Spadek płynności w MGS 3

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Spadek płynności w MGS 3

Postprzez pawel » Pt wrz 01, 06 11:11

Tak jak w temacie chcia?em zapyta? czy nie przeszkadza wam to w?asnie zjawisko ?? Ja osobi?cie uwa?am, ?e taki mistrz jak Hideo Kojima powinien w pe?ni wyeliminowa? zjawisko przycinania si? gry.Ja rozumi? ?e mgs 3 ma perfekcyjn? grafik? ale PS2 wyraznie ju? sobie nie radzi z wytworzeniem tego typu grafiki wraz z zachowaniem p?ynno?ci w grze.Pisz? o tym poniewa? jest to jedyna rzecz która mnie lekko zrazi?a i my?l?, ?e tego typu zjawiska powinny by? ca?kowicie wyeliminowane z tego wzgl?du i? gra jest w ko?cu robiona pod konsol? i gracz nie ma mozliwosci tak jak przy pc'cie ustawi? grafik? na low jesli ma s?abszy sprz?t.My?l? wi?c ?e Kojima móg? przerobi? lekko engine gry (nawet kosztem grafiki) tak aby ju? 6-cioletnia konsolka radzila sobie z gr? bez wi?kszych problemów.



Ps:odpalcie sobie kilka granatów dymnych na raz w jedno miejsce a zobaczycie jaki bullet-time :P
Ostatnio edytowano Cz mar 12, 09 21:26 przez pawel, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
pawel
Inkarnacja VR
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt maja 23, 06 23:18

Postprzez FOX HUND » Pt wrz 01, 06 11:46

Mnie, szczerze mówi?c, nieprzeszkadza to zpowolnienie gry w niektórych momentach. Gra wci?z jest super, nawet jezeli wystepuj? jakies "ma?e" b?edy. :)
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kotlet_schabowy » Pt wrz 01, 06 14:43

Mnie wkurza?y spadki p?ynno?ci animacji i widoczny aliasing, szczególnie w czasie cut-scenek, w czasie gry jest w miar? p?ynnie (pomijaj?c takie sytuacje, jak opisa?e?, czyli na przyk?ad z tymi granatami dymnymi), cho? i tak 25 FPS'ów to nie to samo co 50 w MGS 2. Wiadomo jednak, ?e graficznie MGS 3 jest o wiele lepsze od swojego poprzednika (ilo?? szczegó?ów, interaktywno??, postacie, twarze postaci, otoczenie, wszystko), st?d w niektórych kwestiach musi by? troch? gorzej.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez raven_raven » Wt sty 15, 08 18:03

Mi to szczerze mówiąc nie przeszkadza, po czterech latach grania na PC nawet w miarę płynne 25 fps'ów cieszy. MGS3 ma genialną grafikę i właśnie dla niej poświęcono płynność... cóż, może nie jest to wspaniała decyzja, ale mi to nie przeszkadza.

Co do spadków płynności - ja go zauważyłem podczas większych zadym i pakowania całego magazynku w krokodyla O_o. Jak mówiłem - mi to rybka.


A jeśli chodzi o spadki płynności w trakcie cut-scenek (bo na pewno o to Wam chodzi, czasami zdarza się, że jest jakieś 10 fps), mam teorię, że to jest jak najbardziej zamierzony efekt. Nie wydaje Wam się dziwne, że czasami mamy pokazane wiele postaci, duży teren i różne efekty i animacja jest płynna a czasami podczas animowania jedynie dwóch postaci ekran "klatkuje"? Myślę, że to celowy zabieg, który miał uwypuklić niektóre elementy w niektórych scenach. Podejrzewam, że równie dobrze PS2 mogłaby te scenki "odtwarzać" w płynnych 25 fps'ach.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Wt sty 15, 08 23:29

"A jeśli chodzi o spadki płynności w trakcie cut-scenek (bo na pewno o to Wam chodzi, czasami zdarza się, że jest jakieś 10 fps), mam teorię, że to jest jak najbardziej zamierzony efekt. Nie wydaje Wam się dziwne, że czasami mamy pokazane wiele postaci, duży teren i różne efekty i animacja jest płynna a czasami podczas animowania jedynie dwóch postaci ekran "klatkuje"? Myślę, że to celowy zabieg, który miał uwypuklić niektóre elementy w niektórych scenach. Podejrzewam, że równie dobrze PS2 mogłaby te scenki "odtwarzać" w płynnych 25 fps'ach."

Nie, jest to jak najbardziej problem z możliwościami PS2. Po prostu efekt dymu czy efekt ostrości obrazu mocno jedzie po procku i stąd te spowolnienia.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Aszyn » Śr sty 16, 08 08:57

Ale dziwne to, bo np. obraz spowalnia na początku, jak już wykonamy HALO jump. Snake pogada z Majorem, chwile tam pobiega, jest scenka ściagnięcia maski (grałem teraz "I like MGS2"), no i kamera pokazuje Snake'a, on głową kręci raz w jedną raz w drugą, lecą listki i potem kamera ucieka i pokazuje tylko niebo... Wtedy są lagi... ;/ niby na najprostszym krajobrazie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 09:27

No właśnie o tym mówię, raz na bardzo skomplikowanym obrazie jest płynnie, raz na niby prostym jest ścięcie. Mówię Wam - jest to zamierzony efekt. Zresztą - nie zauważyliście, że zawsze animacja spada do tego samego poziomu i tak samo to wygląda?
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 11:11

"pokazuje tylko niebo... Wtedy są lagi... ;/"

To co tobie wydaje się prostym efektem tak na prawde nie jest. W tej scenie jest ładne prześwitujące przez drzewa światło, a to pożera wręcz wszystkie zasoby.

Pamiętajcie. Wszelakie efekty dymu, świateł skomplikowanych, rozmyć, efektów ostrości (Depth of view) zawsze będą obciążały najbardziej. Już nie modele czy ich ilość.

Patrzcie na ostatnią walkę, z The boss. Tam widać, że średnio 15-20 klatek jest, ja miałęm z tym problem, bo często przez to nie mogłem trafić. Widać ile w scenie jest światła, duże rozmycie na kwiatkach. I w ogóle tych kwiatków tam jest sporo (a nie są zwykłą teksturą, bo widać pod nimi węże), a dodatkowa ich animacja już mocno odbija się na płynności.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez KowalPL » Śr sty 16, 08 15:14

A ja ponowimoj zadane gdzies pytanie czy jak odpalmy MGS3 na PS3 i rzucimy smoke granade to dalej zwalnia?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
KowalPL
Night Sight
 
Posty: 104
Dołączył(a): Śr paź 31, 07 15:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 16:42

No jasne. PS3 emuluje PS2, więc nie będzie lepiej mimo większej ilości RAMu.

Eh, przecież te prześwitujące liście nie są generowane w czasie rzeczywistym... W takim Gran Turismo 3 czy 4 jest trasa, gdzie jest spora prosta, na której jedziemy przez las w którym są takie same prześwitujące promienie i nawet jeżeli jedzie obok nas sześciu rywali gra nie zwalnia ani na sekundę poniżej 50 fps. Tu też nie są generowane w czasie rzeczywistym.

PS2 by czegoś takiego nie pociągnęła, nie ma czegoś takiego jak wyciskanie mocy tylko wykorzystywanie sztuczek po to, by coś, co kiedyś zajmowało załóżmy 5 % mocy dziś zajmowało 1 %. Po co liczyć w czasie rzeczywistym odbicia jak można zrobić tak jak jest to w Gran Turismo 4 a efekt nadal jest wspaniały?
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 17:23

Nie muszą być liczone efekty prześwitywania liści, ale sama ta sztuczka może pożerać dużo.

Gran Turismo na PS 2 wyciąga 50klatek? Wątpię ;), bo z góry konsola jest ograniczona do okolic 30tu. Chyba, że mówisz o innej konsoli to zwracam honor.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 17:28

Gran Turismo na PS 2 wyciąga 50klatek? Wątpię , bo z góry konsola jest ograniczona do okolic 30tu. Chyba, że mówisz o innej konsoli to zwracam honor.


Tym zdaniem zniszczyłeś moje przekonanie, że rozmawiam z osobą siedzącą mniej więcej w tym temacie O_o.
A jak myślisz, w ilu popyla MGS2 :D?

Looknij sobie tu (screeny z Gran Turismo 4):
http://cache.kotaku.com/gaming/gran_turismo_4_1_2.jpg
http://www.cheating.de/screenshots/larg ... screen.jpg
http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5C ... 250078.jpg
http://www.gamingworldx.com/ps2/images/gt4_3.jpg

To tylko kilka przykładów grafiki z Gran Turismo 4. Przecież to jedna z najlepiej wyglądających gier na PlayStation 2! Miej świadomość, że choćbyś nie wiadomo jaką zadymę zrobił, gra zawsze będzie na poziomie 50 fps (w Ameryce i Japonii 60 fps). Seria Gran Turismo chyba od zawsze się tym szczyci, że mimo świetnej grafiki jest mega-płynna.

No i żeby nie było totalnego offtopa - sztuczki mają to do siebie, że ich zastowanie prawie nic nie obciąża procesora.

Chcesz jeszcze jedną? Jak myślisz, czy strażnik stojący do Ciebie przodem ma plecy?
NIE! To jest kolejny trik zwalniający zasoby konsoli - to czego nie widzimy, nie jest obliczane. Gdy strażnik się odwróci, zobaczymu jego plecy, ale gra nie będzie obliczać jego twarzy i całego przodu.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gillian » Śr sty 16, 08 17:44

Gac666 napisał(a):Gran Turismo na PS 2 wyciąga 50klatek? Wątpię , bo z góry konsola jest ograniczona do okolic 30tu. Chyba, że mówisz o innej konsoli to zwracam honor.

Prędzej ograniczenie ma TV, na którym gramy niż konsola : )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 17:58

Dlatego, że TV ogranicza ilość klatek dlatego też gry na PS2 są robione na 30tu fpsach.

Pokażcie mi dowód, że wyciąga więcej, we frapsie jakimś czy co, bo na oko 50 klatek na sekunde nie obliczysz ;). Co prawda niektóre nowsze gry tego ogranicznika mieć nie muszą, bo telewizory się zmieniają, jednakże w większości przypadków jest to ogranicznik specjalny.

"Chcesz jeszcze jedną? Jak myślisz, czy strażnik stojący do Ciebie przodem ma plecy?
NIE! To jest kolejny trik zwalniający zasoby konsoli - to czego nie widzimy, nie jest obliczane. Gdy strażnik się odwróci, zobaczymu jego plecy, ale gra nie będzie obliczać jego twarzy i całego przodu."

Ojca dzieci robić uczysz?

MGS2 popyla w 30 kl/s.

Jako, że:

Frame per second - klatki na sekundę. Płynność odtwarzania animacji. W palu standardowo 24 w ntsc 29,97.

To wiadomo, że nie więcej.


Raven tak poza tym, robisz w branży gier komputerowych, że mi to tłumaczysz? Nie? No, bo widzisz ja robię.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 18:04

No widzę, że chyba muszę troszkę Cię pouczyć:
1. To widać na oko.
2. Po co by były w grach przełączniki 50/60 Hz?
3. Po ostatnie: nasze telewizory mają nie 30 a 25 klatek ogranicznika. Jest jednak jakiś sposób (związany z przeplotem czy jakoś tak), że wyciąga płynne 50 klatek.

Nie mam dokładnych informacji ode mnie, ale skoro chociażby Polyphony i kupę innych źródeł podaje, że GT4 ma płynne 50 klatek na sekundę, to coś znaczy.

Zresztą - nie ograniczano by wtedy gier z USA i JAP z 60 fps na 50 fps.

EDIT: Hłehłe, nie muszę robić w branży, by coś o niej wiedzieć. I to że robię w branży, nie znaczy że wszystko o niej wiem. Nie wymądrzaj się tak, to, że jesteś informatykiem nie znaczy, że wiesz o konsolach i grach wszystko.

No offence, nie mam nic złego na myśli :).

EDIT2: MGS2 śmiga w 50/60 klatkach.
Ostatnio edytowano Śr sty 16, 08 18:09 przez raven_raven, łącznie edytowano 1 raz
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 18:08

Ustawienia są po to by określić czy jesteś w NTSC czy Pal. Nie oznacza to, że gra będzie non stop miała 50 kl/s. To jest tylko OGRANICZNIK, a nie pokrętło do ustawiania ilości klatek na sekundę.

Widać na oko to drapiącą się statuę wolności. Daj mi dowód stałej liczby 50 kl/s.


"EDIT2: MGS2 śmiga w 50/60 klatkach."

DOWÓD proszę.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 18:14

A no właśnie jest to pokrętło. Gry które mają takie coś, nie spadają poniżej 50/60 klatek, chyba, że je zmusza do tego laser, płyta czy nieprzewidziane przez autorów sytuacje.
Tak nawiasem ten przełącznik powstał po to, aby dostosować się do naszych TV, które mają nieco więcej linii i troszkę inny standard. Jak myślisz, dlaczego na nie każdym TV nie działa tryb 60 Hz bądź jest wtedy czarno-biały obraz?
Jak myślisz, dlaczego cała światowa scena gra w Tekkena na 60 Hz? Bo gra jest wtedy szybsza i przyjęło się to na standard. A jest szybsza, bo jest inna liczba klatek (większa).

Po prostu gry, które są reklamowane jako chodzące w 50 klatkach musiały wcześniej przejść testy Sony/Microsoftu/Nintendo co do płynności, które musiało dbać o to, by gra nie zawiarała błędów i zweryfikować nieco techniczne aspekty.

Daj mi dowód, że nie chodzą w 50/60 fpsach.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 18:21

Daj mi dowód, że chodzą te dwie gry, a nie wymyślaj, że nie. Nie mam tej gry, nie mam jak sprawdzić czy chodzą. Jak nie masz dowodu to sprawa zamknięta.


"A no właśnie jest to pokrętło"

Wierzysz w mikojała jeszcze? Najwidoczniej.

Od wprowadzenia telewizorów LCD wiadomo, że system się zmienia i mamy wyższe odświeżanie telewizorów.
Zaś wiadomo też, że NTSC jest płynniejsze od Pal od te kilka klatek.
Wiadomo też, że Tekken 4 czy Tekken 5 jest bardzo prostą grą graficznie i biedną w efektowowne tekstury czy skomplikowane modele w porównaniu do takiego MGS 3 czy innych produkcji. Są zresztą specjalnie tak zrobione by jak najszybciej chodzić.

Anyway puenta tej całej rozmowy jest następująca. Gry na PS 2 chodzą jak chodzą, nie ma tam żadnych magicznych wróżek, które napędzają gry, więc większość tych gier chodzi na granicy płynności, a niektóre faktycznie mogą nie mieć ogranicznika fpsów (np. Tekken). Jednakże bez dowodów na to, że MGS 2 chodzi 50/60 kl/s i innych takich gier (np. God Of War ktoś mówił, że też ma 50kl/s, taa jasne, przeszedłem obie części i jakoś takiej płynności nie miałem, chyba, że w menu) może sobie takie teorie wsadzić nie powiem gdzie.

" Podejrzewam, że równie dobrze PS2 mogłaby te scenki "odtwarzać" w płynnych 25 fps'ach."

Zresztą jak ktoś mi pisze takie teksty to sprawa sama się zamyka =='.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 18:35

Masakra. Dobra, zamykam sprawę, czuję się jakbym rozmawiał ze ścianą. Nie znajdę dowodu, bo nie ma czegoś takiego jak FRAPS na konsole.
Mylisz się też co do Tekkenów. Nie są wcale biedne, są zrobione jak najlepiej się da :D. Uwierz, ładniejszego Tekkena PS2 by nie pociągnęła.

Tak, God of War I i II chodzą w 50 klatkach. Nie tylko w menu.
Może PES też Ci skakał? Mi też. Jak i SSX3, Burnout 3 i Gran Turismo 4.


No ale cóź. Wszyscy wierzymy w mikołajów. Zarówno całe KONAMI, Polyphony Digital, EA, Sony, Microsoft i Nintendo jak i masę innych producentów oraz miliony graczy do dzisiaj wierzyły, że ich gry chodzą w 50 fps-ach. Mylili się, wszyscy się mylili. Jedyny Gac w końcu odkrył prawdę. Nie istnieje coś takiego jak 50 fps na TV. Wszyscy żyliście w Matrixie. Czas się obudzić i posłuchać Gaca, on mówi całą prawdę.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 18:45

Nie, żadna gra mi nie skakała, bo przy 25-30 klatkach nie skacze (chociaż MGS 3 spadał poniżej 15 czasem, God of War II tez). Więc nie popadaj z skrajności w skrajność i nie mów od razu ze skacze. Konsolę mam nową, więc laser nie ma tu nic do rzeczy.

I owszem TEKKEN jest biedny pod względem graficznym (tzn. efekt końcowy jest super, jednakże przy dokładnym przyjrzeniu się widać jak mało polygonów mają postacie i otoczenie).

Widzisz to samo mogę powiedzieć i o Tobie, że jesteś ścianą, bo ja podchodzę do tego z naukowego i informatycznego punktu widzenia, a ty z punktu jaki ktoś (czy to developer czy kolega czy twoje widzimisię ) Ci podpowiedział.

Mam kupe gier na PS2 i z ręką na sercu mówię, wszystkie chodzą jak chodzą, ale nie 50-60 kl/s. Jestem wzrokowcem i siedzę w tym fachu od dziecka, a z zamiłowania robię wszystko by moje gry na PC chodziły jak najpłynniej.

"Nie znajdę dowodu, bo nie ma czegoś takiego jak FRAPS na konsole. "

No i widzisz to jest ten problem. Ja wiem jak to developerzy i często różne strony podają ile to klatek wyciąga dana gra na konsoli. Jednakże brutalna prawda jest taka, że wcale tak nie jest, jednakże placebo robi swoje i tyle.

No, ale miało być o MGS 3, a my tu gadamy o innych grach.

TAK, MGS 3 czasem ma bardzo mało klatek na sekunde. W scenie skoku z wodospadu np. też zauważyć można bardzo łatwo.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 16, 08 18:55

Dobrze, panie "Jestem informatykiem i wiem wszystko", twoimi postami przekonałeś mnie, że przez całe życie się myliłem. Ale obudziłem się z tego MATRIXA! Od dzisiaj już wiem, że mi Gran Turismo 4 się okropnie tnie. Przepraszam za wszystko co napisałem, już nie będę rozpowiadać, że gry na konsole mogą być płynne.
Dowiedziałem się, że Tekken 5 jest biedny graficznie. Masz rację. Napisz to jeszcze do panów z NAMCO, by uświadomić ich, jak bardzo się mylili i że niepotrzebnie marnowali 3 lata na produkcję tej brzydkiej gry.

Tak. MGS3 ma spadki animacji. Jedne zamierzone, drugie nie.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez kul2 » Śr sty 16, 08 18:58

Skonczcie z tym cynizmem.
Zamiast prowadzic jalowe klotnie zrobcie cos konstruktywnego, chociazby potlumaczcie MGSa, albo poszukajcie skryptu do quizow.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 18:59

" twoimi postami przekonałeś mnie, że przez całe życie się myliłem. Ale obudziłem się z tego MATRIXA! Od dzisiaj już wiem, że mi Gran Turismo 4 się okropnie tnie."

"Tak. MGS3 ma spadki animacji. Jedne zamierzone, drugie nie."

No comment na prawde.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Bizon » Śr sty 16, 08 19:03

raven_raven napisał(a):Tak. MGS3 ma spadki animacji. Jedne zamierzone, drugie nie.


ŻADNE SPADKI ANIMACJI NIE SĄ ZAMIERZONE!
Co za głupia teoria? Czy nie łatwiej było by dać zajebiście ostrą grafikę i tzw. lekki bullet time?!
Gdy spada animacja, to spada animacja i już!
Gra po prostu sobie nie zwalnia, tylko zaczyna lekko "klatkować" - czy to wygląda cool? Czy recenzenci i gracze mogą się do tego przyczepić? TAK!
W MGS3 jest parę razy użyte spowolnienie w trakcie cut scenek (np. lecący shagohod) i nie powiesz mi, że tam jest to spadek animacji, bo mam zdrowe oczy i inne zmysły.

Obejrzyj sobie scenkę w której Snake skrada się do nieżywego już The Enda. Widzisz spadek FPS'ów? Jest to zamierzone? Na pewno nie!
Wszystko dlatego, że grafika musiała być tutaj bardzo ostra.

Więc wszystkie spadki są spowodowane sprzętem, a nie jakimś widzimisię producentów.

Gac ma rację.

[wiem, że post jest dość mocny, ale już mnie to wnerwia.]
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez kul2 » Śr sty 16, 08 19:09

Ochloncie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666xx » Śr sty 16, 08 19:19

Ssij ;P.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SaladinAI » Cz mar 12, 09 21:25

Płynna trójka na emulatorze PCSX2:

http://www.youtube.com/watch?v=5SERj0O4 ... re=related

I po problemie :)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » Cz mar 12, 09 21:45

Ale z v-synch dalej są ogromne problemy ; )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Socom » N mar 15, 09 03:04

Saladin01 napisał(a):Płynna trójka na emulatorze PCSX2:

http://www.youtube.com/watch?v=5SERj0O4 ... re=related

I po problemie :)


Płynna? Tutaj nawet podczas gry animacja zwalnia... A tak przy okazji nie propaguj piractwa ;)
"Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia." -Voltaire
Avatar użytkownika
Socom
Zaczątek Eksperymentu
 
Posty: 94
Dołączył(a): Cz lis 13, 08 13:27
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Gac666xx » N mar 15, 09 03:20

No jak dla mnie to chodzi równie dobrze jak nie lepiej niż na ps2. Patrz na ilość klatek w lewym górnym rogu. To nie piractwo jesli masz oryginalną gre.


No chyba bede musiał odzyskać pada i przetestować emulator ^^.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron