Troszkę późno, ale lepiej tak niż wcale.
Wypowiedź będzie dotyczyć nowego Alone in the dark. Będą to różne spostrzeżenia, których nie chce mi się łączyć w spójną całość. Aha oczywiście dot. dema (PS3)
- Muzyka jest urzekająca, wspaniale buduje klimat. Coś pięknego.
- Motyw z mruganiem oczami jest [swoją drogą ciekawe czy i kiedy wprowadzą w grach z widokiem FPP "lekki" widok naszego nosa

może dopiero po wejściu w życie trójwymiaru w grach. Ale dla mnie to za szybko oni tego nie wprowadzą jak ostatnio usłyszałem, że klatka obrazu w 3d generuje sie 24h...] i to mi się podoba bo już od dawna się zastanawiałem kiedy to wprowadzą w grach. Musimy naciskać R3, aby bohater mrygnął, w przeciwnym razie ekran się rozmywa. Tylko dlaczego NIE ma tego w późniejszym etapie gry ? Nie rozumiem ich. Niby przejść w FPP możemy i mrugnąć, ale po co jak ekran się nie rozmywa ?
- Co mi się podoba w grafice to to, że nie jest brzydka. Obrażenia są widoczne na ciele, inventory w kurtce. Ogień. Ogień już przed wyjściem gry był solidnie reklamowany. Noi nawet wyszedł im on ponadprzeciętnie. Jako, że na detale graficzne w grach jestem uczulony i lubię sprawdzać co się da a czego nie i co POWINNO się dać [Np. w Resistence jest stół bilardowy, strzelamy w bile, ale za cholere nie wpadują do uz

za to efekt pękania szyby wspaniały z 5 min. stałem i nie mogłem się nim nacieszyć

] to wziąłem krzesło, podpaliłem i czekałem co się stanie. Oczywiście krzesło ładnie zaczeło się spalać powoli a na końcu poparzyło mnie w łapy. Jest OK.
- przeciwnicy mają fizykę szmacianej lalki - w tej grze to zupełnie się nie sprawdza, po prostu nie pasuję tutaj. "-"
- Jest nawet nawet filmowo przy cutscenkach, zwłaszcza podczas końcowej jazdy taxi
- krew jest delikatnie mówiąc dziwaczna...
- jest dużo ciekawych interakcji z otoczeniem i możliwości łączenia przedmiotów. Jednak tutaj wysuwa się pewien mankament z chwytaniem różnych rzeczy. Niedopracowali tego. Np. Gdy jesteśmy w miejscu gdzie wpisujemy kod załatwimy gościa i będzie on leżał tam pod drzwiami to... nie przejdziemy przez nie Edward będzie ciągle usiłował wklepywać kod zamiast podnieść ciało. Całe szczęście, że znikło jak je spaliłem bo musiałbym zaczynać demko od nowa. Nieładnie.
- spodobało mi się włączanie różnych elektrycznych urządzeń. Widok do FPP przechodzi [ach ten felerny brak mrugania :/] a my lewą i prawą gałką delikatnie je stykamy, trzeba uważać bo może nas porazić
- nie wiem czemu, ale występuje w grze opóźnienie na reakcje. Na prawy i lewy analog. Naprawde nie wiem czemu tak jest, ale plusem gry to nie jest. Może być to męczące chyba przy dłuższym graniu.
- gra też ma parę mniejszych bugów, który zobaczyłem jak brat grał, ale on to chyba betatesterem powinien zostać bo na takie pomysły wpada, że twórcy się tego nie spodziewali

I to nie tylko w AitD Ale one wynikają z niedopracowania kodu i aż tak bardzo nie przeszkadzają, Mogli miesiąc popracować dłużej a może by ich nie było.
- Na koniec coś pozytywnego o tej grze. Jest strasznie. Ma klimacik gierka, może nawet zastanowiłbym się nad jej kupnem, ale bałbym się grać...
Aktualnie zdobyłem parę gier. Bedę miał w co grać przez długi czas to pewne.
PS3:MoH:Airborne, Resistence:FoM
PSX: Final Fantasy VIII - odpalam nawet na PS3 po to by zobaczyć opening 40zl
PS2: Dragon Quest VIII 30zł Stuntman 9zl Devil May Cry 1, 2, 3 75zl Yakuza 28zł
Bedę jeszcze polował na Shadow of the Collosus, choć na razie odpuściłem, pewno Yakuze 2 oraz tutaj nie mogę się zdecydować czy Rocky czy Rocky Legends, ale prawdopodobnie zdecyduję się na to drugie. Może ktoś mi pomoże wybrać ?
A odnośnie ostatnich rzeczy(dem) ściągnietych z PSN
Turok - jednym słowem kicha
Ninja Gaiden Sigma - mmm ładnie -8/10
Killzone 2 - <gasppp> o tym tytule można dużo mówić, zarówno o plusach jak i o minusach. Ale mnie nie urzekła. Może to dlatego, że jakoś ostatnio bardzo straciłem zapał do fps`ów i już mnie tak nie ciągną jak kiedyś. Zagrać w tytuł na pewno trzeba, chciałbym w HD go ujrzeć. =9/10 (Żadnemu fps owi nie dałbym raczej wyżej) [po strzale w kanister on stylowo sie wgniótł, polecam także pod koniec demka pobawić się szafkami na dokumenty, nice]
- Resident Evil 5 - wspominiałem o moim uczuleniu na grafike ? Patrzę w pokoku wisi szmata na sznurku odrazu podbiegam i szlachatam nożem a ona nic. Ja się pytam dlaczego nie mogę od niej odciąć takiego kawałka materiału jaki bym chciał ? To samo z roślinami. Macham a one nic. W MGS3 jakieś strzępy trawy leciały. Ale chyba statyczne otoczenie zawsze było charakterystyczne dla RE...o tej grze napiszę więcej jak więcej pogram. Przyjemnie gra się online. Tylko dlaczego nie można zmienić ramienia z którego celujemy ? Gdy gramy kobietą celujemy z lewego czego osobiście nienawidzę[ile to ja death`ów załapałem przez to w mgo

] Wiecie jak zrobić, żeby postać powiedziała "I need ammo" ? Czy ja wiem czy ciemnoskórzy są tacy głupi ? Bez przesady. Poza tym jest to prawdopodobnie jeden z niższych poziomów trudności. Mam nadzieję, że dopracują tą grę. Trzymam za nią kciuki. Oceny i inne spostrzeżenia jeszcze napisze.
i po co żem się tak rozpisał teraz nikt tego nie przeczyta
