Mirror's Edge

Moderator: GM

Mirror's Edge

Postprzez wojnar » Wt lip 15, 08 07:36

Sami sprawdźcie.
http://www.gametrailers.com/player/36297.html

Jak dla mnie to połączenie FPS'a i Le Parkour daje radę.
Grafika wydaje się ładna, miasto może trochę zbyt sterylne ale jak mówią sami developerzy "tak miało być".

Mi się gra bardzo podoba. Wyjdzie na PC, PS3 i X360.
Liczę na jakieś demko ;)
Avatar użytkownika
wojnar
Vulcan Raven
 
Posty: 188
Dołączył(a): Pt sie 24, 07 18:55
Lokalizacja: z Macicy

Postprzez SALADYN » Wt lip 15, 08 07:59

Też jestem zainteresowany tym tytułem gdy już kupie PS3 to na pewno znajdzie się na liście gier do zakupu , po MGS4 oczywiście.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Pabian01 » Wt lip 15, 08 13:37

Ten koncept gry z TAKIM widokiem mialem w glowie... :/
No nic nie bede pierwszy.
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez uci » Wt lip 15, 08 18:27

osobiscie to widzialem jak narazie oba trailery i trailer 2d i powiem że gierka naprawde daje rade, do tego screeny od EA pokazujące 10 sposób na zejście po tej samej ścianie...

jeżeli nic nie będzie naciagane, to napewno trafi do mnie obok assassins creed
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » So lip 26, 08 21:56

A co powiecie o ścieżce dźwiękowej gry ? Utwór z nowego trailera ktory zapowiada się na temat przewodni sprawił że zapragnąłem OST do swojej kolekcji płyt.
Tutaj można przesłuchać całą melodie bez słów.

EDIT
http://gry.interia.pl/news/niewymagajacy-mirrors-edge,1172466
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Pabian01 » Śr lis 05, 08 21:25

Oki jestem po sesyjce z demkiem. Mogę powiedzieć, że gra jest świtenie zrobiona. Choć wydaje mi się, że nie jest ona zrobiona dla każdego. Mi osobiście przypadła do gustu. Turlanie za pomocą pada mi nie bardzo wychodziło, ale zawze można użyć L2. Fajnie są również zrobione animacje odbierania broni. Szkoda, że demko nie jest jakoś specjanlnie rozbudowane, ale apetyt rośnie jak się zagra. Myśle nad full wersją. Możliwe, że się skuszę [czyli teraz albo ME albo nowy NFS] jak cena spadnie do rozsądnej. Jak macie jakieś pytanka to pytajcie. Postram się odpowiedzieć. Na podstawie demka śmiało mogę wystawić 8+



Jestem ciekaw czy będzie tryb online. Bo jak tak sobie biegłem to pomyślałem, że nieźle sprawdziła by się tu zabawa w berka ;)
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666xx » Śr lis 05, 08 21:49

A tam od razu rewolucja.

Gra przyznaje jest ciekawa, ale ludzie znowu upraszczają wszystko. To co czerwone to możesz się wybić/złapać/przebiec, to co pomarańczowe to blah blah blah.

Zamiast stworzyc normalny świat to go pokolorowali przez co znowu gracz nie musi myśleć za dużo, bo sie nadwyręży, och ach.

Jeśli chodzi o technologię to nic nowego. W sumie na podobnej zasadzie działa Dark Messiah of Might & Magic, tutaj po prostu zmienili repertuar ruchów.

Gra będzie fajna, ale szczerze mówiąc na nie więcej niż raz, chyba, że twórcy dadzą bardziej otwarty teren działań do popisów, a jak na razie widzę jedną ścieżkę.

Jeśli byłaby swoboda działania jak w Assassins creed (podobny concept) to gra byłaby znacznie lepsza.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Crusher » Śr lis 05, 08 21:52

Jak dla mnie demo super przeszedłem z 20 razy i za każdym razem próbowałem trochę inną drogą, innym sposobem fajnie się skacze i podoba mi się ten widok.

Boję się tylko że tryb story gry będzie za krótki(podobno na średnim poziomie trudności można przejść spokojnie w 5 godzin!), ale nie fabuła jest najważniejsza.

Najlepsza zabawa jest w Time Trial(czasowy wyścig przez określoną trasę), Speed Runach i Multiplayerze - tak jest tryb online w którym kilka(naście) osób ściga się na określonej trasie, ale i tak wszyscy pewnie będą sobie nawzajem przeszkadzać, haki stawiać i w ogóle nie będzie to fair play.
Avatar użytkownika
Crusher
Vamp
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pt maja 16, 08 14:24
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Pabian01 » Śr lis 05, 08 21:54

Gac666 napisał(a):Gra przyznaje jest ciekawa, ale ludzie znowu upraszczają wszystko. To co czerwone to możesz się wybić/złapać/przebiec, to co pomarańczowe to blah blah blah.

Zamiast stworzyc normalny świat to go pokolorowali przez co znowu gracz nie musi myśleć za dużo, bo sie nadwyręży, och ach.

Jest możliwośc wył. tych kolorów.


Gac666 napisał(a):Gra będzie fajna, ale szczerze mówiąc na nie więcej niż raz, chyba, że twórcy dadzą bardziej otwarty teren działań do popisów, a jak na razie widzę jedną ścieżkę.


Szczerze mówiąc to pierwsze 5 min stałem w miejscu, podskakiwałem w górę i przyglądałem się jak to wszystko zrobili. Nawet nawet zgodnie z moim pomysłem [jak wcześniej wspomniałem]

Gra łatwa też nie będzie jeśli chodzi o potyczki, gdyż będzie trzeba naprawdę szybko myśleć. Sam w końcówce demka lekko zgłupiałem.
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666xx » Śr lis 05, 08 21:54

PS. Żeby było jasne porównuje do Dark Messiah wersja PC nie do porażki konsolowej.


Ooo wyłączenie kolorów już mi się bardziej podoba ;).
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Słonio » Śr lis 05, 08 22:05

Jestem po ok. 15 sesyjkach z demem - niesamowicie się wciągnąłem! Mirror's Edge jest teraz u mnie na 1 miejscu w kolejce do zakupu. Jak dotąd nie zauważyłem praktycznie żadnych minusów, ale to pewnie przez to że zawsze miałem słabość do gier na ósemkę ;) Sterylność miasta wcale nie razi, a wespół ze świetną muzyką przyczynia się do urzekającego klimatu.

Łopatologiczne kolory lepiej od razu wyłączyć, dróg jest więcej niż się na początku zdaje a ta dzięki której najbardziej się rozpędzisz to zwykle nie ta zaznaczona.

Multi niestety nie będzie, jest tylko time trial z leaderboardami (chyba że mam przestarzałe informacje).
Moje wymyślone roślinki zwiędły bo nie udawałem że je podlewam.
Avatar użytkownika
Słonio
Psycho Mantis
 
Posty: 208
Dołączył(a): Pt sie 29, 08 18:13
Lokalizacja: Chełm

Postprzez SincoderFX » Śr lis 05, 08 23:08

Takie spoko nawet, tylko czuję się jak w pierwszym Matrixie trochę;P
SincoderFX
Pyro Bison
 
Posty: 138
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 00:36

Postprzez Gillian » Śr lis 05, 08 23:39

Ja tę grę chcę mieć. Nie grałem w żadne demo, ale napaliłem się po obejrzeniu filmików. Stylistycznie trafia idealnie w to, co z reguły lubię. Muzyka na filmikach jest perfekcyjna do tego typu gry. Poza tym bardzo się cieszę, że to nowy, promowany (wyhajpowany) tytuł, w którym nacisk nie został położony na mordowanie wszystkiego, co się rusza.

Ta kolorystyka, design... no ideał : ).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Cz lis 06, 08 08:33

no to mi tez sie podoba, gierka z naciskiem na "akrobatyke" a nie na strzelanie do wszytskiego co sie rusza + bieganie po dachach, nie wiem jak tam fabula, ale wydaje mi sie ze gl. sila tej gry beda wasnie time traile, też nic niestety nie slyszalem o multi, a juz mialem ta wizje ja we 2 graczy biegnie sie na jedną sciezke i jeden prubuje zrzucic drugiego;)

Natomiast co do sterylnosci miasta, taki klimat, przynajmniej wszytsko jasne, wyraxne i wiadomo:D
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Słonio » Cz lis 06, 08 12:58

Mi sterylność miasta i sama fabuła mocno kojarzy się z Equilibrium.
Moje wymyślone roślinki zwiędły bo nie udawałem że je podlewam.
Avatar użytkownika
Słonio
Psycho Mantis
 
Posty: 208
Dołączył(a): Pt sie 29, 08 18:13
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Pabian01 » Pt lis 07, 08 12:28

Mi się podoba ten klimacik, a i fabuła też będzie raczej znośna. Liczę, że gra będzie miała wysokie repleyability.
Oki przyjrzałem się bliżej produkcji. Mówię tutaj o dwóch rzeczach na które ZAWSZE zwracam uwagę w grach i jeśli ich nie ma to gra traci w moich oczach. Tak już mam
A więc:
- nie jest źle postacie, przynajmniej ta dziewoja co nas na początku "treninguje" mruga oczami,
- niestety chmury się nie ruszają :/
Już taki poschizowany jestem

PS. Dalej ciężko mi turlanie wychodzi :/


EDIT:
Zapomniałem wspomnieć o wspaniałym efekcie rozmycia. Kiedy patrzymy na coś co jest blisko nas np. osoba, wisimy na krawędzi to ekran poza punktem na który patrzymy ładnie nam się rozmywa. Fajnie wyglada też przejście. [Polecam wypróbować tym którzy mają okazję stanąć przy Celite (czy jak jej tam :P ) wtedy kiedy mamy ją uderzyć.]
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666xx » Pn lis 24, 08 14:54

What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Słonio » Wt lis 25, 08 16:44

http://pl.youtube.com/watch?v=qBlL0Jj7Q ... re=channel

PC dostaje swoją wersję później, ale w tej wersji jest już jakaś fizyka i zniszczalne otoczenie.
Moje wymyślone roślinki zwiędły bo nie udawałem że je podlewam.
Avatar użytkownika
Słonio
Psycho Mantis
 
Posty: 208
Dołączył(a): Pt sie 29, 08 18:13
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Gac666xx » Śr lis 26, 08 00:30

Ty to serio mówisz, że w konsolowej nie będzie takich zniszczeń?



Edycja:


Faktycznie serio mówisz...


BYAHAAHAHAHAHHAAH.


Teraz to ja mam ochote grać, bo tak sie fajnie ta folia niszczy xD.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Gillian » Śr lis 26, 08 01:11

Ja sem Netoperek napisał(a):Ty to serio mówisz, że w konsolowej nie będzie takich zniszczeń?

Nie ma na razie. Konsolowa wersja już od prawie dwóch tygodni stoi na półkach.
Te zniszczenia i super-wypas-fajna fizyka będą obsługiwane jedynie na kompach z kartami Nvidii, które mają zaimplementowany komponent obsługujący PhysX (bodajże od GF8800 w zwyż, ale ja się nie znam). Więc pewnie się nie pojawi na konsolach jako jakiś patch.



A ten flashowy platformer wymiata ; ). Pograłem dłuższa chwilę.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666xx » Śr lis 26, 08 02:01

No ja mam akurat 8800gtx wiec się mieszcze ;]
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Słonio » Śr lis 26, 08 02:03

Flashówka wymiata. Wersję na ps3 mam od premiery i bardzo mi się podoba, a gdy pod trailerem zobaczyłem w komentarzach dyskusje o kartach i strach czy będzie chodzić jak należy jakoś przeszedł mi żal. Z drugiej strony czuję się jakby zrobili ze mnie beta-testera xP
Moje wymyślone roślinki zwiędły bo nie udawałem że je podlewam.
Avatar użytkownika
Słonio
Psycho Mantis
 
Posty: 208
Dołączył(a): Pt sie 29, 08 18:13
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Gac666xx » Śr lis 26, 08 02:10

A ja patrzę i czuję, że zrobili was w balona, bo kurna to jest duża różnica w gameplayu moim zdaniem.

Nie jest mi do śmiechu dlatego, że was osrali, a dlatego, że tak z tymi konsolami was wodzą, a wy musicie się na wszystko zgodzić, ech.

A jeśli chodzi o fizykę tylko na gforce'ach 8800 wzwyż. Tak na prawde to kwestia umowna, bo to jest kilka linijek kodu (lub w tym wypadku kilkadziesiąt), które można uaktywnić i w ten sposób odpalić taką samą fizykę na innych grafikach ale kosztem procesora. Tak więc jeśli taki Sylvan bedzie chciał mieć fizyke to raczej no problem :).
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Gillian » Śr lis 26, 08 02:45

Ja sem Netoperek napisał(a):Tak na prawde to kwestia umowna, bo to jest kilka linijek kodu (lub w tym wypadku kilkadziesiąt), które można uaktywnić i w ten sposób odpalić taką samą fizykę na innych grafikach ale kosztem procesora.

No nie. Ja to rozumiem tak, że to raczej karta sprzętowo obsługuje te fizyczne cuda i dostarcza biblioteki, z których korzysta się tymi kilkoma liniami kodu. Gdyby chcieć obciążyć procesor podobnym liczeniem fizyki, należałoby napisać taki silnik. A to już nie jest kilka linii kodu.

Ja mam wrażenie, że jest to po prostu taka ładna reklamówka kart Nvidii. "Kupcie nasza kartę, to będziecie mieli takie cuda".


Ja sem Netoperek napisał(a):Nie jest mi do śmiechu dlatego, że was osrali, a dlatego, że tak z tymi konsolami was wodzą, a wy musicie się na wszystko zgodzić, ech.

Ojej, już nie udawaj takiej troski ; ). Równie dobrze można współczuć Tobie, że na gry czekasz pół roku dłużej. Takie gadanie nie ma najmniejszego sensu, zwłaszcza, że nie do końca rozumiem, co masz na myśli mówiąc o "wodzeniu" :>.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666xx » Śr lis 26, 08 12:25

"No nie. Ja to rozumiem tak, że to raczej karta sprzętowo obsługuje te fizyczne cuda i dostarcza biblioteki, z których korzysta się tymi kilkoma liniami kodu. Gdyby chcieć obciążyć procesor podobnym liczeniem fizyki, należałoby napisać taki silnik. A to już nie jest kilka linii kodu.

Ja mam wrażenie, że jest to po prostu taka ładna reklamówka kart Nvidii. "Kupcie nasza kartę, to będziecie mieli takie cuda".


Nope, you sir are wrong.


To nie jest engine, bo engine jest napisany. To jest po prostu przetransferowanie za pomocą Cvarów mocy obliczeniowej na procek, niestety obciążając go i zmniejszając jego wydajność w grze.
A to, że Nvidia opatentowała sobie taki bajer jak CUDA to tylko świadczy, że myśleli o tym, by zająć się fizyką, zamiast polegać na karcie PhysX, której nikt na PC nie chce kupować, bo nie ma sensu :). Zaś do Nvidii praktycznie nikogo nie trzeba namawiać, bo jedyny inny wybór to ATI Radeon.

A z tym wodzeniem to jest tak, że no sorry. Czekacie na GTA 4, na PC jest pół roku później ale lepszy, czekacie na Gears of War, rok później jest na PC lepszy. To samo DMC 4, to samo Mirrors Edge, Assassins Creed itp itd. Nie wkurza was to? Mnie wkurza, bo powinno być po równo.

Zaś na gry to ja moge czekać i 2 lata, jestem cierpliwy. Nigdy mi to na złe nie wyszło zwłaszcza, że mam w ciul innych gier do przechodzenia, bo biblioteka PCtowa i tak pęka w szwach od "długich" gier.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez ArecaS » Śr lis 26, 08 13:33

Z czekaniem na gry to akurat tylko chora (względem graczy) polityka M$. Jak by było po równo, to ludzie wybieraliby albo tylko na X360, albo tylko na PC. Tak mają jakąś szansę zarobić podwójnie, bo pewnie liczą, że ludzie najpierw kupią na X, bo szybciej, a potem na PC, bo więcej. Cierpią na tym natomiast posiadacze PS3 i to chora polityka Sony, którzy nie reagują ani na zwinięcie im większości exclusive'ów, ani na to, że PC dostają lepszą wersję.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kul2 » Śr lis 26, 08 14:35

Nie ten temat panowie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez uci » N lis 30, 08 20:25

ja sobie dzisiaj pograłem, znaczy w demko. Ogolnie nic ciekawego jak dla mnie w tym tytule, parour to mnie przygniótł w Assassinie. Tutaj już w sumie troche PoP troche altair, jak dla mnie średniak z dobrym widokiem FPP (cienie i nogi)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gillian » Pt gru 12, 08 01:31

A ja też pograłem w demo. I podobało się. Nie zachwyciło, myślałem, że zmiażdży bardziej, ale się podobało. Choć w sumie to tylko demo. Design bardzo przypadł do gustu, choć to już wiedziałem, kiedy zobaczyłem pierwsze materiały z gry : ).
Pod względem samej rozgrywki spodziewałem się nieco większego szoku. Wprawdze jakaś (r)ewolucja gatunku jest, ale liczyłem na to, iż będzie do zrobione na większą skalę. Choć pełna wersja może rozwinąć skrzydła, o ile zdąży w te 7h gameplayu : ).

Irytowało mnie trochę niewygodne sterowanie, ale w sumie to kwestia przyzwyczajenia. Poza tym ME to chyba trzeci tytuł, jaki odpaliłem na X360, a nie byłem wtedy obyty z nowym padem. Za to na pewno jedną z wad jest liniowość i lekka upierdliwość. Choć tego też nie mogę ocenić przez pryzmat dema. Jakkolwiek moment, kiedy mamy się rozpędzić, skoczyć i złapać rury na innym budynku powtarzałem kilka razy. W innych przypadkach gra pomaga sama, ciężko o jakaś super precyzje sterowania, dlatego Faith tu czy tam sama sięgnie ręką. Za to w tamtym momencie trzeba było idealnie trafić w rurę...

Pewnie sobie kiedyś ją kupię, jak już stanieje. Chociaż ostatnio była w ultimie za niewiele ponad 100zł (tak jak kilka innych gier od EA, m.in. Dead Space), miałem również okazję kupić w UK za jakieś 18 funtów. Ale to jeden z tych tytułów, które muszą poczekać i ustąpić innym.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666xx » Pt gru 12, 08 03:02

Zagrajcie w pełną wersję, demo jest bardzo liniowe, bo to tutorial, jak dojedziecie do Central Parku to gra jest jak mini GTA, mamy możliwość robienia co chcemy.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Następna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron