potencja? CQC

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

potencja? CQC

Postprzez 6S » N lip 24, 05 21:28

zastanawia mnie, a raczej ubolewam nad faktem niewykorzystania mo?liwo?ci rozwini?cja i g??bszego wykorzystania w grze umiej?tno?ci i technik CQC po za te dost?pne...

szkoda przedewszystkim, odno?nie techniki, ?e nie ma praktycznie takich elementów jak ró?nego rodzaju kombinacje które mo?na zastosowa? na ka?dej postaci w grze, np: techniki w stylu przechwytywanie ciosów no?em atakuj?cych ci? stra?ników i kontrowanie na kilka mo?liwych kombinacji, typu wykr?cenie i z?amanie r?ki, czy zmuszanie przeciwnika do upuszczenia no?a a potem przyduszenie kolanem do gleby... mo?liwo?ci i pomys?ów jest wiele...
oczywi?cie tego typu rozwi?zanie wi?za?o by si? z innym prowadzeniem star? tego typu, np jaka? minigierka podczas ka?dej gry, w zwolnionym tempie okre?lone czasy reakcji i ka?demu z przycisków przypisanie ró?nych opcji CQC np: kó?ko chwyt, krzy?yk atak/z?amanie, kwadrat wykonanie rzutu, a trójk?t unik, albo nawet id?c dalej w takiejk minigierce mo?na by ga?k? "celowa?" w ró?ne cz?sci cia?a i wtedy zapoda? któr?? z mo?liwych czynno?ci: np atakuje cie kole? z no?em a ty (w zwolnionym tempie oczywi?cie aby by? czas na wszystko) wciskasz trójk?t unikaj?c ataku, "celujesz" na nadgarstek i kó?kiem przechwytujesz cios, naje?dzesz na ?okie? i krzy?ykiem wy?amujesz staw a na koniec najazd na kolano i krzy?ykiem go?cia podcinasz...tylko jedna z wariacji jakie mo?na by robi?,,,,mozna by tez zrobi? zamiast zwolnionego tempa rozwi?zanie turowe...

pomijaj?c nawet fakt takiej odleg?ej fantazji i marze? o CQC , szkoda ?e nie mo?na w trybie duel, nawet na takich zasadach CQC jak teraz, po?wiczy? techniki z 2 graczem snejkiem albo the boss (bo tylko te dwie postacie znaj? techniki CQC). Nie my?le tutaj zrobienia z mgs jakiego? tekkena bro? bo?e ale przecie? takie pojedynki na chwuty i kombinacje CQC mog?y by by? ciekawe. Podobny aspekt zosta? delikatnie li?ni?ty w fina?owej walce z the boss ale mo?na by umo?liwi? pe?nowymiarowe pojedynki CQC ew. z u?yciem no?a czy wogóle bez broni...

szkoda....ale mo?na tylko poma?y?... pozdrowienia wszystkim, mi?ego przechodzenia gry kolejny raz z rz?du :))
One shot...one dead...
Avatar użytkownika
6S
Arnold
 
Posty: 26
Dołączył(a): N lip 24, 05 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Odp: potencja? CQC

Postprzez Zombie_Snake » N lip 24, 05 23:13

Za?o?enie CQC jest pewnie takie: Maksimum skuteczno?ci, przy jak najmniejszym kombinowaniu. Wszystkie aspekty CQC zosta?y zapewne przemy?lne przez twórców, ale ci doszli do wniosku, ?e nie b?d? przerabia? eMGieSa na symulator judo.
I chwa?a im za to. Zamiast wszelakiej ma?ci kombo mamy prosty i tre?ciwy system walki, który umo?liwia przetrwanie w d?ungli.
Zgadzam si?, ?e zapewne jego potencja? nie zosta? wykorzystany, ale pomy?l: Trzebaby t?uc w te klawisze jak w Tekkenie, a nie na tym polega esencje rozgrywki w MGS.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: potencja? CQC

Postprzez 6S » Wt lip 26, 05 20:03

mo?e powy?sze za?o?enie faktycznie jest takie jak mówisz ale bardzo BARDZO zajefajnym bonusem by?o by co? w tym stylu jako taka minigierka( to z tymi turami czy cos na podobe) zamiast g?upiego snake vs monkey...

Po za tym mogli da? w Duelu tak? opcj? jak mówi?em, mi?dzy dwoma graczami....mechanika ju? jest przecie?, a widok jest w ttp a nie fpp wi?c nawet bez dzielenia ekranu mo?na to rozwi?za?...

ale có? ...
nice dreaming, nice thinking but in reality sinking.....

pozdro
One shot...one dead...
Avatar użytkownika
6S
Arnold
 
Posty: 26
Dołączył(a): N lip 24, 05 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Odp: potencja? CQC

Postprzez The Boss » Wt sie 09, 05 19:02

Z twoich wypowiedzi wnioskuj?, ?e lubisz poprostu bijatyki. W MGS SE nie s? potrzebne efelktowne przerzuty, tylko szybkie zg?adzenie przeciwnika bez us?yszania tego przez nikogo, a to jest w grze.
The Boss
Inkarnacja VR
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 09:26

Odp: potencja? CQC

Postprzez 6S » Wt sie 09, 05 19:21

i tu si? bardzo mylisz...nie lubie bijatyk...musia?e? mnie ?le odczyta?...
mnie chodzi?o o wyci?ni?cie finezji z cqc a nie zrobienie bijatyki...
nie moowi?em o nawalaniu pada i combosach czy jakich? fatality tylko o k-o-m-b-i-n-a-c-j-a-c-h chwytów które by mo?na zastosowa? a to chyba ró?nica nie?
Chodzi?o mi g?ównie o to ?e cqc jako system walki w realu sprowadza si? do czystej improwizacji i podejmowaniu decyzji w u?amkach sekundy dostosowuj?c si? do sytuacji jaka zaistnia?a przy wykorzystaniu technik....
a sorry bo dla mnie zaledwie kilka mo?liwo?ci wykonania czegokolwiek zwi?zanego z cqc to troche za ma?o jak na improwizcj?...ta improwizacja sprowadza si? do tego ?e mo?na kolesia poder?n??, trzasn?? o gleb? albo obezw?adni? i kaza? le?e? i tylko tyle ?e od ciebie zale?y czy w tych krzakach obok czy ci?ga? go?cia do nast?nego miejsca "zgonu"...rewelacyjna improwizacja...nie ma co...

czy kto? cho? troszk? nie my?li podobnie...
wiem mia?o by? skutecznie i prosto i szybko.....ale nie nudno...
a przecie? tak nie musia?o by? .....

a w tym duelu na dwóch graczy to mia?em na celu i my?li doskonalenie techniki cqc (nie trzaskanie po glacach) aby w grze by? bardziej skutecznym...i ?eby by?o ciekawiej w starciu bezpo?rednim, ale je?li na razie wszyscy uczestnicz?cy w tym temacie uwa?aj? ?e lepszym rozwi?zaniem sa praktycznie tylko 2 czy 3 sposoby na szybkie pozbycie si? wroga no to có?...

pewnie gadam odrzeczy i marudze...
taaa...4 sure...

over and out...
One shot...one dead...
Avatar użytkownika
6S
Arnold
 
Posty: 26
Dołączył(a): N lip 24, 05 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Odp: potencja? CQC

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 16:16

Zgadzam si? z tob? 6S. W MGS 3 nie wykorzystali do ko?ca tak dobrego pomys?u jak CQC. Ja nie chc? si? przechwala?, ale opanowa?em do perfekcji wszystkie ruchy CQC w MGS 3 w 2,5 dnia bez po?piechu i stresu. Wed?ug mnie Snake Eaterze powinni rozbudowa? ten system walki, nie wiem jak, ale powinni. Mam nadziej?, ?e w Metal Gear Solid 4 rozwin? ten element, cho?by minimalnie.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: potencja? CQC

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 16:39

W?tpie czy w MGS4 u?wiadczysz CQC. W ko?cu nie b?dziemy tam kierowa? BB tylko Solidem. Poza tym nawet glupi zauwa?y, ?e w grze zaimpletowano tylko kawa?ek systemu. Wystarczy dobrze przypatrze? si? cut - scenkom.
Na samym pocz?tku gry Snake mówi, ?e by? w Zielonych Beretach i pewnie troch? "zardzewia?" (nie czepiac sie t?umaczenia bo z pami?ci wiele rzeczy mozna pomyli?). The Boss mówi mu :"Try to remember some of the basis of CQC". Wynika z tego, ?e pos?ugujemy sie tylko podstawami stylu. Reszt? pewnie zapomnia? przez te par? lat, w GB.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: potencja? CQC

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 16:56

To przecierz oczywiste, ?e w grze wykorzystujemy te podstawy CQC, ale autorzy gry mogli "rozszerzy?" te podstawy o pare ruchów wi?cej, np. o z?amanie jakiej? ko?czyny w sposób jaki The Boss z?ama?a Snake-owi r?k? na mo?cie w Dolinovodno.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: potencja? CQC

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 17:01

Niby mogli, ale to by skomplikowa?o tylko gr?. Poza tym po kiego grzyba mamy ?ama? komu? ko?czyne skoro naszy calem jest go zabi?, uzyska? informacj? i zabi?, albo uzy? jako ?ywej tarczy. Na polu bitwy nie warto ?ama? komu? r?ki, gdyz mo?e uciec, wykurowa? si? i odp?aci? nam z nawiazk? wysadzaj?c nasz ty?ek w powietrze. Aha i jeszcze jedno. Co by taki "po?amany" ?o?dak mia? robi?, co? Tarza? si? z bólu? W grze jeste?my po to aby zabija? szybko i bezbole?nie.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: potencja? CQC

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 17:17

Zabijanie pogarsza rang? wi?c lepiej og?uszy? kolesia. Nie mo?na tak?e zapomnie? o tym, ?e mo?na przeci?tnemu Sasakiemu z?ama? wszystkie ko?czyny i co wtedy zrobi nawet posi?ków nie b?dzie móg? wezwa?, a na wszelki wypadek mo?na przecierz rozwali? mu radio i po sprawie. Acha! Chcia?bym jeszcze doda?, ?e gdyby dodali nowe ruchy CQC to bym mia? bym wi?cej do uczenia i móg?bym pomy?le? w jaki sposób za?atwi? stra?nika przede mn?. Mimo wszystko i tak bardzo si? ciesz?, ?e MGS 3 zastosowali co? takiego jak chocia? podstawy CQC. Ach.. si? rozpisa?em.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: potencja? CQC

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 17:21

Cz?owieku!!! Nawet bez dodatkowych ruchów i tak jest ca?kiem du?o kombinowania, jak za?atwia? przeciwników. Czasem sam nie wiesz jak wykonujesz takie brawurowe akcje w ukryciu, ?e James Bond ze swym akcentem to piku?. Trzeba tylko miec wyobra?nie i du?o wolnego czasu :D!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: potencja? CQC

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 17:41

Wiem, ?e bez jaki? nowych ruchów jest du?o kombinowania, bo mo?esz:
a) zaj?? go od ty?u, przes?ucha?, podera?n?? gard?o
b) od razu rzuci? nim o gleb?
c) zaj?? go od ty?u, przes?ucha?, og?uszy?
d) zaj?? go od ty?u, przys?ucha?, rzuci? nim, wymierzy? w stra?nika i wyci?gn?? troch? aminicji
e) poder?n?? gard?o
f) og?uszy?
g) zaj?? go od ty?u i od razu rzuci? nim i wymierzy? w niego z broni
h) zaj?? go od ty?u i zrobi? z niego ?yw? tarcz?
i) zaj?? go od ty?u i potraktowa? go Handker-em
I jeszcze troch? bym powymienia?. Kurcze... Jest tego wi?cej ni? mi si? wydawa?o. Ju? wiem dlaczego mówi?em, ?e mo?liwo?ci jest ma?o, bo ja praktycznie zawsze tylko korzystam z kombinacji "c". Nie dlatego, ?e tylko t? umiem, bo umiem wszystkie.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: potencja? CQC

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 18:34

No widzisz! Dla konesera to wystarczy by ca?kowicie cieszy? si? gr?. Zawsze mo?na jeszcze co? wymy?li?. Trzeba by? kreatywnym.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: potencja? CQC

Postprzez Kasjusz » Pt sie 26, 05 12:24

Pocz?tkowo chcia?em by w grze mo?na by?o wyprowadza? kontry tak jak w walce z the Boss.Jednak CQC jest systemem walki z kilkoma przeciwnikami na raz.W ten sposób najpierw musieliby?my skontrowa? cios przeciwnika,a po tem zablokowa? go jednak drugi strarznik ca?y czas by do nas strzela?.My?le,?e CQC jest ?wietnie przemy?lanym systemem.

Ma?e pytanie .Jak w czasie walki z The Boss skontrowa? cios,?eby waln??a o ziemi?.Na stronie pisze,?e trzeba w odpowiedniej chwili nacisn?? kó?ko i przechuli? lew? ga?k?.Mi zawsze wychodzi zwyk?a kontra.W jaki sposób trzeba to dok?adnie wykona??
Kasjusz
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): Pt sie 26, 05 12:19

Odp: potencja? CQC

Postprzez 6S » Pt sie 26, 05 17:34

co do cqc i mgs4 to licz? i o co raczej jestem spokojny o to ?e do?wiadczymy....
a to ?e nie kierujemy BB to co z tego?
Nawet ocelot pod?apa? kilka nowych ruchów pod koniec....
a teraz jak Kojima zapoda? taki smakowity akcent do tej wspania?ej gry to jest niemo?liwe zeby z niego rezygnowa?
b?dzie co najmniej tak jak jest, a mam nadziej? ?e jeszcze lepiej...

pozdro....
One shot...one dead...
Avatar użytkownika
6S
Arnold
 
Posty: 26
Dołączył(a): N lip 24, 05 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Odp: potencja? CQC

Postprzez PiotrB » Pt sie 26, 05 19:37

Kasjusz napisał(a):Pocz?tkowo chcia?em by w grze mo?na by?o wyprowadza? kontry tak jak w walce z the Boss.Jednak CQC jest systemem walki z kilkoma przeciwnikami na raz.W ten sposób najpierw musieliby?my skontrowa? cios przeciwnika,a po tem zablokowa? go jednak drugi strarznik ca?y czas by do nas strzela?.My?le,?e CQC jest ?wietnie przemy?lanym systemem.

Ma?e pytanie .Jak w czasie walki z The Boss skontrowa? cios,?eby waln??a o ziemi?.Na stronie pisze,?e trzeba w odpowiedniej chwili nacisn?? kó?ko i przechuli? lew? ga?k?.Mi zawsze wychodzi zwyk?a kontra.W jaki sposób trzeba to dok?adnie wykona??

Musisz j? og?uszy? naciskaj?c w odpowiednim momencie "kó?ko", a gdy stoi og?uszona naci?nij jednocze?nie "kó?ko" z lew? ga?k? skierowan? do przodu. Wykonasz w ten sposób cios "Throw knockout". Gdy The Boss le?y na ziemi pobita mo?na waln?? jej jeszcze combo, ale damage jest znikomy.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Odp: potencja? CQC

Postprzez Johny Sasaki » Pt paź 07, 05 22:34

Ja mam pytanie, jako, ze ukonczylem MGS3 dwa razy bez uzywania CQC i chcialbym teraz wykorzystac ten potencjal bo nuda mi zawiewa bez CQC po raz trzeci :P

Czy da sie strzelac z broni innej niz ten pistolecik usypiajacy w pozycji z zakladnikiem?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Odp: potencja? CQC

Postprzez Adamska » Wt lis 01, 05 23:58

Wg. mnie CQC jest w tej grze odpowiednie. Umiarkowane, jest du?o mo?liwo?ci ale nie za wiele bo to przecie? MGS a nie Tekken czy Dead Or Alive :P zreszt? w tej "sztuce walki" chodzi o jak najszybsze i jak najbardziej skuteczne unieszkodliwienie przeciwnika z tego co wiem ;)
stoned to the bone.
Avatar użytkownika
Adamska
BiGoS
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Cz wrz 15, 05 18:58
Gram: w gre.
Czytam: w myślach.

Odp: potencja? CQC

Postprzez PiotrB » Pt lis 11, 05 12:22

Johny napisał(a):Ja mam pytanie, jako, ze ukonczylem MGS3 dwa razy bez uzywania CQC i chcialbym teraz wykorzystac ten potencjal bo nuda mi zawiewa bez CQC po raz trzeci :P

Czy da sie strzelac z broni innej niz ten pistolecik usypiajacy w pozycji z zakladnikiem?


Dan? bro? mo?esz u?ywa? w CQC tylko gdy widnieje napis CQC w prawym dolnym roku przy nazwie broni. Polecam walk? z The Boss na poziomie Extreme/ European Extreme na CQC.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Odp: potencja? CQC

Postprzez jungestuchol » N lis 13, 05 13:10

Johny napisał(a):Ja mam pytanie, jako, ze ukonczylem MGS3 dwa razy bez uzywania CQC i chcialbym teraz wykorzystac ten potencjal bo nuda mi zawiewa bez CQC po raz trzeci :P

Czy da sie strzelac z broni innej niz ten pistolecik usypiajacy w pozycji z zakladnikiem?


Mo?esz jeszcze u?ywa? Colta 1911. Innych broni nie sprawdza?em.
Avatar użytkownika
jungestuchol
Mistrz ciętej riposty
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 17:38

Odp: potencja? CQC

Postprzez turel » Pt gru 30, 05 23:16

czesc, jak wykozystac te kontry ze strony http://www.metalgearsolid.pl/readarticl ... icle_id=86 .
chodzi mi o te na dole, czy mo?na wyko?ysta? je przeciwko zwyk?ym stra?nikom, czy tylko boss'owie?? (je?eli tylko boss'owie to pozostaje the boss a to ma?o), je?eli mo?na przeciwko innym to ktorym, napewno nie na wszystkich da rade to zrobic.
turel
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): N mar 19, 06 21:50

Odp: potencja? CQC

Postprzez Gac666x » So sty 07, 06 22:38

Z tego co wiem to odnosi si? tylko do The Boss, co moim zdaniem jest z jednej strony sensowne (?o?nierze nie znaj? CQC za dobrze i nie ma co kontrowa?) a z drugiej bezsensowne bo jednak gracza ogranicza.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: potencja? CQC

Postprzez Dymek » N sty 08, 06 12:59

mam trcoh? g?upie pytanie bo MGS-a przechodze ju? enty raz ale dalej nie umiem z?apa? przeciwnika i z nim si? porusza?. Niewiem te? jak go ogluszy? (HELP!)
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: potencja? CQC

Postprzez kmh » N sty 08, 06 14:28

Dymek napisał(a):mam trcoh? g?upie pytanie bo MGS-a przechodze ju? enty raz ale dalej nie umiem z?apa? przeciwnika i z nim si? porusza?. Niewiem te? jak go ogluszy? (HELP!)


Podchodzi koniecznie strza?kami (tylko wtedy Ci? nie us?ysz?). Nast?pnie naciskasz kó?ko, ale tylko do po?owy. Je?li naci?niesz za mocno, poder?niesz palantowi gard?o. Og?uszy? mo?esz podchodz?c/podbiegaj?c i naciskaj?c kó?ko, ca?y czas trzymaj?c kierunek. Wtedy Snake wyglebie ?o?nierza i masz chwil? spokoju.
kmh
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So mar 25, 06 16:13
Lokalizacja: peryferia

Odp: potencja? CQC

Postprzez Dymek » N sty 08, 06 15:40

ale mi chodzi ?eby z?apac go i troch? znim po?azi? bo zdzieli? nim o gleb? umi?. I np po przes?uchaniu nie chc? go zabija? tylko og?uszy? o to mi biega
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: potencja? CQC

Postprzez kmh » N sty 08, 06 16:14

Dymek napisał(a):ale mi chodzi ?eby z?apac go i troch? znim po?azi? bo zdzieli? nim o gleb? umi?. I np po przes?uchaniu nie chc? go zabija? tylko og?uszy? o to mi biega

?apiesz go, kó?ko lekko naci?ni?te, puszczasz kó?ko i szybko znowu naciskasz, ale z kierunkiem.
kmh
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So mar 25, 06 16:13
Lokalizacja: peryferia

Odp: potencja? CQC

Postprzez jungestuchol » Pn sty 09, 06 01:14

?eby z?apa? przeciwnika, b?d?c blisko niego wci?nij 'kó?ko' do po?owy i trzymaj. Musisz wcisn?? je bez wychylonej ga?ki analogowej, bo inaczej zamiast z?apa? go, to nim ci?niesz o gl?b?. Mo?esz ich z?apa? w ten sposób bez wzgl?du na to, czy ci? widz?, czy nie. Dalej po prostu 'kó?ko' trzymasz wduszone do po?owy i tak sobie z nim chodzisz (za pomoc? ga?ki analogowej). Jednak, je?eli b?dziesz go ci?gn?? za d?ugo, to w ko?cu straci przytomno?? - pojawi? si? gwiazdki nad g?ow? ci?gni?tego wroga (Snake ci?gn?c przeciwnika dusi go). Mo?esz pozbawi? te? przeciwnika przytomno?ci naciskaj?c szybko 'kó?ko' kilkukrotnie - poddusisz go (znów pojawi? si? gwiazdki). Jak b?dziesz dalej poddusza? nieprzytomnego, to skr?cisz mu kark. Ale uwaga - jak wci?niesz 'kó?ko' za mocno, to zamiast poddusi?, poder?niesz gard?o. Najlepiej nie trzymaj palca na ?rodku przycisku, tylko na brzegu - tak ?atwiej jest kontrolowa? nacisk. Poddusi? jest jako? tak ?atwiej, ni? ciska? o gleb? po przes?uchaniu - do ci?ni?cia musisz nacisn?? 'kó?ko' mocno (wraz z wychylon? ga?k? analogow?), wi?c gdy ?le skoordynujesz ruch ga?ki i naci?ni?cie przycisku, to cz?sto zda?y Ci si? przez pomy?k? poder?n?? wrogowi gard?o.
Avatar użytkownika
jungestuchol
Mistrz ciętej riposty
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 17:38

Postprzez Filio » So lis 04, 06 01:43

Nie chcia?em zak?ada? nowego tematu, wi?c pytam tutaj:
Jak mam przytrzyma? kolesia (po z?apaniu go), aby móc z nim si? porusza? (za pomoc? lewego analoga)?
Bo gdy podbiegam (niewa?ne czy z nó?+pistol czy bez) do kolesia i naciskam 'kó?ko' Snake go ?apie, ale po chwili puszcza. Gdy natomiast trzymam 'kó?ko,' to Snake i owszem trzyma d?u?ej kolesia, ale zaraz pod?yna mu gard?o...

Pomo?ecie?
Avatar użytkownika
Filio
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Wt sie 29, 06 08:40
Lokalizacja: Stolica

Postprzez Solidny » So lis 04, 06 08:08

Naturalnie ?e pomo?emy ;)

Musisz doj?? do wprawy w trzymaniu kó?ka. Poder?ni?cie gard?a jest gdy wci?niesz kó?ko do ko?ca. Aby tego nie zrobibi?, kó?ko musi by? wci?ni?te, ale NIE DO KO?CA. Pad od PS2 ma przyciski, które reaguj? na stopie? nacisku. Mo?na go wi?c wcisn?? "do po?owy". Musisz si? nauczy? takiej precyzji, innego wyj?scia nie znam.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Filio » So lis 04, 06 13:35

Ale tak czy owak, 'kó?ko' musi by? zawsze naci?ni?te?
Avatar użytkownika
Filio
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Wt sie 29, 06 08:40
Lokalizacja: Stolica

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron