GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Pt lis 28, 14 19:43

FIA GT3 (1/10)




Obrazek


Tor: Apricot Hill Raceway

Rekord toru: brak

Długość wyścigu: 60 minut

Ustawienia czasu i pogody:

- wirtualna godzina startu: 12:00

- współczynnik upływu czasu: 10

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 41


Samochód: klasa FIA GT3

Opony: wyścigowe twarde




Ustawienia samochodów na serię FIA GT3


Tuning dozwolony

Niedozwolone wspomagacze: TCS (system kontroli trakcji), ASM, Skid Recovery Force (wychodzenie z poślizgu), linia pomocnicza, wspomaganie kierownicy.

Dozwolone modyfikacje: konfigurowalna skrzynia biegów, zawieszenie, siła docisku, rozkład siły hamowania, konfigurowalny mechaniczny dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. Ponadto: olej (tam, gdzie udostępnione), sztywność nadwozia, remont silnika, lakier, numer.

Niedozwolone modyfikacje: zestaw turbo (każdy zakres obrotów), tuning silnika (etap 3).

Opony: wyścigowe twarde




Ograniczenia dla poszczególnych modeli GT3:


BMW Z4 GT3 '11 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju, z nałożonym 10 kg. balastem. Specyfikacja:

592 PO; 516 KM; 1200 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

610 PO; 578 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Nissan GT-R NISMO GT3 '13 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

609 PO; 600 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model '13 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

609 PO; 600 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


GT-R NISMO GT3 Nissan GT Academy Team KJN '13 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

609 PO; 600 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsports '13 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

609 PO; 600 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

599 PO; 536 KM; 1250 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS ultra '12 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

588 PO; 536 KM; 1250 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS – Team Oreca '10 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

594 PO; 562 KM; 1340 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS (Team PlayStation) '09 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

596 PO; 562 KM; 1300 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS '09 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

596 PO; 562 KM; 1300 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).




[UWAGA] Przekroczenie ograniczeń uniemożliwi kierowcy start w wyścigu. W przypadku jazdy samochodem niedostosowanym do ww. specyfikacji, kierowcy grozi całkowita utrata punktów za dany wyścig. Przy drugim wykroczeniu tego typu, zawodnik zostanie zbanowany na całą serię FIA GT3.





Godzina startu

- utworzenie pokoju: 21:50

- kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 21:50 - 22:15

- start wyścigu: 22:15




[UWAGA]


Wyścigi serii GT3 będą rozgrywane na zasadzie Wyścigu Długodystansowego i zostaną ograniczone czasowo. Ograniczenie wyniesie 60 minut. Po upływie tego czasu zawody zakończą się dla wszystkich zawodników, bez względu na przejechany przez nich dystans, z chwilą przekroczenia linii mety. O kolejności kierowców decydować będzie pokonana odległość, a w przypadku identycznej odległości, czas.


Po zakończeniu kwalifikacji w Jeździe Próbnej, wraz ze startem wyścigu, pogoda oraz czas powrócą do stanu wyjściowego (z chwili utworzenia pokoju).




Lista obecności:


1. Tar
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez niceman2000 » Pt lis 28, 14 21:29

Lista obecności:


1. Tar
2. Nice
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez PRZESTEPCA » N lis 30, 14 19:39

Lista obecności:


1. Tar
2. Nice
3. PRZESTĘPCA
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Luqat » N lis 30, 14 20:03

1. Tar
2. Nice
3. PRZESTĘPCA
4. Lu
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Namingway » N lis 30, 14 20:41

1. Tar
2. Nice
3. PRZESTĘPCA
4. Lu
5. Nami
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6

Re: Odp: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Pn gru 01, 14 22:00

1. Tar
2. Nice
3. PRZESTĘPCA
4. Lu
5. Nami
6. Simon
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Wt gru 02, 14 23:55

1. Tar
2. Nice
3. PRZESTĘPCA
4. Lu
5. Nami
6. Simon
7. Hemimajster
8. Bollco (możliwe spóźnienie)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez bigbudyn500 » Śr gru 03, 14 22:58

Jak czas pozwoli to budyń też poleci. Dziś w szczecinie jutro też jeszcze tylko kudowa zdrój i może zdążę wrócić na niedzielę do domu
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez niceman2000 » Pn gru 08, 14 20:00

FormatFactoryApricot Hill Raceway_15.jpg


Pierwszy wyścig sezonu 6 za nami.
Na polach startowych ustawiło się 10 zawodników głodnych walki i sukcesu :)
Nissany GT-R wybrane zostały przez Tara i Lu
Mercedesy SLS w rekach Budynia i JahaRJ
Audi R8 Ultra prowadzone przez Namiego , Nice i Bollcco a stawkę uzupełniły
BMW Z4 GT3 Simona, ThunderDj85 oraz Hemimajster


Nie bardzo załapałem na starcie ale o tym nie ma się co rozpisywać. Kiedy już zatrybilem stawka odjechała dość daleko, dobrze się stało ze na starcie za mną był tylko Budyn i udało mu się bezpiecznie ominąć moje Audi.
Pierwsze okrążenia to pogon za stawka jak się okazało już na 3 okrążeniu Nissan Tara pojawia się przed maska. Tara??? Halo co się dzieje?
Kiedy już dopadam peleton Lu sprawia mila niespodziankę katapultując się poza zakręt a wszystkiemu winna nie przycięta należycie trawka.
Nastepnie bez walki wyprzedzanie GT-Ra Tara i następny podarunek od Thunder-a który niestety przestrzela nawrot i ląduje w piachu.
Niespodzianek to jednak nie koniec Bollcco zalicza out-a a JahaRJ traci pozycje po słabym wyjściu z zakrętu.
Po 4 okrążeniach jestem na 5 pozycji ale dystans do prowadzących niebezpiecznie się zwiększa.
Po kilku kolkach mam już kontakt z następną walczącą para Budun i Simon i w tym miejscu zaczęła się ciężka ale fantastyczna walka.
Postanawiam dac szanse Budyniowi i jego Mercowi na spokojne wyprzedzenie Simiego który jakże swoja bezczelna postawa postanawia wcale tego nie ułatwiać sprawiając trudnosci- Brawo Simi.

FormatFactoryApricot Hill Raceway.jpg


Jednak prowadząca dwójka wciąż się oddala i w końcu postanawiam przycisnac Budynia co przynosi efekt bo kolega cisnie Sima a ten oddaje wewnetrzna najpierw jemu a kilka zakrętów później mnie
FormatFactoryApricot Hill Raceway_1.jpg


A potem Pany to sciganko pierwsza klasa zderzak przy zderzaku przez kilka okrążeń
FormatFactoryApricot Hill Raceway_2.jpg

FormatFactoryApricot Hill Raceway_3.jpg

FormatFactoryApricot Hill Raceway_4.jpg


Wykorzystałem jednak zbyt szerokie wejście w zakręt i po wewnętrznej wykorzystując otwarcie dzwi wyprzedzam Mercedesa
Do pit stopu melduje się tuz za Namim nastawiony na nastepne potyczki tym razem z Audi namiego
Następne okrążenie jednak sprowadza mnie na ziemie bo Lu jakaś dziwaczna trajektoria postanawia zawinąć do Pit.
Jadacy dosc wolno jak na ostatni zakręt Lu ścina ze środka toru do wjazdu do Pit line niestety różnica prędkości jest za duża i ładuje prosto w kufer jego Nissana.
Dobrze ze pit tuz obok.
Ciekawie bylo tez miedzy Budyniem i JahaRJ
FormatFactoryApricot Hill Raceway_5.jpg

Budyn wychodzi dobrze ustawiony z szybkiego ostatniego zakrętu i wykorzystując tunel powietrzny rozpędza Merca i wyprzedza Mercedesa JahaRj
Przeciwnik jednak kontruje i gdyby nie fakt ze poza torem jest słaba przyczepność to możne......nie było by bandy.
FormatFactoryApricot Hill Raceway_6.jpg


No to jadę sobie dalej i znowu epickie potyczki z Budyniem i jego Mercem
FormatFactoryApricot Hill Raceway_7.jpg

FormatFactoryApricot Hill Raceway_8.jpg

I tak aż do pierwszych kropli deszczu. Potem się działo lol
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez niceman2000 » Pn gru 08, 14 20:21

wpadamy z Budyniem na prosta Start-Meta , deszcz leje ale wilgotność zero wiec jedziemy dalej. po kilkunastu sekundach jest już 30% wiec zgodnie postanawiamy pokazać trochę show.
Tym razem wypadanie synchroniczne
FormatFactoryApricot Hill Raceway_10.jpg

Dalej by koszmar pod ostatni podjazd przed pitem jechałem tyłem- zero przyczepności
Reszta tez nie miała łatwo. Nami przytomnie przy pierwszej szansie zmienia opony ale prowadzacy Hemimajster przy wilgotnosci 30% jedzie dalej. Niestety ta decyzja bedzie go kosztowala utrate prowadzenia.
FormatFactoryApricot Hill Raceway_9.jpg


To Audi to nadciagajacy zapewne z bananem na ustach Nami ktory omija samochody na oponach slick jak tyczki. To BWM to auto lidera LOL
Po zmianie opon na pełne deszczówki jestem na 5 pozycji wiec cisnę bo możne się jeszcze kogoś uda dopaść. Jest to Simi ktory bardzo skutecznie odpiera moje ataki
FormatFactoryApricot Hill Raceway_12.jpg

FormatFactoryApricot Hill Raceway_11.jpg

Jednak znowu wyjezdza za szeroko i udaje mi sie wcisnac miedzy jego GT-Ra a wewnetrzna.
Pomimo tylu przygod wyscig byl fantastyczny
Gratuluje wszystkim dotarcia do konca, niestety Thunder zaliczył disconnecta co się niestety zdarza. Mam nadzieje ze to cie nie zniechęci i następnym razem tez stawisz się na gridzie.
Cala chwała jednak należny się dla Namiego i jego Audi który w wiwatach przemokniętych i zmęczonych pora tłumów jako pierwszy przekracza linie mety
FormatFactoryApricot Hill Raceway_13.jpg
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Wt gru 09, 14 19:08

Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz była jakaś fotorelacja z wyścigu. Naaaajs.

Od siebie dodam jeszcze, że niedzielny wyścig pozostawił u mnie spory niesmak. Gdyby nie dwa kuriozalne zdarzenia, którymi poczęstwowała mnie gra, ukończyłbym zawody na 5. miejscu. Jak najbardziej satysfakcjonującym dla mnie, zważywszy na to, że zdecydowałem się na prowadzenie GTRa. Sytuacji z deszczem wszyscy doświadczyli. Nagły, błyskawiczny przyrost wilgotności, zaskoczył wszystkich (no, może poza Namim;)) Oberwanie chmury czy zwyczajny babol? Pierwszy raz przytrafiła mi się taka sytuację i mam nadzieję, że po raz ostatni. Nie chcę widzieć czegoś takiego w grze, która chce uchodzić za symulator. Nie zdązyłem się nawet mentalnie przestawić na jazdę w nowych warunkach. Gdy zastanawiałem się nad tym, przy jakiej wilgotności założyć Pośrednie, wskaźnik przekraczał już dynamicznie 50%.

Druga sprawa, po której czara goryczy ostatecznie przelała się, to kwestia pit stopu. Wyskakujące okienko z wyborem opon i ilości paliwa, jaką zamierza się dotankować, ponownie zaskoczyło mnie swym pojawieniem. Tym razem konsekwencje były znaczne - ekipa dolała mi bak niemal do pełna, przez co pobyt u mechaników przedłużył się o dobre 15-20 sekund. Już w GT5 przytrafiał mi się ten numer - zamykałem przedwcześnie okno, zanim jeszcze dokonałem właściwego wyboru. Wiadomo, że zjeżdżając do boksu trzyma się gaz. Nie ma tu znaczenia czy jest on na fulla czy na 1/4, gra dostrzega to jako wciśnięcie klawisza potwierdzającego (pedał gazu = x) i kaplica. Na roźnych torach okno wyskakuje w rozmaitych miejscach, więc na dobrą sprawę trudno przewidzieć właściwy moment na odpuszczenie pedału, a przecież wiadomo, że nie chce się zbyt wiele czasu stracić przy zjeździe do boksu. Kiepsko jest to rozwiązane, bo niesie ryzyko na daremną wizytę w picie.

Gdyby nie te dwa przykre incydentu, myślę że spokojnie utrzymałbym 5. pozycję. Niestety, nie było mi to dane i zanotowaliśmy z Lu w teamie niemal najgorszy z możliwych wynik.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Wt gru 09, 14 19:44

A mnie deszcz nie zaskoczył. Tak szybko napierał poziom wilgotności, że dziwie się że nie zjechaliście w te pędy.
Swietny wyścig, imponująca frekwencja - obyśmy taki status utrzymali do końca.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Wt gru 09, 14 19:57

Mnie deszcz i wysoka wilgotność zaskoczyły w najgorszym możliwym momencie, tj. na początku okrążenia:/
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Wt gru 09, 14 20:00

Na Suzuce nie bedzie o wiele lepiej skoro zmienność pogody ma być tylko o 3 mniejsza...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez niceman2000 » Śr gru 10, 14 01:17

a moze to czas x 20 spowodował takie szybkie i regularne pogarszanie sie warunkow?
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Śr gru 10, 14 01:35

Nie, czas nie ma najmniejszego wpływu na to, jak zmienia się pogoda. Zobaczymy jak będzie na Suzuce.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Namingway » Śr gru 10, 14 12:19

Yo! ;) super relacja Nice ;)

Wyścig, dla mnie super, Niezły start, dość szybko wskoczyłem na czoło stawki, wyprzedzając Bollco i Simiego. Długo się jednak z tego prowadzenia nie cieszyłem, gdyż Hemi siedział mi na ogonie. Po kilku okrążeniach walki oddałem mu pozycje dość łatwo, w wyniku drobnego błędu. Od tej pory starałem się dotrzymać mu kroku, jednak jego BMW było odrobinę szybsze i Hemi, powoli ale skutecznie, zwiększał swoją przewagę. Skupiłem się więc na utrzymaniu drugiej pozycji w wyścigu. Tempo miałem dobre, po cichu liczyłem, że Hemi popełni jakiś błąd. Gdy zaczęło padać, akurat kończyłem okrążenie, i gdy zobaczyłem, że wilgotność rośnie szybko, bez zastanowienia wjechałem do pitu po deszczówki. Jak sie okazało to była bardzo dobra decyzja, ponieważ Hemi tego nie zrobił. To był błąd na który czekałem ;) Mając już odpowiednie opony, spokojnie wymijałem kolejnych zawodników jadących jeszcze na slikach, w tym Hemi'ego, i w taki sposób odniosłem swoje pierwsze zwycięstwo w sezonie :D

Co do sytuacji, z wilgotnością to spodziewałem się takiej sytuacji, ponieważ nie raz już widziałem jak wilgotność rośnie momentalnie do 100%. Nice i Psa powinni też to pamiętać z czasów gdy ścigaliśmy się w GTbN, tam kilka razy taka sytuacja miała miejsce. Nie wiem czy to bug gry, czy po porostu tak ma być. Moim zdaniem nie powinno. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zauważyłem już po wyścigu, że wilgotność nie tylko rośnie bardzo szybko, ale też spada do zera chwilę po tym jak padać przestaje. Trzeba to sprawdzić i przeprowadzić odpowiednie testy w tej sprawie bo myślę, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że sytuacja się powtórzy.

Tak czy inaczej inauguracja sezonu wyszła bardzo dobrze, i nie mogę się doczekać kolejnych wyścigów :D
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Śr gru 10, 14 17:29

Hal napisał(a):Nie, czas nie ma najmniejszego wpływu na to, jak zmienia się pogoda. Zobaczymy jak będzie na Suzuce.

A to nie lepiej profilaktycznie obniżyć zmienność pogody z 38 na np 25-30?
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Bollcoo » Śr gru 10, 14 17:53

Czesc wszystkim. Udało sie zalogować na forum:)
Dla mnie pierwszy nie był zbyt szczęśliwy. Jednak dojechałem do końca:) na drugim kołku straciłem 4 pozycje, ale bezpiecznie wie uważam to za sukces:) na okrążeniu 4 podniecony ze pozycja 5 jest moja przez dłuższy czas ścigając budynia wyjechałem dwoma kołami na koniec tarki gdzie była juz trawa i pięknym 360 sfinishowalem na bandzie z ciężkimi uszkodzeniami:) dalej było jeszcze gorzej po czym na 19 kołku przy probie ustąpienia dublujacego mnie nicemanowi znow pocałowałem bandę:) jedyny mój sukces to wyjscie z ostatniej pozycji na 24 kołku. 4 sek wczesniej by wyjechał luqat z PIT stopu i byłbym ostatni.
Mam nadzieje ze nikomu nie zjebalem czasu i wszystko było w granicach fair play. Czekam z niecierpliwoscią na niedziele:)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Śr gru 10, 14 19:38

A to nie lepiej profilaktycznie obniżyć zmienność pogody z 38 na np 25-30?


Współczynnik zmienności pogody nie ma wpływu na szybkość zwiększania się nawilżenia nawierzchni.


Czesc wszystkim. Udało sie zalogować na forum:)


Witamy w naszej głównej bazie wypadowej:)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Śr gru 10, 14 20:17

Hal napisał(a):
A to nie lepiej profilaktycznie obniżyć zmienność pogody z 38 na np 25-30?


Współczynnik zmienności pogody nie ma wpływu na szybkość zwiększania się nawilżenia nawierzchni.


Oh, really? To w takim razie co ma na to wpływ?
Moim zdaniem to jest logiczne: wysoki współczynnik zmienności pogody = deszcz napierdala prędzej i gęściej.
No chyba, że przyczna tkwi w tym, że wyścig trwa tylko 60 minut.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Bollcoo » Śr gru 10, 14 20:25

Hal napisał(a):

Czesc wszystkim. Udało sie zalogować na forum:)


Witamy w naszej głównej bazie wypadowej:)



Długo to trwało ale finalnie sie udało. Wyscig pro! Jaram sie ze udało sie znalezc waszą ekipę bo mało jest osob które grają w GT z prawdziwymi zasadami FIA i profesjonalnie układają zawody. Mam znajomych którzy graja tez ale puki co nie polecam bo nie wiem na ile byli by w stanie uspokoić nerwy i bezproblemowo oddali by pozycje. Mam nadzieje ze z czasem przybliżę czasy do waszych. Tym czasem trening, trening, trening:)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » Śr gru 10, 14 20:47

Oh, really? To w takim razie co ma na to wpływ?


Siła opadów. Albo błędy;) Intensywne opady mogą wystąpić także przy nisko ustawionej zmienności pogody, tak jak słabe przy wysokim współczynniku.


Wyscig pro! Jaram sie ze udało sie znalezc waszą ekipę bo mało jest osob które grają w GT z prawdziwymi zasadami FIA i profesjonalnie układają zawody. Mam znajomych którzy graja tez ale puki co nie polecam bo nie wiem na ile byli by w stanie uspokoić nerwy i bezproblemowo oddali by pozycje.


Cieszę się, że się podoba. Chociaż nie zawsze jest tak różowo. Czasami pojawiają się problemy - rozłączenia, opóźnienia - wciąż docieramy się jako ekipa, a zasady Eventu wraz z nami;) Nie jeździmy jedynie FIA. Cykl GT3 to w rzeczywistości nasz pierwszy kontakt z tą serią. Dominują starcia samochodów fabrycznych. Przerobiliśmy już jednak GT300, GT500 i DTM.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Bollcoo » Śr gru 10, 14 20:59

A czy bez ABSu jeździcie jakies serie? Bo ja troche jezdze z ekipą z Włoch wieczorami bez abs. Codziennie inne auta. Mam lepszy czas bez abs niż z nim ale niestety jest to tez bardzo ryzykowne bo czasem zblokowane opony nie pozwalają uniknąć kontaktu.
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Śr gru 10, 14 21:06

GT300 i GT500 jezdzilismy bez ABS.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Bollcoo » Śr gru 10, 14 21:13

Simon napisał(a):GT300 i GT500 jezdzilismy bez ABS.


A kiedy te serie startują? I o co chodzi z ta seria corvetty? Jak skończymy ta zaczynamy corvette?


Ok doczytałem sie z corvettą:)
Ostatnio edytowano Śr gru 10, 14 21:25 przez Bollcoo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Simon » Śr gru 10, 14 21:24

Tak, po zakonczeniu GT3 będzie Corvette Tribute.
A czy GT300 i GT500 powróci to tylko HALinka raczy wiedzieć.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Bollcoo » Śr gru 10, 14 21:27

Simon napisał(a):Tak, po zakonczeniu GT3 będzie Corvette Tribute.
A czy GT300 i GT500 powróci to tylko HALinka raczy wiedzieć.


Czym bysmy sie nie ścigali bedzie zajawa:) i o to cho:)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 7.XII (Apricot Hill Raceway)

Postprzez Hal » N gru 14, 14 20:51

Obrazek




Klasyfikacje


Obrazek


Obrazek




Upomnienia


- żółta kartka dla zespołu LUQ_at_giTARa za niedopasowanie samochodów pod wymagania swojej drużyny (kolor lakeru oraz numery)


- Thunder vs Jaha. 2. okrążenie, nawrót. Thunder zbytnio opóźnia dahamowanie do nawrotu, w efekcie czego przestrzeliwuje zakręt. Jadący jak dotąd przed nim Jaha, pokonując już corner, uderza w BMW rywala, które wyrosło przed nim jak z podziemi. Mercedes Jahy szczęśliwie nie doznaje jednak po kontakcie żadnych usterek. Winę za zdarzenie ponosi Thunder, który opóźniając dohamowanie i atakując pozycję rywala po wewnętrznej, nie wziął pod uwagę braku dostatecznego overlapu. Jednakże bez kar za to zdarzenie. Thunder debiutował w Evencie i ochrania go tym razem jeszcze immunitet.


- Thunder vs Hemimajster. 17. okrążenie (z perspektywy Hemiego). Thunder utrudnia manewr dublowania Hemiemu na przestrzeni całego okrążenia. Dublujący był w stanie wyprzedzić rywala dopiero wtedy, gdy ten popełnił błąd na wyjściu. Thunder powinien zwracać uwagę na to, co dzieje się za jego plecami i zjeżdżając z najszybszej linii, odpuszczać delikatnie gaz po to, by przepuścić dublującego go oponenta. Pomocna przy tego typu manewrach jest szczególnie mapa toru oraz lusterko wsteczne. Wyścig na Apricot był pierwszym występem Thundera w Evencie, toteż nie otrzymuje on żadnych punktów karnych.


- Luqat vs Niceman. 24. okrążenie (z perspektywy Nice'a), ostatni zakręt. Dublowany Lu odcina korytarz jazdy Nicemanowi. Ten zaś uderza w pojazd rywala, w efekcie czego jego Audi odnosi uszkodzenia przednich kół. Winę za incydent ponosi Luqat, gdyż: 1. Był dublowany i mógł przepuścić Najsa jeszcze przed zjazdem 2. Jechał zewnątrz-wewnątrz, a nagły, późny zjazd do alei serwisowej okazał się zbyt zaskakującym manewrem 3. Zjeżdżając do pit stopu, Lu nie skorzystał ze specjalnego korytarza zjazdowego, wyznaczonego na asfalcie przerywaną żółtą linią. Upomnienie: Lu -3 pkt (spowodowanie u rywala usterek lekkich / utrudnianie manewru dublowania)


- Jaha vs Hemimajster. 34. okrążenie (z perspektywy Hemiego). Sytuacja bliźniaczo podobna do tej pomiędzy Thunderem, a Hemim z 17. okrążenia. I podobnie jak w tamtym zdarzeniu, Jaha również unika upomnienia ze względu na swój debiut w eventowych zawodach.


- ścinki / zbyt szerokie wyjazdy poza tor bez oddania zysku:

Jaha – 6. i 39. okrążenie. Jaha unika dwupunktowego upomnienia ze względu na to, iż wyścig na Apricot był jego debiutem w Evencie.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości