Co Ci się nie podoba w MGS3?

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Postprzez Bizon » Pt sie 29, 08 10:37

Operator napisał(a):fakt że nie można uśpić EVY, wziąć jej na plecy, i ponieść (a nie czekać aż dopełznie i co chwile ją karmić [przez to nabiłem nieumyślnie około 80 alarmów]).

Przecież Evę można bezproblemowo uśpic. W czym problem?
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Operator » Pt sie 29, 08 10:56

Mi to nie wyszło, ale trudno. Zdążyłem już przejść ten motyw. Dzięki, spróbuję następnym razem.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Sylvan Wielki » N wrz 14, 08 02:45

Rwąca niekiedy animacja oraz wygląd broni . Dodatkowo fakt, że w zależności od TV gra może wyglądać - dobrze/tak sobie ( nasycenie barw ).
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Postprzez Gillian » N wrz 14, 08 10:34

Sylvan Wielki napisał(a):Dodatkowo fakt, że w zależności od TV gra może wyglądać - dobrze/tak sobie ( nasycenie barw ).

No na plaźmie wygląda beznadziejnie. Niektóre gry nawet dają radę, ale MGS zalicza się do tych, w których absolutnie nic nie widać. Bałbym się podpiąć konsoli z ta grą do LCD, bo to już mogłaby być katastrofa. Wprawdzie winę największą ponosi tutaj kabel RGB, na Componencie wyglądałoby to pewnie lepiej, ale nie jestem pewien, czy z kabla Component korzystają tylko gry mające tryb progressive scan czy wszystkie?

Tylko - czy to jest wada gry samej w sobie?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Sylvan Wielki » N wrz 14, 08 13:40

Mało tego. Sprawdzałem na dwóch zwykłych tv - jakość, cena zbliżone. I na jednym dżungla wyglądała jak wyglądać powinna, natomiast na tym drugim, jakoś tak szarawo i bezbarwnie,. Dużo gorzej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Postprzez Operator » Wt lis 25, 08 20:46

Sylvan Wielki napisał(a):Mało tego. Sprawdzałem na dwóch zwykłych tv - jakość, cena zbliżone. I na jednym dżungla wyglądała jak wyglądać powinna, natomiast na tym drugim, jakoś tak szarawo i bezbarwnie,. Dużo gorzej.

Ciesz się, że nie grałeś w FFXII na LCDku. Bo aż wypadają oczy od tych... nazwałbym to kartkami papieru (profesjonalnie to się zwie... zapomniałem, chyba tekstury).
(offtop)
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Socom » Wt sty 20, 09 21:00

No ale MGS3 chyba nie jest jedyną grą której wygląd zależy od TV :O To raczej każda gra tak ma ;) Dlatego nie rozumiem czemu uznaliście to jako wadę gry :P
"Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia." -Voltaire
Avatar użytkownika
Socom
Zaczątek Eksperymentu
 
Posty: 94
Dołączył(a): Cz lis 13, 08 13:27
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Sylvan Wielki » Śr sty 21, 09 12:15

Ja bynajmniej nie uznałem tego za wadę. To tak jakbym napisał "wadą MGS4 jest mała ilość szczegółów na CTR". Bezsens. W gry na poprzedniej gen. grało się na takich a nie innych TV a teraz gra się na plazmach/LCD. Taka kolej rzeczy.

Jednak, faktycznie, przy MGS3 pierwszy raz spotkałem się z różnicą w oprawie na taką skalę , jeśli brać pod uwagę różne TV i generację wstecz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron