Dark Souls.

Moderator: GM

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Cz gru 04, 14 23:59

SaladinAI napisał(a):Ej ,dopiero do niego idę ;)

Zapomniałem napisać, że tylko walka z Bed of Chaos czymś się wyróżnia. W zasadzie to w ogóle nie jest typowy pojedynek wymagając choć odrobiny myślenia i walczenia głównie z przeszkodami generowanymi przez miejsce walki.



Aj sorry, uznałem że skoro byłeś w Lost Izalith to Seath'a masz za sobą. Ale spoilera wielkiego nie ma ^^.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pt gru 05, 14 14:07

Jeśli wam nie odpowiada fabuła w DS to jest alternatywa:

https://www.youtube.com/watch?v=MlAW5e2qpB0

Sam sobie wczoraj zamówiłem, więc pewnie za jakiś czas zagram i dam znać jak wrażenia :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Gillian » Pt gru 05, 14 15:19

To podobno zabugowany ubogi klon DS?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pt gru 05, 14 17:19

No cóż ocenię jak zagram. Klon DS'a na pewno, ale po gameplayach widziałem, że ładne i grywalne :). Trzeba wspierać polskich developerów ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Gillian » Pt gru 05, 14 17:48

Ale to robili Niemcy, Polacy tylko wydają no i mieli Gopa, który to ogarniał.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Dark Souls.

Postprzez Zancudo » Pt gru 05, 14 21:49

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:28 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pt gru 05, 14 22:57

Gillian napisał(a):Ale to robili Niemcy, Polacy tylko wydają no i mieli Gopa, który to ogarniał.


No nie do końca tylko wydają, bo gra była tworzona przez Deck 13 w kooperacji z CI Games.


Co do bugów, w DSie też są i to mega, ale spoko :) hejters gonna hejt. Ja zamierzam pograć i wtedy dam znać czy jest aż takie krapiszcze jak co niektórzy próbują pokazać.
Wrzuciłem, bo niektórym tutaj przeszkadza że w DSie nie ma fabuły. W LoFie fabuła jest mocno nakreślona i podana w łatwiejszy sposób dlatego może kogoś zainteresuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Faja » Pt gru 05, 14 22:58

Mój kumpel maniak co w dwóch DkS ma 2000 godzin ponad grał w Lordsy i mu się podobało wiec ja się nie martwie
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pt gru 05, 14 22:59

Sprawdzałeś czy ten twój kumpel żyje :D ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Zancudo » Pt gru 05, 14 23:14

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:28 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pt gru 05, 14 23:31

Zancudo ale czy masz jakąś inną alternatywę dla gier Souls-like (tak to już jest genre :D) niż Lords of the Fallen? Nie wiem jaka jest fabuła, czytałem trochę o niej i jak na razie mi się podobała, ocenię w pełni jak przejdę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez SaladinAI » So gru 06, 14 16:00

Im dłużej ciągnie się moja przygoda tym bardziej doceniam wkład jaki włożyli twórcy w design poszczególnych lokacji. Robią coraz większe wrażenie zarazem dociera do mnie, iż musiał je projektować zupełnie niewyżyty skurwysyn. Słowem: znienawidziłem Crystal Cave. Ale dotarłem do Seatha - ogony, kryształy aplikujące curse (plus powroty do Firelink żeby wyleczyć statusy) wystarczyły żeby dobitnie mnie wkurwić. Ale się zawziąłem i zatłukłem gada. Tylko co to za zwycięstwo, skoro kiedy boss padał samemu wyzionąłem ducha...tym samym zostaje lamerem roku - boss zaliczony, zero dusz na liczniku.

No to już prawie wszystko, mogę wyczyścić kilka opcjonalnych lokacji i do ostatniego szefa.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » N gru 07, 14 13:10

U mnie Seathe padł za pierwszym razem, żałowałem tylko, że ogona mu nie odciąłem. Crystal Cave ogólnie jest spoko dopóki nie wkurzasz motyli :D, a te Crystal golems to najlepiej strącić w przepaść i tyle ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez uci » N gru 07, 14 18:14

Sif podobno przeskakuje do Bloodbourne

:)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pn gru 08, 14 21:33

Najs :), ciekawe czy będzie kulawy :P.


Dostałem Lords of the Fallen, gra tak hardcorowa, że nie dali nawet instrukcji. Ani jednej kartki :D, soundtrack + 3 kody (2 dlc).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Faja » Pn gru 08, 14 22:20

a nie ma instrukcji cyfrowej w PDFie?
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Pn gru 08, 14 22:23

Faja napisał(a):a nie ma instrukcji cyfrowej w PDFie?


No zapewne jest, nie wiem właśnie ściągam sobie ze steama. Ale zdziwiło mnie to trochę, bo to pierwsza gra moja w której nie ma ani karteczki jak gdzie i co użyć :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » Wt gru 09, 14 10:24

Pograłem chwilę w Falls of the Lorden i powiem, że mi się podoba. Mechanika praktycznie jak Dark Souls, ale początek jakby troche bardziej lekki. Gra nie jest tak "otwarta" jak DS, choć gówno widziałem, bo odpadłem na pierwszym bossie :P (pierwsze 15 minut gry). Było późno więc nie kontynuowałem. Wygląda też, że mamy tu więcej interakcji z NPCami (rozbudowane dialogi między postaciami) i gra troszkę bardziej będzie nas prowadzić za rączkę.

Mamy 3 klasy czarów do wyboru oraz 3 klasy stylów (kleryk, wojownik, łotrzyk), więc kombinacji jest kilka do wyboru.

Graficznie gra pożera oba Soulsy na śniadanie i bliżej mu do Bloodborne. Lokacja, którą miałem okazje zwiedzić to jakiś zapyziały klasztor, wygląda mrocznie, brudnie, zapyziale, a detale przykuwają oko. Animacje przeciwników jak i naszego bohatera stoją na bardzo wysokim poziomie i rzekłbym, że Dark Souls przy tym wygląda biednie.

Jedyny problem jaki mam to fakt, że gra minimalnie wymaga 6gb ram, ja niestety mam tylko 4gb. Jaki jest tego objaw? Ogólnie na średnich detalach mam jakieś 45fpsów, ale co jakiś czas czuję chrupnięcie z powodu doczytywania nowych elementów. Jakbym się uparł to pewnie bym brnął dalej, bo praktycznie mi to nie przeszkadza, ale jako że zamierzam kupić nowe komputery na początku przyszłego roku to już sobie poczekam :). Ale ciekawi fakt, że gra jest całkiem nieźle zoptymalizowana i pomimo faktu, że nie spełniam żadnych minimalnych wymagań to jak na ten fakt działa bardzo dobrze :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez SaladinAI » So gru 13, 14 14:56

Zrobiłem coś o czym pomyślałem po kilku wycieńczających godzinach, że nigdy nie będzie miało miejsca - przeszedłem Dark Souls :)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » So gru 13, 14 15:47

Obrazek


Gratz :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez uci » So gru 13, 14 16:31

czas na dwójkę więc
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Dark Souls.

Postprzez Faja » So gru 13, 14 17:22

Ekhem ekhem, ktore zakonczenie?

Tapnięte z mojego 1+1
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dark Souls.

Postprzez Solidny » So gru 13, 14 18:26

A co z Demon's Souls?
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dark Souls.

Postprzez SaladinAI » So gru 13, 14 18:31

Zakończenie?

Spoiler:


Co do NG+. W sumie fajnie, że zachowujemy wszystko z poprzedniego cyklu tak liczyłem na alternatywną ścieżkę rozwoju (np. magiem) co jednak jest utrudnione przez konieczność zbierania jeszcze większej ilości dusz (mam poziom bliski setki).
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » So gru 20, 14 11:18

Ciekawostka:

W zeszłym tygodniu Dark Souls PC przeniosło się na Steam wprowadzając przy okazji nowy patch z drobnymi poprawkami. Dzięki temu DSfix otrzymał nową łatkę, która sprawia, że gra zrobiła się jeszcze ładniejsza i sprawniej działa.

Dodatkowo dzięki łatce steam jest możliwość odblokowania debug mode i np. wcielenia się w Artoriasa lub dowolnego innego :).

http://www.pcgamer.com/dark-souls-debug ... the-abyss/

Ogólnie warto obadać, bo to pokazuje, że From Software bardzo specyficznie podeszło do tworzenia gry skoro da się bez problemu wykonywać wszelkie ataki grając bossami czy innymi potworkami. Może w pewnym etapi prac planowali zrobić tak, że inni gracze mogli się wcielać w potworki w świecie innego gracza?
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez uci » N gru 21, 14 06:50

w Demons Souls była taka opcja że jak się zrobiło inwazję w odpowiednim miejscu to można było wylądować u drugiego gracza jako boss - dokładniej jako mnich chyba w 3-2. Nagrodą za zabicie gracza był strój mnicha (m.in. czapka "tornado" którą można też dropnąć w dark souls w malowanym świecie).

Więc możliwość jest taka ze im to przez głowę pewnie przeszło
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Dark Souls.

Postprzez Gillian » N gru 21, 14 10:09

Widocznie wyabstraktowali sterowanie bossami, NPCami i graczem do jakiejs jednej wspolnej postaci. To nawet byloby logiczne. Te same narzedzia, tylko jednymi kieruje AI a innymi gracz. Takze nie problem zamienic jedno z drugim.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Dark Souls.

Postprzez Gac666 » N gru 21, 14 12:56

A to nie wiedzialem, zew Demon souls się tak dało. Co nie zmienia faktu, że moim zdaniem patent jest genius :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Dark Souls.

Postprzez Bizon » N gru 21, 14 15:35

uci napisał(a):w Demons Souls była taka opcja że jak się zrobiło inwazję w odpowiednim miejscu to można było wylądować u drugiego gracza jako boss - dokładniej jako mnich chyba w 3-2. Nagrodą za zabicie gracza był strój mnicha (m.in. czapka "tornado" którą można też dropnąć w dark souls w malowanym świecie).

Więc możliwość jest taka ze im to przez głowę pewnie przeszło


W Dark Souls 2 podczas New Game+ możesz też możesz zrobić inwazję do bossa u innego gracza. Dokładnie to u jednego z bossów w Drangleic Castle, ale nie będę spoilował ;)
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Re: Dark Souls.

Postprzez uci » N gru 21, 14 19:11

ale inwazję do bossa czy jako boss?

zresztą jak dla mnie demons zawierał chyba największą liczbę takich growych pierdułek które sprawiały że robiłem WTF jak swego czasu w MGS1 i np. para z ust która widzą przeciwnicy
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron