Tor: Matternhorn Rotenboden
Rekord toru: brak
Ilość okrążeń: 33
Ustawienia czasu i pogody na wyścig:
- wirtualna godzina startu: 10:00
- współczynnik upływu czasu: 10
- pogoda w czasie startu: 0%
- wilgotność w czasie startu: 0%
- zmienność pogody: 0
Samochód: Alpine A110 1600S '72
Opony: komfortowe miękkie
Ustawienia samochodów na Klasyki Motoryzacji
Tuning niedozwolony
Niedozwolone wspomagacze: linia pomocnicza, system kontroli trakcji, ASM, wspomaganie kierownicy oraz wychodzenie z poślizgu.
Można: Zmienić olej, felgi, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik i przemalować karoserię.
Nie można: Cała reszta.
Godzina startu
- tor otwarty do treningu: 20:30 - 20:45
- kwalifikacje: 20:45 - 21:00
- start wyścigu: 21:00
[UWAGA]
Nie zlekceważnie toru oraz samochodu, jakim przyjdzie się nam ścigać. Matternhorn Rotenboden obfituje w wiele niebezpiecznych zakrętów, które nawet w czasie jazdy w pojedynkę potrafią mocno zajść za skórę. Dorzućmy do tego rywali, a także uszkodzenia ciężkie i okaże się, iż przed eventowiczami stoi nie lada wyzwanie. Wąska jezdnia, ślepe zakręty, a przede wszystkim liczne gwałtowne zmiany wysokości terenu - wszystko to składa się na ponadprzeciętny poziom trudności nadchodzącego wyścigu. Szczęśliwie, pozostało do niego nieco ponad 10 dni, toteż każdy powinien znaleźć czas na odrobinę niezbędnego treningu.
W serii Klasyki Motoryzacji obowiązuje jeden przymusowy zjazd do boksu. Kierowcy, którzy w trakcie wyścigu nie wykonają planowego zjazdu otrzymają systemową karę czasową (50 sekund).