Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez gnysek » Cz wrz 11, 14 14:49

Obrazek

Snake?
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Cz wrz 11, 14 18:04

jak znikła to jeszcze myślałem że to jakaś nowa wariacja na temat nightcrawlera, ale jakaś dezintegracja ciała?
Ale nie powiem wizualnie wygląda szalenie.
No i ocelot unit wraca :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Cz wrz 11, 14 18:27

Jaka inspiracja inFamous :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Cz wrz 11, 14 18:34

No i to jest powrót do postaci z pierwiastkiem nadnaturalnym na jaki czekałem. Bossowie będą genialni.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez gnysek » Cz wrz 11, 14 20:04

No fajnie jakby to byli tacy bossowie w stylu MGS 1-2-3, zwłaszcza tego pierwszego i ostatniego :)
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Faja » Cz wrz 11, 14 21:35

Czy tylko ja uważam to za dno?
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Osvelot » Cz wrz 11, 14 22:12

Gdzie jest ten typ, który się dopatrywał silniczków odrzutowych u Psycho Mantisa w MGS 1, czekam na niego :-------D
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Cz wrz 11, 14 22:52

Quiet emanuje gazem halucynogennym, ewentualnie ma kamuflaż w stylu Cyborga Ninjy, ale innej technologii, stąd efekt. I życie jest prostrze.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Faja » Cz wrz 11, 14 22:55

Ta i dlatego dezintegruje się na poziome czasteczkowym :|
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Osvelot » Cz wrz 11, 14 23:44

Tak. Wszystko po to, aby pokonać ostatnią barierę nagości w grach i kinematografii. Pokazując nie tylko cyca, ale także to co jest pod nim, udało im się prześcignąć nawet pornole. Słabo?
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Cz wrz 11, 14 23:59

ona ma nanomaszyny stealth dlatego umie uniewidzialnic warstwy ciala:P

Nie potrafie sobie przypomniec, ale juz kiedys widzialem efekt teleportacji ze bohater po kolei znikal warstwami swojego ciala (chyba ten murzyn w Wolverine:origins) moze ona ma podobnie, tylko przy okazji umi teleportowac/znikac fragmenty ciala takze.

Tak mysle - Quiet nadaje sie teraz na calkiem niezlego bossa
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Osvelot » Pt wrz 12, 14 00:21

Nie wiem co za teorie snujesz, uci, myślałem że chodziło tylko o pokazanie cyca.
:^)
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pt wrz 12, 14 00:40

jak snuc teorie to na calego.

Tylko powoli sytuacja wyglada tak jakby ostatnim bossem (tym w mechu) moglby byc Kaz, Quiet tez nadawala by sie na bossa strzelamy do niej a ona sie "rozklada" na atomy, troche takie bardziej rozwiniecue tego co potrafil Monsoon.
Jeszcze jedno mi sie przypomina, ale nie znajde teraz tego fragmentu zwiastunu - podczas trailera kiedy pojawiali sie Those who don't exist jest motyw jakby burzy piaskowej i nagle cala paczka komandosow znikala.
Moze Quiet to efekt tych samych eksperymentow, albo cos.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Gillian » Pt wrz 12, 14 07:57

Niby fajnie, bo w MGSach zawsze byly fantastyczne elementy. Mam tylko nadzieje, ze to bedzie jedyny boss z takimi jazdami. Jesli kazdy bedzie sie chwalil nadnaturalnymi zdolnosciami, to granica zdrowego rozsadku moze zostac przekroczona. No chyba ze trzymamy sie tego, iz wiekszosc dzieje sie w glowie BB
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pt wrz 12, 14 08:06

Tam zaraz w głowie. To jest właśnie element tożsamości serii MGS i mnie się podoba, do czasu. Wszystko może szlag trafić jeśli Koji zacznie sypać wyjaśnieniami, nanomaszynami czy jakimś innym new age mambo jumbo. Póki co Quiet można porównać do takiego Vulcan Ravena którego "czary" Kojima wyjaśnił krótko i prosto jego plemiennym pochodzeniem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pt wrz 12, 14 08:09

o ile quiet będzie bossem - z drugiej strony zawsze był 1 boss "paranormalnie" bardziej dopakowny niż reszta (mantis, Vamp, screaming, sorrow). Zresztą mamy już płonącego Volgina i wcześniejszy model Sundownera, takie coś to już pikuś.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pt wrz 12, 14 08:14

To zawsze może być ten boss który przechodzi na naszą stronę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez gnysek » Pt wrz 12, 14 11:39

Przy latających owcach i srającym koniu, Quiet nie jest niczym dziwnym. Jak najbardziej wpasowuje się jako boss w serię. Praktycznie każdy miał jakieś nienaturalne umiejętności i nie miało to nic wspólnego z realizmem.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Faja » Pt wrz 12, 14 12:33

nie no chyba pozapominaliście już jakie to byli bossowie - psychokinetyk, laska co się kule jej nie imały, i kolo co biegał po wodzie i ożył po kulce w łeb. To jest akceptowalne. Co innego rozpad na atomy i powrót do postaci stałej.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pt wrz 12, 14 13:53

ja poczekam na wyjasnienie lorda Kojimy :P fortuna tez była mega dziwna przy pierwszym spotkaniu
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Faja » Pt wrz 12, 14 14:00

a jeśli to jest troll? :D
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Gac666 » Pt wrz 12, 14 14:27

Strach pierdnąć przy takiej kobiecie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pt wrz 12, 14 17:35

Faja napisał(a):nie no chyba pozapominaliście już jakie to byli bossowie - psychokinetyk, laska co się kule jej nie imały, i kolo co biegał po wodzie i ożył po kulce w łeb. To jest akceptowalne. Co innego rozpad na atomy i powrót do postaci stałej.

Nie mam komentarza, chciałem tylko żebyś to sobie sam przeczytał.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pt wrz 12, 14 17:48

Vamp nie ożył, on cały czas jest martwy, nie ważne ile kulek by dostał w głowę.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Faja » Pt wrz 12, 14 18:38

otóż to cały czas martwy sztucznie utrzymywany przez nanomaszyny, jest to możliwe techniczne, wszak już w latach 50tych jeden doktorek podtrzymywał sztucznie ciało i mózg w odosobnienu przy życiu przez kilka dni!!! ale jeszcze nikt nie potrafi dezintegorwać materii na atomy i składać je ponownie, to jest głupota, która aż bije po oczach
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pt wrz 12, 14 20:35

Ja tam na Watchmenach dobrze się bawiłem i do Dr Manhattana nic nie mam. A skąd ten skill u Quiet to inna sprawa. Mi się nawet podoba, że Kojima-san nie idzie na kompromisy kiedy wszyscy chcą ultra-realizmu ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 12, 14 22:58

Watchmen? To znaczy, że ten makijaż na twarzy Quiet jest czymś w rodzaju dynamicznie zmieniających się śladów na masce Rorshacha. Aktywne wzory na masce wyrażają prawdziwe emocje bohatera, co prowadzi do przekonania iż czarne zabarwienia wokół oczu Quiet są formą ekspresji uczuć niemej bohaterki. Więcej koloru czarnego wyraża gniew lub poczucie zagrożenia - brak przebarwień to stan spokoju.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » So wrz 13, 14 06:35

też myśl - to może coś więcej niż tylko antyodblask
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Tidus93x » So wrz 13, 14 08:33

Jak zawsze popłynęliście chłopaki XD. Cóż, mnie w MGSach nie dziwią takie akcje jak znikanie itp., więc póki co czekam na trailera z niecierpliwością, a Quiet niech sobie będzie kim chce ;D
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » So wrz 13, 14 09:00

Teraz maskowanie twarzy przypomina mi Raidena z MGR. Ilekroć dochodziło do walki czy ogólnie kulminacyjnej sceny to nasz piorunowy chłoptaś zakładał te swoje gogle VR.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron