Beauty and the Beast

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez Zychu(snipershit) » So sie 25, 07 11:47

uci napisał(a):No i zauważ że jedna z modelek nie jest drobniutka, więc mozna się domysleć że to ona będzie "grała" raven.
Raczej bym tego tak dosłownie nie brał, że są one w pancerzach, żę są całe w środku maszyn przecież mogły po nich pozostać tylko kręgosłup z mózgiem, w przypadku wolfa
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez pajda » So sie 25, 07 14:43

Nowi bossowie na pierwszy rzut oka w ogóle mi się nie podobają, natomiast jak wynika z ankiety większości się podobają. Mi to bardziej przypomina japońskie fantasy jak mgs.
Mówiąc szczerze to jak dla mnie psują klimat , poprzednie trailery były bardzo obiecujące, ale latające cudactwa troche mnie zniechęciły. - Moja opinia
Avatar użytkownika
pajda
banan
 
Posty: 42
Dołączył(a): Pt gru 29, 06 20:01
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez phsx » So sie 25, 07 15:02

Klimat w trailerkach jest wzorowy, ładnie zmontowane, dynamiczne ujęcia, fajna muza szkoda tylko, że design BatB właśnie jest taki a nie inny.
Mam takie odczucie, jakby przy projektowaniu tego oddziału, designer (Kojima?)chciał na siłę stworzyć coś oryginalnego ... i przedobrzył.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez kul2 » So sie 25, 07 15:05

Mam takie odczucie, jakby przy projektowaniu tego oddziału, designer (Kojima?)

Sage juz pisal, za tworzenie postaci odpowiadaja zarowno Shinkawa jak i Kojima.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez phsx » So sie 25, 07 15:20

Nie doczytałem :>
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez kotlet_schabowy » So sie 25, 07 15:49

Tak, ale Kojima przedstawia jak najdokładniej swój zamysł, Shinkawa tworzy projekt (rysunki) według opisów i to wszystko "przechodzi" dalej (model 3D i w końcu zastosowanie w grze) dopiero po zatwierdzeniu Hideo, że pasuje do jego pomysłu. Shinkawa to w pewnym sensie pracownik "na zamówienie" (dziwnie brzmi, ale chyba wiecie, o co mi chodzi). Dlatego jeżeli komuś nie pasuje projekt jako całość, pomysł (jak w przypadku Beauty and the Beast Unit), to raczej pretensje kierować do Kojimy, natomiast gdyby chodziło o jakiś szczegół (wygląd macek, projekt egzoszkieletu, maski), który jednak nie zmienia jako tako ogólnego "funkcjonowania" i designu postaci, to już "działka" Shinkawy.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez uci » So sie 25, 07 15:51

no ale dziwie się temu zdziwniu?

MGS (za wyatkiem 3jki) zawsze szedł w stronę cyberpunku takiego wojskowego, bossowie z czasem także (ninja -> fortune/Solidus -> BaB)
No i jak dla mnie lepiej pasują do klimatu 4ki (pełnego gekko, latajacych cyberptaków, nanomaszyn) niż np. jakby dali oddział mutantów a'la Cobra Unit.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kul2 » So sie 25, 07 15:52

Za bardzo ograniczasz role Shinkawy w procesie tworczym. Przeciez wiesz ze czesto Yoji wychodzi z wlasnymi pomyslami i niektore postaci sa bardziej jego niz Kojimy.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Blady » So sie 25, 07 16:10

Przemówienie Kojimy, opowiada trochę o grupie BABU oraz pokazuje ciekawy materiał filmowy

link
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez phsx » So sie 25, 07 17:54

Uci - Solidus przynajmniej wyglądał w miarę normalnie ;)
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez uci » So sie 25, 07 18:04

Sting w jakim miejscu?
Przepotęzny egozszkielt z możliwośćią dopakowania siły, odrzut w butach, macki a'la dr. octopus.
Gdyby mial na głowie jakis zamknięty hełm nie wyglądał by dziwniej niż członkinie Bab.

Ok ok, bo schodzimy na offa...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez phsx » So sie 25, 07 18:43

Porównaj Solidusa do któregokolwiek freak'a z BatB... Naprawdę wolisz, którąś z nich?
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez wredny » So sie 25, 07 19:01

StinG przeciez za przeproszeniem gowno wiemy o BatB , wiec jakim cudem juz je przekreslasz? Szczerze mowiac wole te dziewczynki , niz marnego Solidiusa... w ogole moim zdaniem nie wykorzystali tej postaci w MGS2.
Obrazek
Avatar użytkownika
wredny
Fatman
 
Posty: 324
Dołączył(a): Śr sie 24, 05 09:01
Lokalizacja: AREA 51

Postprzez phsx » So sie 25, 07 19:10

Jakie gówno? Nie widziałeś trailera? Mi się rozchodzi o design, a nie portret psychologiczny.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez wredny » So sie 25, 07 19:20

Desing bardzo mi sie podoba. Choc kiedy je ujrzalem , lekko sie zdziwilem. Ale i tak cie nie rozumiem. Solidus mial macki , jak Octopus. A taki Fox? albo Olga w egzoszkielecie? Co powiesz o nich ? Zreszta to podchodzi juz pod gusta. A jak wiadomo kazdy ma inne.
Obrazek
Avatar użytkownika
wredny
Fatman
 
Posty: 324
Dołączył(a): Śr sie 24, 05 09:01
Lokalizacja: AREA 51

Postprzez uci » So sie 25, 07 19:28

człowieku. <- do stinga

Obrazek
Solidus

Obrazek
Octopus

Zauważ że Solidus ma bardziej wypakowaną zbroję, bardziej futurystyczną, niż kostium octopus. No i macki. Widac ze to od octo to poprostu lepsza wersja tych od solidusa.
Ciagle uważasz ze nowi bossowie mają wykręcony desing?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez phsx » So sie 25, 07 19:43

Tak.
STO razy bardziej (oczywiście imo, ale nie musze tego dodawać chyba do każdego posta? Wiadomo, że to moje zdanie a nie mojej babki) mi się podoba design Solidusa, Foxa, czy Olgi (w exo). Wygląda naturalniej.
I Solidusowi macki nie wychodzą od głowy :P
Obrazek
(najbardziej przekombinowany nowy boss vs najnowocześniejszy design z MGS2)
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez uci » So sie 25, 07 19:55

Sting macki jej nie wychodzą z głowy.
To co ma na glowie to tylko gniazdo do macek, a wszytsko ma zamocowane na plecach.
Tak samo jak Mantis - ona ma po prostu sztuczne ramiona doczepione do barków.
Zarówno octopus czy mantis bez dodatkowych ramion wyglądają jak babki w latexie.
O gustach się nie gada, nowi bossowie nie musza ci się podobać, chodzi mi o to ze nie sa one bardziej przekombionwane niż fox, olga czy solidus.
Po prostu sa o poziom nowsze.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez phsx » So sie 25, 07 20:14

No ja wiem, że nie dokładnie z głowy, zostosowałem skrót myślowy bo to tak wygląda. To widze, że wyglądają jak laski w kombinezonie bez tych attachment'mentów ale niestety mają je zamontowane.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez uci » So sie 25, 07 21:49

kto powiedział ze na stałe ? (prócz może wolf)
Solidus miał odłączane macki, skad wiesz że np. one tez nie moga się pozbyć dodatków kiedy są niepotrzebne.
No i ten cytat z tego filmiku podrzuconego przez Bladego.

czy bestie znów staną się pięnknymi, dowiemy się po przejściu gry

czyli jest w tym jakies drugie dno.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez phsx » N sie 26, 07 03:24

uci napisał(a):skad wiesz

Narazie to nic nie wiem, ty też zresztą ;) To tylko domysły.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez uci » N sie 26, 07 09:13

no własnie, więc nie mów że attachmenty mogą mieć dołączone na stałeTego akurat nikt nie wie z nas.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kul2 » N sie 26, 07 10:35

Nie popadajmy w paranoje, to jest forum.
Jezeli StinG uwaza ze sa na stale to niech o tym pisze.
Jezeli uci uwaza ze sa odczepiane to niech o tym pisze.

Nie ograniczajcie sie nawzajem. Kazdy z nas ma swoje przemyslenia i chce sie nimi podzielic, to ze ktos ma inne nie znaczy ze nie powinien miec prawa by je wyglaszac.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez phsx » N sie 26, 07 11:50

Uci - ja się tylko wygłaszam opinie na temat tego co widziałem, bo widzieliśmy je takie jak w trailerze a nie inne, więc ciężko ocenić je bez 'tego' ustrojstwa - jak mam oceniać coś czego nie widziałem?
Zresztą to samo sądzę o ocenianiu muzyki ;) Skreślanie zespołu po wyglądzie albo z przekonania, że jest h!#owy - śmieszne.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez kotlet_schabowy » N sie 26, 07 16:48

Można wyglądać nowocześnie (Solidus, Ninja z MGS 1 i MGS 2), ale jednocześnie nie groteskowo (jak całe Beauty and the Beast Unit, może poza "pterodaktylem"). Myślę, że dobrze podsumowałem dyskusję. W całości zgadzam się ze Stingiem, jednak wiadomo, każdy ma swoje zdanie.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez Gillian » N sie 26, 07 20:09

kotlet, racja : )

Gray, Olga czy Solidus nie wzbudzali we mnie zniesmaczenia, jakie wywołują członkinie tych "bab". One są wręcz śmieszne. Natomast jak dla mnie egzoszkielety Foxa czy Olgi wyglądały profesjonalnie, chłodno i ogólnie fajnie. Te 'babskie' z kolei są totalnie udziwnione.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » N sie 26, 07 20:18

Przyznam ze exo Foxa, olgi czy solidusa są inne bo są bardziej mechaniczne, natomiast te od BaB to już pod technolgie z Raya i pod gekko podchodzą. Może dlatego robią takie wrażenie?

A moze to kwestia przyzwyczajenia.
Jak pierwszy raz zobaczyłem MGS2, a tam Fatmana czy vampa to sobie pomyślałem WTF. A potem kiedy już właczyłem grę, WTF zmienilo się w OMG ci kolesie są genialni.

Może z Bab tez tak bedzie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez boggoo » N sie 26, 07 20:32

Takie jest pierwsze wrażenie pewnie każdego kto zobaczył BaB. Ja też się zdziwiłem, co to za dziwadła, ale po krótkim czasie, po jakiś parunastu minutach, zaczęły mi się one podobać, bo w/g mnie pasują do tych czasów w których dzieje się akcja, bo jak wiadomo technologia poszła szybko naprzód, więc mogli sobie pozwolić na coś takiego.

Podejrzewam, że po jakimś czasie zmieni się nastawienie osób na punkcie BaB. Bo np. było podobnie z Raidenem z MGS2, uznany na początku za "najbardziej pedałowatego" bohatera serii(tak pisało na pewnej stronie), lecz później nastawienie się na niego zmieniło, gdy zaczęli rozumieć tą postać, wgłębiać się w nią. Więc może też tak być z BaB.

Mi się osobiście bossowie podobają, lecz uważam że są trochę dziwni, ale spoko zrobieni(tak cyberpunkowo). Na początku się spodziewałem, że bossowie będą coś pokroju tych z MGS1 na PSX, lecz też rozważałem wariant takich bossów.

Zgodzę się co do Solidusa, gdyby też miał zamknięty hełm to by się wiele od BaB nie różnił.

Najbardziej z BaB podoba mi się Screaming Mantis.
Avatar użytkownika
boggoo
Black Color
 
Posty: 50
Dołączył(a): So cze 23, 07 22:57

Postprzez Gillian » N sie 26, 07 20:37

boggoo napisał(a):było podobnie z Raidenem z MGS2, uznany na początku za "najbardziej pedałowatego" bohatera serii

już Vamp jest bardziej 'pedałowaty' :p


I zapomniałem wspomnieć że mocno irytują mnie te przesadnie scybernetowane głosy postaci 'bossek'. Brzmią tak tandetnie jak z jakiejś Lifeforce Tenka sprzed 10 laty. A właściwie jak z filmów sf klasy najniżeszej.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez boggoo » N sie 26, 07 20:48

Może one używają jakiś syntezatorów głosu lub urządzeń wzmacniających głos, by spotęgować strach wśród przeciwników. Bo Raging Raven na pewno używa już jakiegoś urządzenia do wzmocnienia głosu. Mi się głosy podobają.


twilite_kid napisał(a):I zapomniałem wspomnieć że mocno irytują mnie te przesadnie scybernetowane głosy postaci 'bossek'. Brzmią tak tandetnie jak z jakiejś Lifeforce Tenka sprzed 10 laty. A właściwie jak z filmów sf klasy najniżeszej.


A Darth Vader też miał scybernetyzowany głos, po to by wzmocnić donośność jego głosu, gdyż bez niego głos nie miał już tak donośniego brzmienia.

twilite_kid napisał(a):boggoo napisał/a:
było podobnie z Raidenem z MGS2, uznany na początku za "najbardziej pedałowatego" bohatera serii

już Vamp jest bardziej 'pedałowaty' :p


Chodzi mi o najbardziej pedałowatego bohatera którym się gra, no Vamp też pedałowato wyglądał, ale dało się tak samo zmienić zdanie do niego jak do Raidena.
Avatar użytkownika
boggoo
Black Color
 
Posty: 50
Dołączył(a): So cze 23, 07 22:57

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron