Co Ci się nie podoba w MGS3?

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Postprzez phsx » So sie 25, 07 15:05

uci napisał(a):mnie osobiscie niepodobało się niedokończenie nowych pomysłów.
Cure - leczymy jak chcemy, możemy zaszyć kule i ją potem wyciągnąć itp.
Food - no jednak po tym trailerze z pożeraniem ryby...
Camo - Ok, ale męczące podczas potrzeby szybkiego zmieniania

Cure - rzeczywiście jest troche kijowe...
Food - jak dla mnie może być, szkoda tylko że nie postarali się bardziej i nie skrócili ładowania się Survival Viewera
Camo - ten pomysł mi się bardzo spodobał ale j/w przydał by się szybszy dostęp do kamuflaży
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez slawo » Wt wrz 04, 07 01:35

kamera (mgs 3) - nie mam zamiaru kupować subsistensa - kamerę powinienem mieć dobrą i ja - człowiek który kupił mgs3 zaraz po premierze bo w końcu dało się ją zaimplementować.
Ostatnio edytowano Wt wrz 04, 07 09:12 przez slawo, łącznie edytowano 1 raz
A ja sobie gram na gramofonie! Tralilla lilla la tralilla lilla la! Latem, zimą na balkonie tralilla lilla la gramofon gra i nic mi nie przeszkodzi na gramofonie grać!
Avatar użytkownika
slawo
Running Man
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 07, 05 15:51
Lokalizacja: nie powiem :P

Postprzez Hal » Wt wrz 04, 07 01:44

Ostrzeżenie dla Ciebie sławo, za pisanie krótkich, pozbawionych jakichkolwiek argumentów postów. Staraj się na przyszłość tworzyć wypowiedzi bogatsze o inwencję. Jednozdaniowy post raczej nikogo nie zainteresuje. Pozdrawiam
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Nevar » Wt wrz 04, 07 05:43

Mi się nie podoba to, że chyba prawie wszystkie zwierzęta nie pasują do miejsca akcji, np. anakonda, gawial... A możnaby dać np. niedźwiedzie, chyba są w Rosji. Ten Apophis, który odpowiadał na pytania o MGS3, mówił chyba, że będą lwy lub tygrysy; mówił, że kilka zwierząt może nie pasować do tego miejsca...
Nevar
banan
 
Posty: 630
Dołączył(a): N wrz 03, 06 09:39

Postprzez drakkainen » Wt wrz 04, 07 06:04

No to jedziem z listą:
1. Menusy - ogólnie wkurzające to wchodzenie tam i z powrotem ( nie widze tego jakos w 4, przy np. walce z Screaming Mantis).
2. Przyklejanie do ścian a zwłaszcza drzew, kiedy tego nie chce.
3. Sztucznie ograniczona dżungla=duża liniowośc.
noi najgorsze
4. Kamera, po grze w MPo jeszcze bardziej tego nie widze i chyba kupię Subsistance: wreszcie będzie jakaś radośc z przechodzenia gry.
FUTURE IS HERE.
FIGHT THE FUTURE.
Avatar użytkownika
drakkainen
Red Blaster
 
Posty: 72
Dołączył(a): Pn sie 06, 07 22:30
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Rafik PL » N lis 18, 07 13:52

Dla mnie brak radaru :P po MGS2 nie dalo sie grac, to 1
2 ze slychać kroki - to mi sie podobało i nie podobało na raz (podobało bo realistyczniej a nie bo trudno goscia od tylu zajsc)
3 że eavision trwa tyle czasu ze mozna sie zestarzec
4 to brak dog tagów :( ;( nie moge tego przeboleć

i to chyba wszystko bo reszta byla najlepsza na swiecie ;p
Avatar użytkownika
Rafik PL
banan
 
Posty: 21
Dołączył(a): Śr lis 07, 07 22:26
Lokalizacja: litwini wracaja?

Postprzez Gac666xx » N lis 18, 07 14:00

"3 że eavision trwa tyle czasu ze mozna sie zestarzec przy kompie "

Przy kompie xD? Też chce te wersje MGS 3 ;).


Może i ja sie wypowiem...

MGS 1 i MGS 2 przechodziłem kilka razy i urzekał mnie w nich klimat, ten cyberpunk, bossowie i kilka innych rzeczy.

W MGS 3 mi tego brakuje. Nie mówie, że dżungla jest złym pomysłem, ale jednak wyszło im to na tyle średnio iż tej dżungli w ogóle się nie czuje.
Do tego dołożę totalną naiwność i niewiedzę Naked Snake'a, gdzie przy każdym skrawku informacji nam podawanej on miał setki pytań. To się sprawdzało przy Raidenie, ale do NS mi nie podpasowało.
Druga sprawa to bossowie. Oprócz The Enda i The Fury nic mnie nie urzekło, a wręcz przeciwnie, wiele bossów mnie po prostu wkurzało, a szczególnie Thunderbolt.
Motyw z maską Raidenovicha... no kurde doklejone na siłe, bo nie wiedzieli co innego wymyśleć?
Kiepski system pożywiania się i leczenia ran, a mialo byc tak pięknie.
Ogólnie taka nijakość części, nic przełomowego w fabule, dużo naciągania i nuda.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Rafik PL » N lis 18, 07 14:33

napisalem przy kompie z przezwyczajenia ale zauwazylem potem i szybko edytowalem :P
Avatar użytkownika
Rafik PL
banan
 
Posty: 21
Dołączył(a): Śr lis 07, 07 22:26
Lokalizacja: litwini wracaja?

Postprzez Bizon » N lis 18, 07 14:49

Gac666 napisał(a):dużo naciągania i nuda

No ja to zauważyłem po jakimś czasie również. MGS3 jest niezwykle efektowny, ale sam gameplay jest dość nudny.

Rafik PL napisał(a):Dla mnie brak radaru :P po MGS2 nie dalo sie grac, to 1
2 ze slychać kroki - to mi sie podobało i nie podobało na raz (podobało bo realistyczniej a nie bo trudno goscia od tylu zajsc)
3 że eavision trwa tyle czasu ze mozna sie zestarzec


1. Brak radaru to wg. mnie super sprawa, a dołączenie tych gadżetów, które w pratyce pomagały tylko trochę, to też dobre posunięcie. Jak dla mnie buduje klimat (no gdyby tylko kamera się lepiej ustawiała miejscami ;) )
2. MGS3 poszedł trochę na realizm. Wg. mnie to jest plus. Wymaga od gracza powolnego i planowanego działania. Oczywiście przebieganie za plecami strażników w MGS2 było fajne, ale w "Snake Eater" to kolejny plus.
3 - I dobrze! A ty myślisz, że strażnicy bi ci odpuścili po chwili pościgu tak jak w MGS1?

Czyli jak dla mnie twoje argumenty są ni jakie ;P
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Rafik PL » N lis 18, 07 14:52

No wiesz... ja w MGS3 w mojej karierze grałem okolo 10 minut więc nie wiem zbyt wiele ale KowalPL mi wszystko powiedział
TIBIA!!!
"-czemi mama mnie nie karmi?! nakarm mnie!!"
po czym w piekny sposob dostal z mort hura :)
Avatar użytkownika
Rafik PL
banan
 
Posty: 21
Dołączył(a): Śr lis 07, 07 22:26
Lokalizacja: litwini wracaja?

Postprzez Bizon » N lis 18, 07 15:17

Rafik PL napisał(a):No wiesz... ja w MGS3 w mojej karierze grałem okolo 10 minut więc nie wiem zbyt wiele ale KowalPL mi wszystko powiedział

Tak więc zagraj sam dłużej, a potem się wypowiadaj :P.

Koniec offa.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez SaladinAI » N lis 18, 07 17:03

MGS3 jest niezwykle efektowny, ale sam gameplay jest dość nudny.


No to gameplay MGS 2, nie mówiąc już o MGS 1, jest jeszcze nudniejszy. Wszak o wiele bardziej ograniczony i pozbawiony możliwości znanych z części trzeciej.
I wybacz ale ta gra składa się w 70% z gameplayu, więc zupełnie nie rozumiem co znaczy stwierdzenie "efektowny ale nudny"?


Do tego dołożę totalną naiwność i niewiedzę Naked Snake'a, gdzie przy każdym skrawku informacji nam podawanej on miał setki pytań. To się sprawdzało przy Raidenie, ale do NS mi nie podpasowało.


A Solid Snake z MGS 1 nie zdawał pytań? Poza tym to dwójka pod kątem nie wiedzy Raidena biję o głowę podobną sytuacje w MGS 3. Zresztą pewne ograniczenia muszą być i jak już pisałem to o ile Snake w dwójce jest głównym bohaterem a Raiden reprezentuje gracza któremu trzeba wszystko wyjaśniać, to podobne założenie mam miejsce w trójce gdzie obserwujemy historię The Boss z punktu niedoświadczonego gracza którego przedstawia Snake.

Motyw z maską Raidenovicha... no kurde doklejone na siłe, bo nie wiedzieli co innego wymyśleć?


No kurde bo Kojima tak nie lubi wzorować się na różnych produkcjach szpiegowskich?

Kiepski system pożywiania się


Bo nie przejmowaliśmy kontroli nad funkcjami trawiennymi organizmu Snake'a? ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Bizon » N lis 18, 07 17:38

Saladin01 napisał(a):No to gameplay MGS 2, nie mówiąc już o MGS 1, jest jeszcze nudniejszy. Wszak o wiele bardziej ograniczony i pozbawiony możliwości znanych z części trzeciej.

Fakt, gameplay jest bardziej rozbudowany, ale same projekty poziomów, rozstawienie wrogów i tego typu rzeczy, są gorsze niż w poprzednikach (oczywiście pod tym względem nic nie pobije Tankera).

Saladin01 napisał(a):I wybacz ale ta gra składa się w 70% z gameplayu, więc zupełnie nie rozumiem co znaczy stwierdzenie "efektowny ale nudny"?

Jest niezwykle efektowyny na cut-scenkach. Byłby z tego świetny film sensacyjno/szpiegowski, ale jak sam gameplay jest trochę mułowaty (Oczywiście uwielbian grać w MGS3 dla samego gameplay'u i wcale nie mówię, ze jest źle. Po prostu miejscami zabrakło mi tępa...)
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez kotlet_schabowy » N lis 18, 07 17:57

Co do gameplay'u, to dla mnie właśnie jest najlepszy ze wszystkich części MGS. Właściwie chyba tylko w "trójkę" teraz mógłbym grać dla samej przyjemności z grania, skradanie się daje największą frajdę z całej serii i liczę na to, że MGS 4 "przeskoczy" poprzedniczkę.

Co do reszty, to, choć trudno mi w to uwierzyć :) w dużej części zgadzam się z Gacem, bardzo podobne zdanie na temat klimatu wyraziłem. O bossach powiem więcej dobrego, ale tylko w kwestii gameplay'u oczywiście. Leczenie i jedzenie mogłyby dla mnie nie istnieć, ale jako dodatki : czemu nie.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez Blady » N lis 18, 07 22:18

Nie mogę wierzyć, że ktoś broni motywu z maską Raidena- podobało ci się? Ok, fajnie, ale nikt nie wmówi nam, że białe jest białe, a czarne jest czarne!

Kojima tak bardzo chciał macania po kroczu w MGS3, że misternie przekartkował cały jedno kartkowy scenariusz gry i dopisał na siłę fakt posiadania maski KONKRETNIE TEGO agenta w plecaku. Specjalnie dołączył do całego procesu Siginta, tworząc możliwie najbardziej nieprawdopodobny przebieg wydarzeń w historii- w MGS2 nie mogłem przeboleć tego, że Snake rozerwał kajdanki nie swoją siłą, ale poprzez fakt, że wcześniej zabłąkana kula Solidiusa rykoszetowała od kajdanek. A co mamy w MGS3? Gdyby Sigint nie zrobił maski, lub nie dołączył jej do plecaka Sneja to nigdy nie dostalibyśmy się do Shagohoda!! No, może byśmy się dostali, ale nie mamy innej możliwości...No jaka była szansa, że na partnera Volgin wybierze sobie akurat tą osobę, której maskę zrobił Sigint? Paskudnie rozegrane...

Aha, co do tego, co mi się nie podoba w MGS3- wedle domysłów jednego z moich znajomych EVA prawdziwa, o której wielu mogło w ogóle zapomnieć, to Ivan Raikovich. Bez sensu? Raczej nigdy się nie dowiemy, Kojima był zbyt zajęty ukazywaniem jego homoseksualizmu niż faktu, że prawdopodobnie był jednym z agentów, którzy przeszli na "naszą" stronę.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Gac666xx » Pn lis 19, 07 00:42

Saladin01 napisał(a):
Kiepski system pożywiania się


Bo nie przejmowaliśmy kontroli nad funkcjami trawiennymi organizmu Snake'a? ;)


Nie, bo nie było to nic co obiecywał i pokazywał Kojima =='. To samo było z leczeniem ran.

Zaś Blady dobrze rozwinął to co mnie trapi, Bizon zresztą też.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Gillian » Pn lis 19, 07 12:52

A ja powiem może tak... MGS przeszedłem dziesiątki razy. MGS2 również sporo. I w obie te gry mam ochotę grać znowu i znowu. A MGS3 przeszedłem 3 razy, właściwie tak co pół roku i już nie mam ochoty. Wszystko już staje się takie przewidywalne i nudne, że nie chce się grać. Zasiadam do niej i po 15min mam dosyć. A to za sprawą jednego, a właściwie dwóch czynników. MGS3 nie ma tego mega KLIMATU co MGS1 i MGS-dwójkowej pokręconej fabuły, której nowe elementy odkrywa się nawet po 10 przejściu gry. MGS3 stawia bardziej na gameplay, który już w momencie wydania gry był przestarzały i totalnie schematyczny. Taki troche jednostrzałowiec...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Lost » Pn lis 19, 07 16:40

A mnie właściwie jedyną rzeczą, jakiej nie mogę przeboleć to są loadingi!xD
A tak na serio, to tak jak już wcześniej wspomniał Blady denerwuje mnie ta nieszczęsna maska Raikova, niektórzy bossowie, tzn. ich styl bytu(The Pain - urgh....). No i Eva jest Panią lekkich obyczajów.




Dodane by Gac:

A raczej szpiegiem, a szpiedzy to robią by dostać informacje.
Ostatnio edytowano Pn lis 19, 07 17:19 przez Lost, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Lost
Zanzibar
 
Posty: 345
Dołączył(a): So mar 03, 07 21:44
Lokalizacja: Zapomniałem

Postprzez Nevar » Pn lis 19, 07 16:47

Właśnie szefowie w MGS3 byli chyba najgorsi (nie licząc MGS4) - np. The Pain, Volgin ("elektryczny pułkownik") i The Boss... Trochę dziwne, że największego żołnierza XX wieku uczyła jakaś kobieta... i to, że dzięki niej wygrano II wojnę światową.
Nevar
banan
 
Posty: 630
Dołączył(a): N wrz 03, 06 09:39

Postprzez SaladinAI » Pn lis 19, 07 18:13

ale jak sam gameplay jest trochę mułowaty


Wybacz ale to jest skradanka. Jej istotą jest powolne zachodzenie przeciwnika, szukanie dobrych miejsc do kryjówki, bawienie się w podchody z wykorzystaniem kamuflaży tylko po to by od niego wyciągnąć określone informacje. Jeśli żądasz większej dynamiki to kup sobie Burnouta.

To samo było z leczeniem ran.


Przyznaje rację co do systemu Cure, zwłaszcza że obrażenia w żaden sposób nie wpływają na kondycję naszego bohatera. Natomiast co do żywienia to można zawsze ten element rozwinąć ale nie jest on istotą gry lecz tylko dodatkiem dopełniającym cały obraz gry.

MGS3 nie ma tego mega KLIMATU co MGS1 i MGS-dwójkowej pokręconej fabuły


MGS 3 nie musi mieć klimatu jedynki, ponieważ ma swoją całkiem różną i odrębną atmosferę. A co do fabuły to ta też jest całkiem różna bo osadzona w zupełnie odmiennych czasach. Nikt też nie mówił że ma być równie złożona co scenariusz dwójki. Innymi słowy fabuła MGS 3 nie jest lepsza ani gorsza tylko inna gdyż opisana w zupełnie różny sposób, z mniejszą ilością wątków i nie tak mocnym zwrotami akcji.


The Boss... Trochę dziwne, że największego żołnierza XX wieku uczyła jakaś kobieta...


I w ogóle była blondynką. Główna wada bossów MGS 3 to tylko to że prócz The Boss, nie mają swojej historii która nadawała tym postaciom głębi. Ich, wygląd, sposób walki oraz atrybuty mogą budzić kontrowersje jednak większość bossów w serii nie była normalna i zarzucanie im cokolwiek innego jest po prostu bez sensu.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Bizon » Pn lis 19, 07 19:04

Saladin01 napisał(a):Wybacz ale to jest skradanka. Jej istotą jest powolne zachodzenie przeciwnika, szukanie dobrych miejsc do kryjówki, bawienie się w podchody z wykorzystaniem kamuflaży tylko po to by od niego wyciągnąć określone informacje.

No dobra Sal, ja to lubię w MGS3, ale no nie mogę się pozbyć wrażenia grania w jakimś bagnie, gdy gram w MGS3 (może to wina frame rate'u ;) ). Proszę nie zwracaj na to uwagi, bo mogę pieprzyć głupoty ;).

Nie zarzucajmy jednak MGS3 braku klimatu. On jest po prostu... inny i tyle. Jestem zwolennikiem zimna MGS1 i deszczu z Tankera w MGS2, no ale od pierwszego trailera było widać, że klimat MGS3 będzie inny (wygląda na to, że w MGS4 możemy mieć zmieszane style tak jak w MGS2 i mi to pasuje).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez KowalPL » Cz lis 22, 07 18:13

nawet jak by byla pare razy wieksza to bys sie raczej nie zgubil... zawsze masz mapke, badziewna bo badziewna ale jest...

ale co do tego co mnie wkurza to jest tak (nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi):

Leze sobie gdzies w krzakach z duzym cammo % (np. 95) i majac widok na praktycznie cala lokacje. (Mowie o planszy z domkiem przed The Endem tuz) Szczesliwie do nich nasuwam z tego karabinu co jak M4 wyglada. Nagle jakis gostek zobaczy cialo kolegi. Dzwoni po posilki. I teraz: Posilki leca prosto do ciebie i jak nei zmienisz miejsca campy to jestes na European Extreme udupiony chyba ze szybko wstaniesz i ich z daleka sciagniesz. Czyli mnie wkurzaja posilki idace prosto do ciebie obojetnie gdzie bys nie byl.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
KowalPL
Night Sight
 
Posty: 104
Dołączył(a): Śr paź 31, 07 15:34

Postprzez plastus » Śr lis 28, 07 18:04

Cure - wystarczyło pakować wszystko naraz jak nie wiedziałeś jak masz leczyć.Powinni wprowadzić coś takiego,że jak użyjesz złego preparatu,to tracisz hp...
Niby otwarte środowisko gry.
Nie możliwość brania broni wrogów,oraz to że nasz komando nosi na raz 8 broni.Niech już będzie że ten plecak jest nieskończenie wielki,ale powinno być tak że możesz mieć wyciągniętą 1 broń długą,pistolet i coś innego.
Whosever takes up this blade shall wield power eternal.Just as the blade rends flesh, so must power scar the spirit. (Frostmourne madafaka)
Avatar użytkownika
plastus
Psycho Mantis
 
Posty: 200
Dołączył(a): Pt gru 08, 06 19:02

Postprzez Uzion » Śr lis 28, 07 20:58

Nad kazdym tytuem MGS pisze "Tactical Espionage Action". Szczerze mowiac w niektorych sytuacjach mysle sobie, ze powinno byc "Arcade Espionage Action". Po prostu momentami brakuje mi tej realistyki ujetej juz wczesniej przez np. Plastusia. Plecak powinien miec miejsce np. na 8 broni i items, a przy sobie mozna byloby miec tyle ile pozwala na to stroj. Czyli np. cos na plecach, w kaburze przy nodze, przy pasie itp. Taki obladowany Snake podobnie jak to zrobiono w Wiedzminie. Mogliby tez dorzucic animacje jak Naked szybko wyjmuje dana bron z kabury. To byloby swietne. Mogliby tez dodac opcje, ze ilosc i rodzaj obladowanej broni podrecznej odzwierciedla sie na kamuflazu, szybkosci. To byloby swietne.
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez raven_raven » Wt sty 15, 08 18:06

Nieuporządkowane Cure (można leczyć się czym popadnie a nie ma to żadnych skutków ubocznych.
Rany nie wpływają na poruszanie się Snake'a.
Ograniczone miejsce pod R2 i L2, nie rozumiem tego.

Największa wada(serio):
Nie można zrobić pauzy podczas cut-scenek.

Cała reszta jest genialna, dla mnie MGS3 to gra prawie bez wad.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez siddhartha » Pt sty 18, 08 21:36

1. kamera- ograniczała widoczność i zmuszała do włączania FPP co kilka kroków
2. wydawanie nabijaczy pieniędzy w postaci integrali, substanców, i tych substancji ...
3. beznadziejna postać volgina- yyy...nie podszedł mi po prostu
4. dżungla, w której nie sposób się zgubić (chodzenie po wytyczonych ścieżkach)
5. dodatek w postaci łapania małp- żenada, zdeptanie klimatu (jeśli to miało być śmieszne to
nie jest)

Obrazek
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez Bizon » Pt sty 18, 08 22:59

siddhartha napisał(a):5. dodatek w postaci łapania małp- żenada, zdeptanie klimatu (jeśli to miało być śmieszne to
nie jest)


Każe ci ktoś grać?
Skoro nikt ci nie karze, to nie jest to minusem gry.

siddhartha napisał(a):2. wydawanie nabijaczy pieniędzy w postaci integrali, substanców, i tych substancji ...


Każe ci ktoś kupować??
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Gillian » Pt sty 18, 08 23:13

Argumenty typu 'każe ci ktoś grać' czy 'kupować' to nie są argumenty akurat.
Jak autorzy umieszczają taki czy inny dodatek to każdy ma prawo go skrytykować i zagrać : )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Bizon » Pt sty 18, 08 23:22

ale nie można mówić, ze nie obowiązkowy dodatek jest minusem gry.
Jeżeli ktoś ma młodsze rodzeństwo, to włącza mu ten tryb i już.
Ja się przy nim dobrze bawiłem.

Sorry twilite_kid, ale jak człowiek mi pisze w minusach gry coś takiego:
siddhartha napisał(a):wydawanie nabijaczy pieniędzy w postaci integrali, substanców, i tych substancji ...


Co to ma do tematu w ogóle?
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez siddhartha » Pt sty 18, 08 23:25

Bizon napisał(a):Każe ci ktoś grać?
Skoro nikt ci nie karze, to nie jest to minusem gry.

Każe ci ktoś kupować??


eh? napisałem co mi się w tejże grze nie podobało, taki jest temat tak?

6. stanowczo za krótka była Obrazek
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron