Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SaladinAI » Pt maja 30, 14 08:30

Gillian, no chyba że nie potrzebnie sobie zainstalowałem (3,5 GB, połowa RDR? GTA IV? No nie strzymam) ale płyta w czytniku chodziła jak odrzutowiec. W ogóle zależność jak przy instalowaniu drugiej płyty GTA V odnośnie spadków w grafice? Oglądałem jednak jakiś filmik w necie i sorry, ale tak to wygląda - źle.

To nie jest wina konsoli tylko kodu. A przenikanie się obiektów? Nogi Snake dosłownie topiły się w dachu. Karabiny żołnierzy przed wejście do pomieszczenia miały te cudowną właściwość, że przenikały najpierw przez drzwi. Przecież to jest poziom MGS 3 a Fox Engine to kupa.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Faja » Pt maja 30, 14 08:46

jak czytam te wasze wypowiedzi to odnoszę dziwne wrażenie, że powinniście się zająć czymś innym, np. recenzowaniem filmów i wynajdywaniem w nich błędów :)
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez uci » Pt maja 30, 14 08:48

gry też można recenzować - Seed i Saal - pobilibyście wszelkiej masci angry ziomków i innych "speców" :P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » Pt maja 30, 14 08:53

Sal, to jest pewnie przyczyna.
Nie powinno się instalować na 360 płyt, które mają swoje obowiązkowe instalki. Bo wtedy dysk szuka danych w dwóch różnych miejscach, kiedy powinien czytać równolegle z dwóch niezależnych źródeł. Np GTA V dużo gorzej chodziło po zainstalowaniu play-disc.
Odinstaluj płytę i sprawdź.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Zielakpl » Pt maja 30, 14 10:33

nie no moim zdaniem te doczytywanie nie jest jakoś irytujące i nie przeszkadza w grze
ale generalnie nie powinno tak być, np. gta v nie ma tego problemu a przynajmniej nie pamiętam żeby miało
raz miałem tylko sytuację, że marines mnie zobaczył a doczytał się dopiero w reflex mode
Avatar użytkownika
Zielakpl
Psycho Mantis
 
Posty: 217
Dołączył(a): Śr maja 28, 14 11:47

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SaladinAI » Pt maja 30, 14 20:55

Gillian - bez zmian. Trochę szkoda żeby takie pierdoły jak trawnik musiały pojawiać się w dopiero pod stopami.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » So maja 31, 14 08:06

Dla mnie to brzmi naprawdę dziwnie. Spędziłem z grą prawie 10h i nie kojarzę wyskakujących przed nosem trawników, niewidzialnych kartonów i tego typu błędów. Może miałem fuksa ;]
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Solidny » So maja 31, 14 08:27

Ja ciągle widywałem wyskakującą trawę, ale 10-20m przede mną, czyli nic nowego w sandboksie. W takim GTAV zauważyłem, że w promieniu 1,5m od postaci cienie są ładne, a dalej w dużo gorszej rozdzielczości, co dawało dziwny efekt przy odległej kamerze, ale się nie czepiałem :P.

Nie miałem też wyskakujących skrzyń ani innych dziwactw. Czasem przez lornetkę się detale pojawiały po sekundzie czy dwóch, rzadziej żołnierze.

Co do problemów konkretnie wersji PS3, ostatnio trafiłem na to:
http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/37322987

Może pomoże. Niczego nie gwarantuję, bo w GZ grałem na cudzej konsoli, a grę sprzedałem zanim się dowiedziałem o powyższej metodzie.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » So maja 31, 14 10:06

No to jest standard i wypada na PS3 co jakis czas zrobic.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Solidny » So maja 31, 14 10:26

No właśnie taki nieogar jestem że dopiero za ten standard się zabrałem :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez uci » So maja 31, 14 10:32

ja tam nigdy nie robiłem i jakoś różnicy nie widzialem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » So maja 31, 14 23:38

uci napisał(a):ja tam nigdy nie robiłem i jakoś różnicy nie widzialem

Skoro nie robiłeś, to jak mogłeś zauważyć różnicę?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez uci » N cze 01, 14 06:46

no nie widzę żeby mi gry chodziły gorzej od czasu kupna konsoli
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Aszyn » N cze 01, 14 09:01

A ja jak miałem czystą nówkę konsolę, to zagrywając się BF3 nie zauważyłem niczego podejrzanego. Gdy wróciłem do tej gry po 2 miesiącach, to mi się tekstury na ścianach zaczęły później wczytywać i ogólnie przez kilka pierwszych sekund po wczytaniu stanu gry trzeba było odczekać, żeby wszystko mogło się doczytać. To było od razu zauważalne. Być może pliki na dysku już były mocno pofragmentowane przez inne gry. Nie mam pojęcia :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » N cze 01, 14 09:19

uci napisał(a):no nie widzę żeby mi gry chodziły gorzej od czasu kupna konsoli

Mierzyłeś te same gry z zegarkiem w ręku?

PS3 robi masakrę z systemem plików zwłaszcza w grach takich jak GT5.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SALADYN » N cze 01, 14 09:54

Może to zależy od gry ? Swego czasu zrobiłem to odzyskiwanie i nie zauważyłem żeby to miało wpływ na akurat ogrywane tytuły, menu szybciej i płynniej chodziło, sklep też jakoś lepiej się spisywał ale nie gry.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Solidny » N cze 01, 14 14:35

W The Walking Dead po odzyskaniu przejścia między ujęciami zrobiły się płynne. Wcześniej jak na początku odcinka były montażówki poprzednich wydarzeń, to nie dało się tego oglądać.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Gillian » N cze 01, 14 19:16

U uciego chodzi wszystko idealnie po 6 czy 7 latach wiec klamiecie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez uci » N cze 01, 14 19:53

hold on mister - 3 lata jak już :P

facik już dawno poszedł na złom ze swoim YLODEm
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SaladinAI » Pn cze 02, 14 14:20

Bardzo ciekawe.

A wiecie co dziś (znowu) bardzo zirytowało w Ground Zeroes? Przypomniało mi się, że w zasadzie Snake nie nosi noktowizora na czole - zdejmuje go w intro - potem można go założyć. I co z tego? Po wyborze urządzenia z menu noktowizor samoistnie pojawia się zamontowany na głowie Big Bossa. Sru i jest. Żadnej animacji zakładania, nic. Dyskutujemy o plecaku bez dna a takie kwiatki wciąż przechodzą bezboleśnie. Fisher zawsze nakładał gogle ręką zaś nie mając wolnych dłoni po prostu machnął silniej głową - to było całe lata temu. Next geny, tiaaaaa.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Aszyn » Pn cze 02, 14 18:03

SaladinAI napisał(a):Bardzo ciekawe.

A wiecie co dziś (znowu) bardzo zirytowało w Ground Zeroes? Przypomniało mi się, że w zasadzie Snake nie nosi noktowizora na czole - zdejmuje go w intro - potem można go założyć. I co z tego? Po wyborze urządzenia z menu noktowizor samoistnie pojawia się zamontowany na głowie Big Bossa. Sru i jest. Żadnej animacji zakładania, nic. Dyskutujemy o plecaku bez dna a takie kwiatki wciąż przechodzą bezboleśnie. Fisher zawsze nakładał gogle ręką zaś nie mając wolnych dłoni po prostu machnął silniej głową - to było całe lata temu. Next geny, tiaaaaa.


To samo dotyczy broni. (już ktoś o tym wspominał), która ciągle jest na plecach, po czym sru i już celujesz. Snake najszybszym rewolwerowcem :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SaladinAI » Pn cze 02, 14 18:15

A mi podczas celowania karabinem gdzieś snajperka z pleców wyparowała...
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SALADYN » Pn cze 02, 14 22:21

Tylko czemu się czepiać next genów skoro to ewidentna wina developera ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Zancudo » Pn cze 02, 14 22:30

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 18:25 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez SaladinAI » Pn cze 02, 14 23:35

Ale fajnie wygląda (pomijając że widok nie boli w świetle dnia...).

SAL, tak sobie ironizowałem na temat postu pewnego użytkownika.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Simon » Wt cze 03, 14 14:25

Zancudo napisał(a):
SaladinAI napisał(a):Bardzo ciekawe.

A wiecie co dziś (znowu) bardzo zirytowało w Ground Zeroes? Przypomniało mi się, że w zasadzie Snake nie nosi noktowizora na czole - zdejmuje go w intro - potem można go założyć. I co z tego? Po wyborze urządzenia z menu noktowizor samoistnie pojawia się zamontowany na głowie Big Bossa. Sru i jest. Żadnej animacji zakładania, nic. Dyskutujemy o plecaku bez dna a takie kwiatki wciąż przechodzą bezboleśnie. Fisher zawsze nakładał gogle ręką zaś nie mając wolnych dłoni po prostu machnął silniej głową - to było całe lata temu. Next geny, tiaaaaa.

Bardziej irytuje mnie to, że noktowizor nie ma absolutnie żadnego praktycznego użycia poza wykrywaniem min.

Wedlug mnie nie masz racji o wiele lepiej widac przeciwnikow a ze ja gram bez markingu to jest to zbawienne.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Zancudo » Wt cze 03, 14 14:56

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 18:24 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez box » Wt cze 03, 14 15:09

a mi się spodobał quiz i nowy wymiar flashback'ów świetny pomysł.
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez Zancudo » Cz cze 05, 14 17:03

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 18:23 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes - opinie

Postprzez uci » Cz cze 05, 14 23:47

Revenegace nie zapada w pamięć?
Sporo tego mogli cytować/przerzucić jakby chcieli
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron