GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Postprzez Hal » Śr lip 23, 14 00:57

Gokartowe Wariacje (4/5)




Obrazek


Tor: Tsukuba Circuit

Rekord toru: Tar (Gran Turismo PDI Racing Kart 100) - 1:03,545

Ilość okrążeń: 66

Ustawienia czasu i pogody na wyścig:

- wirtualna godzina startu: 15:30

- współczynnik upływu czasu: 0

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 0


Kart: Gran Turismo Racing Kart 125

Opony: sportowe miękkie




Ustawienia gokartów na Gokartowe Wariacje


Tuning dozwolony

Niedozwolone wspomagacze: linia pomocnicza, system kontroli trakcji oraz wychodzenie z poślizgu

Można: Ingerować w przełożenia skrzyni biegów, a także rozlokować balast. Ponadto: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić numer startowy.

Nie można: Cała reszta




Godzina startu

- tor otwarty do treningu: 20:30 - 20:45

- kwalifikacje: 20:45 - 21:00

- start wyścigu: 21:00




[UWAGA]


Ze względu na niewielką długość toru, zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności w czasie manewru dublowania. Dublowani kierowcy proszeni są o monitorowanie sytuacji w lusterku wstecznym i o ewentualny zjazd z głównej linii przy jednoczesnym odpuszczeniu gazu.


Na cykl Gokartowych Wariacji niewielkiej modyfikacji ulega pojęcie dostatecznego overlapu. Dla kartów będzie to zdobycie pozycji, w której kierowca atakujący wewnętrzną zrówna przynajmniej swój pojazd z tym wyprzedzanym.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Postprzez PRZESTEPCA » N lip 27, 14 18:38

Nie będzie mnie dzisiaj.
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Postprzez Snaaake ! » N lip 27, 14 19:56

Pany wybaczcie ale nie dam rady dzis pojechac.Nie zdaze dojechac na czas do domu.Udanego wyscigu i do zobaczenia za tydzien.
PSN ID Heavy_Ghost
Avatar użytkownika
Snaaake !
Machinegun Kid
 
Posty: 18
Dołączył(a): Śr lis 28, 12 01:34

Re: GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Postprzez bigbudyn500 » N lip 27, 14 20:24

Budyń Still w plenejro. nie dam rady chłopaki
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 5) - 27.VII (Tsukuba Circuit)

Postprzez Hal » N sie 03, 14 21:07

Wyniki wyścigu (Gokartowe Wariacje; Gran Turismo Racing Kart 125; Tsukuba Circuit; 66 okrążeń; dystans wyniósł 134,97 kilometry):


1. Tar – czas: 1:08:55,271; najszybsze okrążenie: 1:00,773

2. Namingway – strata: + 1:11,418; najszybsze okrążenie: 1:01,746

3. Niceman – strata: + 1:18,097; najszybsze okrążenie: 1:01,934

4. Ghostkasper – strata: + 1:20,184; najszybsze okrążenie: 1:02,292

5. Simon – strata: ponad 3 min.; najszybsze okrążenie: 1:02,136


Nowy rekord toru: Tar (Gran Turismo Racing Kart 125) – 1:00,773




Upomnienia


- Upomnienie w wysokości trzech punktów dla zespołu TurboBandyci za niedostosowanie pojazdu pod wymagania zespołu (brak numeru gokarta). Kara: TurboBandyci -3 pkt


- Tar vs Namingway vs Simon vs Niceman. 2. okrążenie, prosta za zakrętem nr 1. Dość złożony incydent, który rozegrał się w krótkim przedziale czasu. W opisie zdarzenia można wyróżnić dwie składowe sytuacje, jednak w trakcie oceny incydent potraktowany został jako jedna spójna całość. Przyjrzyjmy się obu fazom:

Faza 1: Na wyjściu z zakrętu nr 1, Tar, zmagający się jeszcze prawdopodobnie z przeciążeniami powstałymi w trakcie pokonywania i opuszczania cornera, wykonuje nagły ruch kierownicą w swym gokarcie. Ten fałszywy manewr sprawia, iż pojazd lidera na początku prostej za zakrętem niespodziewanie zjeżdża z obranego toru jazdy i zawadza o gokarta znajdującego się obok. Prowadzona przez Namiego maszyna, uderzona w lewy bok, momentalnie wypada poza tor i rozbija jedno z przednich kół. Kierowca poszkodowanego pojazdu jest wyraźnie zaskoczony takim obrotem spraw. Na tym kończy się pierwszy etap incydentu.


Faza 2: Znajdując się już poza obszarem toru, Namingway odpuszcza gaz w swoim gokarcie. Na nic się to jednak zdaje, gdyż nadto responsywny pojazd z łatwością traci stabilność na trawiastym terenie. Gokart niespodziewanie powraca na tor, jednak jego prędkość jest już na tyle niska, że maszyna staje się trudną do ominięcia, ruchomą przeszkodą w tym sektorze trasy. Przekonują się o tym bezpośrednio Simon oraz Niceman, którzy znaleźli się za plecami Namiego. Jadący przed Nice'em, widzący wyrastającego jak spod ziemi przed sobą Namingway'a, Simon wykonuje błyskawiczny skręt w lewo. Unika w ten sposób kolizji z wolno poruszającym się kartem rywala, ale jednocześnie spycha będącego już niemal obok niego Nicemana. Kart tego drugiego zawodnika wylatuje tym samym z toru, gdzie na jednej z przeszkód rozbija lewe przednie koło. Incydent kończy się dla Simona na strachu, jednak nie dla dwóch pozostałych zawodników: Namingway oraz Niceman nie mają tyle szczęścia i muszą przełknąć gorycz wynikłą z prowadzenia uszkodzonej maszyny.


Jeśli incydent pomiędzy czwórką kierowców potraktujemy jako jedno, spójne wydarzenie, wtedy za jedynego winowajcę zdarzenia należałoby uznać zawodnika, który zapoczątkował groźną sytuację. Wykonując fałszywy i mocno zaskakujący ruch kierownicą, Tar niespodziewanie opuścił swoją linię jazdy i zapoczątkował całą serię niefortunnych zdarzeń. Zapewne nie stały za tym żadne złe intencje zawodnika, a był to jedynie nietypowy błąd na wyjściu, spowodowany m.in. siłą force feedbacku na kierownicy gracza, nie mniej jednak nie umniejsza to w żaden sposób winy Tara. Na bazie punktu 8 działu Upomnienia, kierowca otrzymuje karę za spychanie rywala na odcinku prostym. Upomnienie: Tar -6 pkt


- Namingway vs Simon. 4. okrążenie, zakręt nr 4. Obaj kierowcy walczą o pozycję. Jadący o lokatę niżej Namingway atakuje odsłoniętą wewnętrzną rywala. Kiedy Simon wykonuje podejście do zakrętu i rozpoczyna zjazd do wewnętrznej, po jego lewej znajduje się już oponent. Gokarty wchodzą ze sobą w kontakt. Maszyna Namiego odbija się od pojazdu Simiego i kieruje się jeszcze bardziej do wewnętrznej cornera. Tam pojazd łapie wysoki krawężnik, destabilizuje się, po czym odbija w przeciwną stronę i z powrotem zmierza w stronę Simona. Dochodzi do drugiego kontaktu pomiędzy gokartami, tym razem jednak zderzenie kończy się dużo bardziej niekorzystnie. Simon musi pogodzić się z usterką lewgo tylnego koła. Atakując wewnętrzną przeciwnika, Namingway nie wypracował dostatecznego overlapu, toteż wina za incydent spada całkowicie na niego. Kara za spowodowanie usterek lekkich w samochodzie rywala to trzy oczka, jednakże Nami prowadził już gokarta, który podlegał defektowi. Dlatego też upomnienie wynosi: Namingway -6 pkt




Klasyfikacje


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość