
Tor: Circuito de Madrid - Mini
Rekord toru: brak
Ilość okrążeń: 55
Samochód: Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T 1 '52
Opony: komfortowe miękkie
Ustawienia samochodów na Klasyki Motoryzacji
Tuning niedozwolony
Niedozwolone wspomagacze: linia pomocnicza, system kontroli trakcji, ASM, wspomaganie kierownicy oraz wychodzenie z poślizgu.
Można: Zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik i przemalować karoserię.
Nie można: Cała reszta.
Godzina startu:
- tor otwarty dla treningu: 20:30 - 20:45
- kwalifikacje: 20:45 - 21:00
- start wyścigu: 21:00
[UWAGA]
Po jednorazowym odstępstwie od normy w postaci starcia na Gran Turismo Arenie, na wszystkie kolejne wyścigi powracają już ciężkie uszkodzenia mechaniczne. Ewentualny defekt pojazdu można naprawić odwiedzając pit stop.
W serii Klasyki Motoryzacji obowiązywał będzie jeden przymusowy zjazd do boksu. Kierowcy, którzy w trakcie wyścigu nie wykonają planowego zjazdu otrzymają systemową karę czasową.
Niewykluczone, że w kwalifikacjach do zawodów w Madrycie zajdzie kosmetyczna zmiana. W ramach testu pojawić się mogą kwalifikacje w formie, w której żaden z zawodników nie widzi na torze nikogo poza sobą.