Co Ci się nie podoba w MGS3?

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Postprzez Gillian » Pt sty 18, 08 23:48

Dla niego może to jest minus. Dla mnie minusem w MGS2 był brak pełnego Demo Theater. A to też nieobowiązkowy dodatek.


siddhartha napisał(a):6. stanowczo za krótka była

A to to dziwny argument. Bo była dłuższa niż MGS1 i 2 razem wzięte. Przynajmniej u mnie za każdym przejściem liczniki pokazywały czasy 20-25h (10-13 w MGS 1 i 2).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez siddhartha » Pt sty 18, 08 23:57

ach po prostu chciałbym grać i grać ....i grać....
Obrazek
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez Kakarotto0912 » So sty 19, 08 00:16

twilite_kid napisał(a):(10-13 w MGS 1 i 2).

To chyba dog tagi zbierales i nie wiem co robiles :P bo ja za 2 razem jak gralem w MGS2 to bylo 2,5h (jesli dobrze pamietam <moglo byc 4h, nie jestem pewnien>)

A co mi sie nie podoba w MGS3? Nie wiem :P Wprawdzie krotko gralem w niego (10 minut jakos) to nie moge powiedziec zbyt wiele ale moze u kolegi pogram niedlugo bo bedzie kupowal to napisze cos madrego jako osoba ktora juz grala w MGS3 :]
Ao can win! xD
Avatar użytkownika
Kakarotto0912
Running Man
 
Posty: 64
Dołączył(a): Śr gru 26, 07 17:16
Lokalizacja: Z brzucha mamy

Postprzez Gillian » So sty 19, 08 02:43

Kakarotto0912 napisał(a):To chyba dog tagi zbierales i nie wiem co robiles bo ja za 2 razem jak gralem w MGS2 to bylo 2,5h (jesli dobrze pamietam <moglo byc 4h, nie jestem pewnien>)

Oglądałem cut-scenki i rozmawiałem przez codec.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez raven_raven » So sty 19, 08 11:43

No właśnie... jak by tak to wszystko omijać to i MGS3 by zajął z 5 h. Zresztąbieg na chama mija się z celem.

Nie podoba mi się jeszcze to, że nie ma jakiegoś tryby FPP, ale takiego, w którym można się jeszcze poruszać. Co jak co, ale z MGS-a FPS też byłby dobry ;).
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Kakarotto0912 » So sty 19, 08 14:23

takie cos jak w missions >> first pirson w MGS2:S??
Ao can win! xD
Avatar użytkownika
Kakarotto0912
Running Man
 
Posty: 64
Dołączył(a): Śr gru 26, 07 17:16
Lokalizacja: Z brzucha mamy

Postprzez raven_raven » So sty 19, 08 17:56

Nie wiem, nie grałem :(.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez siddhartha » N sty 20, 08 13:48

Bond(muzyka) to takie niemetalowe
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez Gillian » N sty 20, 08 13:58

Bond(muzyka) to takie niemetalowe

Bo przecież o to chodziło... Ja sobie nie wyobrażam takiego miksu muzyki elektronicznej i współczesnej filmowej jak w MGS 1 i 2 w grze, której akcja toczy się w latach 60.
To było oczywiste, że muzyka musi nawiązywać do klasyki szpiegowskiego kina lat 60.

Poza tym muzyka w MGS3 jest dla mnie jednym z największych plusów gry. Podobała mi się chyba nawet bardziej niż w dwójce, bo niesamowicie budowła ten zimno-wojenny klimat : )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez siddhartha » N sty 20, 08 14:15

Ja też nie wyobrażam sobie muzyki z MGS1 i MGS2 w trójce,ale poprostu nie każdy lubi Bondy...ale i tak nienajgorzej wyszło
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez ColonelAI » N sty 20, 08 19:17

To ja już nie wiem. Muzyka w trójce spodobała się tobie czy nie?
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez siddhartha » N sty 20, 08 21:05

Podobała,tylko mogłaby być lepsza i bez Bondowskich elementów...chyba się powtarzam
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez raven_raven » Śr sty 23, 08 16:16

Chciałbym jeszcze napisać coś w sprawie spadków animacji. Jako, że tamten temat zamknięto, chciałbym się wypowiedzieć tutaj.

Otóż przechodzę sobie MGS3 raz jeszcze i podczas pewnej scenki przypomniałem, sobie, że można wciskać trójkąt, co przybliża obraz. Więc uczyniłem to. Jako, że scenka była "skacząca", to co zobaczyłem, mnie zdziwiło. Po przybliżeniu obraz nie skacze. Co jest najlepszym dowodem na to, że przy całej scenie silnik nie wyrabia... I pokazuje, jak bardzo się myliłem i jaki uparty jestem.
TAK, spowolnienia animacji podczas cut-scenek spowodowane są niedopracowaniem silnika, zbyt małą mocą PS2, jak zwał tak zwał. Na pewno nie są celowe.

Z tego miejsca chciałbym przeprosić Gac'a za wszystkie słowa, które mogły go urazić w tamtej dyskusji, nie miałem racji, myliłem się, my bad.
Wybacz :).
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gac666xx » Śr sty 23, 08 18:19

No widzisz :). Dlatego zaś nie skakało Ci po przybliżeniu, bo mniej rzeczy było do generowania. To tak jak na słabym sprzęcie w GTA 3 patrzeć na chodnik by szybciej dobiec, bo patrząc na miasto gra skacze.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez raven_raven » Śr sty 23, 08 20:59

Ano wiem. Zawsze łatwiej policzyć tylko drzewko niż cały las i dwie postacie ;).

-Brak przewijania i pauzowania scenek oraz codecu.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez siddhartha » Cz sty 24, 08 18:04

Eva na tym swoim latającym motocyklu,nie wiem ale jakoś mi ten motór nie pasuje...
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez Loc » So sty 26, 08 21:37

siddhartha - to tylko gra... nie musi byc w 100% realistyczna... no ale motor faktycznie, troche dobija... bo mogla by sie choc raz wywalic, jak robi te swoje fikolki i w ogole...
Avatar użytkownika
Loc
Red Blaster
 
Posty: 76
Dołączył(a): Śr lis 07, 07 19:05
Lokalizacja: Warszawa
Gram: O cholera xDDD
Czytam: RationalWiki

Postprzez uci » So sty 26, 08 22:09

to potem by ludzie marudzili że się wywaliła. Po porstu Eva wymiata na motorze i nam to czesto lubi pokazywać.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Bizon » So sty 26, 08 22:14

Poza tym, jak mówi Sigint, ten motor jest przystosowany do jazdy z "taczką" po boku ;)
Czyli bez niej może sobie pozwolić na te tricki (tani chwyt, ale jest).
Poza tym, to jest Zundapp, więc mi się nie czepiać! :D
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Loc » N sty 27, 08 09:02

ja tam na motorach sie znam jak rybak na rolnictwie
Avatar użytkownika
Loc
Red Blaster
 
Posty: 76
Dołączył(a): Śr lis 07, 07 19:05
Lokalizacja: Warszawa
Gram: O cholera xDDD
Czytam: RationalWiki

Postprzez siddhartha » N sty 27, 08 19:53

Miałczenie Ocelota troche to jest przerysowane i dziwnie to wygląda jak facet miałczy...i trochę irytuje mnie sterowanie można chodzić, czołgać się i..od czasu do czasu przeskoczyć przez barierkę to dla mnie stanowczo za mało
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

Postprzez Mantis » Pn sty 28, 08 01:55

Mi najbardziej niepodobało się w tej części "przedmiotowe" potraktowanie bossów. Spotkaj sie z silnym badassem, dowiedz sie, że nazywa sie The Fear. Policz ile razy wypowiada swoje imie. Zabij dziada. Znowu policz ile razy powtarza swoje imie. Zobacz jak efektownie wybucha (przeca nie może zostawić swojego ciała)...Dla mnie stanowczo za mało. Gdzie kwestie wypowiadane przez bossów po zabiciu ich?...No i jeszcze te flipy i magia na motorze, ale to jeszcze da sie przeżyć.
Kneel down...and pray. Here comes your judgment day!
Avatar użytkownika
Mantis
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Cz sty 03, 08 17:56
Lokalizacja: Outer Heaven

Postprzez Curtis » Pn sty 28, 08 12:13

Mnie się nie spodobały te latające wechikuły na których na końcu gry atakuje nas Ocelot jakoś do lat 60-ych XX wieku nie bardzo to pasuje
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Postprzez Pabian01 » Pn sty 28, 08 14:56

Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez siddhartha » Pn sty 28, 08 17:35

Troche (ale tylko troche) drażni mnie zbytnia efekciarskość
Avatar użytkownika
siddhartha
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr lis 21, 07 20:23
Lokalizacja: skąd ja jestem?

brak radaru

Postprzez yareku » Wt sie 19, 08 18:04

Szkoda, że nie da się włączyć starego radaru. Zlikwidowanie go było złym pomysłem. Jakoś w pierwszych dwóch częściach był i grało się znacznie lepiej.
yareku
Inkarnacja VR
 
Posty: 7
Dołączył(a): Pn cze 09, 08 19:56

Re: brak radaru

Postprzez Aszyn » Śr sie 20, 08 08:44

yareku napisał(a):Szkoda, że nie da się włączyć starego radaru. Zlikwidowanie go było złym pomysłem. Jakoś w pierwszych dwóch częściach był i grało się znacznie lepiej.


A jak ty sobie wyobrażasz w latach 60 radar, który zostal uzyty dopiero w 2005 roku na shadow moses? Stworzyła go Mei Ling, której jeszcze za czasów Snake Eatera nie było na świecie. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Postprzez kica » Śr sie 20, 08 12:23

Taki radar był już w 2002 roku (Ghost Babel) ;)
Avatar użytkownika
kica
Pyro Bison
 
Posty: 132
Dołączył(a): Wt lip 26, 05 22:16
Lokalizacja: Lyon

Postprzez Aszyn » Śr sie 20, 08 16:34

kica napisał(a):Taki radar był już w 2002 roku (Ghost Babel) ;)


Wg Metal Gear wiki, to Soliton Radar, który wymyśliła Mei Ling był użyty w MGS i MGS2. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Postprzez Operator » Pt sie 29, 08 10:35

A więc co mi się nie podoba w MGS3? Najbardziej: przez pierwsze kilka dni rozgrywki trudno się przyzwyczaić do braku radaru, 8 slotów na rzeczy, fakt że nie można uśpić EVY, wziąć jej na plecy, i ponieść (a nie czekać aż dopełznie i co chwile ją karmić [przez to nabiłem nieumyślnie około 80 alarmów]).
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron