S?uchaj tu nie chodzi tylko o samego MGSa a o ca?? kampani? reklamow?.
MGS 4 reklamowa? ju? Cella i chwalili si? co to ta konsola nie potrafi (leczy? Aids i przerywa? ci??? te?). No ale jak wida? troch? si? przeliczyli, bo z ka?dym trailerem ciut ta grafika jest gorsza. Zupe?nie tak jak wam mówi?em rok temu

. Sam jestem w grupie developerskiej zajmuj?cej si? grami (patrz odno?nik), Noir tak?e do takiej nale?y, wi?c troche wiedzy "nie z pisemek" mamy. Grafika jak narazie nie pokazuje du?ych mo?liwo?ci, rzek?bym, ?e jest teraz na poziomie Splinter Cell 3, a by?a o wiele wiele lepsza. G?ównie w tej dyskusji chodzi o to, ?e ta ca?a konsola PS3 jest przereklamowana i jad? troche po ludziach, a to jest lekko be i fakt ?e MGS 4 wygl?da na podrasowanego MGS'a 3 jest tu jak najbardziej na miejscu. Oczywi?cie grafika mo?e si? jeszcze poprawi?, szczegó?y si? doda?, ale nie a? tak du?o jakby si? niektórym mog?o wydawa?. Jak na moje oko engine jest sko?czony w jakich? 70% poniewa? pokazuj? ju? powiedzmy, ?e "Gameplay".
Tak wi?c konkluzja ca?ej tej wypowiedzi brzmi. PS3 nie jest takie mocne jak zarzeka?o Sony i jak "pokazywa?" na pocz?tku Kojima. Zauwa?cie, ?e jak na takim pokazie powiedz?, ?e Snake ma tyle polygonów na w?sach co przeciwnik z MGS 3 (a mia? bodajze 3000 ?) to potem ludzie to kupuj? i potem tworz? ploty jaka to PS3 jest mocna (a tak naprawde w pó?niejsze wersji tych polygonów na w?sach jest ze 200-300). St?d si? bior? potem takie kwiatki, a maszyna marketingowa si? toczy.
Znalaz?em troche ?adnych screenów z trailera.
http://media.ps3.gamespy.com/media/714/ ... mgs_1.html
Chow down ;]