Wyniki wyścigu (Klasyki Motoryzacji; Mercedes-Benz 300 SL Coupé '54; Nürburgring Nordschleife; 7 okrążeń; dystans liczył 145,824 metry):1. Tar – czas: 1:02:21,899; najszybsze okrążenie:
8:44,2052. Simon – strata: + 1:33,167; najszybsze okrążenie: 8:58,129
3. Namingway – strata: + 2:39,746; najszybsze okrążenie: 8:53,616
4. PRZESTEPCA – strata: + 2:40,740; najszybsze okrążenie: 8:52,454
5. Roht – strata: ponad 4 min.; najszybsze okrążenie: 9:03,722
6. Luqat – strata: ponad 5 min.; najszybsze okrążenie: 9:11,622
7. Niceman – strata: + 1 okr.; najszybsze okrążenie: 9:02,308
8. Umarlak – DNF
9. Budyń – DNS
Nowy rekord klasy: Tar (Mercedes-Benz 300 SL Coupé '54) - 8:44,205
Upomnienia- Niceman vs Namingway. 1 okrążenie, wylot z 3. zakrętu. Nice przegapia moment, który zagwarantowałby właściwy wjazd samochodu w trzeci zakręt Zielonego Piekła i jego rozpędzony Mercedes nie jest w stanie zmieścić się w obrębie toru. Liderujący pojazd łapie pobocze i wpada w niekontrolowany poślizg, w wyniku którego powraca na jezdnie, uderzając jednocześnie w lewy bok auta prowadzonego przez Namingway'a. Oba samochody doznają usterek koła. Zasadniczy błąd popełniony przez Nicemana. Nieznaczne opóźnienie wjazdu w zakręt odbiło się na niewłaściwej linii przejazdu i spowodowało wypadnięcie auta z toru. To skończyło się groźnym spinem, powodującym znaczne zagrożenie na torze. Incydent oodbył się tuż za 3. zakrętem, toteż wysokość upomnienia nie zostaje zawyżona. Kara za spowodowanie lekkich usterek w samochodzie rywala: Niceman -3 pkt
- Luqat vs Roht. 6. okrążenie, Aremberg. Jadący o pozycję wyżej niż rywal, Lu zbytnio opóźnia dohamowanie do zakrętu na Aremberg, znajdującego się po długim, dynamicznym odcniku. Prowadzony przez niego Mercedes wypada poza tor, łapie kołami piaszczyste pobocze i bez udziału kierowcy powraca momentalnie na jezdnie. Zajeżdża tym samym drogę Rohtowi, któremu udało się pokonać zakręt prawidłowo. Roht uderza w 300SL Luqata i oba pojazdy wychodzą z incydentu z uszkodzeniami silnika. Zasadniczy błąd Luqata. Błędne ocenienie punktu dohamowania, które przyczyniło się do zaistnienia niezwykle groźnej sytuacji na wąskim cornerze. Kara za spowodowanie w aucie oponenta usterek ciężkich: Luqat -5 pkt
- żółta kartka dla TurboBandytów za niedostosowanie pojazdu pod wymagania swojego zespołu. Przy kolejnym takim wykroczeniu team otrzyma już punkty karne.




Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję