Resident Evil 4

Moderator: GM

Postprzez the_boss » Śr sie 27, 08 10:44

Bizon napisał(a):
SALADYN napisał(a):-bossowie

Nie lubisz bossów w RE4? Why's that?
the_boss napisał(a):-Sterowanie

Ja grając na ps2 bardzo je sobie chwalę. Fakt, na PC można się było spodziewać czegoś innego...
the_boss napisał(a):-oszczędność w amunicji

Tego też nie czaję. Wytłumacz proszę.

Swoją droga, to jeżeli chcesz przeczytać moją recenzję, to zapraszam pod ten adres:
http://www.gaminator.pl/gra-ps2/recenzja/786,766,Rewolucja-w-kultowej-serii.html


RE4 Jest głównie nastawiony na akcje jak wiesz i eksterminowanie zombi jest priorytetem,musisz się liczyć z każdym nabojem a amunicji kupić się nie da ;/
szczególnie przy bossach marnujesz zazwyczaj 3/4 ekwipunku..wezmy takiego el-gigante,powalenie go łącznie 3 razy zabiera około 20 naboi z szotguna lub nawet więcej,po prostu,amunicji jest mało i trzeba ją oszczędzać nie wiem jak ja ci mam to uzasadnić :icon_smile: .
A co do bossów dużo bardziej podobał mi się nemezis i jego przeobrażenia czy William Birkin niż jakiś kapłan z rózgą.
Chce też przypomnieć że RE4 nie jest złą grą,fajnie się w to to pyka no ale gdzie tu szukać rewolucji? powiedz mi co w tym gameplay'u jest takiego rewolucyjnego??? no chyba że chodzi ci o zmiany w stosunku do poprzednich residentów ale nazwał bym to raczej ewolucją i nie koniecznie in plus :icon_smile:
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Bizon » Śr sie 27, 08 11:23

the_boss napisał(a):RE4 Jest głównie nastawiony na akcje jak wiesz i eksterminowanie zombi jest priorytetem,musisz się liczyć z każdym nabojem a amunicji kupić się nie da ;/

Brak amunicji i bark możliwości jej kupna, to chyba jeden z głównych elementów survival horrów (którym RE4 już nie jest, ale pewne pozostałości mu zostały).
the_boss napisał(a):Chce też przypomnieć że RE4 nie jest złą grą,fajnie się w to to pyka no ale gdzie tu szukać rewolucji?

Zupełne nowe spojrzenie na gameplay. Gdyby RE4 wyglądał tak jak poprzednie części, nigdy w życiu bym go nie kupił. Tymczasem zmiany moim zdaniem poszyły na tyle do przodu, by nazwać to mianem rewolucji, i to rewolucji która mi się spodobała (żaden poprzedni RE mi się nie podobał).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Gac666xx » Śr sie 27, 08 11:41

Ja przyznaje bez bicia rację The_Boss. Fabuła w RE4 ssie równo, jest naciągana i cienka jak dupa węża.

Jednakże nie zgodzę się jeśli chodzi o sterowanie. Moim zdaniem jest to jedno z najlepszych rozwiązań w Survival Horrorach do tej pory. Mamy płynność ruchów i duże możliwości.

Co wyróżnia RE4 to niesamowity Gameplay. Wszystkie Residenty mnie odrzucały właśnie dlatego, że miałem dość już gameplayu ala Alone in The Dark (co prawda przeszedłem wszystkie 3 części no ale ileż można). RE4 mi bardzo przypadło do gustu pod tym względem.

Nadal jednak uważam, że jest to Survival Horror, a szczególnie w laboratorium z tymi kolesiami z kolcami xD.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez uci » Śr sie 27, 08 11:55

tak tylko dokończe wątek który zaczął Saladin, idea SH po fabule 1dynki jako miasteczka gdzie ktoś przyjeżdża i nawiedzają go jego własne (zmaterializowane) demony i czeka na gł. bohatera za to kara jest dla mnie chyba najlepszym pomysłem na zrobienie z gry multum kolejnych tytułów.
sam osobiście uwielbiam fabułe dwójki.

Co do RE4 gra mi się naprawde spodobała taka jest, gdyby w 4ce zostawiono wrogów z orginalnej trylogii, to ost. poziomy trudnosci przechodzilibyśmy chyba z zamknietymi oczyma. Jedyne co smuci że bossowie w Re4 to nie birkin, tyrant czy nemesis. Dla mnie ta gra to ogromny skok w przód jeśli chodzi o survival horrory.

Ja znów po ukończeniu PE1, zabieram się w końcu za ang. wersje PE2
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez the_boss » Śr sie 27, 08 12:20

Uci gdybym typował grę która mnie naprawdę wzruszyła,porwała fabułą a przy tym tak przerażała byłby to właśnie SH2,powiem więcej cała gra wcale nie ustępuje jakiejkolwiek części MGS
Poza tym ktoś tu pisał o RE4 Jako o wielkim skoku jakościowym w survival horrorach,w takim razie czym jest kurw.. SILENT HILL2
W RE bałeś się tego co wyskakiwało skądś tam i ty momentalnie podskakiwałeś ze strachu...W SH bałeś się tego co mogło wyskoczyć z ciemności (korytarze motelu) do tego zamiast melancholijnej muzyki z RE mamy tu przedziwne psychodeliczne dudnienie które wręcz paraliżuję + wspaniałe i klaustrofobiczne lokacje. Kończy się to zazwyczaj tym że mało kiedy spotkasz jakiegoś stworka a i tak zwijasz się ze strachu stłamszony twoją własną wyobraznią.Jeśli miałbym typować prawdziwą rewolucje w survival horrorach był by to właśnie Silent Hill 2.
Szczerze? nienawidzę tej gry.Nie potrafię w nią grać nie tłumacząc sobie w myślach ''nie wczuwaj się człowieku to tylko gra''.[/u]
Ostatnio edytowano Śr sie 27, 08 12:26 przez the_boss, łącznie edytowano 1 raz
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Shinigami » Śr sie 27, 08 12:20

the_boss napisał(a):RE4 Jest głównie nastawiony na akcje jak wiesz i eksterminowanie zombi

W RE4 _nie ma_ zombiaków.
the_boss napisał(a):Chce też przypomnieć że RE4 nie jest złą grą,fajnie się w to to pyka no ale gdzie tu szukać rewolucji? powiedz mi co w tym gameplay'u jest takiego rewolucyjnego??? no chyba że chodzi ci o zmiany w stosunku do poprzednich residentów ale nazwał bym to raczej ewolucją i nie koniecznie in plus :icon_smile:

Resident Evil 4 został okrzyknięty jedną z najlepszych gier poprzedniej generacji konsol, ja się z tym zgadzam, ba sama gra wyprzedzała tę generację o lata świetlne. W jej ocenach u renomowanych serwisów próżno szukać słabych not, średnia na Game Rankings wynosi 95%, na Rotten Tomatoes utrzymywała się przy setce, gra dostała sporo nagród "najlepsza pozycja roku". Gdyby nie RE4 świat nie grałby teraz w Gears of War, Army of Two, MGS4 w takiej formie czy nawet DMC. Jeśli chcesz mówić, że czwórka jest średniakiem, ok, mów co chcesz. Po prostu przekonujesz mnie i innych, że granie na pc w gry z konsol najczęściej mija się z celem.
Ostatnio edytowano Śr sie 27, 08 12:59 przez Shinigami, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez the_boss » Śr sie 27, 08 12:47

ok nie ma zombi w takim razie jak ich nazwiesz?
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Shinigami » Śr sie 27, 08 12:56

Los Ganados (po naszemu "bydło"). Nie żeby to było napisane w plikach, które da się znaleźć podczas gry. Oni nie są martwi, to wciąż są żywi ludzie.
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez the_boss » Śr sie 27, 08 13:15

Shinigami napisał(a):Los Ganados (po naszemu "bydło"). Nie żeby to było napisane w plikach, które da się znaleźć podczas gry. Oni nie są martwi, to wciąż są żywi ludzie.


Mentalnie są martwi
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Shinigami » Śr sie 27, 08 13:32

Ale nie _umarli_, a by się stać zombiakiem trzeba umrzeć. Zresztą, ślij listy do Capcom czemu nie nazywają tych pokrak zombie, a nie mi starasz się zarzucić, że nie mam racji.
.: http://crazypumpkinsnest.wordpress.com/ :.
Obrazek
Be there or be square.
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez Bizon » Śr sie 27, 08 13:34

Ale nie _umarli_, a by się stać zombiakiem trzeba umrzeć. Zresztą, ślij listy do Capcom czemu nie nazywają tych pokrak zombie, a nie mi starasz się zarzucić, że nie mam racji.

Ok, ok. the_boss już chyba wie o co chodzi ;)
Ja jednak nie oceniałbym RE4 przez pryzmat poprzednich części, gdyż to już nie jest nawet survival horror. To naprawdę świetna gra, ale jeżeli ktoś oczekuje po niej kolejnego "Rezydenta" to sie pomylił...
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

RE4

Postprzez Deepthroath » Śr sie 27, 08 13:58

RE4 jest świetną grą, ale spokojnie mogli ją wydać pod zupełnie innym tytułem, arkadowy shooter z metką Resident Evil musiał spotkać się z krytyką, gra mi się podobała i z przyjemnoscią się w nią pyka, jednak klimatem nie dorównuje nawet uproszczonej trójce.
The War Has Changed
Avatar użytkownika
Deepthroath
Coward Duck
 
Posty: 33
Dołączył(a): Pn lip 28, 08 08:18
Lokalizacja: Hajnówka

Postprzez Half » Śr sie 27, 08 14:23

Gralem w RE4 u kumpla na PS2 i u siebie na mym wiernym piecku i stwierdzam że niewiem o co tyle krzyku...To znaczy, jest to gra bardzo fajna ale raczej bez fajerwerków, a poza tym zatracono to co w RE jest najważniejsze...kiedy w pierwszym RE słyszę ryczącego zombie chcącego mnie zjeśc to czuję ciarki na plecach...ale Ganados nie wzbudzają u mnie takiego czegoś...

P.S. RE1 jest najlepsze ale i tak wolę SH.
Glut napisał(a):Bo gdyby nie istniały wersje pirackie, ludzie nie kupowaliby oryginałów.
Avatar użytkownika
Half
Achievementor
 
Posty: 146
Dołączył(a): N cze 08, 08 01:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Infernal Warrior » Śr sie 27, 08 14:41

E, chlopaki to jest temat o recenzjach z tego co wiem a nie o debacie na temat rewolucyjnosci RE4.

Stworzcie sobie temat o RE4 i tam sobie rozwiewajcie watpliwosci - tutaj tylko recenzje.
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez SALADYN » Śr sie 27, 08 15:14

IW wydziel im ten temat niech sobie chłopaki podyskutują.

PS. Właśnie odwiedził mnie listonosz i zgadnijcie co mi dostarczył :)
Tak właśnie RESIDENT EVIL 4 , będzie co opisywać jak go ukończe.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snake. » Śr sie 27, 08 16:25

Mentalnie są martwi


Oni nazwali ich "Villagers". To ludzie, tyle, że pozarażani rozwiniętym pasożytem "Las Plagas" ;)

Shini - Pomyliło mi się ;)
Ostatnio edytowano Śr sie 27, 08 20:43 przez Snake., łącznie edytowano 1 raz
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez Shinigami » Śr sie 27, 08 18:38

Czemu mnie cytujesz, skoro ja wciąż mówie, że to nie zombiaki? :P I Ganados to oficjalna nazwa wieśniaków ;)
.: http://crazypumpkinsnest.wordpress.com/ :.
Obrazek
Be there or be square.
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez Mr_Zombie » Śr sie 27, 08 18:50

the_boss napisał(a):no ale gdzie tu szukać rewolucji? powiedz mi co w tym gameplay'u jest takiego rewolucyjnego???


Mogę się mylić (lub nie), ale to chyba RE4 zapoczątkował "modę" na kamerę znad ramienia, która obecna jest teraz w niemalże każdej strzelance (w tym MGS4 ;)).

Ogólnie to w gameplay'u nie ma nic rewolucyjnego, jest on jednak rewelacyjny - RE4 to gra, która na bok odstawia fabułę (najmarniejsza z marniejszych, jaka mogła powstać -_-), na bok odstawia szare komórki (zagadki w RE4 można policzyć na palcach jednej ręki, a i tak były banalnie proste) i stawia na sam fun z gry; co krok mamy tu coś nowego, co krok zmiana lokacji, brak chwili na nudę - to były założenia RE4. Jako survivor horror nie do końca się sprawdził (wg mnie), jednak jako gra - super.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Gillian » Śr sie 27, 08 20:15

Mr_Zombie napisał(a):RE4 to gra, która na bok odstawia fabułę (najmarniejsza z marniejszych, jaka mogła powstać -_-), na bok odstawia szare komórki (zagadki w RE4 można policzyć na palcach jednej ręki, a i tak były banalnie proste) i stawia na sam fun z gry; co krok mamy tu coś nowego, co krok zmiana lokacji, brak chwili na nudę - to były założenia RE4. Jako survivor horror nie do końca się sprawdził (wg mnie), jednak jako gra - super.

No właśnie. I to było dla mnie fajnie, ale sorry nie na 20h. Bo ile można ciągle strzelać i iść przed siebie? Brak mi tu urozmaicenia samej rozgrywki (chciałbym chociażby jakieś interkacji z otoczeniem) lub czegoś co by mnie popychało do przodu, a czym nie była niestety fabuła. Mi się po 14h znudziło i tylko wyczekiwałem końca. I z godziny na godziny byłem coraz bardziej zażenowany fabułą, bo wtedy zacząłem bardziej na nią zwracać uwagę.

Jakkolwiek nie zmienia to faktu, że RE4 jest świetną grą, pierwsze godziny to same ochy i achy, później wcale nie jest gorzej, jakkolwiek pod koniec już mnie zaczęła nużyć. Zresztą - http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=622091&n=4
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Mr_Zombie » Śr sie 27, 08 20:39

Fakt, pod koniec RE4 już trochę nudzi; na szczęście, przynajmniej przez moment, pojawiają się Regeneratory i Iron Maiden, które wprowadzają lekki powiew świeżości.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez the_boss » Śr sie 27, 08 23:41

Mr_Zombie napisał(a):Fakt, pod koniec RE4 już trochę nudzi; na szczęście, przynajmniej przez moment, pojawiają się Regeneratory i Iron Maiden, które wprowadzają lekki powiew świeżości.


ja jestem właśnie świeżo po przejściu i powiem wam że duży + dodaje za końcowe obrazki :iconbiggrin:
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Bizon » Cz sie 28, 08 00:00

the_boss napisał(a):ja jestem właśnie świeżo po przejściu i powiem wam że duży + dodaje za końcowe obrazki :iconbiggrin:

Jeżeli dobrze rozumie chodzi ci o te obrazki, które widzimy czasie creditsów?
Świetne są, to fakt. Szczególnie te pokazujące powolne przemiany. Świetny motyw, bardzo dobrze wykonany i wkomponowany :).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez the_boss » Cz sie 28, 08 00:43

Zgadza się :icon_smile:

Chyba z całej gry najbardziej klimatyczną rzeczą są właśnie credit'sy :icon_smile: ,poza tym sporo wyjaśnia bo tak naprawdę niezbyt dużo wiedziałem o tym co sie w tej wiosce zdarzyło,od taki sobie pan Saddler zamienił wieśniaków w niewolników i tyle,może po prostu nie znalazłem wszystkich notatek albo zle czytałem te co miałem,z listów Luisa dowiedziałem się jedynie o procesie zachodzącym po zalęgnięciu się pasożyta i też trochę o nich samych.Od Wójta też niewiele o samej tragedii.

Szkoda że tego wątku nie nakreślili tak w samej grze no ale cóż tytuł za najlepsze creditsy się należy :iconbiggrin:
''Nikodem prosto z piekła rodem''
Avatar użytkownika
the_boss
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 00:36
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Shinigami » Cz sie 28, 08 01:00

the_boss napisał(a):Zgadza się :icon_smile:

Chyba z całej gry najbardziej klimatyczną rzeczą są właśnie credit'sy :icon_smile: ,poza tym sporo wyjaśnia bo tak naprawdę niezbyt dużo wiedziałem o tym co sie w tej wiosce zdarzyło,od taki sobie pan Saddler zamienił wieśniaków w niewolników i tyle,może po prostu nie znalazłem wszystkich notatek albo zle czytałem te co miałem,z listów Luisa dowiedziałem się jedynie o procesie zachodzącym po zalęgnięciu się pasożyta i też trochę o nich samych.Od Wójta też niewiele o samej tragedii.

Szkoda że tego wątku nie nakreślili tak w samej grze no ale cóż tytuł za najlepsze creditsy się należy :iconbiggrin:

Zawsze pozostają Ci jeszcze misje Ady, które rzucają trochę światła na fabułę ;) Tylko nie wiem czy są w wersji na pc.
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez Gac666xx » Cz sie 28, 08 01:45

Są w wersji pc jak najbardziej. Są wszystkie rzeczy z wersji PS2.

Anyway, mam nadzieje, że wszyscy Ci, którzy grali w RE4 na PC są świadomi tego, że wyszedł patch poprawiający grafikę ;) (błąd jakiś powodował niewyświetlanie się cieni w grze O_o)? Żeby nie było, że ktoś tu nagle wyskoczy, że gra kijowo wygląda.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Snake. » Cz sie 28, 08 09:00

Tak, Amerykańskie wydanie gry "Biohazard 4" ma właśnie skijowaną grafikę. Europejskie wydanie "Resident Evil 4" ma już wbudowaną łatkę poprawiającą grafikę, tak więc jak ktoś ma RE4 na okładce, to nie musi wgrywać patcha.

Mi się najbardziej podoba tryb "Najemnicy". Można rozwalać aż miło.
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez Mr_Zombie » Cz sie 28, 08 12:03

Właśnie odwrotnie ;)
To Europejskie wydanie (oraz Koreańskie), które wyszło wcześniej, było wydane bez patcha; w Ameryce gra wyszła już z patchem (stąd chyba dwumiesięczne opóźnienie); to samo było w Polsce - gra wyszła dopiero po wyjściu poprawki. Jestem ciekaw, czy Cenega specjalnie opóźniła premierę, czy po prostu mieli szczęście i patch się pojawił.

A jeżeli ktoś chciałby sobie jeszcze poprawić grafikę, to fani poprawili przynajmniej część tego, co spieprzono przy konwersji:
    *poprawienie tekstur otoczenia; tekstury w wersji na PS2 (a co za tym idzie, też na PC) są często w dużo gorszej jakości niż te z NGC. Dlatego wyszły paczki z poprawionymi teksturami. Wszystkie tekstury (i mówię tu: wszystkie) z PS2 zostały zamienione na te z Gacka, a dodatkowo w niektórych miejscach dano własne tekstury. Wyszły dwie takie paczki: autorstwa alberta oraz Cerberusa; główna różnica jest taka, że w paczce Cerberusa tekstury są jeszcze dodatkowo wyostrzone i mają podciągnięty kontrast, dzięki czemu są wyraźniejsze.
    *poprawienie jakości filmików; nie mówiąc już o tym, że filmiki z PS2 są w nienajlepszej jakości, w wersji na PC zostały one jeszcze dodatkowo skompresowane (jeszcze większa pikseloza) i rozjaśnione. Sp00kyFox przekonwertował filmiki z PS2 oraz poprawił ich jakość.
    *przyciski; jeżeli wkurzają Was te wszystkie "1", "2", "5", "6", które pojawiają się w ramach przycisków, które należy wciskać, to St.Vampyre przygotował aplikację, która pozwoli na zmianę tych przycisków albo na ikonki z pada z X360, albo na klawisze klawiatury; w tym pierwszym przypadku pod uwagę wzięta została tylko najczęściej używana przez ludzi konfiguracja przycisków, w tym drugim przypadku ikony pokazują faktycznie te przyciski, które się ustawiło w ustawieniach (po zmianie ustawień trzeba raz jeszcze uruchomić aplikację).
    *poprawienie hud'a i czcionek; podobnie jak w przypadku tekstur, wszelkie ekrany, czcionki i ikony w opcjach, inwentarzu oraz w HUD'zie, a także efekty w postaci wody, krwi, dymu w wersji na PS2 zostały dodatkowo skompresowane i wyglądają gorzej, niż w wersji na NGC. Ponownie Albert wziął się do roboty i nie dość, że pozamieniał wszystkie teksturki, od nowa zrobił wszystkie czcionki (jak na rozdzielczość 1280x1024 nawet czcionki z Gacka są w niskiej rozdzielczości) oraz ikony w inwentarzu (najczęściej po prostu brał modele 3D obiektów i robił im fotki). Dodał też lekki filtr ziarnistości (coś jak w Silent Hillach), który dodatkowo maskuje niektóre niedoskonałości.
    Niestety, jak na razie nie ma sposobu, by wgrać te tekstury bezpośrednio do gry podmieniając pliki, dlatego na razie trzeba było iść na sposób i skorzystać z programu TexMod, który przechowuje całą paczkę tekstur w pamięci i tam też podmienia tekstury; dlatego oczywiście rosną jednocześnie wymagania (bo te kilkadziesiąt mega tekstur cały czas siedzi sobie w pamięci). Dodatkowo czasami pojawiają się różne błędy (głównie po tym, jak wyświetla się jakaś cut-scenka zdarza się, że jakaś przypadkowa tekstura rozciągnie się na cały ekran) oraz (to już rzadko) gra potrafi się wywalić do Windowsa :/ Ale mimo to efekt, jaki daje ten patch jest naprawdę olbrzymi. Po powrocie do starych menusów nie mogłem uwierzyć, że to jest aż tak brzydkie.

Cała lista modów (na bieżąco aktualizowana) znajduje się tutaj: LINK.
W każdym z linków, który podałem wyżej, są screeny prezentujące działanie modów, link do ściągnięcia oraz instrukcja, jak to wgrać (najczęściej wystarczy tylko rozpakować i umieścić w odpowiednim miejscu w folderze z grą).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez phsx » Cz sie 28, 08 13:07

Tutaj to wszystko razem w jednym ładnym instalatorze:
http://re4communitypatch.weebly.com/downloads.html
Polecam, bo właśnie gram i grafa jest wyśmienita.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez Shinigami » Cz sie 28, 08 13:16

Snake. napisał(a):Tak, Amerykańskie wydanie gry "Biohazard 4"

Nope. Tylko w Japonii RE się tak nazywa.
Avatar użytkownika
Shinigami
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): So wrz 29, 07 17:15
Lokalizacja: Kzhycavqa

Postprzez SALADYN » So wrz 06, 08 20:48

Pytanka odnośnie skarbów.
1- Mam trzy kamienie Catseye , z czym je można połączyć ?

2- W wiosce było małe rozwidlenie dróg , wybrałem prawą odnogę w której atakuje nas El Gigante czy do lewej można jeszcze wrócić po znajdujący się tam skarb ? (podejrzewam że juz nie , aktualnie jestem w już zamku)

3- Gdzie jest trzeci diament do złotej maski balowej ? (podejrzewam że w wspomnianej wyżej odnodze , jeśli tak to lipa i mogę już ją sprzedawać)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Następna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron