Niewypały

Tutaj możecie porównywać wszystkie częsci, dyskutować o nich i wymyslać najróżniejsze tematy dotyczące każdego Metal Geara

Moderatorzy: Infernal Warrior, GM

Niewypały

Postprzez Kasjusz » Śr wrz 14, 05 13:59

Ca?y czas piszemy o tym co nam si? w MGS3 podoba.Teraz napiszmy co nam si? nie spodoba?o.
Mi nie spodoba?a si? ca?kowicie posta? Volgina i pomieszczenie w którym znajduje si? Shegohod,jest zbyt sterylne.Kamera to troche dziwna sprawa,bo z jednej strony potrafi pokaza? naprawd? ?adne uj?cia,ale z drugiej czasem ogranicza widok.

Nie ma wp?ywu ran na poruszanie si? bohatera.poniewa? gra ma du?o filmików przerywnikowych.Wyobra?cie sobie,?e ?amiemy sobie nog?-snake utyka,a za chwile na filmiku chodzi normalnie.
Kasjusz
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): Pt sie 26, 05 12:19

Odp: Niewypa?y

Postprzez Blady » Śr wrz 14, 05 14:37

1. Animacja ?mierci The Endo- ja ju? prawie ton? w ?zach a nagle mu szcz?kaczka wypada, normalnie Kojima da? cia?a
2. Ma?o pokazówek z jak?? akcja- jest ma?o wymian ognia na pokazówkach, ma?o CQC itp.
3. BUTTPACK!- Nic mnie tak nie wnerwia jak ciag?e zmienianie no?a na RPG, bez jaj. Ju? lepsze by by?o, ?e wi?kszy ci??ar broni zwalnia bieg, stajesz si? g?o?niejszy albo tracisz szybciej stamin?, ale nie tak ordynarne ograniczenie ekwipunku do 8 rzeczy!
4. Zmiana kamufla?y- skopana, je?eli ju? decyduj? si? na tak wiele strojów to powinna si? je zmienia? szybko jak ekwipunek, alebo mo? prze?o?y? cz??? kamufl?zy do rozsuwanej tabelki.
5. BRAK SURVIVALU! Ja liczy?em na ostre przetrwanie, walke o po?ywienie, wszech obecne robactwo i b?oto, tymczasem mamy jedn? s?uszn? s?ie?k? przez park krajobrazowy.
6. Cure- nie wiem czemu, ale do mnie nie przemawia. Wola?bym po prostu zbieranie apteczek i po k?opocie.
7. KAMERA- wiadomo

BTW. Shagohod by? na sali fabrycznej, tam konieczna jest czysto?? i dobre o?wietlenie!
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Odp: Niewypa?y

Postprzez Dymek » Śr wrz 14, 05 14:50

mi si? nie podoba?a w?a?nie ta animacja ?mierci The Enda. Jeszcze do?? kiepski by? survival tak jak wspomnia? Blady. Lepiej by by?o gdyby mo?na by?o zak?ada? prawdziwe pu?apki (?adunki na sznurku, do?y z niespodziank?). W cure o wiele lepiej by by?o gdyby np Snake ze z?aman? nog? utyka? a nie normalnie chodzi?.
Przy okazji znalaz?em kilka b??dów w grze. Najpierw b??d logiczny. Podczas filmiku gdy Snake z EV? s? przy mo?cie na który jedzie Shagohod Snake trzyma snajperk?. Ale przyk?ada j? na ko?cu filmiku do oka którego nie ma!
I jeszcze b??d który mo?na wykona? prawdopodobnie w jednej lokacji. Niewiem jak sie nazywa ale to ta w której jest ma?a baza (stoi tam helikopter, s? okpy i kilka CKM. Bodaj?e po tej lokacji jest walka z Ocelotem ale chyba bo na 100% nie jestem pewny) Wi?c gdy wejdziemy do domku i postawimy w nim min?, musimy pobiec na dach. Zaczynamy si? czo?ga? na dachu i wcza?gamy si? na miejsce w którym kilka meterów ni?ej jest mina. Co dziwne t? min? zbieramy tak jakby?my normalnie si? na ni? wczo?gali
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: Niewypa?y

Postprzez Yasiu » Śr wrz 14, 05 15:37

Ten blad z okiem pojawia sie rowniez podczas drugiej fazy walki z Shagohodem - gdy Snake wyskakuje z motocyklu[ledwo co nie wpada w swider], i przyklada 'lunete' rpg do prawego oka.

Hmmmm - tak jak wczesniej wspomnial Blady - pomysl z plecakiem - jak dla mnie skopany pomysl.

No i - brakuje mi tej dzungli, ktora mozna ujrzec na MGS3 Concept - gesta, klimatyczna, unoszaca sie gesta mgla, ja po prostu poczulem ze mam pod nogami mokra ziemie z lisciami - w mgs3, nie bardzo juz to czulem.

Ps. Walka z The Boss, mogla by byc only Hand to Hand - ale to tylko taki szczegolik :).
Avatar użytkownika
Yasiu
Shlasher Hawk
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 13:33

Odp: Niewypa?y

Postprzez Gac666x » Śr wrz 14, 05 16:44

A mnie sie nie podoba to, ?e jeszcze musz? na gr? poczeka? =='.

Tak poza tym to troche dobijaj?ce, ?e najwi?ksze atuty gry jednak nie wypali?y tak jak trzeba. Jednak jesli chodzi o survival to gdyby gra miala wygl?da? jak DEUS (NIE Deus EX!!!) to gin?liby?my co 5 minut i gra w oczach graczy by troch? zblad?a. To w ko?cu kolejny MGS. Jednak co jak co, ale to wystarczy troche parametrów pozmienia? i mo?na utworzy? kolejny tryb "Real Survival" wtedy Snake g?odnialby bardzo mszybko by sie meczyl i daleko by nie zaszedl z kulami w brxuchu.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Odp: Niewypa?y

Postprzez DanteTDH » Pt wrz 23, 05 10:15

Mi osobicie w MGS3 (i ogólnie w serii) nie podoba si? operowanie poziomem trudno?ci. Na Normalu gra idzie jak po sznurku, gracz bawi si? w d?ungli oraz sytuacjami w niej zaistnia?ymi. ?o?nierze nie stanowi? du?ego zagro?enia, s? ?lepi oraz g?usi. Na Hardzie sytuacja poprawia si? pod wzgl?dem inteligencji przeciwników, ale to dalej nie jest to. Na extreme, je?li chodzi o stra?ników, jest idealnie. Widz? oni gracza ze sporej odleg?o?ci, równie? s?uch ich nie zawodzi, a poza tym potrafi? napsu? krwi. Niestety, ca?y ten miód ko?czy si? po doj?ciu do bossów. Nie uwa?am, ?e s? oni wtedy nie do pokonania, lecz mo?na naprawd? w?ciec si?, widz?c, jak niesprawiedliwie napakowani zostali oni na poziomie Extreme. Moim zdaniem to wada, ?e granica pomi?dzy bossami jest A? tak wielka (oczywistym jest, ?e granica ta musi istnie?, ale bez przegi?cia), poniewa? zabiera to przyjemno?? grania z nareszcie inteligentymi stra?nikami.

Inn? wad? jest ?mier? The Enda. "Troch?" komicznie wygl?da ta szcz?ka.

Hmm - nie zauwa?y?em wcze?niej tych motywów z u?ywaniem przez BiBi prawego, martwego oka (lol). Pewnie na sesji Motion Capture nie mieli ma?kutów ;D

Wad? w MGS3 jest dla mnie równie? sp?ycenie bossów - rozumiem, ?e HK mia? zamiar zrobi? mniej wygadan? gr?, ni? MGS2, ale fajnie by?oby wiedzie?, kim dok?adnie jest The Pain, tak, jak by?o to wiadomo, cho?by o Psycho Mantisie...

Wkurzaj?ce jest równie? to, ?e prawie niemo?liwe jest (a mo?e w ogóle niemo?liwe, bo nie uda?o mi si? to do tej pory) wykonanie akcji Snake'a z pierwszego trailera MGS3, kiedy to Snake, zwisaj?c jedn? r?k? na ga??zi drzewa, ?ci?ga stra?ników przechodz?cych poni?ej.

Ogólnie przyda?oby si? wi?cej hardkorowego survivalu, wszechobecnych owadów, spijaj?cych z bohatera krew, brakuje mi ?amania ko?czyn i tym samym wp?ywu na poruszanie si?, brakuje mi shizowania BB z g?odu (tak, jak robi? to stra?nicy, biegaj?c w kó?ko, krzycz?c i strzelaj?c w niebo) - chcia?bym, by jedzenie naprawd? cz?sto sie ko?czy?o i ?eby Snake cz??ciej odczuwa? g?ód, a tym samym, by zalicza? majaki ró?nego rodzaju. Wyobra?cie sobie, ?e idziecie przez las, a tu nagle wyskakuje przed Wami stra?nik. Strzelacie do nie niego, a ten rozp?ywa si? w powietrzu. I tym podobne ;)
- Bla? - bla bla bla bla bla.
- Bla, bla bla blablabla bla.
- Bla - bla.
Avatar użytkownika
DanteTDH
Fire Trooper
 
Posty: 42
Dołączył(a): Śr lip 27, 05 22:28

Odp: Niewypa?y

Postprzez Rosomak » Pt wrz 23, 05 11:15

ta

1.koncowa animacja smierci the Endo, kto wpadl na pomysl ze sztuczna szczekal
We WiLL See
Wystarczy ?e dobrzy ludzie nie b?d? robi? nic... a z?o zatriumfuje.

Obrazek
Avatar użytkownika
Rosomak
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): N wrz 18, 05 14:04
Lokalizacja: Wa?brzych

Odp: Niewypa?y

Postprzez Blady » Pt wrz 30, 05 22:56

Ale wiecie, co jest najgorszym niewypa?em? Bossowie i ko?cowy tekst Boss, mówi?cy o tym, ?e oni dali si? zabi?, dla niej itede itepe...ju? mnie to nudzi. W MGS1 okaza?o sie, ?e GenomeSoldiers byli kompletnie do bani, ?e wszyscy bossowie mieli si? da? zabi?, ?eby Solidne Sake móg? uruchomi? REXa, w MGS2 bossów prawie nie by?o, ale taki Vamp eitak nie zgin??, Fortune te? nie da?o si? pokona?, a Solidius z Vampem prze?yli zniszczenie Harriera (sic!). No a Fatmana przemilczmy.
Kiedy wspomne ile razy wpad?em do bagna, spad?em w przepa??, podpali?em si?, przejecha? mnie Shagohod, postrzeli? Ocelot, mia?em strza?e Feara malowniczo stercz?c? z g?owy zastanawia?em si?, dlaczego ci?gle klikam Again, skoro ja jestem taki cienki bolek, ?e wszyscy bossowie mieli mi si? da? roz?o?y? na ?opatki a The Boss musia?a mi si? pod?o?y? pod luf?, bo to by?a jej misja. Wanna.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Odp: Niewypa?y

Postprzez Maxavelli » Pt wrz 30, 05 23:55

Jest w tym co mowisz sporo racji. Moim zdaniem wynika to z filmowychkorzeni Kojimy - on uwielbia kino i to co tworzy nie jest stricte gra komputerowa. Jest filmem w ktorym mozesz brac udzial - zakladamy wiec ze ty idealnie odegrasz ten scenariusz, nie popelnisz zadnych bledow. Zabili Cie? Ciecie, bedzie dubel...
" You're not a Snake, and I'm not an Ocelot. We're men with names. My name is Adamska. What's yours? "
Avatar użytkownika
Maxavelli
Black Color
 
Posty: 53
Dołączył(a): Śr sie 10, 05 16:50

Odp: Niewypa?y

Postprzez Zombie_Snake » Wt paź 04, 05 21:26

1. WHERE THE HELL IS THAT PROMISSED SURVIWAL, HUH ?!?!?!
2. Poza tym jeszcze za ma?o kombinowania.
3. Rzadko da?o sie robi? takie akcje jak na pierwszym trailerze.
4. Mogli zostawi? te? jedzenie zwierz?t jak na trailerze. To by by?o co?.
5. Troszk? za ma?o klimatyczna ta d?ungla.

Reszta chyba w porzo.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: Niewypa?y

Postprzez Johny Sasaki » Pt paź 07, 05 22:41

Mi sie nie podoba dzungla. Fajnie, ze jest, szkoda tylko ze praktycznie caly czas po sciezkach chodzimy :'(

Co do survivalu, nie wiem czy znacie > www.speeddemosarchive.com Sciagnijcie sobie filmik (nie polecam Low Quality, z drugiej strony sciagnie High Quality moze byc dlugie i nudne, wiec normal bedzie optymalne ;D ) z przejscia MGSa 3... Moja uwage przykulo zwlaszcza zachowanie aligatorow na Swamplandzie, oraz poziom trudnosci European Extreme :'(
Ostatnio edytowano So paź 08, 05 09:51 przez Johny Sasaki, łącznie edytowano 1 raz
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Odp: Niewypa?y

Postprzez Dymek » So paź 08, 05 10:23

tak prawde mówi?c Snake nie by? w d?ungli...to wszystko bardziej na las wygl?da?o. Kojima móg? te? dorzuci? mo?liwo?? zastawiania p?uapek samoróbek
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: Niewypa?y

Postprzez Adamska » Wt lis 01, 05 13:18

Mnie osobi?cie nie podoba?y si? dwie rzeczy:
1. D?ungla mug?aby by? bardziej dzika, bo za bardzo przypomina las, a nie d?ungl?, któr? powinna by? :(.
2. Mog?oby by? wi?cej kombinowania i zagadek, bo je?li chodzi o dzia?anie to mamy wszystko obja?nione i wyt?umaczone, ale to niewielki minus.

No to tyle bo jak dla mnie to seria MGS jest seri? legendarn? i ?adna inna jej nie przewy?szy ;D
stoned to the bone.
Avatar użytkownika
Adamska
BiGoS
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Cz wrz 15, 05 18:58
Gram: w gre.
Czytam: w myślach.

Odp: Niewypa?y

Postprzez Kasjusz » N lis 27, 05 19:37

A co my?licie o bieganiu w stroju naukowca? Mnie to z pocz?tku denerwowa?o i nie pasowa?o do ogólnej specyfiki gry, ale z czasem si? przyzwyczai?em. Wole jednak przechodzi? te obszary nie korzystaj?c z przebrania.
Kasjusz
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): Pt sie 26, 05 12:19

Odp: Niewypa?y

Postprzez SniperWolf » Pn lis 28, 05 14:15

Mnie to nie przeszkadza, Jack wygl?da ca?kiem fajnie w bia?ym wdzianku :P
Bardziej wkurza mnie scenka na ko?cu gry, Eva niby ledwo chodzi a jak ju? dotr? do Wiga, to od razu biega... ::)
"To czego się najbardziej boimy, już nam się przytrafiło."
Avatar użytkownika
SniperWolf
Inkarnacja VR
 
Posty: 8
Dołączył(a): N paź 02, 05 23:11
Lokalizacja: Szczecin

Odp: Niewypa?y

Postprzez Ramzes » Wt sty 10, 06 17:17

Mnie sie nie podoba to gdy Snake spadnie z wsyoka i z?amie noge i pochwili biega ???
Takze nie ma du?ego realizmu jak dostanie kul? w serce i ?yje nadal i mo?na j? wyci?gn?? w CURE!
Jest tez ma?y b?ad dotycz?cy strza?y od The Fear'a.Gdy dostaniesz w trakcie walki i jej nie wyci?gniesz to gdy zabijesz Fear'a nie bedziesz móg? wjej wyd?uba? tylko bedziesz z ni? ca?y czas chodzi? :(
Ramzes
 

Odp: Niewypa?y

Postprzez Dymek » Śr sty 11, 06 14:37

dzi? jak gra?em i strzela?em zza rogu przeciwnik podbieg? i mnie d?gn??. Wtedy Snake dosta? boskich mocy zacz?? lewitowac i odfrun?? kilkana?cie metrów dalej (sta? w miejscu i si? przemieszcza?) co do strzelania zza rogu...szkoda ?e Snake nie ma dobrego auto celowania bo strzela ko?o wroga a nie w niego
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: Niewypa?y

Postprzez Suzaku » Wt sty 24, 06 15:58

Moze dla tego ze nie umial wtedy jeszcze dobrze zabijac ludzi? w sensie ze sumienie mu niepozwalalo przypomnij sobie ten motyw z teh boss na moscie.... a tak wogle to gra dla mnie superextrawypasbajer i wszystko mi sie podoba
Suzaku
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr kwi 05, 06 15:07

Odp: Niewypa?y

Postprzez Ramzes » Śr sty 25, 06 15:34

Ma autocelowanie/
trzeba nacisn?? L1. to wtedy celuje sam
Ramzes
 

Odp: Niewypa?y

Postprzez liquid kaczor » Śr sty 25, 06 15:59

FOX napisał(a):Jest tez ma?y b?ad dotycz?cy strza?y od The Fear'a.Gdy dostaniesz w trakcie walki i jej nie wyci?gniesz to gdy zabijesz Fear'a nie bedziesz móg? wjej wyd?uba? tylko bedziesz z ni? ca?y czas chodzi? :(

ja sie przejdzie z t? strza?? gre to jest dodatkowa ranga chyba
Ostatnio edytowano Śr sty 25, 06 21:01 przez liquid kaczor, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
liquid kaczor
Olga Gurlkovich
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pn lip 25, 05 20:26
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Odp: Niewypa?y

Postprzez PiotrB » Śr sty 25, 06 20:54

liquid napisał(a):ja sie przejdzie z t? strza?? gre to jest dodatkowa ranga chyba

Hmm... ciekawe jaka? Nic nie pisa?o na Gamesopt czy IGN.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Odp: Niewypa?y

Postprzez Teddy » Śr lut 01, 06 05:20

Niewypa?y? To, ?e ta ca?a parada z kamufla?ami nic nie daje.. gr? mo?na spokojnie przej?? b?d?c bez koszuli.
Pozatym ?o?nierze bor? za du?o ?rutu na klate.
No i wspomniany wcze?niej survival.. to ju? w Simsach mia?em wi?kszy problem przetrwa?.
Obrazek
Wiem jak pasować do siebie mają części..
Avatar użytkownika
Teddy
Half Empty
 
Posty: 119
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:04
Lokalizacja: Chełm Silesia

Postprzez FOX HUND » N mar 05, 06 18:03

Gdy bedziemy strzela? do stra?nika np. w r?ke, to przez chwilke stra?nik nie bedzie jej móg? u?ywa?. Ale po krótkim czasie otrzepie se reke i znów bedzie móg? ni? porusza?....hmm..dziwne.
Albo gdy Snake spadnie z du?ej wysoko?? to z?amie sobie noge........i co zaraz mo?e biega?..heh...

Ale to nie powoduje, ?e gra jest przez takie "ma?e" b??dy niedoskona?a.....prawda?!
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Sokoov » Pt kwi 28, 06 23:22

Mi si? nie podoba wciskanie na si?? Raidena do MGS3. Jego plakaty w szawkach, a do tego jeszcze ten Raikov który wygl?da jak raided. ?le te? jest zrobiona kamera, ale naszcz??cie to zmieni MGS3:S.
Avatar użytkownika
Sokoov
Fire Trooper
 
Posty: 43
Dołączył(a): N kwi 23, 06 09:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez uci » Pt kwi 28, 06 23:44

Raiden jest w MGS3 wrzucony bardziej jako wyrzywka dla tych którzy mówili o jego zniewiescieniu w MGS2. Sam Kojima mówi? ?e w MGS4 Raiden zmieni sie nie do poznania, wi?c w trójce wykorzystali ostatnie motywy by sie z niego ponabija?;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez shalashaska » Pt wrz 15, 06 22:29

Piszecie ?e d?ungla wam si? nie podoba, owszem te? uwa?am podobnie, ale PS2 ma pewne ograniczenia.Koima powinien wi?cej gra? w MGS1.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Postprzez FOX HUND » So wrz 16, 06 11:37

Podczas filmiku Life's End the Boss zostaje zabita jednym strza?em przez Snake'a i co sie pó?niej okazuje? ?e nie ma ?ladu postrza?u na ciele The Boss...
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SaladinAI » So wrz 16, 06 11:41

Tak samo jak po bli?nie w kszta?cie w??a :wink: Niech Mi kto? powie dlaczego lasy i ca?e otoczenie w SE nazywacie d?ungl????
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez PiotrB » So wrz 16, 06 15:04

Teddy napisał(a):Niewypa?y? To, ?e ta ca?a parada z kamufla?ami nic nie daje.. gr? mo?na spokojnie przej?? b?d?c bez koszuli.
Pozatym ?o?nierze bor? za du?o ?rutu na klate.
No i wspomniany wcze?niej survival.. to ju? w Simsach mia?em wi?kszy problem przetrwa?.

Tylko spróbuj z go?? klat? przej?? ca?? gr? bez alarmu na wy?szych poziomach trudno?ci. Po to s? kamufla?e.
Ostatnio edytowano N wrz 17, 06 12:12 przez PiotrB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez shalashaska » So wrz 16, 06 23:25

PiotrB napisał(a):Tylko spróbuj z go?? klat? przej?? ca?? gr? bez alarmu wy?szych poziomach trudno?ci.


hahaha dobre, pomy?la?em sobie ?e mo?e wyskoczysz z go?? klat? do szko?y nie wzbudzaj?c podejrze?.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Następna strona

Powrót do Wszystko o serii

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron