MGS4: Guns of the Patriots

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Odp: MGS 4: GUNS OF THE PATRIOTS

Postprzez Gac666x » N lis 20, 05 13:38

" Z ubraniami, czy kamuflarzami nie ma problemów, ale przemodelowywanie miejsca akcji w czasie rzeczywistym mo?e nie wyrobi?."

Ech... tak to jest jak kto? sie nie zna.

Akurat z kamuflarzami itp jest wi?kszy problem ni? ze zmienieniem o?wietlenia/zmiany powietrza (mg?a itp). To jest w sumie 5 linijek kodu, czy jak kto woli pare pstrykni?? palcem.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: MGS 4: GUNS OF THE PATRIOTS

Postprzez Gość » Pt sty 06, 06 23:24

Ja chce ju? gra? w MGS4!!

jungestuchol
W ty?ek se takie posty wsad? >:(
Gość
 

Odp: MGS 4: GUNS OF THE PATRIOTS

Postprzez borx » N sty 08, 06 00:38

Oby tylko te wszystkie umowy jakie Sony podpisuje z firmami oferujacymi najnowoczesniejsze systemy liczenia fizyki i wszelkie inne bajery daly naprawde realistyczny efekt w grach. Ja o prpgramistów Kojimy sie nie martwie. Jesli Kojima trabi o super realistycznym odwzorowaniu elementów otoczenia w MGS4 to mam pewno?? ze efekt ko?cowy nas powali. Martwie sie tylko czy podo?a Sony i dostarzczy sprz?t mogacy to wszystko udzwign?? i przeliczy? w takiej naprawde next genowej formie.

EDIT:
Ja chce ju? gra? w MGS4!!

jungestuchol
W ty?ek se takie posty wsad?


Junge - mistrz ci?tej riposty ;D ;D
Ostatnio edytowano N sty 08, 06 00:39 przez borx, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez PiotrB » Pn lut 27, 06 17:53

Gac666 napisał(a):Z Xem to te? taki problem, ?e Japo?ce naczytali si? o wysypywanych przez X360 b??dów ;] w sumie to im si? nie dziwi? ^_^.

Fakt, jak laser mo?e rysowa? p?yt? podczas odczytu? :)
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Noir » Śr sie 30, 06 21:54

Teraz chcia?bym Was spyta?, który, waszym zdaniem, fragment filmu jest prezentuje si? lepiej graficznie i pod wzgl?dem klimatu i czy akurat (nadal wed?ug Was) ten b?dzi tym ostatecznym.

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=905
A to na zach?te.
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez kul2 » Wt wrz 12, 06 21:18

Imo, pierwsze trzy minuty, czyli to nowsze ma lepsza grafe. Klimatu to dla mnie nie trzyma i wole pozniejsze 5 minut.
Watpie zeby tak to wygladalo na premierze. Grafike jeszcze polepsza, a klimatu dodadza.

Gdzies powyzej Solidny napisal

Pe?ny (8 minut) trailer z GC 2006, z niemieckimi napisami. Nic nowego w dodatkowych 5 minutach nie ma, tylko zlepek wypowiedzi Campbell z E3 2006 i akcji z TGS 2005. Swoj? drog? zastanawiam si? czy Panowie tu nadal uwa?aj?, ?e te trailery to pic i pre-render, a gra b?dzie wygl?da? gorzej po premierze

http://gameswelt.de/konsolen/downloads/ ... m_id=58511
Ostatnio edytowano Śr wrz 13, 06 18:33 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Mr_Zombie » Wt wrz 12, 06 21:26

Szczerze, to ja sobie nie wyobra?am skradanki w grze, w której ?o?nierze rozrzucani s? po ?cianach przez skacz?ce niczym króliczki Gekko...
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kul2 » Wt wrz 12, 06 21:32

Kroliczki to beda w Rayman'ie nowym ;d
Wydaje mi sie, ze w jakis sposob ogranicza czestotliwosc wystepowania Gekkos i bedzie sie mozna skradac spokojnie. Chociaz jak to przedstawil wywiadzie, ktory wkrotce na Z ;), w tej czesci z tym skradaniem nie bedzie tak do konca jak w poprzednich.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Sage » Wt wrz 12, 06 21:39

A wyobra?a?by? sobie skradank? z 13metrowych mechem w roli g?ównej xp? Po?yjemy, zobaczymy.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez Noir » Śr wrz 13, 06 15:58

Je?eli kto? uwa?a, jakoby "nowsza" grafika by?a lepsza, to specjali?ci od maskowania ubytków w detalach i efektach zas?u?yli na pensj?.
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez kul2 » Śr wrz 13, 06 16:07

Wiadomo, ze znaczna czesc tego co dostajemy jest juz i tak poprawiona, z innymi filtrami i w ogole cud, ale mozesz udowodnic ze to jest taka sama grafa co przedtem? :)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Noir » Cz wrz 14, 06 18:48

Mo?e najpierw sprecyzuj: "której" grafiki z "któr?" grafik? którego filmiku, a wtedy dokonam wszelkich stara? w ukazaniu Ci ró?nic, na tyle, na ile pozwala mi ma skromna wiedza.
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez kul2 » Cz wrz 14, 06 18:53

Skoro mowisz o 'nowszej' to domyslam sie ze chodzi Ci o ten trzyminutowy fragment z trailera z GC w porownaniu do tego co dostalismy w trailerach poprzednich. Z gory bardzo dziekuje za ukazanie tychze roznic :)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Noir » Cz wrz 14, 06 22:15

1.
-TGS: wszystkie obiekty rzucaj? "zmi?kczone" cienie.
-GC: wszystkie obiekty rzucaj? "zamazane" cienie. To nie to samo. W momencie, gdy ?o?nierze opuszczaj? ci??arówki, kiedy pojazd przejezdza lub, ogl?damy, na pocz?tku filmu, siedz?cego Snake, to widzimy takie "z?bki" na brzegach cieni. Te? nie s? "ostre", ale jest to spowodowane nisk? rozdzielczo?ci? efektu. A wytworzenie w?a?ciwego cienia, to du?o mocy obliczeniowej, (któr? PS3 co raz bardziej traci w miar? nowych o niej informacji).
2.
-TGS: Wi?cej detali tekstur i modeli
-GC: Mniejsza liczba ww., vi de twarz Snake: zmarszczi przy oczach s? bardziej takie na tkaninie ni? skórze, skóra jest g?adsza (nie ma w?a?ciwej faktury), w?osy (u tego pierwszego wygl?daj? s? to oddzielne no... po prostu w?osy, za? ten drugi na je pogrupowane w takie ruchome "warstwy". Nawet ubiór najemników "starszych" wygl?da realistyczniej, dzi?ki bardziej szczegó?owym teksturom i efektom oraz wi?kszej liczbie polygonów. Ci "nowsi" maj? ich mniej, a na dodatek dostali sztucznie wygl?daj?cy bump-mapping. Arabowie te?. Tak?e pami?cio?erne

Na razie tyle. Je?eli nadal masz w?tpliwo?ci, pytaj ?mia?o.
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez kotlet_schabowy » Cz wrz 14, 06 22:31

Ja to widz? tak : s? to szczegó?y wyszukiwane przez "wprawne oko". Czy masz mi?dzy tymi filmikami ró?nic? tak?, jak mi?dzy renderowanymi filmikami z Tekken 3 a w?a?ciw? gr? ? Chyba nie, wi?c nie ma co robi? wed?ug mnie zamieszania, tzn nie ?e Ty robisz, ale ogólnie spotykam si? w aru miejscach z tym, jak to nowszy trailer wygl?da gorzej. Wiem, ?e to w jaki? sposób "przemawia" na niekorzy?? konsoli PS 3, ale kurde, ta gierka nawet w "gorszej" grafice mia?d?y wygl?dem i po jej w??czeniu nie przyjdzie Ci nawet my?l o jakich? szczegó?ach (cho? zak?adam oczywi?cie, ?e ostateczny wygl?d nawet "przeskoczy" grafik? z TGS 2005). Spoko.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez Solidny » Cz wrz 14, 06 22:36

Ehh zgadzam si?. Mieli?cie racj?, ch?opaki. Nadal jednak mam w g?owie ten pokaz real time z TGS. Co to u diab?a by?o? Podobno przy tym z TGS skupili si? wy??cznie na grafice, wi?c mo?e wywalili wszystko co zb?dne i dali odpicowane postacie? Gac chyba wsopmnia? o tym, ?e otoczenie to mog?y by? same tekstury, co faktycznie by si? przek?ada?o na dodatkowe efekty dla Snake'a. Jeszcze jest wersja, ?e wst?pne devkity by?y lepsze... Nigdy chyba ju? nie b?dziemy PEWNI o co tam chodzi?o, no chyba, ?e zrobi? Document of MGS4, co jest prawdopodobne, wszak to ostatnia cz??? niby :)

No ale z drugiej strony, czy powinni?my tak bardzo narzeka?? Porównawcze screeny:
TGS 2005
E3 2006

Mnie ten "ubiedniony" si? bardzo podoba :oops:
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Gac666x » Pt wrz 15, 06 02:49

Kotlet nikt nie mówi, ?e nowy trailer ma brzydk? grafik?. Ja tylko mówi?, ?e developerzy wst?pnie przecenili mo?liwo?ci PS3 czego przyk?adem s? np. te dwa screeny powy?ej ;]. Definitywnie wida?, ?e na drugim obrazku kud?y snake'a to tekstura alphy (czyli efekt, który mo?e imitowa? w?osy). Snake ma jakby ni?sz? rozdzia?ke na twarzy (ale to tez troche jako?? filmiku psuje). Ju? jakies 2 miesi?ce temu ba?em si?, ?e moje teorie s? nie s?uszne, ale jak wida? do?wiadczenie robi swoje ;). PS3 jest pot??ny, ale nie przesadzajmy, nie a? tak jak sobie developerzy wyobra?ali.

Tak czy siak grafika w MGS3 jest bardzo ?adna i napewno od?wie?y wygl?d serii jak i da jej nowe mo?liwo?ci :).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez kul2 » Pt wrz 15, 06 06:58

Dzieki wielkie Noir za przedstawienie.
MGS4 Gac ;)
Tak czy siak grafika bedzie na bardzo wysokim poziomie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Noir » Pt wrz 15, 06 15:57

Nie mówi?, ?e ma brzydk? grafik?, ale gorsz? od tych pierwszych filmów. Gdyby nigdy nie pokazano tego traileru z TGS, a tylko te na E3 i GC, to by?by spokój. Po prostu nie lubi?, kiedy co? obiecuj? ("Forget Pre-rendered Stuff!" g?osi?o wznios?e has?o pierwszej prezentacji), a nie dotrzymuj? (na razie) obietnic.
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez Gac666x » Pt wrz 15, 06 20:40

Dok?adnie, zgadzam si? z Noirem. Nintendo jak powiedzia?o tak robi, jak narazie nie zawiedli?my sie na ich cacankach ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez kul2 » Pt wrz 15, 06 20:46

Chociaz kilka gier, lepiej wyglada na skrinach niz na zywo, ale tak zawsze jest.
No ale nie schodzmy z tematu.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Mr_Zombie » So wrz 23, 06 20:43

Kontynuuj?c w?tek o grafice - kilka screenów w du?ej rozdzia?ce:
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=29830
http://ruliweb.dreamwiz.com/data/rulinews/read.htm?num=14981
http://gamersreports.com/forum/index.php?act=ST&f=20&t=7553

Powiem szczerze, ?e zachwycaj?co to nie wygl?da na razie. O ile jeszcze Snake jest ?adnie zrobiony (chocia? widzia?em ju? lepsze postaci), o tyle otoczenie jest troch? zbyt kanciaste jak na MGS nowej generacji. Jako?? tekstur ?askawie przemilcz? >_>
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez solidus grabczas » N wrz 24, 06 15:16

co do grafy zadam jedno proste pytanie
ta gra jest po to ?eby pokaza? co umie PS3 czy ?eby kontynuowa? genialn? seri? MGS
kto odpowiedzia? na to pytanie w pierwszy sposób niech si? zmasturbuje gwa?c?c ci?gnik w rure wydechow? a? silnik wybuchnie i pomy?li jeszcze raz nad odpowiedzi?

Kul wybacz mi t? aluzj? ale mnie wpienia ?e ludzie jak zobacz? gorsza graf? to stwierdzaj? ?e gra jest gniotem jest wiele gier z dobr? graf? a ogólnie wychodz? gorzej ni? jedzenie ?wiec silnikowych z orzachmi i zapijaj?c benzyn? i zagryzaj?c zapa?k? (musia?em to powiedzie? xD)

Teddy
Tata mechanik ? ;p
Avatar użytkownika
solidus grabczas
Fatman
 
Posty: 325
Dołączył(a): Śr wrz 13, 06 13:03
Lokalizacja: Białystok

Postprzez SaladinAI » N wrz 24, 06 18:44

Ch?opie wyluzuj z s?ownictwem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez kul2 » N wrz 24, 06 20:15

Przeciez on nie klnie. Nawet ja sie gorzej na forum wyrazam.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kotlet_schabowy » N wrz 24, 06 20:17

Haha dobre porównania :).
W sumie masz troch? racji Grabczas, sam Hideo Kojima mówi?, ?e w serii nigdy si? nie skupiali przed wszystkim na grafice, co w sumie nawet w Game Plan'ie MGS 2 troch? jest zaznaczone.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez Noir » N wrz 24, 06 23:58

A kto tu mówi, ?e ta gra b?dzie gniotem?
Noir
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): So maja 13, 06 21:51

Postprzez Mr_Zombie » Pn wrz 25, 06 00:21

Ja tylko mówi?, ?e jak dotychczas ka?dy MGS by? gr?, na widok której oczy same kierowa?y si? w stron? ekranu. Tu natomiast mamy tekstury, które mo?na by?oby podmieni? z tymi z MGS3, a nikt by nie zauwa?y? ró?nicy :/ A gra wychodzi na konsol? za 600$ (je?eli dobrze pami?tam).

Nie mówi?, ?e grafika jest najwa?niejsza itp. Jednak?e, wola?bym, by graficy nie przeznaczali na w?sy Snake'a tylu wielok?tów, z ilu sk?adali si? stra?nicy w MGS3 (jak to by?o powiedziane chyba przy prezentacji pierwszego trailera), a raczej przeznaczyli je na dopieszczenie otoczenia, bo wygl?da po prostu biednie. :/.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Hal » Pn wrz 25, 06 01:38

Ja was zupe?nie nie rozumiem. To prawda, ?e gra nie prezentuje si? tak jak cho?by na trailerze z TGS 2005, ale do premiery zosta?o naprawd? sporo czasu. Ci ludzie zapewne ka?dego dnia poznaj? si? lepiej z konsol? Sony i to z pewno?ci? zaowocuje. Nie wiem czemu niektórzy zaczeli nagle narzeka? na "nienajlepsz?" grafik?, a tak naprawd? sami guzik si? znaj? na tego typu rzeczach. Ja równie? nie nale?e do osób, dla których tego typu poj?cia fachowe s? znane jak amen w pacierzu, ale przynajmniej nie p?acze "jak to gra biednie wygl?da". To prawda, ?e mamy prawo oczekiwa? czego? wi?cej po tak drogiej konsoli, to normalne. Mam ci?gle w pami?ci sytuacj? jaka by?a w momencie startu PS2. Niektórzy tzw. fachowcy po przeczytaniu kilku "fachowych" pisemek zaczeli psioczy? jaka to PlayStation2 trudna jest w programowaniu. A prawda jest taka, ?e czasami gdy odpal? jak?? nowsz? gr? na Czarnul? to przecieram oczy ze zdumienia, nie mog? wyj?? z podziwu, ?e na tak stary sprz?t powsta? mog? tak ?adne i dopracowane gry. Dlatego uwa?am, ?e potrzeba w przypadku i PS3 i MGSa 4 czasu i cierpliwo?ci. Mam nadziej?, ?e ekipa Kojimy nas jeszcze bardzo mi?o zaskoczy. A nawet je?li nie, to zawsze przecie? pozostanie nam fabu?a, ona nie wymaga zaawansowanej grafiki. Aczkolwiek by?aby to bardzo droga fabu?a :D
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gac666x » Pn wrz 25, 06 05:52

S?uchaj tu nie chodzi tylko o samego MGSa a o ca?? kampani? reklamow?.

MGS 4 reklamowa? ju? Cella i chwalili si? co to ta konsola nie potrafi (leczy? Aids i przerywa? ci??? te?). No ale jak wida? troch? si? przeliczyli, bo z ka?dym trailerem ciut ta grafika jest gorsza. Zupe?nie tak jak wam mówi?em rok temu ;). Sam jestem w grupie developerskiej zajmuj?cej si? grami (patrz odno?nik), Noir tak?e do takiej nale?y, wi?c troche wiedzy "nie z pisemek" mamy. Grafika jak narazie nie pokazuje du?ych mo?liwo?ci, rzek?bym, ?e jest teraz na poziomie Splinter Cell 3, a by?a o wiele wiele lepsza. G?ównie w tej dyskusji chodzi o to, ?e ta ca?a konsola PS3 jest przereklamowana i jad? troche po ludziach, a to jest lekko be i fakt ?e MGS 4 wygl?da na podrasowanego MGS'a 3 jest tu jak najbardziej na miejscu. Oczywi?cie grafika mo?e si? jeszcze poprawi?, szczegó?y si? doda?, ale nie a? tak du?o jakby si? niektórym mog?o wydawa?. Jak na moje oko engine jest sko?czony w jakich? 70% poniewa? pokazuj? ju? powiedzmy, ?e "Gameplay".

Tak wi?c konkluzja ca?ej tej wypowiedzi brzmi. PS3 nie jest takie mocne jak zarzeka?o Sony i jak "pokazywa?" na pocz?tku Kojima. Zauwa?cie, ?e jak na takim pokazie powiedz?, ?e Snake ma tyle polygonów na w?sach co przeciwnik z MGS 3 (a mia? bodajze 3000 ?) to potem ludzie to kupuj? i potem tworz? ploty jaka to PS3 jest mocna (a tak naprawde w pó?niejsze wersji tych polygonów na w?sach jest ze 200-300). St?d si? bior? potem takie kwiatki, a maszyna marketingowa si? toczy.


Znalaz?em troche ?adnych screenów z trailera.

http://media.ps3.gamespy.com/media/714/ ... mgs_1.html

Chow down ;]
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron