
Rekord toru: brak
Ustawienia samochodów na Deutsche Tourenwagen Meisterschaft:
- tuning zabroniony
Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.
Nie można: Cała reszta
- wszystkie wspomagacze wyłączone
- opony: wyścigowe twarde
- moc pojazdów ograniczona do 450 koni mechanicznych
- w poszczególnych wyścigach cyklu startować może każdy z dopuszczonych do zawodów pojazdów. Jednak przeciągu całej serii kierowca może tylko jednokrotnie skorzystać z danego modelu. Listę dopuszczonych wozów znaleźć można w temacie Ranking.
Tor: Eiger Nordwand (tor krótki) - Odwrócony
Ilość okrążeń: 64.
Z jakich samochodów nie mogą już skorzystać dani kierowcy:
- Tar: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Audi A4 Touring Car '04
- Namingway: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi A4 Touring Car '04 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92
- Luqat: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Audi A4 Touring Car '04 / Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92
- Plazi: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00
- Simon: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94
- PRZESTEPCA: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02
- Ghostkasper: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94
- Budyń: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
- DoctorEgg: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
- Heavy Ghost: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
Pozostali zawodnicy mają do swej dyspozycji każdy z siedmiu dopuszczonych do cyklu DTM samochodów.
Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:00 – 20:30. Planowy start wyścigu: około 20:30.
Kierowcom rywalizującym o najwyższe cele w cyklu DTM poważnie uszczuplił się już wybór pojazdów na kolejne wyścigi. Teraz równie duże znacznie jak forma sportowa odgrywać będzie również strategiczny dobór pojazdu pod dane zawody. Kto uzyska taktyczną przewagę nad przeciwnikiem? Jacy kierowcy zbiorą plony swoich wcześniejszych wyborów? Przekonamy się już wkrótce, gdyż puchar DTM nieuchronnie zbliża się ku finałowi.