
Rekord toru: Egg (Ferrari 330 P4 Race Car '67) – 1:50,736
Ustawienia samochodów na Deutsche Tourenwagen Meisterschaft:
- tuning zabroniony
Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.
Nie można: Cała reszta
- wszystkie wspomagacze wyłączone
- opony: wyścigowe twarde
- moc pojazdów ograniczona do 450 koni mechanicznych
- w poszczególnych wyścigach cyklu startować może każdy z dopuszczonych do zawodów pojazdów. Jednak przeciągu całej serii kierowca może tylko jednokrotnie skorzystać z danego modelu. Listę dopuszczonych wozów znaleźć można w temacie Ranking.
Tor: Autodromo Nazionale di Monza
Ustawienia pogody na kwalifikacje w Jeździe Próbnej:
- pogoda w czasie startu: 0%
- wilgotność w czasie startu: 0%
- zmienność pogody: 0/10
Ustawienia pogody na wyścig:
- pogoda w czasie startu: 0%
- wilgotność w czasie startu: 0%
- zmienność pogody 6/10
Ilość okrążeń: 35.
Z jakich samochodów nie mogą już skorzystać dani kierowcy:
- Tar: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Audi A4 Touring Car '04 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- Namingway: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi A4 Touring Car '04 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- Luqat: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Audi A4 Touring Car '04 / Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- PRZESTEPCA: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- Simon: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94 / Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
- Budyń: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
- Ghostkasper: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94
- Niceman: Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
- Heavy Ghost: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94
- Plazi: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- DoctorEgg: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
Pozostali zawodnicy mają do swej dyspozycji każdy z siedmiu dopuszczonych do cyklu DTM samochodów.
Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:15 – 20:45. Jednookrążeniowy przejazd formujący: 20:45. Planowy start wyścigu: około 20:50.
Długo wyczekiwane zakończenie siedmioczęściowych zawodów poświęconych autom turystycznym DTM. Zwycięzca serii jest już co prawda znany, jednak w żaden sposób nie umniejsza to prestiżu nadchodzącego finału. Uszczuplony dla zawodników wybór pojazdów odegra zapewne kluczową rolę w kształtowaniu się rywalizującej stawki. Koniecznie zabierzcie ze sobą parasolki, prognozy na niedzielę nie są zbyt optymistyczne.