MGS4: Guns of the Patriots

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 25, 06 10:12

PS3 nie jest takie mocne jak zarzeka?o Sony i jak "pokazywa?" na pocz?tku Kojima


No ale przecie? MGS 4 b?dzie jedn? z pierwszych gier na PS 3 wi?c raczej ci??ko wyrokowa? teraz o mocy tej konsoli, poczekamy 2 lub 3 lata i dopiero zobaczymy. Takie gry jak MGS 3, GTA, RE 4 pokazuj?ce moc PS 2 nie wychodzi?y od razu wraz z startem systemu, na najlepsze gry trzeba jeszcze poczeka?, no przynajmniej je?li chodzi o kwesti? grafiki.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666x » Pn wrz 25, 06 10:25

Tak, wiadomo ?e to si?za pare lat poprawi, ale nie b?dzie to niestety teraz next genowa rewolucja, rozumiesz. Mówili, ?e b?dzie grafika lepsza ni? wsz?dzie indziej, ale ja ju? widze, ?e b?dzie taka jak na PC czyli w sumie ?aden to next gen, a zwyczajny zas?u?ony upgrade ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Hal » Pn wrz 25, 06 11:25

Czyli wed?ug Ciebie nie ma wi?kszych szans na to by MGS4 wygl?da? tak jak na TGSie w 2005? A co je?li chodzi o animacje ruchów postaci, która jak narazie wygl?da "trójkowo"? Jako, ?e nie znam si? zbytnio na developingu gier, to powiedz, czy wg.Ciebie ekipa Kojimy ma sesj? Motion Capture ju? za sob? czy jeszcze nie? Uwa?asz, ?e mo?emy pod tym wzgl?dem oczekiwa? w finalnej wersji jakiego? du?ego post?pu wzgl?dem ostatniego trailera?
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gac666x » Pn wrz 25, 06 12:29

Wed?ug mnie nie ma i nie by?o takiej mo?liwo?ci. Tak samo jak z Killzone 2, okaza?o si? ?e to pre-render, a nie real time.

Na animacje mo?na jeszcze poczeka?, to kwestia synchronizacji klatek animacji. Jednak da si? zauwa?y?, ?e cz??? z ruchów ju? gdzie? by?a, ale takie tricki si? stosuje ;). Animacje zawsze mo?na poprawi?, bo to nie wymaga nie wiadomo jakiej maszyny, ale grafiki ju? niestety nie, poniewa? jeste? ograniczony hardware'em.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Hal » Pn wrz 25, 06 12:49

Ale nie zaprzeczysz, ?e z pewno?ci? PS3 ma du?o wi?ksze mo?liwo?ci je?eli chodzi o generowanie grafiki, z tym, ?e nie zosta?y one jeszcze do ko?ca ujarzmione. Mi tam grafika w czwórce si? bardzo podoba ju? teraz, tylko ta animacja razi sztuczno?ci?, oby to zosta?o poprawione, ale po tym "k?amstwie" z TGSem nie wiem czy warto ju? ?ó?tym panow wierzy?.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gac666x » Pn wrz 25, 06 17:02

Raczej nie ma du?o drzemi?cej w sobie si?y. Najnowsze efekty DX9 poch?aniaj? bardzo du?o zasobów i nie da si? ju? ich tak "ok?amywa?" jak to si? robi?o ró?ne tricki z PS2. Wydaje mi si?, ?e taki Unreal 3 Engine to szczyt mo?liwo?ci czarnuli. Troche to martwi, poniewa? konsola ju? na starcie jest przestarza?a w porównaniu do PC i wydaje mi si?, ?e jest s?absza od X360, a przecie? nic nie b?dzie zmieniane przez 5 lat.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Hal » Pn wrz 25, 06 18:28

Hmm...niepokoi bardzo to co piszesz. Oby? jednak si? myli? :D A swoj? drog? to ten Unreal Engine 3 to chyba ma co? wspólnego z Havoc? Czy tak? O ile dobrze pami?tam to taki bajer odpowiedzialny za generowanie realtimowych zniszcze? ?rodowiska gry. Popraw mnie je?li si? myl?. Odnosz?c to wszystko do MGS4, zastanawiam si? czy b?dziemy mieli jaki? wi?kszy wp?yw na ?rodowisko. Cho? przyznam szczerze, ?e po tym co widzieli?my dotychczas mo?na mie? uzasadnione w?tpliwo?ci.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gac666x » Pn wrz 25, 06 18:53

Havoc to engine fizyczny (stosowany np. w Half Life 2), Unreal Engine to engine graficzny. Gears of War kojarzysz? Powstaje na UE3 w?a?nie, nie wiem czy to trafi na PS3 ale zdaje mi si?, ?e tak. Za? je?li chodzi o Havoca to jest on odpowiedzialny za realistyczn? fizyk? w grze, oczywi?cie mo?na go te? wykorzysta? do obliczania zniszcze?, ale nie jest to na takiej zasadzie, ?e robisz model a on sam oblicza co mo?e odpa??, a co ma si? zawali?. To wszystko trzeba samemu programowi podpi?? i powiedzie? by zadzia?a?o.

No ale koniec tego offtopa ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Hal » Wt wrz 26, 06 11:28

Czemu znowu offtop :D O warstwie technicznej "Guns of the Patriots" te? trzeba podyskutowa?, tym bardziej, ?e ostatnio jest o czym :wink: "Gears of War" by?o prawdziwym przebojem na ostatnim E3, Epic dostarczy gre niezwyk??, ale najprawdopodobniej tylko na "360". Wracaj?c do MGS4, mo?e gorsza grafika jest efektem tego, ?e nie zaanga?owano wszystkich s?ynnych 7 rdzeni Cella. S?ysza?em te?, ?e s? z tym niesamowite problemy, bo podczas sk?adania procków cz??? z nich ulega uszkodzeniu, czy cu?? Obejrza?em sobie ostatni trailer, tak totalnie pod k?tem technicznym i musz? przyzna?, ?e cz??? obiektów wykonana jest rewelacyjnie. Przyk?adowo MKII, robocik wygl?da fenomenalnie wprost!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Bizon » Wt wrz 26, 06 12:11

Wiele elementów wygl?da fenomenalnie.

Gdyby od pocz?tku pokazywano nam trailery MGS4 z grafik? TGS 2006, to nie by?o by o czym dyskutowa?.
A tak, z trailera na trailer jest coraz gorzej.
No i jeszcze ten Fake z Famitsu.

Tyle by?o gadania o tym VR, a okazuje si? ?e to wszystko bujda...
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Hal » Cz wrz 28, 06 00:56

Ja mimo wszystko i tak twierdz?, ?e VR b?dzi? jak?? tam rol? w "czwórce" odgrywa?. Co do wygl?du, to jak dla mnie wystarczy by animacja zosta?a wzbogacona, no i by nie brakowa?o klatek. Grafika jest pi?kna, nie wierz? by do premiery, od której dzieli nas ponad rok, nie poprawiono tych nieszcz?snych tekstur. A zreszt? nie za grafik? kocha si? Metala.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez R4Zi3L » Cz wrz 28, 06 08:09

Bizon Snake napisał(a):A tak, z trailera na trailer jest coraz gorzej.
By?o by podejrzane je?eli by?o by coraz lepiej :P...
Wszystkie błędy zamierzone...
R4Zi3L
Machinegun Kid
 
Posty: 13
Dołączył(a): Pt wrz 22, 06 15:47
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kul2 » Cz wrz 28, 06 08:51

A to niby dlaczego? Przy MGS3 bylo coraz lepiej, co prawda az do pewnego momentu, ale jednak. Przeciez to logiczne ze tworcy ciagle cos poprawiaja i gra winna wygladac coraz lepiej. Podejrzane jest gdy wyglada coraz gorzej, bo wtedy tworcy nas oklamywali na poczatku.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666x » Cz wrz 28, 06 10:40

Exactly. Za? w tym przypadku zapi?? nas w pupe Sony ze swoim mega wypasionym cellem ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Hal » N paź 01, 06 01:26

Oj sko?czcie wreszcie marudzi? o tej grafice, wielcy mi fani metala. To co, jedynki ju? pewnie nigdy nie ruszycie? :wink: Ja bym chcia? rozpocz?? dyskusje na zupe?nie inny temat. Mianowicie, czy uwa?acie, ?e przedostatnia posta? z os?awionego ju? plakatu MGS4, to faktycznie Big Boss? Niby jest on na nim nagi, a po angielsku nagi to naked, Naked Snake, wi?c...Chcia?bym pozna? Wasze zdanie na ten temat.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez kul2 » N paź 01, 06 09:44

Ja dalej w jedynke gram, przechodze przynajmniej raz w miesiacu ;) Nikt nigdy nie postawil grafiki na pierwszym miejscu, kazdy tylko chce zeby wygladala najlepiej, bo to MGS i nic co nie jest najlepsze nie jest warte tej serii.
Tak to jest BB, przerabialismy to juz, dokladnie takie samo zdjecie jest w artbooku z MGS1.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666x » N paź 01, 06 10:24

Boshe cz?owieku. Rozmawiasz z kim? kto grywa do dzisiaj w gry na Atari i pierwsze PCtowe gierki i woli je od najnowszych produkcji.

Jak ju? setny raz mówi?em, tu nie chodzi o grafik?, a o marketing i to, ?e robi? WAS (graczy konsolowych (bo ja konsoli nie kupi?)) w balona i dymaj? ile wlezie ;).

Nie mam poj?cia co mo?e by? z Naked Snakiem tutaj zaimplementowane. Mo?e jaki? kolejny ukryty klon? Albo sam BB powstaje z grobu, bo naszpikowali go aparatur? podtrzymuj?c? ?ycie ?
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Bizon » N paź 01, 06 10:32

Albo wróci jak Gray Fox, tylko ?e nie b?dzie mia? ca?ego egzoszkieletu...
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez kul2 » N paź 01, 06 10:32

On sie wcale nie musi pojawiac w grze przeciez.
W MGS1 tez byl i na kartach postaci i w artbooku, oficjalnych poradnikach, a w grze jakos niekoniecznie.
http://img398.imageshack.us/my.php?image=1nt1.jpg - skan z artbooka, tam na dole.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666x » N paź 01, 06 11:26

No fakt zreszt? bardzo podobny art tu wyst?puje.

Zapewne b?dzie tak jak mówizs po prostu wspomnienie o BB specjalnie dla fanów ;) (i pewnie filmiki z MGS 3 jak to by?o w MGS 2 :P )
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » N paź 01, 06 16:55

[offtop]Mo?e tak zamkn?? który? z tematów o MGS4, bo w tej chwili s? trzy aktywne - MGS4:GoP, MGS4 - przypuszczania fanów oraz MGS4 - TGS2006 - i w?a?nie si? waha?em, w którym temacie napisa? to, co pisz? poni?ej...[/offtop]

Tak sobie raz jeszcze obejrza?em filmik z TGS2006 oraz fotki i stwierdzam, ?e Octocam jest... beznadziejny. W 99% na filmikach/screenach by?o Snake'a wida? jak na d?oni (a? dziw, ?e stra?nicy przechodz?cy o krok od niego go nie widzieli - ?lepi jacy?, czy co?). I nie chodzi tu ju? tylko o te wszystkie paski, uprz??e i inne, lecz ogólnie o ca?y kombinezon - pomimo, i? przybiera? on kolor/tekstur? otoczenia, wci?? by?o go wida? bez specjalnego wpatrywania si? screeny. :/

Szczególnie dziwi mnie korzystanie z tej nowej (i gorszej) technologii, je?eli ju? w MGS1 by? Stealth, przy którym faktycznie posta? by?a niewidzialna (nawet dla gracza), a który wygl?da? jeszcze bardziej efektownie ni? Octocam (intro w MGS2).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kul2 » N paź 01, 06 18:18

[offtop]Ja te tematy dziele tak - TGS - tylko odnosnie tamtego trailer'a, teraz to juz idzie do odstawki, Ten - tylko do potwierdzonych, Przypuszczenia - tylko do przypuszczen[/offtop]

Faktycznie bylo go widac, ale gdybysmy dostali Stealth'a to zero radochy z gry, a tak istnieje ryzyko ze jednak nas zauwaza bo sie zle ustawilismy. Chyba na tym to wlasnie ma polegac.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Mr_Zombie » N paź 01, 06 18:55

Z punktu widzenia gameplay'u to rozumiem, cho? wci?? uwa?am, ?e Snake jest a? za bardzo widoczny, nawet przy dobrze (trudno tu ustawi? go ?le, skoro ustawia si? on automatycznie...) ustawionym kamufla?u. Jednak z punktu widzenia ?wiata MGS bezsensem jest zast?powanie doskona?ego kamufla?u - Stealth niedoskona?ym Octocam'em... (nie mówi?c ju?, ?e jaki? post?p technologiczny w czasie tych nastu lat od MGS1 do MGS4 powinien nast?pi?).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kul2 » N paź 01, 06 18:59

W sumie to zniszczono wszystkie prototypy, nie wiadomo czy Otacon, lub ktokolwiek inny zrobil jakies inne, wiec zdecydowali sie na kamuflaz.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Hal » Pn paź 02, 06 18:36

Mo?na to wyt?umaczy? te? w inny sposób. Technologia Stealth wcale nie jest tak doskona?a jak to wspomnia? Mr Zombie. Przecie? wystarczy?o za?o?y? zwyczajne gogle termiczne, by spostrzec gdzie jest osoba u?ywaj?ca ten rodzaj kamufla?u, wi?c chc?c nie chc?c, technologia ta sta?a si? zwyczajnie nieefektywna. Co do Octocam, to prawda, ?e Snake jest widoczny, ale wydaje mi si?, ?e chodzi tutaj bardziej o "nie rzucanie si? zbytnio w oczy", ni? o samo znikni?cie, które w przypadku Stealtha by?o jedynie prowizoryczne. My?l? te?, ?e kamufla? ten, to pewnego rodzaju symbol. Bo spójrzmy na to w ten sposób. Technologia osi?ga apogeum rozwoju, trudno przeciwnika czym? ?wie?ym zaskoczy?. I co si? dzieje? Ze ?wiata maszyn, nast?puje zwrot do natury, z niej zaczyna si? czerpa? inspiracje(w tym wypadku-o?miornica). Tak to sobie t?umacze :wink:
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Mr_Zombie » Pn paź 02, 06 20:39

Hal Emmerich napisał(a):Przecie? wystarczy?o za?o?y? zwyczajne gogle termiczne, by spostrzec gdzie jest osoba u?ywaj?ca ten rodzaj kamufla?u [Stealth], wi?c chc?c nie chc?c, technologia ta sta?a si? zwyczajnie nieefektywna.


Ale chodzi o to, ?e tam przynajmniej trzeba by?o za?o?y? gogle, tu wystarczy mie? dobry wzrok ;).
Ale oki, dosy? czepiania si?.
Wida? po prostu Kojimie spodoba? si? w?tek z MGS3 i chcia? go przenie?? do nowocze?niejszej gry. Ja mam jedynie nadziej?, ?e jednak poprawi? ten kamufla?, by faktycznie kamuflowa?, a nie tylko zmienia? barwy.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Gac666x » Wt paź 03, 06 14:02

Szczerze to dla mnie te? to troche kiczowate. W MGS2 wszyscy u?ywali gogli termowizyjnych, w MGS 3 mieli?my system zmieniania camo, które w MGS4 zosta?o zautomatyzowane. W tym rzecz, ?e optyczny mo?na by?o wykry? za pomoc? gogli termowizyjnych, a octacamo ? Te?, w ko?cu ciep?a nic nie zatrzymuje. Jedyny plus to taki, ?e tamten klimat jest cieplejszy i termowizja za du?o tam si? nie nada, bo wszystko jest bardzo nagrzane, dlatego pewnie ?o?nierze jej nie b?d? u?ywali. Jednak tak czy siak wola?bym optyczne camo, no ale jak ju? kul powiedzia? wszystkie prototypy posz?y si? wali?, szkoda tylko, ?e Otacon nie zajrza? do jednego zanim swój wyrzuci?, a Snake zepsu?.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez kul2 » Pt paź 13, 06 10:58

Jutro na stronie calosc, wiec pora na sneak peek ;)

Na pocz?tku porozmawiajmy o Metal Gear Solid 4. Czy trailer pokazany na Tokyo Game Show to prawdziwy gameplay na PS3?
Do tej pory, wszystkie trailery pochodzi?y z przerywników z gry, ale tym razem zlepili?my sceny z prawdziwej gry. W?a?ciwie to ju? chcia?em umie?ci? grywan? wersj?, ale by?o jeszcze kilka spraw do poprawy, wi?c zamiast tego dali?my urywki z gameplay’u.
Widzieli?my kilka powa?nych zmian jak kamufla? optyczny i beczki.
Zawsze u?ywali?my kartonowych pude?, ale potem pomy?la?em czy kartonowe pud?o zda?oby si? na cokolwiek w polu walki.

Famitsu - pogrubione, HK - niepogrubione.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron