Wyniki wyścigu (Gokartowe Wariacje; Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter; Silverstone – Stowe Circuit; 78 okrążeń; dystans wyniósł 135 564 metry):1. Tar – czas: 1:04:39,750; najszybsze okrążenie:
48,4342. Namingway – strata: + 12,066; najszybsze okrążenie: 48,739
3. Budyń – strata: + 55,253; najszybsze okrążenie: 48,781
4. PRZESTEPCA – strata: + 2:24,548; najszybsze okrążenie: 49,407
5. Luqat – strata: ponad 3 min.; najszybsze okrążenie: 49,899
6. Simon – strata: + 23 okr.; najszybsze okrążenie: 51,146
7. Niceman – DNF (Spełniony warunek 80% Kierowca zdobywa 9 punktów)
Nowy rekord toru: Tar (Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter) – 48,434
Upomnienia- Niceman vs Luqat. 1. okrążenie. W wyniku zbyt późnego hamowania, Nice wypada poza tor u zwieńczenia najdłuższej prostej toru. Jego natychmiastowy powrót na trasę nie uwzględnia jednak znajdujących się na niej zawodników. Po swym powrocie na tor, kart Nicemana uderza w poruszającego się standardowym torem Luqata, przez co poszkodowany kierowca musi pogodzić się z usterką tylnego prawego koła w swym pojeździe. Uszkodzenie to oznacza także dla Lu nadporgramowy zjazd do boksu już po 1. okrążeniu wyścigu. Sędziowie zgodnie uznali winę Nice'a w tym zdarzeniu. Kierowca ponosi więc odpowiedzialność za spowodowanie uszkodzeń w gokarcie Luqata w newralgicznym momencie powrotu na tor. Kara to według regulaminu: Niceman -5 pkt
- Simon vs Niceman. 3. okrążenie. Jadący tuż za Najsem Simon uderza swym pojazdem w gokart rywala, w chwili kiedy ten wpada w poślizg przed jednym z zakrętów. Incydent zgodnie uznany przez trójkę sędziowską za Incydent Wyścigowy. Bez upomnień za tę sytuację.
- Namingway vs Budyń. 3. okrążeń. Na najdłuższej prostej toru, kart Namiego znajduje się w bliskim sąsiedztwie poprzedzającego go pojazdu prowadzonego przez Budynia. Na jednym z wybojów, który jest pozostałością po jednej ze znajdujących się na prostej szykan, gokart Namingway'a niebezpiecznie traci kontakt z podłożem i gwałtownie zmienia tor jazdy. Kierowca nie jest w stanie dostatecznie szybko zaregować i zażegnać kontaktu z kartem przeciwnika. Po uderzeniu ze strony Namiego, maszyna BB doznaje usterki lewego tylnego koła. Zdarzenie należy uznać za wypadek losowy. Nagłe i niespodziewane utraty kontroli nad pojazdem są codziennością na tym odcinku prostym Stowe Circuit, toteż nie stwierdza się winy Namingway'a. Bez upomnień.
- ścięcia zakrętów:
Tar – 18. okrążenie. Kara: Tar -1 pkt
PRZESTEPCA – 59. okrążenie. Kara: PSA -1 pkt
Klasyfikacje



Gratulacje dla Budynia oraz dla członków zespołu sTAR SIM Motorsports za zwycięstwa w, kolejno, klasyfikacji indywidualnej oraz drużynowej cyklu Gokartowe Wariacje.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję