Jakie utwory można mieć w iPod?

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Jakie utwory można mieć w iPod?

Postprzez Solid Zenek » Cz wrz 18, 08 17:24

Ciekawi mnie jakie utwory można mieć w iPod i czy są tam takie utwory z MGS1 jak "Encounter" i "Duel"
Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?
Avatar użytkownika
Solid Zenek
Machinegun Kid
 
Posty: 19
Dołączył(a): N mar 09, 08 20:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kul2 » Cz wrz 18, 08 17:29

Utowry do iPoda

Beyond the Bounds (zwiększa obrażania zadawane przez granaty stun), sprawdź w pomieszczeniach na drugim piętrze w hangarze czołgów na Shadow Moses
Big Boss (zwiększa obrażenia zadawane przez granaty stun, oraz celność), uzyskaj emblemat Big Boss
Bio-hazard (żołnierze trzymani przez Snake'a krzyczą ze strachu), Midtown w akcie trzecim
Destiny's Call (żołnierze trzymani przez Snake'a są wściekli) jeden z losowych prezentów od milicji
Flowing Destiny (żołnierze trzymani przez Snake'a płaczą), w akcie czwartym na planszy Canyon, w kamiennych 'ścianach' powinna być dziura
The Fury (żołnierze trzymani przez Snake'a są wściekli), akt drugi, Covery Valey Village, w zniszczonym przez ogień domu
MGS4 Love Theme (żołnierze trzymani przez Snake'a płaczą), losowy prezent od milicji
Opening - Old L.A. 2040 (zwiększa celność), wprowadź kod 78925, zamiast kodu podanego przez Otacona.
Policenaughts Ending (żołnierze trzymani przez Snake'a zasypiają), wprowadź kod 13462, zamist kodu podanego przez Otacona
Rock Me (zwiększa ilość życia odzyskiwanego po użyciu przedmiotów), akt drugi, Confinement Facility
Sailor (zwiększa ilość życia odzyskiwanego po użyciu przedmiotów), akt drugi, Vista Mansion, pomiędzy wschodnią ścianą, a pojemnikiem
Show Time (żołnierze trzymani przez Snake'a krzyczą ze strachu), losowy prezent od milicji lub rebeliantów
Snake Eater (przyśpiesza szybkość odzyskiwania życia), dostępne po zdobyciu wszystkich emblematów
Subsistence (zwiększa celność), zacznij pojedynek pomiędzy co najmniej dwoma graczami w MGO

http://mgs.gram.pl/readarticle.php?article_id=657
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Solid Zenek » Cz wrz 18, 08 17:31

Dzięki, ale ich jest na pewno więcej ;p
Avatar użytkownika
Solid Zenek
Machinegun Kid
 
Posty: 19
Dołączył(a): N mar 09, 08 20:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kul2 » Cz wrz 18, 08 17:35

Beyond the Bounds
Big Boss
Bio Hazard
Boktai 2 Theme
Bon Dance
Destiny's Call
Flowing Destiny
Fury, The
Inorino Uta
Level 3 Warning
Lunar Knights Main Theme
Metal Gear 20 Years History: Part 2
Metal Gear 20 Years History: Part 3
Metal Gear Solid Main Theme
MGS 4 Love Theme / Action
On Alert
One Night in Neo Kobe City
Opening - Old L.A. 2040
Policenaughts Ending
Rock Me
Sailor
Shin Bokura no Taiyou Theme
Show Time
Snake Eater
Subsistence
Test Subject's Duality
The Best Is Yet To Come
The Essence of Vince
The Fury
Theme of Solid Snake
Theme Of Tara
Warhead Storage
Yell (Dead Cell)
Zanzibarland Breeze
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Solid Zenek » Cz wrz 18, 08 17:38

To chyba wszystkie ;p szkoda że nie ma "Encounter" albo "Duel" bo to mi wpadło w ucho ;]
Avatar użytkownika
Solid Zenek
Machinegun Kid
 
Posty: 19
Dołączył(a): N mar 09, 08 20:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Askel » Pn wrz 29, 08 20:29

A jakie właściwości mają wszystkie utwory ? Wiem, że nie wszystkie mają jakieś, ale któreś, które mamy od razu na playliście chyba są ?
oh, and by the way? we're going to die.
Avatar użytkownika
Askel
Olga Gurlkovich
 
Posty: 255
Dołączył(a): N wrz 21, 08 11:43
Lokalizacja: GW/Pzn

Postprzez kul2 » Pn wrz 29, 08 20:32

Drugi post w tym temacie - nawiasy.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Askel » Pn wrz 29, 08 20:49

Ale te są tylko do zdobycia, prawda ? Czy to wszystkie ?
oh, and by the way? we're going to die.
Avatar użytkownika
Askel
Olga Gurlkovich
 
Posty: 255
Dołączył(a): N wrz 21, 08 11:43
Lokalizacja: GW/Pzn

Postprzez uci » Pn wrz 29, 08 20:57

te z 4rtego postu to wszytskie utwory do zdobycia w grze, nie ma w tej liscie utworów które pojawiły się później w extrasach do sciągnięcia z sieci
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kul2 » Pn wrz 29, 08 20:58

Beyond the Bounds (zwiększa obrażania zadawane przez granaty stun), sprawdź w pomieszczeniach na drugim piętrze w hangarze czołgów na Shadow Moses
Big Boss (zwiększa obrażenia zadawane przez granaty stun, oraz celność), uzyskaj emblemat Big Boss
Bio-hazard (żołnierze trzymani przez Snake'a krzyczą ze strachu), Midtown w akcie trzecim
Boktai 2 Theme, Akt 2 Briefing na pierwszym piętrze
Bon Dance, Akt 2 Marketplace
Destiny's Call (żołnierze trzymani przez Snake'a są wściekli) jeden z losowych prezentów od milicji
Inorino Uta, Akt 1 Briefing
Flowing Destiny (żołnierze trzymani przez Snake'a płaczą), w akcie czwartym na planszy Canyon, w kamiennych 'ścianach' powinna być dziura
Level 3 Warning, Akt 1 Advent Palace
Lunar Knights Main Theme, Akt 4 Briefing na pierwszym piętrze
MGS4 Love Theme (żołnierze trzymani przez Snake'a płaczą), losowy prezent od milicji
Metal Gear 20 Years History: Part 2, Akt 4, Warhead Storage Building B2
Metal Gear 20 Years History: Part 3, Akt 2 Confinement Facility, w pokoju z łóżkami
Metal Gear Solid Main Theme, Akt 5 pod włazem z lewej strony na początku planszy
One Night in Neo Kobe City (żołnierze trzymani przez Snake'a śmieją się), Akt 3 Midtown, wykonaj hold-up na żołnierzu PMC
Opening - Old L.A. 2040 (zwiększa celność), wprowadź kod 78925, zamiast kodu podanego przez Otacona.
Policenaughts Ending (żołnierze trzymani przez Snake'a zasypiają), wprowadź kod 13462, zamiast kodu podanego przez Otacona
Rock Me (zwiększa ilość życia odzyskiwanego po użyciu przedmiotów), akt drugi, Confinement Facility
Sailor (zwiększa ilość życia odzyskiwanego po użyciu przedmiotów), akt drugi, Vista Mansion, pomiędzy wschodnią ścianą, a pojemnikiem
Shin Bokura no Taiyou Theme, Act 3 Breifing na piętrze
Show Time (żołnierze trzymani przez Snake'a krzyczą ze strachu), losowy prezent od milicji lub rebeliantów
Snake Eater (przyśpiesza szybkość odzyskiwania życia), dostępne po zdobyciu wszystkich emblematów
Subsistence (zwiększa celność), zacznij pojedynek pomiędzy co najmniej dwoma graczami w MGO
The Fury (żołnierze trzymani przez Snake'a są wściekli), akt drugi, Covery Valey Village, w zniszczonym przez ogień domu
Test Subject's Duality, Akt 3 Midtown S
The Best Is Yet To Come, Act 4 Snow Field tuż przed rozmową o zmianie dysku
The Essence of Vince, Akt 3 Echo's Beacon
The Fury, Akt 2 w Cave Valley Village w spalonym budynku
Theme of Solid Snake, Akt 1 Millennium Park
Theme Of Tara, Akt 1 Militia Safehouse tuż przed skrzydłem na stole
Warhead Storage, Akt 4 Tank Hanger, w korytarzu na górze
Yell (Dead Cell), Akt 4 Casting Facility North
Zanzibarland Breeze, Akt 1 Urban Ruins, przed filmem

Jak nie ma uci jak sa.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55


Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron