Gameplay MGS4

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez Gac666x » Pt paź 13, 06 15:51

penval napisał(a):Co do fajki, moim zdaniem powinna ona dzia?a? odwrotnie jak do tej pory, to znaczy, powinna delikatnie wp?ywa? pozytywnie na stan zdrowia, zamiast i?? w dó?, niech idzie do góry, naturalnie nie za szybko. W sumie jednak, Snake pali? aby si? rozlu?ni?, a nie po to, aby sobie specjalnie szkodzi? ;)


Pal pal, pal pal zobaczymy jak zdrowo si? b?dziesz czu? za 40 lat ;) jak do?yjesz.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez uci » Pt paź 13, 06 16:53

Nie no, ale spójrzcie na realia. Jak b?dzie jedzenie w?tpie by mialo ono inn? form? ni? Rationy, które zamiast leczy? b?d? podnosi?y stamin?, a do leczenia b?d? prawdopodobnie jakie? apteczki + cure.

Co do zastrzyków, to b?da leczyc te ataki, a one powinny by? raz na aki? d?u?szy czas. Bo gdyby tak co 15 minut snake dostawa? ataku, to walka z bossem a`la The End by?a by krótka i szybka na korzy?? wroga.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez penval » Pt paź 13, 06 17:54

No dobra, Snake'a dni i tak s? policzone, a on z fajki jednak czerpi? t? przyjemno?? z palenia...
we're all stars now, in the dope show
penval
Coward Duck
 
Posty: 37
Dołączył(a): Śr cze 07, 06 23:10
Lokalizacja: d?e Wysoki S?dzie! Mówi?a, ?e ma 16 lat!

Postprzez uci » Pt paź 13, 06 20:26

no i na tym powinno si? sko?czy? wykorzystanie fajki. Chyba ?e kto? serio lubi ogl?da? za jej pomoc? wi?zki podczerwone
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kul2 » Pt paź 13, 06 20:39

uci napisał(a):no i na tym powinno si? sko?czy? wykorzystanie fajki. Chyba ?e kto? serio lubi ogl?da? za jej pomoc? wi?zki podczerwone


To mozna je ogladac w inny sposob!? :o ;)
Powinno zostac to co juz bylo w MGS2, czyli uspokojenie dloni ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Bizon » So paź 14, 06 15:47

A wg. mnie Snake powinien zapala? fajk? wtedy kiedy mu si? zachce :D

Np. chowamy si? w k?cie ?eby odpocz??, a snake sam wyci?ga papierocha :)
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez penval » So paź 14, 06 21:04

Hehe, dobry motyw. Siedzimy sobie za rogiem, palimy, nagle jaka? akcja, papieroch zostaj? w ustach Snake'a, a jak akcja jest mocniejsza, poprostu mu wypada :wink:
we're all stars now, in the dope show
penval
Coward Duck
 
Posty: 37
Dołączył(a): Śr cze 07, 06 23:10
Lokalizacja: d?e Wysoki S?dzie! Mówi?a, ?e ma 16 lat!

Postprzez uci » So paź 14, 06 22:06

albo stra?nicy widz? dymek z fajki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Hal » So paź 14, 06 22:51

Dobra panowie, chyba starczy ju? rozwa?a? dotycz?cych fajek :D Nie s?dze ?eby odgrywa?y jakie? wi?ksze znaczenie w "czwórce". Fajne natomiast s? nowe ruchy Snake'a, nie s?dzicie? Szczególnie przypad? mi do gusty, motyw z le?eniem na plecach i rzucaniem granatów, albo ten z udawaniem martwego. Pewnie b?dzie tego du?o wi?cej, a i arsena? CQC si? powi?kszy...
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez solidus grabczas » So paź 14, 06 23:11

ja osobi?cie mam nadzieje ?e na ni?szych poziomach trudno?ci nie b?dzie takich problemów z bossami (jka by nie by?o walka z czo?giem i potem z ravenem troch? wpienia ?atwiej chyba jednak by?o rozwali? sniper wolf pierwszy raz ni? czo?g) no i licz? na kolejne godziny wlepiania sie w telewizor i podniecenia podczas poznawania fabu?y (tylko jak ja nadrobie braki z MGS3 do czasu premiery 4 :( mo?e uda sie kupi? wcze?niej konsolete{PS3})
Avatar użytkownika
solidus grabczas
Fatman
 
Posty: 325
Dołączył(a): Śr wrz 13, 06 13:03
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Hal » N paź 15, 06 18:34

Ja ?yczy?bym sobie tego, ?eby przeciwnicy w "Guns of the Patriots" wreszcie stanowili wyzwanie. Nie powiem, w "trójce" na wy?szych poziomach trudno?ci by?o ju? ca?kiem, ca?kiem, ale oczekuje teraz znacznie wi?cej. Pesymizmem nastraja jednak to, co widzieli?my na ostatnim trailerze. Nie wiem, czy na tym etapie prac nad gr?, powsta?y ju? jakie? skrypty A.I, ale jak narazie nie wygl?da to najlepiej.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez FOX HUND » N paź 15, 06 19:07

I powinien by? tak, ?e jak przeciwnik dostanie w noge to kuleje i w druga to nie mo?e chodzi?, a nie jak w MGS3. Podobie mog?oby by? z reszt? cia?a, ?eby by?o realistycznie.
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kul2 » N paź 15, 06 19:19

A jak dostanie kulke w glowe to koniec.
Luuuuuudzie to MGS, a nie ultrarealistyczna strzelanka. Rozumiem ze chcecie realizmu, ale wtedy to nie bedzie MGS.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez FOX HUND » N paź 15, 06 19:27

No jak dosta? w ?eb stra?nik w MGS3 to pada?.((( Ja bardziej preferuje realistyczne gry, co nie znaczy ?e MGS'a z tego powodu nietrawie:D)))
Ale przyda?oby se MGS'owi troche realizmu.
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kul2 » N paź 15, 06 19:35

No przeciez troche jest ;)
Ta gra zawsze laczyla wzorce japonskie z amerykanskimi i tak powinno zostac.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez penval » N paź 15, 06 20:45

Aleozochozi jakby? Przecie? jak postrzelili?my stra?nika w MGS2 to by?o wida? uszczerbek na zdrowiu, bez przesady, ale z drugiej strony stra?nicy w MGS3, byli za bardzo wypasieni, bo i ile socomem jak mieli?my powiedzmy 30 kul to mo?na by?o z powodzeniem zabi? 10 lub wiecej, a MGS3? No ja nie wiem, ale 30 kul to chyba by?o za ma?o aby zabi? trzech...

MGS4 idzie w stron? realizmu, ju? MGS3 zacz?? i?? w tym kierunku, zauwa?cie z jakiej odleg?o?ci ju? widzi nas przeciwnik, brak radarów i "pola widzenia". Dla mnie mog? zrobi? nawet i megarealicztyn? gr?, ale mam ?yczenie do Kojimy, aby KONIECZNIE zosta?y ! i ?, równie? gwiazdki, "ZzZzZzZ", bo realizm realizmem, ale w?a?nie bez TYCH rzeczy MGS, nie by?by MGS'em ;)
we're all stars now, in the dope show
penval
Coward Duck
 
Posty: 37
Dołączył(a): Śr cze 07, 06 23:10
Lokalizacja: d?e Wysoki S?dzie! Mówi?a, ?e ma 16 lat!

Postprzez kul2 » N paź 15, 06 20:52

Nad ! i ? sie zastanawia, mowil o tym w jednym z ostatnich wywiadow.
To co by sie straznikom przydalo to wieksza inteligencja, a nie ultra wytrzymalosc. Chociaz dzieki takiej ich 'glupocie' czasem wychodza swietne motywy.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez penval » N paź 15, 06 21:01

Ze ?wietnych motywów mo?emy zaliczy? przecie? akcja w MGS2 na tankowcu, gdzie niechc?cy zachaczamy o rur?, a ta spada. WIEM, ?e to skrypty, WIEM, ?e to by?o tanie, no ale kurde, ?wietnie to wygl?da?o. Chocia? ja nie do ko?ca rozumiem o co Ci chodzi z t? "g?upot?", bo dla mnie ch?opaki z MGS zawsze mieli t? swoj? A.I. fakt, zawsze mo?na co? poprawi?, ale...
we're all stars now, in the dope show
penval
Coward Duck
 
Posty: 37
Dołączył(a): Śr cze 07, 06 23:10
Lokalizacja: d?e Wysoki S?dzie! Mówi?a, ?e ma 16 lat!

Postprzez kul2 » N paź 15, 06 21:11

No AI to oni musza miec ;) Tylko nie jest ona jakas zabojcza, owszem zostalao rozwiniete, ale dalej opiera sie na podobnych schematach, rozproszenie oddzialu poszukujacego to kpina, przeszukiwanie terenu do dowcip. A juz na trailerze z TGS gdy Snake zabija jednego straznika, a drugi niereaguje wola o pomste do nieba.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez FOX HUND » N paź 15, 06 21:15

Dok?adnie, a mo?e on s?ucha? mp3??:D albo by? tez przypa? z beczk? do której wszed? Snake i sie turla?, to po wyjsciu nie by? dra?niety przez kul?, a zosta? obstrzelany mocno....
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez penval » N paź 15, 06 21:41

kul, dzi?ki ju? wiem o co Ci chodzi. Fakt, przeszukiwanie terenu w trójce by?o s?abe, ale w dwójce Clearing by? fajnie zrobiony moim zdaniem. Fakt, ?e jest ci?gle ten sam schemat, ale w ko?cu to next-gen, wiec i AI musi by? dobre, a tamten motyw ze stra?nikiem na trailerze? Wczesna faza produkcji, nie martwi? si? tym :wink:
we're all stars now, in the dope show
penval
Coward Duck
 
Posty: 37
Dołączył(a): Śr cze 07, 06 23:10
Lokalizacja: d?e Wysoki S?dzie! Mówi?a, ?e ma 16 lat!

Postprzez Gac666x » N paź 15, 06 23:20

"wiec i AI musi by? dobre"

Jakie stwierdzenie. Jakby AI zale?a?o od jakiej? opcji w ustawieniach windowsa ;).

Do dobrego AI trzeba naprawde sporo potu wyla?, jak dot?d uda?o si? to RELIC i Dawn of War oraz Company of Heroes (to drugie bardziej) oraz paru innym tytu?om, których teraz nie sposób mi przypomnie? ale to ci?gle nie to samo. AI b?dzie jakie b?dzie, jak poprawi? to co by?o w MGS 3 to moim zdaniem b?dzie wystarczaj?ce.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » Pn paź 16, 06 00:43

Je?li mowa o g?upocie MGS-owych ?o?nierzy:
http://youtube.com/watch?v=nB2mPJl8_bk ;)
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez uci » Pn paź 16, 06 17:04

no ale tam kolo du?o biega? na Stelathcie, a wtedy ?o?nierze naprawde zachowuj? si? jakby nic si? nie dzia?o...

Jak dla mnie do AI mogli by wprowadzi? planowanie akcji, tzn. widz? snake w budynku, to jedna grupa szturmuje budynek, druga pilnuje droi ucieczki, a trzecia szykuje zasadzke na dachu
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez solidus grabczas » Pn paź 16, 06 18:00

to wtedy ja nie widz? sensu kupowania MGS4 bo po pary godzinach b?d? w stanie zdemolowa? ca?y domja wogóle bez radaru mam wr?cz rze?nickie problemy a co dopiero ca?? gr? zapyla? i to z takimi wr?cz rze?nickimi stra?nikami (no jak maj? by? tacy m?drzy jak napisal uci to w porównaniu np z jedynk? czy dwójk? to.....)
Avatar użytkownika
solidus grabczas
Fatman
 
Posty: 325
Dołączył(a): Śr wrz 13, 06 13:03
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Old Snake » Pn paź 16, 06 18:39

Je?li chcecie mie? realistyczne A.I. to wyjd?cie na ulice i zaczepcie kogo? ;)

A tak powa?nie to AI dlugo jeszcze nie b?dzie bliskie idea?owi. Naprawde ma?o gier jest w których sztuczna inteligencja wychodzi powy?ej przeci?tnej (czyli i tak beznadzieja). Zawsze pozostaje multiplayer, a tam SI jest naprawde ?wietne ;) . Mam nadzieje, ?e tym razem pole walki b?dzie naprawde otwarte, a nie podzielone na plansze i przeciwnicy ?eby si? nie respawnowali nie wiadomo sk?d (my?le o tym aby np. przyje?d?ali ci??arówkami albo innymi pojazdami).
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez FOX HUND » Pn paź 16, 06 20:20

No je?eli przeciwnik zauwazy Snake'a, a ten mu przed oczyma zniknie u?ywaj?c stealth, to ów przeciwnik powinien ju? wiedzie?, ?e Snake jest w posiadaniu dziwnego urz?dzenia, które pozwala mu na bycie niewidzialnym:D I takie powinno by? A.I przeciwników:D
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Wt paź 17, 06 13:23

i wtedy dzwoni do wszytskich ?e maj? za?o?y? termal google, i ju? easy zmeinia sie w hard:]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Old Snake » Wt paź 17, 06 21:49

Taaa, i najlepiej ?eby poszli jeszcze po nie do sklepu :P .


No je?eli przeciwnik zauwazy Snake'a, a ten mu przed oczyma zniknie u?ywaj?c stealth, to ów przeciwnik powinien ju? wiedzie?, ?e Snake jest w posiadaniu dziwnego urz?dzenia, które pozwala mu na bycie niewidzialnym:D I takie powinno by? A.I przeciwników


A ty jak by? zareagowa?? Co mu po tym, ?e wie, ?e Snake jest gdzie? w okolicy skoro go nie mo?e zobaczy?. W poprzednich MGSach wystarczy?o si? schowa? gdzie? ?eby przeciwnicy przestali szuka?, przecierz w normalnym ?yciu szuka?oby si? dopóki nieodnalezionoby intruza lub jego zw?ok. Ci??ko jest zaprogramowa? S.I. na takie nieoczekiwane atrakcje (stealth camo) bo ka?dy zareagowa? by na swój sposób. Jeden by strzela? na o?lep (jak w Predatorze hehe), a inny by zwia?. Dopóki programi?ci nie wprowadz? wrogom czego? takiego jak walcz lub uciekaj (byle nie losowo , tylko zale?nie od tego jak przeciwnik ocenia swoje szanse w konfrontacji z bohaterem) to ich zachowanie b?dzie do przewidzenia.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez FOX HUND » Śr paź 18, 06 16:11

Ja bym sie posra? ze strachu :D Dlatego kolega wy?ej napisa? o goglach T. i czemu mieli by isc po nie do sklepu? jak dobry ?o?nierz jest zpewno?cia uzbrojony w taki rodzaj sprzetu.

A co do reszty no masz racje, ale chcia?by? chyba takiego A.I u przysz?ych przeciwników Snake'a w MGS4?? :)
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron