Wyniki wyścigu (Gokartowe Wariacje; Gran Turismo Racing Kart Junior; Kart Space I; 100 okrążeń; dystans wyniósł 76,4 kilometrów):1. Budyń – czas: 1:02:12,860; najszybsze okrążenie:
36,6222. Niceman – strata: + 35,600*; najszybsze okrążenie: 36,785
3. Namingway – strata: + 1:08,300; najszybsze okrążenie: 36,969
4. Tar – strata: + 1:15,100; najszybsze okrążenie: 36,679
5. Luqat – strata: + 5 okr.; najszybsze okrążenie: 38,037
6. Simon – strata: + 70 okr.; najszybsze okrążenie: 37,951
Nowy rekord toru: Budyń (Gran Turismo Racing Kart Junior) - 36,622
* - różnice czasowe pomiędzy kierowcami mogą nieco różnic się od rzeczywistych i zostały podane jedynie orientacyjnie. Wszystko za sprawą zawieszania się powtórki po wejściu w Statystyki na Żywo.
Upomnienia- Tar vs Namingway. 42. okrążenie. Z powodu niewielkiej odległości, jaka dzieliła obu zawodników w chwili zapalnej całego zdarzenia, sytuacja zakwalifikowana została jako Incydent Wyścigowy. Dlatego bez kar w tej sytuacji.
- Tar vs Budyń. 83. okrążenie (z perspektywy Budynia). Incydent, jaki zaistniał w czasie dublowania. Pomimo iż Tar zjechał z najszybszej linii i znacząco obniżył prędkość swego pojazdu, został i tak uderzony przez wykonującego manewr dublowania Budynia. W wyniku tego, lider odniósł stratę w postaci uszkodzonego prawego koła w swym gokarcie. Oceną zdarzenia zajął się jeden z sędziów, Namingway, który po analizie sytuacji doszedł do wniosku, iż dublowany kierowca, Tar, nie popełnił wykroczenia, gdyż:
- nie znajdował się na linii wyścigowej.
- w trakcie bycia dublowany przepisowo zwolnił gokarta.
- tuż przed dublowaniem gokart Budynia zarzuciło, przez co pojazd nie podszedł do zakrętu naturalną ściężką. Gdyby w miejscu, w którym doszło do zderzenia obu maszyn, nie znajdował się kart Tara, pojazd prowadzony przez BB znalazłby się całkowicie poza torem, ścinając zakręt.
Biorąc pod uwagę wszystkie wymienione czynniki zajścia, żaden z kierowców nie otrzymuje upomnienia.
- Tar vs Namingway. 92. okrążenie. Jądąc tuz przed nosem Namingway'a, Tar prowadzi gokarta z uszkodzonymi dwoma przednimi kołami. Na profilowanym, długim łuku, jadący na przodzie kart zahacza o murek znajdujący się po wewnętrznej jezdni. Maszyna Tara nagle wytraca prędkość, a jadący za nią Naming nie jest w stanie odpowiednio zareagować na niespodziewaną sytuację. Namingway uderza w tył gokarta Tara, przez co jego pojazd doznaje usterki jednego z przednich kół. Tar musi pogodzić się natomiast z uszkodzeniem silnika w swej maszynie. Incydent zakwalifikowany jako Błąd Zasadniczy Tara. Poruszając się po dynamicznym łuku, który pokonuje się na pełnym gazie, kierowca popełnił prostą pomyłkę, która naraziła na szwank nic niespodziewającego się zawodnika, będącego bezpośrednio z tyłu. Dodatkowo, winowajca prowadził pojazd, który podłegał już usterce, toteż wysokość kary musi uwzględniać i ten aspekt zdarzenia. Kara za spowodowanie defektu w samochodzie przeciwnika w trakcie prowadzenia maszyny zmagającej się już z uszkodzeniami: Tar -6 pkt




Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję