przekroczenia przepisów (dwukrotny zbyt szeroki wyjazd poza białą linię)




Upomnienia


- Tar vs PRZESTEPCA vs Heavy Ghost. 2. okrążenie, Andretti Hairpin. Na 1. okrążeniu, zaraz po starcie wyścigu, PRZESTEPCA niszczy pierwszy ze znaczników przed Andretti Harpin. To niepozorne zdarzenie ma na kolejnej pętli bolesne konsekwencje dla Tara. Ówczesny wicelider obiera przez to błędny, dalszy o 50 metrów, punkt dohamowania do cornera i ląduje w piasku daleko poza torem. Zanim kierowca wydostaje pojazd z powrotem na tor, traci kolejne pozycje, a wraz z nimi zimną krew. W tym czasie do zakrętu zbliżają się już rywalizujący pomiędzy sobą zawodnicy – Heavy oraz PSA. Heavy porusza się po zewnętrznej, ale to jadący po wewnętrznej PRZESTEPCA jest tym, który przed pierwszym zakrętem wyprzedza o włos swojego rywala. PSA nieco opóźnia dohamowanie do Andretti Hairpin, przez co jego Plymouth obiera szerszą linię przejazdu przez corner. Heavy zdecydowanie wykorzystuje ten ruch ze strony przeciwnika. Zawodnik rozpoczyna hamowanie wcześniej, dzięki czemu jest w stanie ciaśniej przejechać zakręt i zaatakować oponenta po wewnętrznej. W takiej sytuacji PRZESTEPCA zmuszony jest pojechać zakręt po zewnętrznej, gdyż wewnętrzną zajmuje już rywal.


Tar, który wcześniej powrócił już na tor z pobocza, nie zdążył jeszcze doprowadzić pojazdu do standardowej na tym sektorze prędkości. Jego samochód staje się tym samym ruchomą przeszkodą, która skutecznie uniemożliwia PSY dalszą jazdę po zewnętrznej. PSA próbuje się ratować poprzez ścieśnianie linii jazdy, jednak owocuje to kontaktem ze znajdującym się na wewnętrznej Heavy'm. Po zderzeniu obu maszyn dochodzi do sytuacji, której PSA tak bardzo chciał uniknąć – jego Plymouth kieruje się wprost w maszynę Tara. Skutkiem tego zderzenia są już usterki kół w obu pojazdach. Obaj zawodnicy mogą też zapomnieć o walce o najwyższy stopień podium.


W ocenie zdarzenia należy uwzględnić dwa aspekty incydentu. Po pierwsze, Heavy Ghost miał prawo zaatakować odsłoniętą wewnętrzną PRZESTEPCY, nawet pomimo tego, iż nie posiadał dostatecznego overlapu (znajdował się bowiem po zewnętrznej rywala, a wtedy overlap nie jest konieczny do ataku pozycji przeciwnika). Po drugie, wprowadzenie przez Tara pojazdu na tor okazało się pochopnym manewrem, ponieważ bezpośrednio za wjeżdżającym na trasę autem znajdowały się jeszcze inne maszyny. Samochód wracający na tor powinien ustąpić pierwszeństwa autom będącym na trasie. Gdyby nie obecność na cornerze Plymoutha prowadzonego przez Tara, Andretti Hairpin nie byłby świadkiem przykrego wypadku. Heavy mógłby wtedy przejechać cały zakręt posługując się ciaśniejszą linią; zaś PSA pokonałby corner jadąc szeroko, po zewnętrznej. Obaj kierowcy mogliby w ten sposób jechać bark w bark, nie narażając siebie na niebezpieczeństwo. Obecność Tara w obrębie zakrętu była więc decydująca i wina kierowcy nie podlega najmniejszej dyskusji. Według punktu 5 działu Upomnienia, Tar winien jest pięciu oczek za spowodowanie incydentu w trakcie powrotu na tor. Kara: Tar -5 pkt


- zbyt szerokie wyjazdy poza tor:

Budyń – 27. okrążenie. Kara: Budyń -1 pkt

Niceman – 29. okrążenie. Kara: Niceman -1 pkt




Klasyfikacje


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron