GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Wt lis 26, 13 18:08

Niedziela 10.11 - Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (5/7)


Obrazek


Rekord toru: brak






Ustawienia samochodów na Deutsche Tourenwagen Meisterschaft:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik, przemalować karoserię i zmienić felgi.

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone

- opony: wyścigowe twarde

- moc pojazdów ograniczona do 450 koni mechanicznych

- w poszczególnych wyścigach cyklu startować może każdy z dopuszczonych do zawodów pojazdów. Jednak przeciągu całej serii kierowca może tylko jednokrotnie skorzystać z danego modelu. Listę dopuszczonych wozów znaleźć można w temacie Ranking.


Tor: Eiger Nordwand (tor krótki) - Odwrócony


Ilość okrążeń: 64.




Z jakich samochodów nie mogą już skorzystać dani kierowcy:


- Tar: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Audi A4 Touring Car '04

- Namingway: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi A4 Touring Car '04 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92

- Luqat: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Audi A4 Touring Car '04 / Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92

- Plazi: Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 / Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00

- Simon: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94

- PRZESTEPCA: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02

- Ghostkasper: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 / Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94

- Budyń: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00

- DoctorEgg: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93

- Heavy Ghost: Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00


Pozostali zawodnicy mają do swej dyspozycji każdy z siedmiu dopuszczonych do cyklu DTM samochodów.




Kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 20:00 – 20:30. Planowy start wyścigu: około 20:30.



Kierowcom rywalizującym o najwyższe cele w cyklu DTM poważnie uszczuplił się już wybór pojazdów na kolejne wyścigi. Teraz równie duże znacznie jak forma sportowa odgrywać będzie również strategiczny dobór pojazdu pod dane zawody. Kto uzyska taktyczną przewagę nad przeciwnikiem? Jacy kierowcy zbiorą plony swoich wcześniejszych wyborów? Przekonamy się już wkrótce, gdyż puchar DTM nieuchronnie zbliża się ku finałowi.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Wt lis 26, 13 22:56

Chryste, nie wiem czy jest sens bym ubijał kotleta...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » Śr lis 27, 13 10:15

Schabowy zawsze w cenie ;D
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Śr lis 27, 13 10:29

No człowieku, DTM na Nur przy DTM na Eiger ma się jak prosta do podwójnej 'eski':p
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » Śr lis 27, 13 14:52

Ale przynajmniej coś widać i nie będzie padać. Weźmiesz jakiegoś "żółwia" i wio ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez bigbudyn500 » So lis 30, 13 11:04

Po paru okrążeniach w moim W201 pojawia się tylko jedno określenie MASAKRA. Dojazd bez nad programowego zjazdu na pitlane będzie dla mnie wielkim sukcesem
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » So lis 30, 13 17:39

Osoby, które nie startowały w pamiętnym wyścigu na Eiger w 1. sezonie, niech sprawdzą sobie na stoperze ile czasu zajmuje wizyta w pit stopie na tej trasie:D
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » So lis 30, 13 22:24

+1 okrążenie ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Cz gru 05, 13 22:41

Pięć wiekowych Mercedesów kontra dwie Alfy Romeo z napędem na cztery koła. Taka stawka pojazdów rozpoczęła zmagania DTM na górskich pętlach Eiger Nordwand. Po raz kolejny przywilej startu z pole position przypadł Namingway'owi. Będący w doskonałej ostatnio formie zawodnik zdawał się perfekcyjnie wykorzystywać korzyści płynące z liderowania w pierwszych fazach wyścigu. Do czasu. Prosty błąd na nawrocie zmusił prowadzącego do podjęcia przykrej decyzji o zjeździe do pit stopu. W takich oto okolicznościach we wczesnej fazie rywalizacji dotychczasowy lider znalazł się na odległym, piątym miejscu, a prowadzenie niespodziewanie przypadło jednemu z Mercedesów, za kierownicą którego zasiadał Budyń. Pościg za nowym liderem spadł na barki drugiego z kierowców ze stajni Alfy Romeo, Luqata. Trwał jednak bardzo długo i być może nigdy by się nie powiódł, gdyby prowadzącemu nie zaczęły przytrafiać się w końcowej fazie rywalizacji drobne, aczkolwiek dotkliwe błędy. Dopiero na 58. okrążeniu wiceliderujący Luqat wyprzedza Budynia, a ten, jadąc w nie do końca sprawnym aucie, zaczyna poważnie tracić na tempie. Ostatecznie notuje dramatyczny spadek z pierwszego na czwarte miejsce. Wyprzedzają go jeszcze, poruszający się znakomitym rytmem po początkowej pomyłce, Namingway, oraz jadący równo i bez nadprogramowych zjazdów do boksu, Tar. Błyskotliwa jazda Namiego nie wystarcza już wszakże do odebrania prowadzenia Luqatowi. Zabrakło niewiele i to Lu cieszy się ze swojego trzeciego zwycięstwa w karierze.




Wyniki wyścigu (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft; Eiger Nordwand (tor krótki) – Odwrócony; 64 okrążenia, wyścig trwał około 1h i 16 min.):


1. Luqat (Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93) – najszybsze okrążenie: 1:05,969

2. Namingway (Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93) – strata: + 0,531; najszybsze okrążenie: 1:05,348

3. Tar (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: + 19,701; najszybsze okrążenie: 1:06,451

4. Budyń (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: + 1:29,474; najszybsze okrążenie: 1:06,337

5. PRZESTEPCA (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: ponad 3 min.; najszybsze okrążenie: 1:06,004

6. Niceman (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – strata: - 5 okr.; najszybsze okrążenie: 1:07,010

7. Simon (Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92) – DNF




Nowy rekord toru: Namingway (Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93) – 1:05,348






Upomnienia:


- Luqat vs Niceman vs Simon. 1. okrążenie, lekki łuk w prawo w tunelu. Nieuzasadnione hamowanie Alfy Romeo Luqata na zakręcie, który pokonuje się na pełnym gazie. W konsekwencji niespodziewanego zwolnienia pojazdu, auta jadące bezpośrednio za Lu narażone zostały na niebezpieczeństwo. Mercedes Nicemana uderzył w tylny zderzak Alfy, aczkolwiek nie odniósł żadnych uszkodzeń. Jednak w efekcie nagłego wytracenia prędkości auta Nice'a, uderzył w niego Mercedes Simona. Zderzenie pomiędzy oboma pojazdami niemieckiej marki skończyło się już usterkami - u Simiego ciężkimi, u Nicemana lekkimi (uszkodzenia lekkie osi). Niczym nie da się wyjaśnić przyhamowania, na które zdecydował się Luqat na tak dynamicznym cornerze. Tą błędną decyzją naraził jadących za nim pełną prędkością zawodników. Simon nie zdołał ukończyć zawodów, toteż na Lu spada odpowiedzialność za lekkie uszkodzenia osi w maszynie Nice'a. Kara: Luqat -2 pkt


- Budyń vs Luqat. 56. okrązenie, prosta podjazdowa & 58. okrązenie, lekki łuk w prawo w tunelu. Sędziowie wychwycili dwa nieprzepisowe bloki ze strony Budynia. Oba wykonane na Luqacie w kluczowych momentach wyścigu, tj. wtedy, gdy Lu mógł z ogromną łatwością odebrać prowadzenie przeciwnikowi. W pierwszym przypadku Luqat mógł, wykorzystując szybsze od rywala wyjście z górskiej serpentyny, wyminąć prowadzonego przez Budynia Mercedesa na prostej podjazdowej; w drugim – liderujący Budyń popełnił znaczny błąd na cornerze poprzedzającym wjazd do tunelu, przez co jego pojazd znacznie wytracił prędkość. Niechybnie utraciłby również i prowadzenie, gdyby kierowca już w tunelu nie zajechał drogi rozpędzonemu przeciwnikowi, skutecznie odcinając wewnętrzną. W obu więc przypadkach Lu nie był w stanie wyprzedzić swojego oponenta. Ponadto musiał popisywać się znakomitym refleksem, by nie uderzyć w auto rywala, które niespodziewanie wyrastało mu tuż przed nosem. Jak mówi wyraźnie regulamin – blokować należy wcześnie albo wcale. Próby bloku ze strony Budynia wykonane zostały stanowczo zbyt późno, a zmiana linii jazdy przy tych manewrach przez kierowcę nie była łagodna i w pełni naturalna. Za oba opisane przewinienia sędziowie zdecydowali się wyznaczyć upomnienie w wysokości dwóch punktów. Kara: Budyń -2 pkt


- ścinki:

PRZESTEPCA – 60. okrążenie. Kara: PSA -1 pkt






Klasyfikacja Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (po 5/7)


1. Tar – 106 pkt

2. Namingway – 73 pkt

3. Luqat – 65 pkt

4. PRZESTEPCA – 55 pkt

5. Budyń – 37 pkt

6. Plazi – 28 pkt

7. Ghostkasper – 21 pkt

8. Simon – 20 pkt

9. DoctorEgg – 11 pkt

10. Niceman – 10 pkt

11. Heavy Ghost – 9 pkt




Klasyfikacja Generalna (po 9/15)


1. Tar – 171 pkt

2. Namingway – 159 pkt

3. Luqat – 91 pkt

4. Budyń – 77 pkt

5. Plazi – 58 pkt

6. PRZESTEPCA – 55 pkt

7. DoctorEgg – 48 pkt

8. Ghostkasper – 47 pkt

9. Simon – 40 pkt

10. Heavy Ghost – 17 pkt

11. Niceman – 10 pkt

12. Bysiek – 4 pkt
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Namingway » Pt gru 06, 13 00:21

Kierowniku! Co do incydentu miedzy mną a Lu, to zaraz po wyścigu zapytałem Lu czy go przypadkiem tam nie uszkodziłem, jednak Lu jasno stwierdził, że nic takiego się nie stało ;) Lu jeśli możesz to wypowiedz się na ten temat bo 6pkt kary trochę boli :p Pozdrawiam ;)
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Pt gru 06, 13 01:49

We wtorek wysłałem do Lu wiadomość na PSN w tej sprawie, ale od kilku dni go nie było online. Musiałem więc zaufać swojej powtórce. Z dalszymi krokami czekam więc na ostateczną odpowiedź Luqata w tej sprawie.

Pozdrawiam
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Pt gru 06, 13 11:21

Te 5 merców to świetny dowód na to jak bardzo limity ustrzegły nas przed wyścigiem jednego modelu. Od początku był to słaby pomysł.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez bigbudyn500 » Pt gru 06, 13 11:52

Blokować wcześniej .... to znaczy kiedy??........... jak zawodnik goniący będzie 200 metrów za uciekającym??? Tej opcji nie nazwał bym blokowaniem a jedynie bezsensowną zmianą toru jazdy . Zgodzę się z drugim przypadkiem bo trochę za późno zauważyłem wciskającego się "pod pachę " Lu. Tak samo można by nazwać każdą zmianę toru jazdy przed każdym zakrętem gdzie zawodnik jadący z tyłu musi nad planowo przyhamować swoją maszynę . Nie blokowałem więcej niż raz na jednej prostej . Nie to co bym się czepiał o punkty bo traktuję nasze zmagania jako zabawę .Gratulacje dla Luqata za stworzenie wspaniałego "ciśnienia" w drugiej części wyścigu :) . Nie wytrzymałem ciśnienia i wyszło jak wyszło ( błąd za błędem ) .Zakończę cytatem z Hanego "Byłem lepszy ale mieliście szybsze auta" :D
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Pt gru 06, 13 17:11

To znaczy wtedy, by wyprzedzający nie musiał rozpaczliwie hamować przed rywalem, który nagle, niemal w ostaniej chwili, zajeżdża mu drogę. A tak Luqat utracił całą przewagę prędkości, jaką wypracował po wyjściu z serpentyny. Niech rywal ma ten czas na odpowiednią reakcję.


Te 5 merców to świetny dowód na to jak bardzo limity ustrzegły nas przed wyścigiem jednego modelu. Od początku był to słaby pomysł.



Nie wiem o czym mówisz. Jakiej jednej marki?
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Pt gru 06, 13 19:11

Jednego modelu DTM. Wprowadziles limity by wyscigi byly roznorodne maszynowo a i tak to o kant dupy rozbic skoro ogladamy 5 mercow i 2 alfy.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Pt gru 06, 13 19:37

Nie do końca chodziło o różnorodność, a o to, by przez cały cykl ludzie nie ścigali się wyłącznie Mercedesem CLK. A niewątpliwie tak by było na przestrzeni całego sezonu, bo to auto odstaje mocno od reszty. A to, że na Eiger aż pięć osób pojechało E190 to czysty przypadek. Lepszy jeden taki wyścig niż siedem z samymi CLK:P
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Pt gru 06, 13 19:48

Zawsze moglismy wykluczyc CLK i E 190. A tak to jest z dupy bo Oplem Astra moge pojechac ale Vauxhallem Astra to juz nie...czy tam na odwrot:p
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » So gru 07, 13 23:01

Hal Emmerich napisał(a):We wtorek wysłałem do Lu wiadomość na PSN w tej sprawie, ale od kilku dni go nie było online. Musiałem więc zaufać swojej powtórce. Z dalszymi krokami czekam więc na ostateczną odpowiedź Luqata w tej sprawie.
Pozdrawiam


Wybaczcie, ale w związku z przeciągającą się przeprowadzką i czasem brakiem dostępu do neta (głównie na konsoli) nie mam okazji często być online. Chciałem ustosunkować się wczoraj, co do kwestii kontaktu z Namim - jako że zostałem wywołany, ale siadł we wsi prąd na dobę i próbowałem pisać z komórki, po czym po pół godzinie stukania w klawisze wyskoczył komunikat o błędzie :banghead:

Potwierdzam zatem słowa Namiego. nie doznałem żadnych uszkodzeń na ostatnim okrążeniu (moja powtórka też nic nie pokazała - mimo, iż wiedziałem, że nic nie stało się z autem, chciałem sprawdzić co widać na replayu)

Poza tym, o ile rzeczywiście przyhamowałem na pierwszym okrążeniu (nie pamiętam dlaczego), o tyle nie rozumiem dlaczego poniosłem karę za uszkodzenie auta Nice'a tylko dlatego, że Simon nie ukończył wyścigu.
Jak napisałeś:

" Simon nie zdołał ukończyć zawodów, toteż na Lu spada odpowiedzialność za lekkie uszkodzenia osi w maszynie Nice'a. Kara: Luqat -2 pkt"

Trochę to dziwne dla mnie, bo wynika z tego, że gdyby Sim dojechał do końca to On poniósłby karę za kontakt :O

@ Simon - jeśli chodzi o ścisłość to jechały dwie marki, a nie jedna. Po drugie nie wszyscy mieli wszystkie auta z puli DTM, więc każdy jechał czym mógł zapewne. No i po trzecie mogło wynikać to z taktyki, jako że na tym torze szybsze auta nie miałyby takiego handicapu jak na innych torach - i jak widać wielu, jak sądzę myślało podobnie (pomijając fakt, że większość pewnie już te szybsze wykorzystała ;) )
Po czwarte w końcu - nie smęć bo ostatnio albo rzadko kończysz wyścigi albo masz jakieś zastrzeżenia, więc do narzekań nie bądź pierwszy :P ;)

Poza tym, jak już nie masz zamiaru jechać dalej, to najlepiej zjedź do pitstopu albo daleko na trawnik/żwir bo nie wiadomo czy auto nagle nie ruszy i miałem przez to ostrą nerwówkę. Z tego co widziałem na powtórce, to albo poszedłeś do toitoi'a albo rozmyślałeś co dalej zrobić, bo później ruszyłeś. No, ale na tym torze stanie w takim miejscu na zewnętrznej nawrotu grozi dużą możliwością stłuczki. W ogóle na tej trasie to tylko boksy się nadają do postoju :)

@ BB - rzeczywiście jeśli chodzi o blokowanie, to na 56 okrążeniu wjechałeś mi przed nos kiedy byłem już na Twoim zderzaku, a na 58mym przyparłeś mnie do muru - i to dosłownie ;)
Ważne, że nie skończyło się stłuczką w żadnym z przypadków i udało się mi sięgnąć po wygraną :pirate:

P.S. Myślę, że już w przyszłym tygodniu będę miał załatwiony problem Neta ;)
P.P.S. Tar, jakieś wieści od Egga i Ghostów? Bo Plazi mówił, że ma nie być przez dwa tygodnie, ale reszta wsiunkła :|
P.P.P.S. Nie piszcie proszę w czasie wyścigów jeśli naprawdę nie musicie, bo taki ku..a, czy inne powodują wyświetlenie okienka, co przeszkadza, szczególnie w gorących momentach :!
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » So gru 07, 13 23:26

Poza tym, o ile rzeczywiście przyhamowałem na pierwszym okrążeniu (nie pamiętam dlaczego), o tyle nie rozumiem dlaczego poniosłem karę za uszkodzenie auta Nice'a tylko dlatego, że Simon nie ukończył wyścigu.
Jak napisałeś:

" Simon nie zdołał ukończyć zawodów, toteż na Lu spada odpowiedzialność za lekkie uszkodzenia osi w maszynie Nice'a. Kara: Luqat -2 pkt"

Trochę to dziwne dla mnie, bo wynika z tego, że gdyby Sim dojechał do końca to On poniósłby karę za kontakt



Trochę niefortunnie to napisałem. Nie miałem na myśli tego, że dostałeś upomnienie z racji nie ukończenia przez Simona wyścigu (co byłoby kuriozalne). Dostałeś dwa oczka kary, ponieważ z dwóch kierowców, którzy wzięli udział w incydencie wynikłym z Twojej dziwnej decyzji o przyhamowaniu na tym dynamicznym zakręcie, jedynie Nice dokończył wyścig. Mercedes Simona odniósł ciężkie uszkodzenia, ale nie dokończył zawodów. Gdyby Szymon dojechał rywalizację do końca, musiałbyś ponieść karę wyższą, tj. taką która uwzględniałaby wywołanie w samochodzie rywala uszkodzeń cięzkich (silnik). Dlatego dwa punkty - bez Twojego przyhamowania Niceman nie zwolniłby nagle i nie otrzymałby strzału w tylny zderzak od Simiego. Nawet po ukończeniu wyścigu, Simon nie otrzymałby za tę sytuację żadnej kary.


Potwierdzam zatem słowa Namiego. nie doznałem żadnych uszkodzeń na ostatnim okrążeniu (moja powtórka też nic nie pokazała - mimo, iż wiedziałem, że nic nie stało się z autem, chciałem sprawdzić co widać na replayu)



Ok, formalności stało się zadość. Sześć punktów wraca na konto Namiego w dwóch klasyfikacjach, a zapis incydentu zostaje usunięty z relacji.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Namingway » So gru 07, 13 23:37

Dzięki Lu :D
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » N gru 08, 13 13:47

Nie ma za co ;) Ja tylko potwierdzam fakty :)

@ Tar - no i wszystko jasne na temat kary dla mnie. Gdybyś napisał np.: "Simon nie ukończył wyścigu, więc Lu otrzymuje tylko 2 pkt. ujemne za spowodowanie sytuacji, w której Nice doznał uszkodzeń..." byłoby jaśniej ;)

No i co z Eggiem?
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » N gru 08, 13 15:54

Ja nie smęcę - od początku mówiłem, że to nie jest dobry pomysł z tymi limitami bo w niczym to nie pomoze a poza tym wiekszosc miala po 3 auta. A dodatkowo 3 odpadly bo 'niczym sie nie roznia' od swoich blizniakow.
A co do wyścigu to ciężko sie nie wkurwić jak na starcie lapiesz ciezkie uszkodzenie i z automatu masz 1 okrazenie w plecy juz po pierwszym lapie.
Targalo mna i sam nie wiedzialem co robic...w koncu uznalem, ze nie ma to dalszego sensu.
Ostatnio edytowano Pn gru 09, 13 10:29 przez Simon, łącznie edytowano 1 raz
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Luqat » Pn gru 09, 13 09:10

No wiesz Sim, ja też nieraz jechałem do końca mimo ogromnych strat czasowych i ubijania kotletów. Po prostu z szacunku dla pozostałych. Poza tym, jak pokazał Nami, który też uszkodził auto na początku i musiał zjechać do boksów, można otrzeć się mimo to o zwycięstwo. Także da się ;)
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Pn gru 09, 13 10:27

Oczywiście, że się da. Ale tak jak napisałem - szkoda mi było czasu i nerwów.
Szacunek to jedno a zdrowie psychiczne to drugie:]
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez dregg » Pn gru 09, 13 15:36

Niestety nie mam możliwości startów w wyścigach, ponieważ ostatnio późno kończę zajęcia w szkole. Przepraszam, że nie dawałem znać o swojej nieobecności. Za tydzień również mnie nie będzie z Wami. Od 22 grudnia do 5 stycznia mam trzy weekendy wolne, więc powinienem się pojawić. Rozważam też sprzedaż PS3 i nie wiem jeszcze jak to będzie.
Avatar użytkownika
dregg
Arnold
 
Posty: 28
Dołączył(a): Pn kwi 29, 13 11:33

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Hal » Pn gru 09, 13 17:15

Witaj Egg.

Mimo wszystko mam nadzieję, że start w tych trzech grudniowych Eventach może jakoś wpłynie jeszcze na Twoją decyzję o sprzedaży PS3 i pozostaniesz z nami na dłużej:)

Pozdrawiam
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 4) - 1.12 (Eiger Nordwand / Odwrócony)

Postprzez Simon » Pn gru 09, 13 20:10

Poza tym jak sprzedasz to na czym bedziesz gral w GT6?:]
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron