przez Zombie_Snake » Cz mar 02, 06 19:31
Có?... Z zabierabiem broni to rzeczywi?cie by?by dobry pomys?. Oczywi?cie s? tego minusy! Otóz na trailerze widzimy standartowego piechura, wyposa?onego w M4A1. Czyli wnikaj?c g??biej nie ma mowy, o tym, ?e wszystkie bronie zdob?dziemy na wrogach. Mo?e tylko kilka rodzajów. Co wi?cej mo?liwe, ?e przy ciele takiego truposza znajdziemy raptem 1albo 2 magazynki! ?wiadczy? o tym mo?e w?tek z ostatnim nabojem w komorze.
Dodatkowo niewielka liczba sztuk amunicji, przek?ada?a, by si? na wi?ksze kombinowanie w terenie, jak omin?? patrol itp.
Czyli prawdopodobnie Kojima zaserwuje nam zabaw? w hiene cmentarn?.
Kolejnym ciekawym motywem, mog?aby byc ilo?? broni podr?cznej. Tu niezb?dny by by? Backpack z MGS3. Pomy?lcie, tylko:
Jedna bro? g?ówna + pistolet + granaty/miny.
KP mog?oby si? jeszcze pokusi?, o motym z zacinaniem si? broni i, np. czyszczeniem jej w chwili spokoju.
Coraz lepsze giwery mogliby?my zdobywa? w obozach wroga. I tu nast?puje motyw Camo!
W PSX Extreme, czy gdzie? indziej pisa?o, i? na polu bitwy b?dzie kilka frakcji. Ka?da b?dzie mia?a swoje mundury. Tak wi?c mo?liwe, ?e powróci zabawa z MGS2, czyli przebieranki! Co ciekawe, jako, ?e strony s? ze sob? sk?ucone trzebaby si? strzec, by samemu nie trafi? w z?e miejsce.
Kolejn? ciekaw? inwencj? by?oby, gdyby w takowym przebraniu wykorzystywa? przeciwnika, jako "tymczasowego" sojusznika. To by sz?o tak:
Musisz si? gdzie? dosta?, ale ochrona ciasna jak rajstopy baletnicy. Nagle Otacon wysy?a Ci info o tym, ?e jedna ze strona A szykuje atak na miejsce, do którego masz si? dosta? (np. obóz grupy B). Ty zdobywasz mundur i bro? typu A i wraz z oddzia?em piechoty, czy tak jak na trailerze ze sprz?tem opancerzonym ruszasz do boju! Gdy zaczyna si? atak, chowasz si?, zrzucasz mundur typu A i przemykasz si? niezauwa?ony obok pola walki. Voila!
Oczywi?cie ekran Cure i Food równie? by si? przyda?, ale ten drugi raczej mniej. Cure to pot?zna bro? w r?kach KP. Jego potencja? jest wielki.
Co jeszcze?
Mo?e pory dnia i nocy. W jaki sposób? ?eby nie obci??a? konsoli, mo?naby zastosowa? 2 zestawy tekstur! W dzie? i w nocy. Czas zmienia?by sie poprzez save'wowanie. Save odgrywa?by rol? triggera, który odapla?by opcje "odpoczynek". Oczywi?cie Life i Satmina regenerowa?yby si? w czasie odpoczynku. To by zmusza?o do save'wowania w bezpiecznym miejscu, gdyz po wczytaniu sejwa zrobionego na ?rodku drogi mog?oby sie okaza?, ?? trafi? na nas wrogi patrol.
To kilka moich subiektywnych pomys?ów, ale jednak MGS4 zyska?by na wprowadzeniu do? kilku z nich.
Peace out, in town!