Gameplay MGS4

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez Zombie_Snake » So mar 18, 06 18:31

W sumie to mogliby sie pokusi?, o patrole powietrzne. Takie UH-60 Blackhawk, czy Hind. Zajebista sprawa, gdyby przy alarmie zawis? na dtob?, a z jego wn?trza wylecia?y liny. Po chwili zjechaliby na nich ?o?nierze wroga, a ckmista by os?ania? ich z choppera. Sweeeet!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gac666x » So mar 18, 06 20:34

Chlip co? jak w Half Life :P.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Zombie_Snake » N mar 19, 06 12:35

Tyle, ?e w Half-Lifie by?y samoloty! Nie znam nazwy tego modelu, ale wiem, ?e w Splinter Cell te? Fisher nimi lata?.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » N mar 19, 06 14:20

no w?a?nie a skoro b?d? pojazdy, to ciekawe jak rozbudowane b?dzie niszczenie owych pojazdów.
Np. jedzie czo?g, podk??damy mu mine pod g?sienice - boom - i juz dalej nie pojedzie,albo zastrzelenie pilota whelikopterze, automatyczne eliminuje ca?y pojazd jak i za?oge.

Co do uzbrojenia to znów b?dzie zale?a?o od tych którzy b?d? prowadzili t? bitwe. Wed?ug informacji Snake ma toczy? boje w kilku punktach zapalnych, wi?c mozliwe ?e b?da rózne tereny i miejsca, np. d?ungla, miasto z trailera, ?nieg itd. od tego oczywiscie zalezny b?dzie sprzet jak i uzbrojenie stron konfliktu.

No i jakie b?da strony konfliktu?
Po trailerze wida? ?e jedna ze stron to (chyba) amerykanie ze wzgl?du na u?ywanie M4A1, moga oni walczy? np. ?e wszedobylskim terroryzmem.

I to bymporówna? troche do C&C - generals

Ameryka?cy - najnowszy technologicznie sprzet i bro?.
Terrory?ci - Ilo?c, duch walki, no i czarnorynkowy sprz?t.

No i juz nowy typ gameplayu, bo prócz odp. umundurowania trzeba b?dzie nosi? sprz?t odp. dla ka?dej frakcji. np. udaj?c amerykana musimy uzywac ich sprz?tu, ale znów udajac terroryste mo?emy nosi? cokolwiek, bo to sprzet zdobyty na wrogu.

Co do game playu, skoro sa pojazdy, to np. moga by? patrole powietrzen, patrole w Jeepach, patrole z MGsami jak w trailerze.

No i ciekawe czy b?dzie mo?na u?ywac elementów otoczenia w walce, nie koniecznie jako kryjówk?, ale np. podk??damy c4 w budynku, wci?gamy tam MG i zo?nierzy i wysadzamy, budnek zawala si? zabijaj?c wszystkich
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666x » N mar 19, 06 15:32

"Tyle, ?e w Half-Lifie by?y samoloty!"

No by?y to samoloty z mo?liwo?ci? zawi?ni?cia w powietrzu, no ale traktujmy to jako helikopter :P.


Z tym zawalaniem si? budynków to bym raczej na to nie liczy?, jes tza du?o technicznych przeszkadzajek by co? takiego dokona? (Zmiana terenu [?o?nierze b?d? si? gubi?, bo droga AI im sie zmieni], gruz, po którym mo?liwe ze nie da?oby si? ju? chodzi?, czyli np. nie bedzie mo?na sko?czy? gry itp itd).

Jednak na co? takiego jak "specjalne ?ciany" do zawalania to mo?na liczy?. Powiedzmy, ?e jest sobie ?cianka, za któr? przechodz? ?o?nierze. My w odpowiednim momencie detonujemy ?ciank? i kolesi zawala kupa gruzu, to ma sens i to jest mo?liwe do zrealizowania.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Zombie_Snake » N mar 19, 06 21:58

Mo?liwe, ?e b?dziemy uczestnikami skryptowanych star? mi?dzy stronami konfliktu. B?dziemy, np. ?ci?gali przeciwników ze snajperki a tu nagle....
JEEEB!!!! Sklepienia zawala si? nad nami od zab??kanej rakiety. Chowamy szybko giwere i biegniemy do wyj?cia. Jeszcze troche..... Dupa! Kamienie nas zasypa?y. Gejm Ower!
Je?eli by?my zd??yli to okazuje si?, ?? czeka ju? na nas oddzia? komandosów wroga! Mo?na dostac kurwicy, ale to zmusza?oby nasz czerep do my?lenia!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » N mar 19, 06 22:12

No w ko?cu o tym mówi? Hideo w tym "no place to hide"

czaimy si? w jakim? miejscu i nagle - booom - tego miejsca ju? nie ma, a my lezymy jak ranny królik na ?rodku pustyni.

A co do snajperek, zauw?y?em ?e naprawde ma si? ten tryb rozkr?ci?,ale piszemy tutaj o tym ?e to my bedziemy ?ci?gac kolesi...
A zapominamy ?e to na nas b?da polowac snajperzy, idziemy mi?dzy budynkami i nagle - Paf - postrza? ?e snajperki, unikamy kuli w ostatniej sekundzie i nagle odkrywamy ?e ca?y teren jest naszpikowany snajperami.

Normalna walka w grze, my kontra 10 snajperów a`la The End, wszyscy w camo i wogóle pochowani po budynkach itp.

no i napewno pokonanie ich napewno nie bedzie zale?a?o tylko od naszej snajperki, ale np. C4 (wysadzamy budynek z snajperem) itp.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez barth » Pn mar 20, 06 12:14

konsola nowej generacji, mogliby zrobi? co? lepszego ni? tylko sktypty ;)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gac666x » Pn mar 20, 06 15:37

"konsola nowej generacji, mogliby zrobi? co? lepszego ni? tylko sktypty"

AI to jeden wielki skrypt. Dopóki nasze postacie nie b?d? same ?y?y z prawdziwym AI dopóty b?d? skryptowane. Niestety :).

Jednak mo?na robi? ró?ne rodzajów skryptów. Proste, skomplikowane, dynamiczne, jest du?e pole do popisu dla programistów, ale nie jest to rzecz prosta z góry mówi? :).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez barth » Pn mar 20, 06 17:09

fakt, nikt nie mówi, ?e to ?atwe, ale przechodz?c kilka razy jeden fragment i widz?c ci?gle to samo, po jakim? czasie krew cz?owieka mo?e zala?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gac666x » Pn mar 20, 06 21:47

Nie p?acz. Jak ogl?dasz film to jest ZAWSZE to samo cokolwiek by? z pilotem nie robi? ;].
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez borx » Pn mar 20, 06 21:51

Dobre skrypty nie sa z?e. wiadomo co za duzo to i swinia nie zezre ale jak s? fajnie wyrezyserowane, ciekawe i nie widac miejsc w ktorych sie je aktywuje to s? calkiem ok ( sckrypty, nie ?winie;) ) Jak dla mnie. Zreszta imo to tak powinno wlasnie byc, ze w otwarte i bardzo interaktywne srodowisko gry s? wplecione wydazenia skryptowane.


Gac666 napisał(a):Nie p?acz. Jak ogl?dasz film to jest ZAWSZE to samo cokolwiek by? z pilotem nie robi? ;].

jakbys tak wali? sie po g?owie dostatecznie d?ugo tym pilotem to wcale niekoniecznie by? to samo widzia?;)
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez barth » Wt mar 21, 06 10:15

a do tego mo?na wzi?? jakiego? "wspomagacza" i doznania te? mog? si? zmieni? o 180stopni :D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez uci » Wt mar 21, 06 11:55

no w?asnie doznania...

ciekawe czy w Mgs4 wprowadzone zostan? takie bajery jak np. zamazy ekranu po uderzeniu stuna, czy wyg?uszenie d?wi?ku po eksplozji która by?a zbyt blisko nas.

a mo?e jakie? nowe motywy wymy?l??

np. dostajemy strza?k? uspyiaj?c?, niby wszytsko ok, idziemy i powoli, obraz nam si? zamazuje, rozp?ywa si? w ró?ne strony, by po chwili ?ciemnie? i zamilkn?c na kilka sekund po któych budzimy si? (w grze mija np. kilka godzin) otoczeni przez ?o?nierzy, lub w celi.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666x » Wt mar 21, 06 13:35

Mo?esz mi wierzy?, ?e tak b?dzie. To jest ju? standard w tego typu grach, a ?e Kojima specjalizuje si? w takich efektach (vide jedno oko BigBossa :) ). to napewno co? takiego ujrzymy.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Zombie_Snake » Wt mar 21, 06 19:31

Przypuszczam, ?e b?dzie dost?pny tryb FPP. KP powinno wykorzystac patencik Criteona z "Black", mianowicie blur na otoczeniu gdy robisz reload giwery. W ko?cu jak prze?adowujesz to koncentrujesz si? na tym, ?eby Ci clip z ?apy nie wypad? :)

Co do tej strza?ki... Fajnie by by?o, gdyby do tego Snake zacz?? si? zatacza? w lewo i w prawo jak student po zaliczonej sesji. Jak chcieliby?my go ruszy? do przodu to on by si? ruszy? chwiejnym krokiem w lewo. Fajne hehehe
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Zombie_Snake » Wt mar 21, 06 20:22

W?a?nie przypomnia?em sobie o czyms co wszyscy pomineli?my!

1."What is that stance?" - Ocelot, MGS3
W?a?nie postawy! O co chodzi? Juz t?umacze:
Postawa "sneaking" czyli to co znamy ze wszystkich MGSów. Ale! W MGS2 patroluj?cy ?o?nierze mieli taka sama postawe jak my Raiden. W MGS3 gdy paradowali?my w przebraniu Raidenovicha to mieli?my postawe jak przez ca?? gr?. Co z tego? Niby nic, a jednak! Je?eli AI przeciwników b?dzie sta?o na "wysokim" poziomie to nie uwa?acie, ?e troszke ich zbeszta po czaszce jak zobacz? swojaka, który zbiera grzyby? Dlatego uwa?am, ?e KP powinno wrzucic opcj? "full stand" czyli w pe?nym pionie! Dzieki temu b?dziemy mogli niezauwa?enie przechodzic obok w mundurze danej frakcji.
Wracaj?c do temtu mundurów.

2. Plisskin, Leuteinat Junior Grade. - Plisskin, MGS2
Stopnie wojskowe! Wprowadzi?oby to do rozgrywki kolejny element kombinowania. Jako szeregowy "trep" mogliby?my dosta? sie do sk?adu ammo, albo kantyny, ale nie moglibysmy juz wej?? do, np. CP. Dlatego musieliby?my cichaczem zad?ga? odpowiedniego go?cia i zabrac mu ciuchy.

3. "Unfortunatelly, it's out of ammo." - Meryl, MGS
"Besides, I'm not a big fan of blades" - Solid Snake, MGS2
Na poziomie trudno?ci wy?szym niz Normal proponowa?bym, aby liczba ammo by?a równa ilo?ci przeciwników. Wymaga?oby to od gracza precyzji w eliminowaniu wroga za pomoc? "weapons of modern warfare".
Snake, fan czy nie fan, a przez to my zmuszeni byliby?my u?ywa? no?a, b?d? go?ych rak. To znowu wymaga?oby od nas niezwyk?ej precyzji w dzia?aniu, a przez to zwi?ksza?oby poziom adrenaliny w czasie pierwszego przechodzenia.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Śr mar 22, 06 12:51

no w??snie postawy..

mogli by wstawi? kilka postaw do skradania, czy bigania.

np. szybkie bieganie, ale g?o?ne, normalne bieganie, czy skaradanie zarówno w pozycji stoj?cej czy kucajacej.

a co do rang tp przesz?oby tylko wtedy gdyby wszyscy nosili kominiarki.
bo np. szeregowyc i ni?szych rang? zolnierzy jest cala masa, ale genera?ów czy wyzszych jest tylko kilku, i ich wszyscy znaj? z twarzy, wiec nawet jak sie za nich przebierzemy potrzebowac bedziemy maski lub czego?.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666x » Śr mar 22, 06 17:25

"np. szybkie bieganie, ale g?o?ne, normalne bieganie, czy skaradanie zarówno w pozycji stoj?cej czy kucajacej. "

Hehehe czyli mówicie, ?e splinter cell ;] ?

Fakt, animacje w przebraniu w MGS 3 mogliby ju? zmieni?, bo wygl?da to prze?miesznie, no ale mówi si? trudno, jedno niedopatrzenie ;].
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Zombie_Snake » Śr mar 22, 06 17:36

W sumie to w MGS3 by?y stopnie "g?o?no?ci" biegania. By? bieg, chód i sneaking na stoj?co, a na brzuchu to si? pe?za?o wolno albo szybko, wi?c pozostaje tylko kwestia przykucni?cia.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Śr mar 22, 06 18:56

no ale zapominamy o do?? wa?nym fakcie...

W ko?cu Kojima wspomina? o Raidenie. Cóz s? wi?c motywy ?e gra zostanie podzielona na 2 scenariusze (jak np. resident evil 2) w ka?dym scenariuszu poznajemy fabu?e z dwóch ró?nych punktów widzenia (np. Raiden i dziecko Olgi, Snake i Ocelot/Liquid).

Wi?c albo gra b?dzie do przejsca albo ak MGS2 czyli wydarzenia nast?puj?ce po sobie, lub jak w RE2 czyli dziej?ce si? w tym samym czasie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez barth » Śr mar 22, 06 22:21

nie, Raiden raczej b?dzie postaci? drugoplanow?, mo?e nawet b?dzie biega? z nami i nam pomaga?(wykonywa? nasze rozkazy?). Oczywi?cie to tylko moje skromne zdanie.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez borx » Śr mar 22, 06 22:45

Znajac sklonnosc Kojimy do zartów nie zdziwiloby mnie nawet gdyby Raiden okazal sie grywalna postaci? w jakims krotkim fragmencie gry. Mogloby byc w sumie ok. Wnioslby napewno male urozmaicenie do gameplayu.
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez Zombie_Snake » Śr mar 22, 06 22:52

Po MGS2 powinni?my by? na to przygotowani ;P
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Postprzez borx » Śr mar 22, 06 23:00

No na pewno bardzo kontrowersyjny bylby scenariusz w którym Kojima zdecydowal sie odwrocic proporcje z MGS2 i wprowadzic na poczatku MGS4 Raidena w epizodzie dlugosci mniej wiecej tankera a potem przeskoczyc na gre Snakiem juz do konca;)
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez uci » Cz mar 23, 06 08:31

nom tak mog?o by by?, z tym krótkim epizodem, gdyby nie to ?e sam Kojima mówi? ?e tak ju? poprzerabiali Raidena, ze wed?ug niego jest on o wiele bardziej "cool" jak pisa? ( jak dla mnie ewolucja postaci Raidena pójdzie w strone Ninji pokroju Grey foxa, tak jak to by?o VR w MGS2).
Wi?c tyle starania by ludziom bardziej spodoba?a si? posta? drugo planowa?
Kojima bardzo chce wys?ac Snake`a na emeryture i da? kogo? kto go zast?pi, wi?c ja stawiam ?e je?eli chodzi o gr?, to b?dziemy mogli zarówno grac i Raidenem i Snakiem, a znaj?c Kojime to on jeszcze mo?e zrobi? tak ?e b?dziemi gra? nimi ja w MGS2.

Bo w ko?cu kto by mia? wi?ksze szanse w wlace z Vampem?
Snake nie da? mu rady w MGS2, a co dopiero teraz jak jest starszy o 10 lat.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez barth » Cz mar 23, 06 09:40

1. nie koniecznie 10, x mop?e terz oznaczac dowoln? liczb?

2. je?eli mieliby?my odwrócone proporcje z mgs2 to nawet by mi sie podoba?o

3.a mo?e na pocz?tku b?dziemy mieli wybór postaci i lekko odmienna fabu?e - dwie ?cie?ki?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez borx » Cz mar 23, 06 18:46

Z tych wszystkich wywiadów i informacji dalo sie wywnioskowac ze gameplay zostanie rozbity na wiele miejsc lub zakatkow swiata gdzie toczyc sie bedzie akcja. Czyli cos jak w Splinter Cell. Ja zawsze wolalem gry w ktorych akcja dzieje sie w jednym konkretnym miejscu. Tworzy to taki gesty klimat. Jak chocby Black Mesa w Half-Life czy oczywiscie Shadow Moses, Big Shell i US Discovery. Mam nadzieje ze to tylko nadinterpretacja slow Kojimy i jednak nie bedzie on zucal Snakiem na misje od Afryki po W?chock:/ W MGS3 powrocil do formu?y ze miejscem akcji jest baza g?ówna i tereny do niej przylezne, o roznym stopniu zabudowania i to jest IMO dobra droga. Akcja powinna toczyc sie na jednej rozbudowanej przestrzeni.
w mojej opini moglyby to byc:
jakies przedmiescia urozmaicone ciekawymi miejscowkami a pó?niej kulminacyjne godziny gry w samiutenkim centrum jakies super rozbudowanej, nowoczesnej metropolii, targanej oczywiscie totaln? wojenn? rozpierduch?;) dla mnie to fajny pomysl.
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez uci » Cz mar 23, 06 20:42

Nom...

Ale skoro Kojima mówi? o róznych polach walki, nie koniecznie mu mog?o chodzic o kilka miejsc, ale np. 2 - 3
Po jednym dla ka?dego bohatera np. Snake w tym irako podobnym miejscu a Raiden np. w jakies bazie, a potem ?acz? si?y i l?duj? w jakim? trzecim miejscu gdzie za?atwoaja wszystkich z?ych.

ewentualnie plac bitwy mo?e by? podzielony
np. ten irako podobny teren. B?dzie si? on sk?ada? z kilku plansz na których b?dziemy si? poruszali (miasto, przedmiescia, pustynia, baza jednych i drugich, rzeka itp.) a miedzy nimi b?dziemy w?drowac za pomoc? pojazdów i mapy.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez uci » Pt maja 05, 06 23:21

tak mnie natchne?o.

jezeli sie oka?e ?e snatcher b?dzie pomaga? Snakeowi w misjach, to mam nadzieje ?e b?dzie on w jakis sposób zabezpieczony przed wrogami, lub wystarczaj?co inteligenty by si? chowac.

bo mnie osobiscie szlag by trafil widz?? po raz enty - Game Over - z tego powodu ?e rozwalili snatchera, albo ze wjecha? na mine
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron