Gameplay MGS4

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Gameplay MGS4

Postprzez STARki » N lis 20, 05 17:18

podsumujmy, co wiemy o gameplayu mgs4:
- pole bitwy/no place to hide
- mnostwo broni + modyfikacje
- kojima stwierdzil, ze mozliwe bedzie przebieranie sie w mundury roznych stron konflktu i tym samym uniknac wykrycia
- ostatnio w blogu pojawily sie te obrazki

http://www.blog.konami.jp/gs/img/hideob ... 117_04.jpg

http://www.blog.konami.jp/gs/img/hideob ... 117_05.jpg

http://www.blog.konami.jp/gs/img/hideob ... 117_06.jpg

co moze oznaczac dodatkowe zainteresowanie uniformami - czyzby i te mozna bylo modyfikowac? lepsza kamizelka, lepszy helm, lepsze... itd.?
There's only room for one BOSS...
Avatar użytkownika
STARki
Zanzibar
 
Posty: 52
Dołączył(a): Pn wrz 12, 05 11:48
Lokalizacja: eudezet

Odp: Gameplay MGS4

Postprzez Adamska » Pn sty 09, 06 23:53

STARki napisał(a):podsumujmy, co wiemy o gameplayu mgs4:
- pole bitwy/no place to hide


Pia?em ju? o tym w innym temacie, ale skoro taki powsta? to wypowiem si? i tu ;) Kojima zapowiedzia? te?, ?e polem bitwy b?dzie "miejsce, do którego trudno si? dostac"- lecz na oficjalnym trailerze wydaje si? to byc miasto lub jaka? baza... po?yjemy zobaczymy :D
stoned to the bone.
Avatar użytkownika
Adamska
BiGoS
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Cz wrz 15, 05 18:58
Gram: w gre.
Czytam: w myślach.

Postprzez -S-N-A-K-E- » So lut 25, 06 21:18

Interesuj?ce jest tak?e to czy gameplay b?dzie wygl?da? równie niesamowicie co na tym trailerze albo lepszy by?o by bardzo zajebi?cie.
W PSX Extreme poczyta?em o paru bajerach takich jak: niszczeniu otoczenia w bardzo realistyczny sposób w zale?no?ci od tego jakiego narzedzia u?yjesz... No co? trzeba czeka? i przekona? si? graj?c :D
SEMPER FI
Avatar użytkownika
-S-N-A-K-E-
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 09:43
Lokalizacja: z TWIN LAKES na Alasce

Postprzez uci » Pn lut 27, 06 23:42

no napewno b?die niszczenie terenu, w ko?cu ?rodowisko ma si? ca?y czas zmienia?, i w tym tez mo?e by? wp?yw Snake`a. Np. C4, Nikity czy Stingery mog? rozbi? ka?da ?ciane czy pojazd.

co do broni, mo?liwe ze zniknie ten motyw co by?, w MGS2 czyli kazdy starznik ma bro? ze swoim czytnikiem DNA, mo?liwe ?e b?dzie mo?liwo?? ich zbierania i noszenia jak np. w Halo, ka?d? jaka wpadnie w ?apy, ale nie ?e stingery b?dziemy nosi? w kieszeni obok nikity.

Je?lei wszytsko co pisze Kojima ma si? sprawdzi?, MGS4 b?dzie nowym poziomem gier szpiegowsko - skradankowych.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Young Boss » Wt lut 28, 06 15:17

no nareszcie bedzie mo?liwo?? zabierania broni pokonanym przeciwnik? ,to napewno przyspo?y troche smaczku , jak i równie? dzia?anie na otoczenia ,np. zestrzelenie lampy na g?owe przeciwnika :D

ale qrcze ,?a?uje jednego ,ale mo?e sie myle i chcialbym sie mylic ;p
to juz chyba nie bedzie sneaking mission :/
Tactical Espionage Action
METAL GEAR SOLID 3
SNAKE EATER
Avatar użytkownika
Young Boss
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pn lut 27, 06 22:03
Lokalizacja: Tselinoyarsk

Postprzez uci » Wt lut 28, 06 23:00

B?dzie, bo mimo tego wszytskiego, Snake nagle nie zmieni si? w rambo i dalej b?dzie skrada? si? za plecami wroga.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Zombie_Snake » Cz mar 02, 06 19:31

Có?... Z zabierabiem broni to rzeczywi?cie by?by dobry pomys?. Oczywi?cie s? tego minusy! Otóz na trailerze widzimy standartowego piechura, wyposa?onego w M4A1. Czyli wnikaj?c g??biej nie ma mowy, o tym, ?e wszystkie bronie zdob?dziemy na wrogach. Mo?e tylko kilka rodzajów. Co wi?cej mo?liwe, ?e przy ciele takiego truposza znajdziemy raptem 1albo 2 magazynki! ?wiadczy? o tym mo?e w?tek z ostatnim nabojem w komorze.
Dodatkowo niewielka liczba sztuk amunicji, przek?ada?a, by si? na wi?ksze kombinowanie w terenie, jak omin?? patrol itp.
Czyli prawdopodobnie Kojima zaserwuje nam zabaw? w hiene cmentarn?.
Kolejnym ciekawym motywem, mog?aby byc ilo?? broni podr?cznej. Tu niezb?dny by by? Backpack z MGS3. Pomy?lcie, tylko:
Jedna bro? g?ówna + pistolet + granaty/miny.
KP mog?oby si? jeszcze pokusi?, o motym z zacinaniem si? broni i, np. czyszczeniem jej w chwili spokoju.
Coraz lepsze giwery mogliby?my zdobywa? w obozach wroga. I tu nast?puje motyw Camo!
W PSX Extreme, czy gdzie? indziej pisa?o, i? na polu bitwy b?dzie kilka frakcji. Ka?da b?dzie mia?a swoje mundury. Tak wi?c mo?liwe, ?e powróci zabawa z MGS2, czyli przebieranki! Co ciekawe, jako, ?e strony s? ze sob? sk?ucone trzebaby si? strzec, by samemu nie trafi? w z?e miejsce.
Kolejn? ciekaw? inwencj? by?oby, gdyby w takowym przebraniu wykorzystywa? przeciwnika, jako "tymczasowego" sojusznika. To by sz?o tak:
Musisz si? gdzie? dosta?, ale ochrona ciasna jak rajstopy baletnicy. Nagle Otacon wysy?a Ci info o tym, ?e jedna ze strona A szykuje atak na miejsce, do którego masz si? dosta? (np. obóz grupy B). Ty zdobywasz mundur i bro? typu A i wraz z oddzia?em piechoty, czy tak jak na trailerze ze sprz?tem opancerzonym ruszasz do boju! Gdy zaczyna si? atak, chowasz si?, zrzucasz mundur typu A i przemykasz si? niezauwa?ony obok pola walki. Voila!
Oczywi?cie ekran Cure i Food równie? by si? przyda?, ale ten drugi raczej mniej. Cure to pot?zna bro? w r?kach KP. Jego potencja? jest wielki.
Co jeszcze?
Mo?e pory dnia i nocy. W jaki sposób? ?eby nie obci??a? konsoli, mo?naby zastosowa? 2 zestawy tekstur! W dzie? i w nocy. Czas zmienia?by sie poprzez save'wowanie. Save odgrywa?by rol? triggera, który odapla?by opcje "odpoczynek". Oczywi?cie Life i Satmina regenerowa?yby si? w czasie odpoczynku. To by zmusza?o do save'wowania w bezpiecznym miejscu, gdyz po wczytaniu sejwa zrobionego na ?rodku drogi mog?oby sie okaza?, ?? trafi? na nas wrogi patrol.
To kilka moich subiektywnych pomys?ów, ale jednak MGS4 zyska?by na wprowadzeniu do? kilku z nich.

Peace out, in town!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gac666x » Cz mar 02, 06 21:14

"Mo?e pory dnia i nocy. W jaki sposób? ?eby nie obci??a? konsoli, mo?naby zastosowa? 2 zestawy tekstur!"
Jedno zmieniaj?ce si? ?wiat?o (dzie? odcie? ?ó?ty do pomara?czowego, noc o wiele s?absze ?wiat?o odcie? szary - ciemny granat) jest mniej obci??aj?ce ni? 2 zestawy tekstur ;). :P

No ale to co mówisz Zombie mi si? podoba :).
Btw. TAK wreszcie od przysz?ego tygodnia bede móg? si? rozkoszowa? MGSem 3 ^_^.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Zombie_Snake » Pt mar 03, 06 18:24

Heh... Nie znam sie na programowaniu wi?c wybacz moja gaf? :roll:
Dzi?ki za cho? ma?e uznanie moich wypocin. Respect!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez PiotrB » Pt mar 03, 06 22:40

Tak sobie czytam temat i s?dz?, ?e wi?kszo?? waszych pomys?ów jest warta uwagi. My?l?, ?e mo?naby przes?a? te pomys?y mailem do Kojimy i wtedy w pewnym stopniu przyczyniliby?my do powstawania MGS4. Je?li oczywi?cie Kojima by z nich skorzysta?.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666x » So mar 04, 06 14:13

Wierz mi PiotrB, ?e Kojima ma specjalny oddzia? do wymy?lania takich rzeczy i nikt z nas nic nowego nie wymy?li?.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez PiotrB » So mar 04, 06 16:29

Gac666 napisał(a):Wierz mi PiotrB, ?e Kojima ma specjalny oddzia? do wymy?lania takich rzeczy i nikt z nas nic nowego nie wymy?li?.

Wi?c mam nadziej?, ?e wasze ?wietne pomys?y znajd? si? w MGS4.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Zombie_Snake » Pn mar 06, 06 20:18

A któ? nie ma :)
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Zombie_Snake » Wt mar 07, 06 18:48

Ostatnio siedz?c... przy konsoli (a co?cie my?leli :P) i rozmy?laj?c doszed?em do wniosku, ?e Kojima móg? si? w pewnej cz??ci swego zamys?u wzorowa? na grze Mercenaries lub GTA wprowadzaj?c do gry kilka frakcji. Pondto wg PSX Extreme ?eby konkretnie zjechac nasze czaszki Kojma zastosuje chwyt d?wi?kowy! MG, które widzieli?my na trailerze b?d? wydawa? jakie? pospolite odg?osy, np. muczenie krowy (serio!). Sprawi to, ?e znikna w?ród odg?osów wojennej zawieruchy i trza bedzie sie nie?le uwa?a?, ?eby nie trafi? na takeigo MG.

Clever!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Cz mar 09, 06 00:29

Kojima ma odzia? takich ludzi co nasze pomys?y ju? wymy?lili nim my na nie wpadniemy :)

A co do game palya, skoro gra tak idzie w realizm, to jak pisa? zombie, ?e przy stra?niku mo?emy znale?? 1-2 magazynki, to mo?e tez byc motyw, ?e np. straznik zaczyna do nas strzelac, wy?aduje jeden magazynek, zmieni na drugi i jak si? sko?czy amunicja, zacznie ucieka?. I wtedy niewazne co by?my nie robili od niego wyrwac bedzie mozna tylko pust? bro?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Zombie_Snake » Cz mar 09, 06 17:28

No i granaty! Nie zapominaj o granatach! Straznik musi mie? przynajmniej 1 granat! To jest jedna z podstawowych cz??ci uzbrojenia typu "modern warfare".
Swoja drog? pewnie stra?nicy b?d? nas atakowa? no?ami kiedy sko?czy im sie ammo, tak jak w MGS3.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Pt mar 10, 06 18:02

to ju? daje kolejne motywy, bo skoro Kojima wspomina? o tym ?e nie zawsze starznik bedzie chcia? nas zabi? , tzn. bedzie da?o si? go wystarszyc itp.

to moze by? i taka sytuacja, dwóch stra?ników, amunicja zosta?a wystrzelona i :
sytuacja a - lec? na snake`a z no?ami, widz?c ?e on ciagle ma karabin + ammo, daj? dyla lub lec? na kamikaze
sytuacja b - snake zabija pierwszego, drugi dochodzi do wniosku ?e sam nie szans i ucieka
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Zombie_Snake » N mar 12, 06 18:47

Albo takie co?:
Idzie sobie 2 pacho?ów. Id? g?siego. Ty ?apiesz go?cia z ty?u i u?ywasz go jako ?ywej tarczy. jednocze?nie rozwalasz z silenced guna ?eb drugiemu. Teraz ten pierwszy sra w gacie a ty masz wyj?cia:
a - przes?ucha? go
b - popastwi? si? nad nim
c - skr?ci? kark

To taki ma?y przyk?adzik, który mo?na by?o zastosowa? juz w MGS3, i które na bank b?d? w MGS4. Mi?a perspektywa :)
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » N mar 12, 06 23:10

dla mnie bajerem by?by taki motyw w zachowaniu stra?ników.

Snake`m eliminujesz, cicho i bezproblemowo kilku ludzi z odzia?u. No i motyw ?e reszcie spada morale, staj? si? nerwowi, bardziej "drazliwi", np. ?e jak ci? zobacz? to zaczn? si? wycofywa? zamiast walczy?.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Relict » N mar 12, 06 23:54

Snake`m eliminujesz, cicho i bezproblemowo kilku ludzi z odzia?u. No i motyw ?e reszcie spada morale, staj? si? nerwowi, bardziej "drazliwi", np. ?e jak ci? zobacz? to zaczn? si? wycofywa? zamiast walczy?


Dobry pomys? !!

Ja bym jeszcze doda? wi?ksz? interakcje ze ?wiatem . Noc zbijanie zarówek , dzie? strzelasz w sciane ona sie rozsypuje , strzelasz za wyrzuni roztrzaskuje sie ona na cz??ci ,Przechodenie przez siatki oraz murki :D itp ...
Avatar użytkownika
Relict
Red Blaster
 
Posty: 78
Dołączył(a): N mar 12, 06 03:32

Postprzez borx » N mar 12, 06 23:57

Kto? tu na forum wspomnial o "real timo rosnacym zaroscie" i goleniu sie w grze. :) Masakra.

Swoja droga zaciekawil mnie ten element gameplayu opisany w nowym Extrimie. Metal Geary wydajace rozne dzwieki ( np: ptaków ) maj?ce nas uspokoic i dac pozorne poczucie bezpieczenstwa przed naglym atakiem.
Szok. To swietny pomysl ale bardzo trudny w realizacji. W koncu przeciez motywy zaczelyby sie powtarzac a my wiedzielibysmy czego sie spodziewac po uslyszeniu okreslonych d?wiekow. No i ten element gameplayu siada gdy gramy w gre poraz kolejny.
Nie wiem jak Kojima to sobie obmysli ale czeka go cholernie trudne zadanie :idea: Ale sam pomysl jest swietny.
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez Gac666x » Pn mar 13, 06 02:54

Borx wszystko staje si? jasne w ka?dej grze jesli przechodzisz j? za 2 lub 3cim razem. Tego unikn?? si? nie da. Jednak za pierwszym razem podskoczysz na kanapie gdy zamiast psa wyskoczy ci Metal Gear Dog ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » Pn mar 13, 06 09:29

Z tymi d?wi?kami to zale?y - je?eli tylko MG by wydawa?y tego typu odg?osy, no to wiadomo by by?o, ?e to one. Ale, je?eli woko?o by?oby pe?no krów, kur, ptactwa itp (jak np. w wiosce w RE4), a wówczas owe odg?osy zwierz?t towrzyszy?yby nam przez ca?y cas - wtedy nag?e pojawienie si? MG by?oby... nag?e :P.

Swoj? drog?, ciekaw jestem, czy Metale b?d? dalej wyst?powa?y tylko i wy??cznie w roli bossów (czyli w pewenym okre?lonym momencie gry nagle wyskoczy ci MG a ty go musisz pokona?), czy te? b?d? wyst?powa?y na zasadzie stra?ników - raz b?d? tu, raz tam; niekoniecznie b?dzie trzeba z nimi walczy? itp.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez barth » Pn mar 13, 06 12:29

moim skromnym zdaniem te Metale z trailera to b?d? lekko trudniejsi przeciwnicy, jako bossów zobaczymy raczej ludzi z trudnymi charakterami/przesz?o?ci?(co jest niejako mark? tej serii), a na ko?cu pewnie jakiego? jednego hiper-duper-mega du?ego Gear'a
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez uci » Pn mar 13, 06 18:55

Jak dla mnie, te Mini Metal Geary b?da czym? w sensie trudniejszego wroga, je tez powinno da? si? omin?? lub obej?? tak by nas nie odkryli, bez potrzeby niszczenia ich.

I osobiscie ciekawi mnie motyw z rosn?cym zarostem, podobno ma by? mini gierka polegajaca na goleniu si?, i tu motyw, czy b?dzie si? da?o np. zgoli? ten w?sik? albo zapu?ci? zarost w stylu MGS2?

No i kolejny motyw do zachowa? ?o?nierzy, w MGS 1 & 2, w chwili jak ci? zobaczyli wróg to zaraz po zniknieciu "!" ju? by? gotowy z nami walczy?, ciekawe czy w 4 b?dzie si? da?o np. zaj?? przeciwnika od ty?u, on si? odwraca, zauwa?a nas i...
- mo?e si? wystarszy? i nie wiedzie? co robi?, co daje nam czas na za?atwienie go
- b?yskawicznie zaatakowa? nas w pojedynk?
- zawo?a? kumpli + powy?sze
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Zombie_Snake » Cz mar 16, 06 21:53

Ostatnio siedz?c i medytuj?c przy Tekkenie wpad?em na ciekawy pomys?. Chodzi mi o wykorzystywanie camo!
Wpad?em na pomys? z podzieleniem umundurowania przeciwników. W sensie, ?eby ka?da cz??c garderoby by?a osobno zdobywana i dopiero kompletowana.
Strzelisz w ?eb -> tracisz kominiark?, ze wzgl?gu na "trzecie oko"
Strzelisz w tors ->kurteczka z dziurami i ca?a w posoce denata
R?ce i nogi to samo! Ciekawy patent, acz watpie czy KP sie na niego zdob?dzie. Rozrywka by?a by w tedy strasznie utrudniona.

Oczywi?cie mogliby pokusi? sie o cos w stylu zu?ywaj?cego sie camo. Jak? Ju? mówi?. Otóz w zale?no?ci w jakim terenie dzia?amy, syf z niego zostaje na mundurze (je?eli taki mamy z?ozony) lub gdy do nas strzelaj? w mundurze robia sie dziury i zostaja plamy krwi, ergo gdy chcemy u?y? takiego mundur by przej?? obok stanowiska frakcji (w tych mundurach), to automatycznie AI nastawia si? na Evassion i zaczyna szuka? Cie, by Ci? przes?ucha?.

Kolejn?, zapewne wprowadzon? forma camo powinna by? siatka maskuj?ca snajperów. W zale?no?ci od terenu dzia?a?, b?dziemy dysponowali kilkoma wzorami. Przyk?ad:
Trailer utrzymany by? w konwencji "Black Hawk Down". Mamy tu ju? 2 rodzaje siatki maskuj?cej. Desert, je?li pa??taliby?my si? po ziemi, lub Splitter gdy chodziliby?my po ruinach, w klimacie w stylu "Wróg u bram".

Ponadto KP powinno da? mozliwo?c poruszania si? z karabinem snajperskim. Nie przeszkadza mi, ?e trzeba sta?, ze snajperk?, ale jednak troch? to przestarza?e. Nada?o by to grze kilku smaczków. Moznaby tak?e pokusi? si? o to, by robocik, by? twoim "spotterem".

Przyda?yby sie te?animacje zmieniania broni. Je?eli KP wprowadzi?oby wymieniony przeze mnie wcze?niej patent z 1 bronia d?ug? + pistol+ item, to fajnie by wygl?da?o, gdyby Snake, np. Zawiesza? sobie karabin na ramieniu i np., si?ga? po nó?. Wszytsko pi?knie wygenerowane dzieki mocy PS3.

Co do walki z Mini MG. Zapewne b?d? supportowane przez piechot?, jak to ma miejsce w trailerze. jednak sama walka jest ju? nam znana z poprzednich ods?on: Chaff Grenade!
Oczywi?cie niewykluczone, ?e przez 3/4 gry nie po?ozymy ?ap na Nikicie czy Stingerze, wi?c CG b?d? naszym wybawieniem z opresji, poprzez chwilowe zak?ócenie systemów MG. Przypuszczam, ?e MG b?dzie mozna wci?gac w pu?apk?, np. naprowadza?, je na Claymory, które zniszcz? ich nogi.

To na razie tyle, jak na cos wpadne to sie podziele.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » So mar 18, 06 12:21

no co do Camo i strojów, to masz racje, gra na poziomie jaki pokazuje MGS4 powina miec motyw z niszczeniem ubra?. I b?dzie na to sposób, otóz podchodzimy do stra?nika od ty?u, CQC, ?amiemy kark i ju? mamy ca?y mundór bez ?adnych zniszcze? czy zanieczyszcze?.

Sam motyw siatek maskuj?cych natchn?? mnie troche jak przegl?da?em stronki wojskowe na necie. Otó? siatki maskuj?ce najlepiej maskuj? w teranch gdzie jest ro?linno??, ewentualnie pustynia, krzaki. To by oznacza?o ?e b?dzie szansa iz walki nie b?d? tylko na terenach zabudowanych.


I ciekawy motyw, otó? za pomoc? s?ynnego pukania zwabiamy stra?nika armii A, co? si? dzieje, on nas dostrzega i razem z kumplami zaczyna nas szuka?, wtedy uciekamy i za pomoc? pukania przyci?gamy stra?nika armii B, kolesie z A widza swojego wroga i rozpoczyna si? bitwa, zabijaj? tego z B i odchodz?, my?l?c ze to kole? z B ich zaniepokoi? a nie Snake.

Albo ?eby ?ci?ga? dwie wrogie grupy i doprowadzac do ich wzjamengo wyniszczenia, dzi?ki temu pozbywamy si? wrogów bez nabijania sobie konta zabitymi.

I tak co do MG, otóz w MGS2 Ocelot sprzeda? plany Rexa do?? sporje ilo?ci ludzi, wi?c jest szansa ?e na polu bitwy prócz Mini MG, spotkamy tak?e Rexy, np. u tych drugich, a u tych pierwszych np. Raye.

No i jaki bedzie ten ostateczny MG?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Zombie_Snake » So mar 18, 06 12:58

Ostateczny MG? tego nie dowiemy si? jeszcze przez d?uuuugi czas....
Eny?ej w zwi?zku z camo. Proponowa?bym, ?eby równie? bro? mozna by?o maskowa?, tak jak, np. XM16 w MGS3. Przede wszystkim chodzi mi o bro? snajpersk?.

Obrazek

W?a?nie bro?. Przypuszczam, ?e b?dzie PSG-1. W?tpie jednak, czy b?dzie u wszystkich frakcji. Mo?liwe, ?e b?dzie dost?pnych kilka modeli snajperek. Jako, ?e nie wi?kszo?? armii jest biedna to korzysta z ruskiego sprz?tu. Stawia?bym na Dragunova

Obrazek

i na Barrett M82A1, których Wuj Sam nie posk?pi? talibom, a z których mo?na zestrzeli? ?mig?owiec

Obrazek

Na bank b?dzie te? M4A1 z sopmodem
Przypuszcza? mozna te?, ?e jedna z frakcji b?dzie mia?a AK-47, czyli poczciwego Ka?asza. Jako bro? ci??sz? znowu wybra?bym sprz?t zarówno Wuja Sama jak i Ruski.

Obrazek
M249SAW

Obrazek
Kalashnikov PK
u?ywany tak?e przez nasze wojsko.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez barth » So mar 18, 06 14:12

do tego mo?emy najprawdopodobniej liczy? na lnowoczesne, ekkie karabinki szturmowe(vide ten, z którego ko?ysta? Solidus) i troche inwencji twórczej developerów(w ko?cu to niedaleka przysz?o??)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gac666x » So mar 18, 06 18:15

Z tego co si? orientuj? to niestety P90 nie nadaje si? na pustynny Warfare z racji tego, ?e si? zacina mozno, no ale specem nie jestem wi?c dok?adnie nie wiem.

Na Barreta bym raczej nie liczy? (aczkolwiek bardzo bym chcia? te bro? zobaczy? i móc si? ni? bawi?).

PSG-1 ewentualnie Dragunov, to b?d? bronie, które snejku b?dzie móg? u?ywa?. Barret jest o wiele ci??szy od takiego PSG-1 (nie znaczy to jednak, ze nie mo?na si? z nim porusza? jeden ?o?nierz, bo oczywi?cie ?e mo?e), jednak wydaje mi si?, ?e nie b?dzie dost?pny g?ównie dlatego, ?e z Barreta strzela si? tylko i wy??cznie z pozycji le??cej ;] ( bo kopie jak cholera), z PSG-1 ju? za? nie trzeba, aczkolwiek si? powinno :P.

M249SAW i podobny sprz?t? Hmm dla przeciwników tak, dla Snakea? Nie ma sensu, za du?e, za ci??kie i niewygodne.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron